home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 923 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1437529 gange)
SirToby
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #405: 07 Apr 2007, 22:34 »

Så vidt jeg kan forstå, blev Rooney snydt for et mål. Unlucky!

Jeg ville være så ærgerlig, hvis vi i sådan en FREMRAGENDE sæson ikke vinder mesterskabet. Vi har spillet helt fantastisk fodbold! Irriterende at Chelsea pisser på det, men det skal de da også.

United - nævn en ting, der er vigtigere.

Gosser
Manager

« Svar #406: 07 Apr 2007, 22:36 »

S'gerne - Brøndby IF Opstemt

SirToby
Manager

« Svar #407: 07 Apr 2007, 22:38 »

S'gerne - Brøndby IF Opstemt

... som ikke er fodboldorienteret.

Så blev den svær, hva'?  Peace

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #408: 07 Apr 2007, 22:41 »

Så vidt jeg kan forstå, blev Rooney snydt for et mål. Unlucky!

Jeg ville være så ærgerlig, hvis vi i sådan en FREMRAGENDE sæson ikke vinder mesterskabet. Vi har spillet helt fantastisk fodbold! Irriterende at Chelsea pisser på det, men det skal de da også.

Ja det er rigtig lige efter pausen bliver han spillet helt fri i klar on-side men men det bliver hurtigt fløjtet og Rooney score uden at David James gør noget for at tage den... dommer tillod meget hårdt fysik spil og det var ligesom at united spillerene ikke kunne give igen og ej spille uden om dem.. en Keane ville have gjort godt idag..

... som ikke er fodboldorienteret.

Så blev den svær, hva'? Peace

hmm f...e
der mangler et i og to s'er så må folk selv sætte dem sammen..  Peace

United-styrer
Gæst

« Svar #409: 08 Apr 2007, 11:30 »

Av, av, av, den var ikke god. Et frygtelig fatalt nederlag, som i sidste ende kan koste os mesterskabet. Virkelig skidt.

Nu skal vi først og fremmest lammetæve Roma på tirsdag, så skal Watford ud, og så har vi altså brug for fem sejre i de sidste seks PL-kampe. I så fald kan vi tillade os at tabe på Stamford.

RFC - altid!!
Ynglingespiller

« Svar #410: 08 Apr 2007, 11:32 »

tror stadig vi får titlen.. vi er de bedste pt. i england.

Roma får bank!!

Åhh, Randers FC
Østjyllands stolthed, de lyseblåee
holdet det er mit, og stoltheden den er stor
det er der ikke mange der forstår på denne jord

RANDERS FC.. ØSTJYLLANDS FODBOLDSTOLTHED<3

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #411: 08 Apr 2007, 11:48 »

Roma får bank!!

Øhm, NEJ!  crazy

Liverpool er pt. det bedste hold i England, men både United og Liverpool er alt for sårbare hvad angår skader, Mourinho har gode erstatninger til stortset alle pladser, meen, det bliver tæt i år. Men jeg tror dog stadig på fire trofæer til Chelsea...  Cool

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

SirToby
Manager

« Svar #412: 08 Apr 2007, 12:03 »

Ja, for helvede. Det er helt utroligt så overlegne, vi har været i denne sæson i forhold til de andre hold. Havde aldrig troet fra starten af sæsonen, at vi kunne spille bold så fremragende.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #413: 08 Apr 2007, 12:49 »

Ja, for helvede. Det er helt utroligt så overlegne, vi har været i denne sæson i forhold til de andre hold. Havde aldrig troet fra starten af sæsonen, at vi kunne spille bold så fremragende.

Overlegne? Tjaaah, skal vi nu ikke lige spænde buen. Personligt vil jeg ikke kalde et trepoints forspring særligt overlegent.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #414: 08 Apr 2007, 12:53 »

Av, av, av, den var ikke god. Et frygtelig fatalt nederlag, som i sidste ende kan koste os mesterskabet. Virkelig skidt.

Nu skal vi først og fremmest lammetæve Roma på tirsdag, så skal Watford ud, og så har vi altså brug for fem sejre i de sidste seks PL-kampe. I så fald kan vi tillade os at tabe på Stamford.

Jeg er helt enig med dig U-S i hendhold til kampen igår.. meget skuffende at de ikke kunne spille bedre.. men tror desværre ikke på at vi vinder 5 ud af 6 kampe i PL.. Vi skal stadig til Everton også venter der et lokalopgør mod City.. en ting som måske kan blive afgørende er om Saha kan holde den næste måneds tid.. Selvom han ikke har meget kredit tilbage hos mig vil jeg mene at det er på tide han vinder det tilbage som han have fra starten af sæson..

der er ikke andet at sige end. COME ON UNITED.

United-styrer
Gæst

« Svar #415: 08 Apr 2007, 12:57 »

Jeg er helt enig med dig U-S i hendhold til kampen igår.. meget skuffende at de ikke kunne spille bedre.. men tror desværre ikke på at vi vinder 5 ud af 6 kampe i PL.. Vi skal stadig til Everton også venter der et lokalopgør mod City..

Dog hører det selvfølgelig også med til historien, at Chelsea skal møde Arsenal og Newcastle - begge ude. Derudover har de en uhyggelig svær kamp, nemlig hjemme mod os, så mon ikke også Chelsea smider en tre-fire point. Vi står stadig stærkest.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #416: 08 Apr 2007, 13:01 »

Dog hører det selvfølgelig også med til historien, at Chelsea skal møde Arsenal og Newcastle - begge ude. Derudover har de en uhyggelig svær kamp, nemlig hjemme mod os, så mon ikke også Chelsea smider en tre-fire point. Vi står stadig stærkest.

Ja ude kampen mod Arsenal har jeg set som kampen hvor chelski smider point men efter at have set arsenal sidste to kampe (ude mod liverpool og hjemme mod west-ham) ser der mere ud til at de er gået på meget tidlig sommerferie.. men mon ikke lige de kan sætte sig op til at slå chelski.. newcastle tror jeg ikke kan gøre det store ved chelski men man ved jo aldrig..

og ellers skal chelski også snart til at tabe hjemme igen og det kunne vi jo stå for..

Bolden er stadig på vores bane halvdel Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #417: 09 Apr 2007, 14:09 »

efter at have set arsenal sidste to kampe (ude mod liverpool og hjemme mod west-ham) ser der mere ud til at de er gået på meget tidlig sommerferie..

Hvis du så kampen mod West Ham, så ville du ikke mene at Arsenal var gået på tidlig sommerferie. De sidste par kampe før West Ham, har været direkte pinlige, men med de kæmpe overtag og det fremragende spil mod West Ham, vil jeg ikke just sige at Arsenal har gået på sommerferie. Stolpe, overlægger og især Robert Green stod i vejen for 10 kæmpe Arsenal chancer hvis ikke mere. Problemet er ikke at vi er gået på sommerferie, problemet er at INGEN på det nuværende skadesramte Arsenal hold, kan ramme målet. Henry og Van P har været meget savnet i år Skuffet

Men det kunne være rart med en spændende afslutning på det engelske mesterskab!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #418: 09 Apr 2007, 14:13 »

Hvis du så kampen mod West Ham, så ville du ikke mene at Arsenal var gået på tidlig sommerferie. De sidste par kampe før West Ham, har været direkte pinlige, men med de kæmpe overtag og det fremragende spil mod West Ham, vil jeg ikke just sige at Arsenal har gået på sommerferie. Stolpe, overlægger og især Robert Green stod i vejen for 10 kæmpe Arsenal chancer hvis ikke mere. Problemet er ikke at vi er gået på sommerferie, problemet er at INGEN på det nuværende skadesramte Arsenal hold, kan ramme målet. Henry og Van P har været meget savnet i år Skuffet

Men det kunne være rart med en spændende afslutning på det engelske mesterskab!

Ja de var ikke helt heldige mod West-Ham.. det kan vi da hurtigt blive enig i..

Mesterskabs kampen bliver nok mere spænende end hva mine nerver kan holde til.. så West-Ham Newcastle og Arsenal. Hjælp lige United med at tage point fra chelski.. please Peace

ellers ender det med en blod styrtning fra min side Græder

KF
Landsholdsspiller

« Svar #419: 09 Apr 2007, 14:36 »

Der burde ikke herske tvivl om, at West Ham nupper alle tre point fra Chelsea. Vi skal overleve, og det gør vi kun på en måde: Vi slår Chelsea!

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010