home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 250 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1157 1158 [1159] 1160 1161 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1334879 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17370: 19 Dec 2018, 20:33 »

Tænker han er hentet ind pga. sit kendskab til f.eks Pogba fra sin tid som ungdomstræner. Så det er vel noget med at samle truppen før en ny manager overtager.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17371: 22 Dec 2018, 16:47 »

Hold op hvor jeg glæder mig til dagens kamp. Kan ikke huske hvor længe siden jeg har set så meget frem til en United kamp. Er dælme spændt på hvilket udtryk Ole kommer med.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17372: 22 Dec 2018, 20:27 »

Hold op hvor jeg glæder mig til dagens kamp. Kan ikke huske hvor længe siden jeg har set så meget frem til en United kamp. Er dælme spændt på hvilket udtryk Ole kommer med.

Utrolig at se dagens Man Utd hold uden en mavesur Mourinho - tillykke til alle i United for at have sluppet for den sure gamle og simple mand. Naturligvis er Cardiff en taknemmelig modstander at møde... men hold da op man kan spørge sig selv hvorfor har United været så længe om at få Mourinho ud af vagten Peace :
Logged

YNWA

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17373: 22 Dec 2018, 21:03 »

Utrolig at se dagens Man Utd hold uden en mavesur Mourinho - tillykke til alle i United for at have sluppet for den sure gamle og simple mand. Naturligvis er Cardiff en taknemmelig modstander at møde... men hold da op man kan spørge sig selv hvorfor har United været så længe om at få Mourinho ud af vagten Peace :

Tror blandt andet 2. pladsen i sidste sæson har haft en medvirkende faktor + videre deltagelse i Champions League. Objektivt set er det jo ikke dårlige resultater. Havde de haft 10 point mere i denne sæson, var han nok også røget til sommer pga. CL og en mulig top 4 i sigte.

Men lækkert med Ole. Med ham og Mike Phelan på bænken virker det næsten vanvittigt at skulle levere ham tilbage til Molde til sommer.
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17374: 24 Maj 2019, 13:05 »

Nåh, sæsonen er slut og Ole er stadig ved roret. Først og fremmest - 1. er det en god ting? Hvorfor/hvorfor ikke? Og sidder han stadig i trænersædet om et år?

Derudover - 2. tror I på at han tør stole på de unge spillere og bygge det stille og roligt op på dem, eller skal han ud og forsøge at spille med musklerne?

Sidst, 3. hvad tror I selv ville være den bedste tilgang?


Mine egne tanker:
1. Jeg tror på Ole og Mike (Phelan). Jeg tror dog at de skal have tid til at få gennemført deres ideer og det er jeg i tvivl om hvorvidt de får lov til. Jeg er heller ikke helt sikker på det er en god ide at trække så mange uerfarne (tidligere Man U-spillere) ind for at bygge op igen. Jeg håber det har den effekt at de nuværende spillere får den rigtige mentalitet, men jeg har mine tvivl.

2. Det bringer mig lidt til næste punkt, for den nemmeste måde at bringe mentaliteten ind er ved at satse på det United kan - ungdomsspillere. Det er jeg bare ikke sikker på Ole får lov til (ihvertfald ikke udelukkende, da der er for mange forventninger til hvad et hold som Man U skal præstere sæson efter sæson. Jeg er personligt også lidt i tvivl om de unge er stærke nok, som det er nu - specielt hvis man sælger for meget ud, som der er blevet meldt ud. At Ashley Young er blevet anfører har jeg det lidt ambivalent med - han gør det udmærket men jeg ser ikke en leder i ham, og jeg kan ikke lide hans attitude. Med alle de spillere der ofte er blandet ind i rygter om Man U, så er der jo altid mulighed for at holdet bliver styrket. Dybala og De Ligt er gode spillere, og specielt sidstnævnte tror jeg kunne blive stor i United med tanke på hans lederevner i en ung alder.

3. Jeg ved ikke helt hvor jeg står i forhold til situationen i Manchester. Jeg er stor tilhænger af ungdomsarbejde, og håber ikke de går ud og bruger svimlende beløb på spillere på 28-29 år, men i stedet køber spillere som De Ligt, Mbappé, osv. Personligt var jeg meget tilfreds da man landede Pogba, men medmindre han virkelig vil det, så må han for min skyld godt tage videre. Han mangler en ordentlig terrier bag sig, og det er der bare ikke i United lige nu. Roy Keane og Paul Scholes er bestemt savnet efter min mening. Matic har aldrig været en United-spiller i mine øjne, og McTominay er der ikke endnu. Herrera er væk (værste fejl i længere tid) og han var nok det der var tættest på at kunne spille pladsen som jeg gerne ville.

Offensivt svømmer man jo i spillere, men en højre kant synes jeg mangler. Defensivt er der nok kun Shaw og Dalot som jeg ville beholde (og Dalot er jeg ikke 100% sikker på). Jones er for meget skadet, og Smalling er for begrænset og slet ikke god nok med fødderne efter min mening. De Ligt ville være en klar forstærkning, og så skulle man finde en til at dække den anden plads - gerne en stærk mand som Vidic - Koulibaly fra Napoli er en mulighed men jeg tvivler på teknikken rækker i min optik.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17375: 24 Maj 2019, 19:37 »

Nåh, sæsonen er slut og Ole er stadig ved roret. Først og fremmest - 1. er det en god ting? Hvorfor/hvorfor ikke? Og sidder han stadig i trænersædet om et år?

Derudover - 2. tror I på at han tør stole på de unge spillere og bygge det stille og roligt op på dem, eller skal han ud og forsøge at spille med musklerne?

Sidst, 3. hvad tror I selv ville være den bedste tilgang?


Mine egne tanker:
1. Jeg tror på Ole og Mike (Phelan). Jeg tror dog at de skal have tid til at få gennemført deres ideer og det er jeg i tvivl om hvorvidt de får lov til. Jeg er heller ikke helt sikker på det er en god ide at trække så mange uerfarne (tidligere Man U-spillere) ind for at bygge op igen. Jeg håber det har den effekt at de nuværende spillere får den rigtige mentalitet, men jeg har mine tvivl.

2. Det bringer mig lidt til næste punkt, for den nemmeste måde at bringe mentaliteten ind er ved at satse på det United kan - ungdomsspillere. Det er jeg bare ikke sikker på Ole får lov til (ihvertfald ikke udelukkende, da der er for mange forventninger til hvad et hold som Man U skal præstere sæson efter sæson. Jeg er personligt også lidt i tvivl om de unge er stærke nok, som det er nu - specielt hvis man sælger for meget ud, som der er blevet meldt ud. At Ashley Young er blevet anfører har jeg det lidt ambivalent med - han gør det udmærket men jeg ser ikke en leder i ham, og jeg kan ikke lide hans attitude. Med alle de spillere der ofte er blandet ind i rygter om Man U, så er der jo altid mulighed for at holdet bliver styrket. Dybala og De Ligt er gode spillere, og specielt sidstnævnte tror jeg kunne blive stor i United med tanke på hans lederevner i en ung alder.

3. Jeg ved ikke helt hvor jeg står i forhold til situationen i Manchester. Jeg er stor tilhænger af ungdomsarbejde, og håber ikke de går ud og bruger svimlende beløb på spillere på 28-29 år, men i stedet køber spillere som De Ligt, Mbappé, osv. Personligt var jeg meget tilfreds da man landede Pogba, men medmindre han virkelig vil det, så må han for min skyld godt tage videre. Han mangler en ordentlig terrier bag sig, og det er der bare ikke i United lige nu. Roy Keane og Paul Scholes er bestemt savnet efter min mening. Matic har aldrig været en United-spiller i mine øjne, og McTominay er der ikke endnu. Herrera er væk (værste fejl i længere tid) og han var nok det der var tættest på at kunne spille pladsen som jeg gerne ville.

Offensivt svømmer man jo i spillere, men en højre kant synes jeg mangler. Defensivt er der nok kun Shaw og Dalot som jeg ville beholde (og Dalot er jeg ikke 100% sikker på). Jones er for meget skadet, og Smalling er for begrænset og slet ikke god nok med fødderne efter min mening. De Ligt ville være en klar forstærkning, og så skulle man finde en til at dække den anden plads - gerne en stærk mand som Vidic - Koulibaly fra Napoli er en mulighed men jeg tvivler på teknikken rækker i min optik.

1. At Ole og Mike er ved roret tror jeg som sådan er fint nok. Spørgsmålet er, om de får de spillere, som de gerne vil have og præstere over en længere årrække - og ja, det er over en længere årrække, for jeg ser os ikke kæmpe med om mesterskabet de næste par år. Havde dog ventet med at give specielt Ole en fastansættelse, og ventet med at se, hvad der var sket. Bedømt ud på de seneste 10-14 kampe, burde han være langt fra managersædet, imo.
Ift. det sportslige setup, med en teknisk direktør eller hvad mr. Woodward og Glazer familien vil kalde stillingen, så håber jeg heller ikke det bliver en fra "interne" rækker, der får den - men gerne et velkendt navn, hvor der er flere som har været nævnt.

2 + 3, samt transfers og truppen. Der skal både spilles med musklerne og samtidig få de bedste unge spillere ind fra egne rækker. Ferguson gjorde det også i sin tid, og hvis vi skal have forhåbninger om, at kunne deltage om de store pokaler, så skal der simpelthen spilles med musklerne - ellers fejler vi i den grad. Jeg er efterhånden ligeglad med, at der bliver ruget en del ud - truppen er simpelthen for middelmådig og aldrende! Det kan ligeså godt ske nu, end senere.
Jeg håber, at der bliver købt ungt ind, men samtidig skal vi også have nogle spillere i deres primetime. At der ikke blev forlænget med Herrera er en kæmpe fejl, når man disker nye kontrakter ud til andre spillere, som har væsentlig mindre betydning for klubben - men som der også går rygter på, så krævede Herrera en kæmpe lønpose - over £200.000 om ugen - så god er han heller ikke. Der har United også været for gode til at give kæmpe kontrakter, ift. spillernes niveau.

Mata's kontrakt må for min skyld også gerne udløbe nu her. Han er 31, bliver alt andet lige kun langsommere, og har ikke formået at lægge sit spil om, ala David Silva. Han har ligeledes kun bidraget med 6 mål og 4 assist i 32 kampe i løbet af sæsonen, hvilket heller ikke er nok - heller ikke når United har spillet 53 kampe alt i alt.
Dem der ikke er gode nok er følgende:
- Phil Jones: På ingen måder indfriet det talent han havde og kom med. Rammes af skader i tide og utide, samt alt for upålidelig.
- Alexis Sanchez: Bidrager med alt alt for lidt. Kan han skippes afsted til sommer, så gør det.
- Juan Mata har jeg kommenteret.
- Jesse Lingard: Uniteddreng, men et eller andet sted - og hvad så? Han bliver 27 til december og formår og præstere følgende over en hel sæson, 36 kampe, 5 mål og 4 assist fordelt på 2.201 minutter. Der render så mange andre unge spillere rundt omkring i diverse ligaer, som vil bidrage med mere.
- Andreas Pereira: Synes jeg heller ikke har bidraget og vist nok i de kampe han har fået.
- Marcos Rojo: Også bare videre
- Fred: Skal også til at bevise sit værd i flere kampe
- Ashley Young: For ringe, og for mange dårlige beslutninger. Helt sindssygt, hvis han bliver permanent anfører fra næste sæson af.
- Herrera: Er væk ..
- Antonio Valencia: Ligeså
- Matic: Kan bruges en sæson mere
- Darmian: Skal også sælges
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17376: 24 Maj 2019, 23:39 »

1. Jeg håber at Ole får chancen i et par år endnu. Tror vi må acceptere at vi nok ikke kommer til at kunne konkurrere om mesterskabet i mange år og det er en stor genopbygningsproces vi skal i gang med, og jeg håber at det kan gå ligeså godt for os og Ole, som det er gået for Klopp og Liverpool. Men jeg tror at problemerne ikke er på trænerposten, når man ikke har kunnet få det til at fungere med Moyes, Van Gaal og Mourinho, som alle tre er højt-profilerede managers, hvertfald de to sidste. Så må problemerne komme højere oppe, og der må det enten være Glazers eller Woodward den er helt gal med.

Jeg er ret enig på dit punkt med dem der ikke er gode nok. Du mangler dog Smalling, han skal væk. Og Martial kan også godt nævnes grundet attitudeproblemer og halvhjertethed. Han har skuffet i denne sæson og især her i slutningen. Der sker nok det samme med ham, som der skete med Depay, hvor han kommer tilbage til Frankrig og brillerer, og bliver så rygtet tilbage til Premier League. Sanchez skal væk så hurtigt som muligt, at han er den bedst betalte spiller i Premier League er til grin i forhold til hans præstationer hos United. Synes dog at Fred og Pereira sagtens kan få en sæson mere, og måske få nogen flere chancer, jeg krydser fingre for at Fred kan blive en fast mand på holdet og spille godt, fordi ellers vil han vel betragtes som et af de sidste par sæsoners største fejlkøb i forhold til pris og hvor nødvendig den position han spiller er i United.

Jeg håber at man går ind og styrker holdet med andre spillere end "bare" unge spillere. Daniel James er vist nok en signing der er sikker - men om han er klar til at starte i den her sæson, eller om han er god nok, det ved jeg ikke helt. Men en Koulibaly kunne jeg godt tænke mig og Wan-Bissaka som rygterne går på i øjeblikket kunne jeg også godt tænke mig. Dog, så fantastisk, som det kunne være med De Ligt, så tror jeg ikke han vil til United (hvilket jeg virkelig godt forstår) og jeg tvivler lidt på at man vil bruge så mange penge på Jadon Sancho hvis man har hentet Daniel James ind. Som ellers også ville være en rigtig god ung signing.

Men jeg glæder mig hvertfald meget til at se hvad der kommer til at ske i det her transfervindue!

« Seneste Redigering: 25 Maj 2019, 00:05 af Tuxtla » Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17377: 25 Maj 2019, 13:31 »

1. Jeg synes det var en fejl at fastansætte ham, jeg tror ikke han er træner til næste sommer. Men fordi de lige har ansat ham, fyrer de ham ikke bare nu her (desværre), jeg kan godt lide manden. Vi har brug for en verdensklasse manager.. Hvis Mou ender i Inter, så er der måske en chance for Diego Simeone om et års tid? Nej, ikke united spil som han ligger for dagen, og han har ikke været i PL før. Men jeg tror hans spilletid ville være god i PL, og vigtigst af alt, så har han bygget en hel klub op, som bare leverer. Mauricio Pochettino er også spændende... Allegri er lige stoppet i Juve?

2.
Målmænd:
De Gea bliver vi stadig nødt til at stole på, derudover har vi verdens bedste, anden målmand i Romero. Joel Pereira & Dean Henderson er nogen rigtig, gode unge spillere. Jeg håber vi kan få lejet dem ud til en klub i hhv. Championship og PL. Især Henderson kunne været spændende at se spille fast i PL!

Forsvar:
Ark.... Hvad skal man sige her? Lindelof, Shaw & Baily skal vi beholde, de har gjort det nogenlunde. Darmian, Rojo og Young er ikke gode nok, Young kommer vi dog nok ikke af med. Smalling og Jones skal simpelthen bare sælges til mindre PL klubber, som vi altid har gjort det med vores stoppere når de ikke har været gode nok længere, Evans, Brown osv.
Det efterlader os med nogen unge spillere i form af Dalot, som jeg er meget i tvivl om. Fosu-Mensah & Tuanzebe skal måske have chancen i pre season for at vise sig frem. Det er klart her jeg ser de største mangler, en ny HB og mindst en ny CB skal vi have ind, men igen, det kræver altså først vi kommer af med nogen af de nuværende.

Transfers?
De light som CB og Aaron Wan-Bissaka som HB er der utrolig meget fremtid i, men så skal vi stadig have en ældre leder ind i forsvaret. Godin ville have klasse at få ind, men der var vi ikke hurtige nok. Koulibaly kommer til at koste kassen, men sikke et monster. Skriniar har også gjort det rigtig godt, de få gange jeg har set ham. Ricardo Pereira fra Leicester er en ganske stabil HB efter min mening, og koster nok ikke kassen sammenlignet med Bissaka. Et frækt bud kunne være Benjamin Henrichs, som også kan spille flere pladser.

Midtbane
Nu må vi se hvad der sker med Poul, han er uden tvivl vores bedste spiller, så jeg håber vi kan holde ham. Jeg kan pisse godt lide Mata, men han har godt nok mistet meget, og her ville jeg gerne se en yngre spille få chancen, det kunne være Pereira, som jeg synes gjorde det godt i Valencia, men dog mangler at få chancen og slå igennem for alvor hos os. Fred er fin spiller at have, det samme med Scott, som også kun bliver bedre med tiden. Matic er ligesom dem i forsvaret for gammel, og skal simpelthen sælges.

Transfer ind?
Houssem Aouar fra Lyon ville også være en klasse signing for os, han er allerede rigtig god, jeg tror ikke der går længe før han render rundt i en storklub, så det er med at være hurtig. Desuden har Lyon også en spiller ved navn Tanguy Ndombele som virkelig ser spændende ud. En spiller som Youri Tielemans gjorde det også godt i Leicester, og alle ved han har et kæmpe talent. Evt. kan man give en kontrakt til Rabiot fra PSG, som man kan hente på en fri transfer.

Angreb/Wingers
Lukaku er et monster, men scorer han nok mål? Jeg er ved at blive i tvivl. Alexis skal vi smide af så snart nogen bare vil give 1kr. for ham, vi skal simpelthen af med den løn, den kan bruges på sååå mange andre gode spillere. Heldigvis har vi allerede Rashford & Martial oppe foran, så det er ikke total nødvendigt og springe banken for en spiller som Sancho fra Dortmund.

Transfer ind?
Dybala er eftersignede utilfreds i Juventus, hvis vi kunne lokke sådan en spiller til United, ville det vise noget overfor hele verden, at United stadig kan hente de aller bedste spillere. Det er dog stadig offensivt det er sjovest og kigge på navne, desværre kom Zidane jo tilbage til Real, så mon ikke en spiller som Isco begynder og spille igen dernede? Jeg har tidligere nævnt spillere som har gjort det godt i de mindre PL klubber, fordi der ved vi præcis hvad vi får, og vi har set de kan klare sig i ligaen, derfor skal Anderson fra West Ham næsten også nævnes med den sæson han har haft. Vi har ikke brug for unge spillere som sagt, vi skal have kvalitet oppe foran. Nabil Fekir (den 3 lyon spiller jeg nævner, var?), Hold op man.. endnu en rigtig god fodboldspiller, anfører i Lyon, og skal vel næsten skydes af denne sæson, så der bliver nok budkrig. Men så vil jeg nævne den 4 Lyon spiller jeg synes, måske, ville være god for os. Ham kender i godt, for han har tidligere spillet hos os, Memphis Depay. Lidt mere moden, bygget mere på sit spil, og vi har en tilbage købs klausual, så vidt jeg husker? En anden spiller jeg har altid har været vild med er Carrasco, som render rundt et sted i Kina og snakker om han gerne vil tilbage til Europa, på en god dag, er han verdensklasse som hans landsman Hazard.
Hvis vi endelig skulle sælge Lukaku, så må Icardi være et glimrende bud på en erstatning.
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17378: 27 Maj 2019, 09:30 »

Diskutionen omkring OGS synes jeg er ret interessant. Man har forsøgt med en brite uden resultat, man har forsøgt med en rutineret ræv der har vundet en ting og to, man har forsøgt med The Special One som har vundet omtrent alting og så vundet det igen.. Ingen af delene har båret frugt, og derfor synes jeg egentlig det er forfriskende at man prøver den tidligere spiller, som man har haft held med flere steder - ikke mindst Barcelona og Real Madrid.

Jeg ved godt det ikke er at sammenligne én til én, men i det mindste vil der nu komme en rød tråd igennem hele klubben (forventer jeg), og det tror jeg er vigtigt. Alt for længe har man famlet i blinde og ikke haft en egentlig strategi for klubben - Mikhi, Alexis, Fred, Di Maria, Fellaini har alle været et resultat af dette. Sidstnævnte formåede at tilføre holdet noget under alle trænere, hvorfor han var i klubben så længe, men de øvrige har bare intet vist.

I forhold til hvem der skal blive og hvem der skal smutte, tror jeg de fleste er relativt enige, og det virker da også som om OGS har forstået det. Nu bliver det spændende at se hvem han ender med at tilføre i stedet for de spillere som formentlig forsvinder i transfervinduet.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17379: 28 Maj 2019, 18:25 »

Enig i mange af dine synspunkter, Arsrea.
Ift. Dean Henderson, bliver der angiveligt arbejdet på at udleje ham til Sheffield United igen, så han kan få Premier League erfaring – hvilket jeg ser, som en rigtig god idé. Også for at se, hvor han står henne i det samlede billede, og om han har niveauet til førsteholdsfodbold for United.
Forstærkninger forsvarsmæssigt som vi er blevet kædet sammen med, samt hvem jeg ser som mulige spillere, så er der selvfølgelig De Ligt som ønsketransferen. Efter hans præsentationer i CHL, er jeg godt nok blevet mere og mere hooked på ham – og fatter ikke, at vi havde muligheden for at hente ham i sommers, og angiveligt skulle være rigtig tæt på. Andre CB’er som vi bliver kædet sammen med er, Koulibaly, hvor prisskiltet skulle være skræmmende – men hans stats taler også for sig selv. Monster. Varane går der også små rygter på, samt Skriniar. Tuanzabe skal dog helt klart have chancen for at vise sig frem synes jeg, og ikke kun i Pre-Season. På højrebacken går snakken meget omkring Wan-Bissaka, mens jeg også ser lidt rygter omkring Cancelo fra Juventus.
Ift. midtbanen og afskeden med Fellaini og Herrera som minimum, så ser jeg det lidt som en no-brainer ikke at give Rabiot en kontrakt, nu hvor han er på fritransfer. Han kan en masse på midten. Ellers er der Ndombele, som også skulle gøre det godt i den franske liga, en Bruno Fernandes som også gør det godt i den portugisiske liga. En spiller som jeg også godt kunne se er Ndidi fra Leicester, synes han er en spændende defensiv midt. Ruben Neves gør det også fremragende. Har ikke set så meget til Aouar, udover at han gør det godt i FIFA og FM 😉 Thomas Partey har en lav frikøbsklausul, men ham kender jeg ikke nok til at kommentere på ham.
Angreb/wingers – Med Conte der skulle være på vej til Inter, og han ønsker angiveligt Lukaku i front – så ser jeg det som en mulighed at hente Icardi fra Inter i stedet – de må meget gerne bytte lige over. Sancho bliver vi også kædet sammen med, ligesom der også er rygter på Dybala. Griezmann kan også hentes, specielt nu hvor han gerne vil væk – men mon ikke han er Barca-bound. Der kunne vi også kigge hen, hvor Ousmane Dembele vil blive frigjort.
Derudover skulle vi være tæt på Daniel James, hvor hans skifte skulle være bremset af faderens dødsfald.
Logged

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17380: 13 Aug 2022, 19:31 »

Kæft en fornøjelse og se United funny Intet kan i uden Ferguson!
« Seneste Redigering: 13 Aug 2022, 19:35 af Arberg » Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17381: 14 Aug 2022, 09:46 »

Kæft en fornøjelse og se United funny Intet kan i uden Ferguson!

Jo give et sørgeligt menneske som dig lidt fornøjelse, det lykkes da meget godt. Så lidt kan de.
Hvorfor poste sådanne bæ indlæg. Det troller halløj er det ikke så meget 2010?
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17382: 14 Aug 2022, 10:50 »

Kæft en fornøjelse og se United funny Intet kan i uden Ferguson!

Hysterisk morsomt at se Ronaldo stå og tude efter hvert mål. Måske havde de fungeret bedre i offensiven, hvis han havde ydet bare en halvvejs ærlig indsats i løbet af pre-season i stedet for at være en egoistisk voksenbaby, der forsøgte at fremtvinge et skifte til et Champions League hold for blot at blive afvist af gud og hver mand. Direkte pinligt for "historiens bedste." Egoistisk, uprofessionel, narcissistisk, voldtægtsforbryder der snart burde vende snuden hjem til Madeira, det er velsagtens efterhånden det eneste sted, han ville kunne gøre en forskel.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17383: 14 Aug 2022, 15:34 »

Hvor mange mål har Messi scorede i Farmers league ? Og hvor har Ronaldo i Premier League ?
Logged

RedFan_98
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17384: 15 Aug 2022, 10:43 »

Hvor mange mål har Messi scorede i Farmers league ? Og hvor har Ronaldo i Premier League ?
Hvor meget har Ronaldo vundet siden han skiftede fra Juventus?
Logged

"Jeg taber aldrig. Enten er dommeren, banen, bolden eller kridstregerne imod mig" - José Mourinho

Sider: 1 ... 1157 1158 [1159] 1160 1161 1162 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010