home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23474
  0 Brugere, 647 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LaicOaken
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1437971 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Manchester United tråden
« Svar #480: 29 Apr 2007, 09:37 »

Jeg kan ikke forestille mig, at United ikke vinder Premier League efter i dag... og ikke mindst fortjent.

Helt enig...

Og bare rolig, vi skal nok snuppe alle 3 point mod Chelski på næste søndag. 1-1 på Stamford, og et kneben 2-1 med Young Guns, skal nok sørge for en sejr på Emirates! Vi hungrer efter at vise Chelsea hvem der stadig er det bedste hold i London. Både Rosicky og Ljungberg er klar igen efter at være ude med en skade i dagens kamp mod Fulham, så mon ikke Man Utd kan kalde sig mestre i næste weekend.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Metsu1
Manager

« Svar #481: 29 Apr 2007, 09:47 »

Helt enig...

Og bare rolig, vi skal nok snuppe alle 3 point mod Chelski på næste søndag. 1-1 på Stamford, og et kneben 2-1 med Young Guns, skal nok sørge for en sejr på Emirates! Vi hungrer efter at vise Chelsea hvem der stadig er det bedste hold i London. Både Rosicky og Ljungberg er klar igen efter at være ude med en skade i dagens kamp mod Fulham, så mon ikke Man Utd kan kalde sig mestre i næste weekend.

Jeg håber virkelig, du får ret her, Hawk1nZ, det ville være perfekt med Arsenal sejr i næste weekend  Thumbs Up

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #482: 29 Apr 2007, 09:57 »

Ja, Arsenal skal rundbarebere de russere Opstemt

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #483: 29 Apr 2007, 11:56 »

Man U har vundet mesterskabet, men CFC knuser Arsenal til hver en tid... yeah! We gonna fuck you up!

molle
Landsholdsspiller

« Svar #484: 29 Apr 2007, 12:27 »

Tænkte at dette var det rette sted at skrive mit spørgsmål.
Hvor gammel var Peter S da han kom til man u?

United-styrer
Gæst

« Svar #485: 29 Apr 2007, 12:54 »

Tænkte at dette var det rette sted at skrive mit spørgsmål.
Hvor gammel var Peter S da han kom til man u?

Han skiftede i 1991, og han er født i november 1963. Afhængigt af, hvornår han skiftede, har han altså været 28 eller 29 år.

EDIT: 27 eller 28 må det være.. Kan ikke regne.
« Seneste Redigering: 29 Apr 2007, 13:34 af United-styrer » Logged

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #486: 29 Apr 2007, 13:04 »

Man U har vundet mesterskabet, men CFC knuser Arsenal til hver en tid... yeah! We gonna fuck you up!

Nej United har ikke vundet i nu.. det kan stadig gå galt.. at det så ikke må gå galt er noget helt andet.. men jo det kan stadig gå galt.. taber vi til city og chelski slår arsenal ja så bliver kampen d.9 maj jo alt afgørende og taber united så der ja så er chelski nr1.. det er sådan den negative vinkel.. men forhåbentlig vinder vi over city også tager arsenal point fra chelski også er sagen klar.. den er den positive vinkel Thumbs Up

Lad os nu se hvad der sker og ikke kalde nogen for mester i nu Smiley

molle
Landsholdsspiller

« Svar #487: 29 Apr 2007, 13:17 »

Han skiftede i 1991, og han er født i november 1963. Afhængigt af, hvornår han skiftede, har han altså været 28 eller 29 år.
tak

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #488: 29 Apr 2007, 22:36 »

Nej United har ikke vundet i nu.. det kan stadig gå galt.. at det så ikke må gå galt er noget helt andet.. men jo det kan stadig gå galt.. taber vi til city og chelski slår arsenal ja så bliver kampen d.9 maj jo alt afgørende og taber united så der ja så er chelski nr1.. det er sådan den negative vinkel.. men forhåbentlig vinder vi over city også tager arsenal point fra chelski også er sagen klar.. den er den positive vinkel Thumbs Up

Lad os nu se hvad der sker og ikke kalde nogen for mester i nu Smiley

Jeg Krydser fingre!  Smiley

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #489: 29 Apr 2007, 22:39 »

Dagens sejr var ikke ufortjent. United spiller en vanvittig dårlig første halvleg, og Everton er fortjent i front, men efter pausen er der kun et hold på banen, og det er United. Sejren var heldig, men ikke uretfærdig.

Desuden så skrev du, at det var symptomatisk for sæsonen, hvilket altså vil sige, at du mener, at kun held har gjort, at Man. United er foran Chelsea og i CL-semien samt FA Cup-finalen. Og det passer simpelthen bare ikke.

Jeg havde ikke lige set dette før...

Jeg synes sgu du lægger ordene lidt i munden på mig der! Jeg mente egentlig ikke helt andet end at United har haft det held Chelsea har haft de sidste år!

Vreden/frustrationen efter gårsdagens runde gjorde nok at det var mig der ikke helt så indad og tænkte at det vel egentlig er mestrenes held! Jeg håber på Chelsea, men bliver det ikke dem så tillyke til jer. Men uanset hvad kan i ikke løbe fra at en smule held har i sgu haft! Og ikke et ondt ord om det, som sagt: Mestrenes held! Tillykke med det!

Alt er åbent men jeg tror sgu efterhånden mere på United!

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

njandersen
Gæst

« Svar #490: 29 Apr 2007, 23:21 »

Jeg havde ikke lige set dette før...

Jeg synes sgu du lægger ordene lidt i munden på mig der! Jeg mente egentlig ikke helt andet end at United har haft det held Chelsea har haft de sidste år!

Vreden/frustrationen efter gårsdagens runde gjorde nok at det var mig der ikke helt så indad og tænkte at det vel egentlig er mestrenes held! Jeg håber på Chelsea, men bliver det ikke dem så tillyke til jer. Men uanset hvad kan i ikke løbe fra at en smule held har i sgu haft! Og ikke et ondt ord om det, som sagt: Mestrenes held! Tillykke med det!

Alt er åbent men jeg tror sgu efterhånden mere på United!

Shockeret Undskyld mig men er det ikke lige præcis chelsea der gang på gang har scoret i 85 + minut..!!

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #491: 29 Apr 2007, 23:32 »

Shockeret Undskyld mig men er det ikke lige præcis chelsea der gang på gang har scoret i 85 + minut..!!

Jo Chelsea har heller ikke været foruden held i denne sæson! Men det har United da så absolut heller ikke! Men held er en del af fodbold. United har spillet usvigeligt godt i denne sæson...  Chelsea har kørt på med vanlig styrke, men et par skader og et par dårlige kampe har sat en stopper for mesterskabsdrømmen. .. Ser det ud til! Som sagt er alt stadig åbent!  Peace

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #492: 30 Apr 2007, 15:17 »

Normalt følger jeg ikke med i denne tråd, ihvertfald ikke så meget. Ganske vist er jeg da Manchester-fan, men jeg har jo Brøndby-tråden.. Wink

- Men jeg har et lille, "sjovt" spørgsmål: Som bekendt står Manchester rigtig godt til at tage The Treble med Chelsea som potientelle modstander i alt hvad der hedder finale, både i ligaen, FA-cuppen og CL, men hvor meget kan Manchesters fan egentlig leve med at vinde? - Et er jeg ved et hold som Manchester går efter det helt store, dvs. at vinde alt hvad de kan komme i nærheden af, men kan man I inkarneret fans stille jer tilfredse med fx Ligaen og CL, Ligaen og FA eller FA og CL. Umiddelbart ville jeg sige, at FA cuppen ville være det nemmeste at "undvære" da international fodbold forlængst er en kendsgerning for holdet, men hvad siger de inkarneret?

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #493: 30 Apr 2007, 15:23 »

Normalt følger jeg ikke med i denne tråd, ihvertfald ikke så meget. Ganske vist er jeg da Manchester-fan, men jeg har jo Brøndby-tråden.. Wink

- Men jeg har et lille, "sjovt" spørgsmål: Som bekendt står Manchester rigtig godt til at tage The Treble med Chelsea som potientelle modstander i alt hvad der hedder finale, både i ligaen, FA-cuppen og CL, men hvor meget kan Manchesters fan egentlig leve med at vinde? - Et er jeg ved et hold som Manchester går efter det helt store, dvs. at vinde alt hvad de kan komme i nærheden af, men kan man I inkarneret fans stille jer tilfredse med fx Ligaen og CL, Ligaen og FA eller FA og CL. Umiddelbart ville jeg sige, at FA cuppen ville være det nemmeste at "undvære" da international fodbold forlængst er en kendsgerning for holdet, men hvad siger de inkarneret?

Kerm

Ja jeg vil længe være tilfreds med at PL trofæet kommer hjem.. vinder mere end det i denne sæson så må det bare være en bonus.. nej mesterskabet er i mine øjne vigtigst. Thumbs Up

We Want Our Trophy Back!!

Zone 43
Manager

« Svar #494: 30 Apr 2007, 15:30 »

Er godt nok ikke Man United fan, men jeg har da oddset, at de vinder the trible, så det håber jeg da de gør Smiley

Umiddeltbart vil jeg mene, at PL og CL har 1. prioitet.

Bare Man United har sikret sig skabet inden sidste runde i ligaen, så de kan give The Hammers et, eller tre, point i deres kamp om at blive oppe Peace

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010