home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 312 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1159 1160 [1161] 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1335064 gange)
RedFan_98
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17400: 16 Aug 2022, 23:09 »

Mål er individuelt, titler er kollektivt. Messi 6 mål i farmers league i sidste sæson, Ronaldo 18 mål i Premier League i sidste sæson. Dani Alves har vundet mest. CR7 har vundet mest hvis vi kun snakker om de store og svære titler. Som Premier League, La Liga, Serie A, Champions League og europamesterskabet. Hver at ligge mærke til at CR7 har ført flere forskellige hold til store sejre, overvurderet Messi har aldrig vundet noget stort uden Xavi og Iniesta udover et par la liga tilter Peace Og nej farmers league er ikke en stor titel, er der overhovedet andre end PSG med. PSG er så ringe at de nok ikke havde vundet uden Mbappé, f.eks havde de Messi på holdet og han var komplet elendig hele sæsonen igennem.

Titler kan afgøres på en individuel måde.
Prøv at lave noget andet end at sidde oppe klokken 3.26 for at skrive indlæg herinde. Desuden, hvis du nævner at titler er kollektivt så er Iniesta og Xavi da fuldstændigt fucking ligegyldige ift. hvad Messi har vundet? Det er jo kollektivt, som du selv siger? Du snøvler rundt og ved ikke engang selv hvad du siger.
Er der en admin der kan smide ham væk?
Logged

"Jeg taber aldrig. Enten er dommeren, banen, bolden eller kridstregerne imod mig" - José Mourinho

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17401: 17 Aug 2022, 07:09 »

Klart hellere have Ronaldos sæson og score mange mål for holdet og ende udenfor top 4… end Messis sæson hvor det er ren badeferie og ingen konkurrence overhovedet. Messi tog en badebillet, mens Ronaldo tog en udfordring.
Logged

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17402: 17 Aug 2022, 07:13 »

Altså, makker. Det er en ting ikke at kunne stave eller sætte kommaer, men at du nu heller ikke kan udføre simple regnestykker, forbavser mig alligevel lidt. Eller det er faktisk løgn, det forbavser mig egentlig ikke.

Selv hvis vi ikke regner FARMERS LEAGUE med:

Lionel Messi - 10 x La Liga, 4 x Champions League, 1 x Copa América = 15 titler.
Cristiano Ronaldo - 3 x Premier League, 2 x La Liga, 2 x Serie A, 5 x Champions League, 1 x EM = 13 titler.

Værd at lægge mærke til, at Messi fuldkommen overstrålede Ronaldo i den periode, hvor de begge spillede i La Liga. To titler med Real Madrid på ni sæsoner er en gennemført jammerlig høst. Han spillede altså næsten et årti på det hold, der har vundet suverænt flest spanske mesterskaber, og alligevel kunne han ikke skrabe mere end to sammen. Faktisk tenderende til direkte pinligt.
det kan ikke ændre på at Messi har haft mindre betydning for PSG end Ronaldo har for United
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17403: 17 Aug 2022, 09:31 »

det kan ikke ændre på at Messi har haft mindre betydning for PSG end Ronaldo har for United

Men du er enig med mig i, at Messi har vundet flere store titler end Ronaldo?
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17404: 17 Aug 2022, 11:25 »

Det laver ikke om på at Messi havde mindre betydning for Barcelona succes end Xavi og Iniesta havde. Imens Ronaldo var en enmandshær for United/Real/Portugal.

Dani Alves har vundet mest, så han må være bedre end Messi ifølge din logik ?
« Seneste Redigering: 17 Aug 2022, 11:30 af Arberg » Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17405: 17 Aug 2022, 12:31 »

Det laver ikke om på at Messi havde mindre betydning for Barcelona succes end Xavi og Iniesta havde. Imens Ronaldo var en enmandshær for United/Real/Portugal.

Decideret løgn, at Ronaldo har været mere enhmandshær end Messi.

Siden Ronaldo rykkede til La Liga, har Messi været direkte involveret i 607 ligamål ud af i alt 1320 scorede mål for Barcelona og PSG. Han har været direkte involveret enten som målscorer eller oplægger i 46 procent af alle ligamål, som hans hold har scoret siden august 2009.

I samme periode har Ronaldo været direkte involveret i 515 ligamål ud af i alt 1241 scorede mål for Real Madrid, Juventus og Manchester United. Han har været direkte involveret enten som målscorer eller oplægger i 42 procent af alle ligamål, som hans hold har scoret siden august 2009.

Det er kun sket tre gange, at Ronaldo har været involveret i en større andel af sit holds ligamål, end Messi har.
- 2013/2014: 40 / 104 (38,46%)
- 2015/2016: 46 / 110 (41,82%)
- 2021/2022: 21 / 57 (36,84%)

To gange har Ronaldo været involveret i mere end 50 procent af hans holds ligamål.
- 2010/2011: 51 / 102 (50,00%)
- 2014/2015: 64 / 118 (54,24%)

For Messi er det sket seks gange.
- 2010/2011: 49 / 95 (51,58%)
- 2011/2012: 66 / 114 (57,89%)
- 2012/2013: 58 / 115 (50,43%)
- 2014/2015: 61 / 110 (55,45%)
- 2018/2019: 49 / 90 (54,44%)
- 2019/2020: 46 / 86 (53,49%)

Ingen var vigtigere for Barcelona end Messi. Hverken Xavi, Iniesta eller Busquets.

Dani Alves har vundet mest, så han må være bedre end Messi ifølge din logik ?

For det første har Dani Alves ikke vundet mest. Det var dig selv, der bragte "store og svære titler" på banen. Her har Dani Alves altså ikke vundet mere end Messi. Det er der faktisk ikke rigtigt nogen, der har. Iniesta er vitterlig den eneste, og han burde efterhånden regnes som en top fem spiller i historien, højere end sådan en humørspiller som Zidane:
- Andrés Iniesta (9 La Liga, 4 CL, 2 EM, 1 VM) - 16 titler
- Lionel Messi (10 La Liga, 4 CL, 1 Copa América) - 15 titler
- Xavi (8 La Liga, 4 CL, 2 EM, 1 VM) - 15 titler
- Gerard Piqué (1 PL, 8 La Liga, 4 CL, 1 EM, 1 VM) - 15 titler
- Thomas Müller (11 BuLi, 2 CL, 1 VM) - 14 titler
- David Alaba (1 La Liga, 10 BuLi, 3 CL) - 14 titler
- Sergio Busquets (8 La Liga, 3 CL, 1 EM, 1 VM) - 13 titler
- Manuel Neuer (10 BuLi, 2 CL, 1 VM) - 13 titler
- Cristiano Ronaldo (3 PL, 2 La Liga, 2 Serie A, 5 CL, 1 EM) - 13 titler
- Thiago (4 La Liga, 7 BuLi, 2 CL) - 13 titler
- Dani Alves (6 La Liga, 1 Serie A, 3 CL, 2 Copa América) - 12 titler
- Sergio Ramos (5 La Liga, 4 CL, 2 EM, 1 VM) - 12 titler
- Toni Kroos (3 La Liga, 3 BuLi, 5 CL, 1 VM) - 12 titler
- Jérôme Boateng (9 BuLi, 2 CL, 1 VM) - 12 titler
- Paolo Maldini (7 Serie A, 5 CL) - 12 titler
- Zinedine Zidane (1 La Liga, 2 Serie A, 1 CL, 1 EM, 1 VM) - 6 titler
- Cesc Fàbregas (2 PL, 1 La Liga, 2 EM, 1 VM) - 6 titler

Igen må jeg lige henstille til, at Zinedine Zidane er fuldkommen uhørt overvurderet. Manden var en af de mest inkonsistente spillere, man overhovedet kan forestille sig. Han mødte op i hver sjette kamp. Det var ikke for sjov, når Gazzetta dello Sport altid endte med at give spillere som Antonio Conte, Edgar Davids, Didier Deschamps og Antonio Del Piero langt bedre gennemsnitskarakter er end Zizou. Hele Zizous renommé er bygget på to hovedstødsmål efter en jammerlig slutrunde i 1998, en flot helflugter i 2002, og så tre strålende kampe ved VM i 2006. Folk har glemt, hvor inkonsistent han var ind i mellem de højdepunkter, og hvor lidt succes han rent faktisk havde med sine klubhold.

Top fem all time?
Jo, den har du her:
1. Lionel Messi.
2. Cristiano Ronaldo.
3. Diego Maradona.
4. Pelé.
5. Andrés Iniesta.

Simpelthen.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17406: 17 Aug 2022, 14:09 »

1. Cristiano Ronaldo
2. Pelé
3. Maradona
4. Cruyff
5. R9
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17407: 17 Aug 2022, 14:19 »

1. Cristiano Ronaldo
2. Pelé
3. Maradona
4. Cruyff
5. R9


Hahaha, tykke Ronaldo som vandt seks af de "store og svære titler," som du selv lige har vægtet så højt i din sammenligning mellem Messi og Cristiano? Altså, sig mig lige engang, hvor dum er du egentlig? Det er nu, du skal sige til, hvis du rent faktisk fejler noget.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17408: 17 Aug 2022, 18:38 »

Messi kommer aldrig i top 5. Medmindre han bliver topscorer i Premier League og vinder Premier League. Samt vinder Champions League uden Xavi og Iniesta... Men det kan han jo ikke, da han ikke har fysikken og hurtigheden til at spille på højeste niveau som er i Premier League og det ved han også godt selv, derfor skiftet han til badeferie i farmers league hvor der ingen konkurrence er. Selv i farmers league som er en meget ringe liga, er han ganske middelmådig og er ikke i nærheden af Neymar og Mbappé er 100 gange bedre.
« Seneste Redigering: 17 Aug 2022, 19:01 af Arberg » Logged

RedFan_98
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17409: 22 Aug 2022, 11:26 »

Messi kommer aldrig i top 5. Medmindre han bliver topscorer i Premier League og vinder Premier League. Samt vinder Champions League uden Xavi og Iniesta... Men det kan han jo ikke, da han ikke har fysikken og hurtigheden til at spille på højeste niveau som er i Premier League og det ved han også godt selv, derfor skiftet han til badeferie i farmers league hvor der ingen konkurrence er. Selv i farmers league som er en meget ringe liga, er han ganske middelmådig og er ikke i nærheden af Neymar og Mbappé er 100 gange bedre.
Pele scorede selv mål imod farmers og spillede i en æra hvor fodbolden, mildest talt, var ringe. Men han er simpelthen den næstbedste nogensinde?
Din mangel på fodboldviden og selvindsigt, samt din måde at diskutere på og at du prøver på at overbevise ALLE om at Messi er så ih og åh elendig, på trods af du i andre tråde direkte skriver "det her hold spiller rigtig godt, holdet har bare ikke Messi" er jo direkte til grin.
Logged

"Jeg taber aldrig. Enten er dommeren, banen, bolden eller kridstregerne imod mig" - José Mourinho

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17410: 23 Aug 2022, 09:58 »

Messi kommer aldrig i top 5. Medmindre han bliver topscorer i Premier League og vinder Premier League. Samt vinder Champions League uden Xavi og Iniesta... Men det kan han jo ikke, da han ikke har fysikken og hurtigheden til at spille på højeste niveau som er i Premier League og det ved han også godt selv, derfor skiftet han til badeferie i farmers league hvor der ingen konkurrence er. Selv i farmers league som er en meget ringe liga, er han ganske middelmådig og er ikke i nærheden af Neymar og Mbappé er 100 gange bedre.

Hahahaha, Ronaldo bliver bænket i en af Uniteds allervigtigste kampe, og straks så vinder de og scorer to mål. United er så meget bedre uden Ronaldo.

Imens har Messi scoret tre og lagt op til to i tre kampe.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17411: 23 Aug 2022, 14:07 »

Messi er klart dårligere end Neymar og Mbappé... Ronaldo ville havde scoret over 10 mål allerede for PSG i farmers league.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17412: 23 Aug 2022, 14:25 »

Det passer selvfølgelig ikke, for han ville slet ikke starte i PSG. Ronaldo kan ikke engang komme på holdet i Premier Leagues sjette bedste klub. Erik ten Hag vil allerhelst bare af med ham og Maguire, de to største problemer i United. funny
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17413: 08 Sep 2022, 23:10 »

Cristiano Ronaldo har nu spillet næsten otte og en halv timers klubfodbold, siden han sidst scorede et mål i åbent spil. Fire måneder og 11 dage siden, han sidst scorede i åbent spil. Han har i øvrigt heller ikke lagt op til ét eneste mål i løbet af de 505 minutter, han har spillet siden sit sidste mål i åbent spil.
« Seneste Redigering: 09 Sep 2022, 11:43 af Batigol » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17414: 06 Okt 2022, 20:25 »

Cristiano Ronaldo har nu spillet næsten otte og en halv timers klubfodbold, siden han sidst scorede et mål i åbent spil. Fire måneder og 11 dage siden, han sidst scorede i åbent spil. Han har i øvrigt heller ikke lagt op til ét eneste mål i løbet af de 505 minutter, han har spillet siden sit sidste mål i åbent spil.
Ronaldo er piv ringe. Han er 3 valg i angrebet. Rashford og Martial er meget bedre.
Logged

Sider: 1 ... 1159 1160 [1161] 1162 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010