home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 933 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1437428 gange)
donthomas
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #375: 03 Feb 2007, 23:01 »

Ja det virker noget mærkeligt.. men kan ikke rigtig se hvad folk kan bruge det til.. Vi vinder nu PL afligevel Thumbs Up

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #376: 03 Feb 2007, 23:10 »

Ja, håber osse at ManU vinder PL! Jeg holder ikke med dem, men jeg hadder bare Chelsea så det koger Opstemt

United-styrer
Gæst

« Svar #377: 04 Feb 2007, 09:21 »

Vi har lidt af en skæbnekamp på besøg hos Spurs i dag. Det er sådan en kamp, hvor hvis man vinder, så er man kommet et langt stykke af vejen, men det bliver svært.

Det ser ud til, at vi stiller i absolut stærkeste opstilling (Saha erstatter Larsson). Jeg må desværre indrømme, at jeg hælder mest til 1-1, men jeg håber naturligvis på sejren.
« Seneste Redigering: 04 Feb 2007, 09:25 af United-styrer » Logged

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #378: 04 Feb 2007, 09:26 »

Vi har lidt af en skæbnekamp på besøg hos Spurs. Det er sådan en kamp, hvor hvis man vinder, så er man kommet et langt stykke af vejen, men det bliver svært.

Det ser ud til, at vi stiller i absolut stærkeste opstilling (Saha erstatter Larsson). Jeg må desværre indrømme, at jeg hælder mest til 1-1, men jeg håber naturligvis på sejren.

Enig. Det bliver ikke nemt i dag. Men vi plejer at spille godt imod Spurs og også ude. Så det bliver helt klart en spænende kamp og vi skal igang på ude bane igen hvor det kun er blevet til en sejr i de sidste 4 kampe hvilket jo ikke er helt godt nok. En sejr her vil bringe os et godt stykke samt at det viser Chelsea at vi mener det i år. Den her kamp er den første i rækken af mange svære ude kampe som vi mangler i denne sæson og en sejr vil sku gøre godt.

Det med opstillingen er der ikke noget at sige til der er ikke råd til at spare spiller nu og Spurs skal ha slag Thumbs Up

Jeg tror på en 1-3 sejr i dag Peace

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #379: 04 Feb 2007, 09:34 »

Man skal lige huske at vi godt kan være bagud mod Spurs ved pausen også stadig vinde..

Se dette link. Det er dog fantastisk. Igen en af de der super kampe af de røde djævle:

http://youtube.com/v/jRBWZI00bog

United-styrer
Gæst

« Svar #380: 04 Feb 2007, 10:03 »

Man skal lige huske at vi godt kan være bagud mod Spurs ved pausen også stadig vinde..

Se dette link. Det er dog fantastisk. Igen en af de der super kampe af de røde djævle:

Ruud, Ruud, Ruud, Ruud, Ruud, Ruud, Ruud, Ruud!

Man kan ikke undgå at komme til at savne ham lidt, når man ser sådan en video. Han var fantastisk for United.

Bademesteren
Manager

« Svar #381: 04 Feb 2007, 10:07 »

Haha, Det er med Veron, Beckham og alle de andre gamle drenge...

Metsu1
Manager

« Svar #382: 04 Feb 2007, 10:14 »

Ruud, Ruud, Ruud, Ruud, Ruud, Ruud, Ruud, Ruud!

Man kan ikke undgå at komme til at savne ham lidt, når man ser sådan en video. Han var fantastisk for United.

Helt enig, han var fantastisk - men jeg synes heller ikke vi skal glemme Becks, han var sgu også af en helt anden kaliber i United tiden.

Det var helt sjovt at se Veron i United trøjen igen, ham kunne jeg virkelig li', synd han aldrig rigtig fik succes hos os.

Jeg så også lige de sidste 2 minutter af CL-finalen mod Bayern - det er kun United, der kan hive sådan 2 scoringer ud af ærmet på det tidspunkt. Genialt

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #383: 04 Feb 2007, 10:59 »

Helt enig, han var fantastisk - men jeg synes heller ikke vi skal glemme Becks, han var sgu også af en helt anden kaliber i United tiden.

Det var helt sjovt at se Veron i United trøjen igen, ham kunne jeg virkelig li', synd han aldrig rigtig fik succes hos os.

Jeg så også lige de sidste 2 minutter af CL-finalen mod Bayern - det er kun United, der kan hive sådan 2 scoringer ud af ærmet på det tidspunkt. Genialt

Ja Becks i en rød united trøje det er det vi kan lide at se. Det er der han spiller bedst. Desværre kommer det ikke til at ske igen på dette plan. Så er det godt at vi har minderne Smiley

De sidste 2-3 minutter af CL finlaen 99 bliver man aldrig træt af at se. Sku lang tid siden jeg har set det.. Må jeg heller lige gøre når jeg kommer hjem fra abejde. Man bliver jo helt rørt af at tænke på den kamp Græder  Peace

Metsu1
Manager

« Svar #384: 04 Feb 2007, 11:14 »

Ja Becks i en rød united trøje det er det vi kan lide at se. Det er der han spiller bedst. Desværre kommer det ikke til at ske igen på dette plan. Så er det godt at vi har minderne Smiley

De sidste 2-3 minutter af CL finlaen 99 bliver man aldrig træt af at se. Sku lang tid siden jeg har set det.. Må jeg heller lige gøre når jeg kommer hjem fra abejde. Man bliver jo helt rørt af at tænke på den kamp Græder  Peace

Ja, minder er altid rart at have og især om CL finalen i 99, som simpelthen var intet mindre end fantastisk. Jeg sad og så kampen med en vaskeægte Bayern fan, der havde flag, hue, halstørklæde osv. med og han var begyndt at juble...... Da Solskjær så scorede til 2-1 smed han huen, flag og hasltørklæde på mit værelse og kørt hjem uden at sige farvel, det var virkelig humor  Grin

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #385: 04 Feb 2007, 12:10 »

Ja, minder er altid rart at have og især om CL finalen i 99, som simpelthen var intet mindre end fantastisk. Jeg sad og så kampen med en vaskeægte Bayern fan, der havde flag, hue, halstørklæde osv. med og han var begyndt at juble...... Da Solskjær så scorede til 2-1 smed han huen, flag og hasltørklæde på mit værelse og kørt hjem uden at sige farvel, det var virkelig humor  Grin

HAHA ja det lyder sku spas det der.. sådan skal det være.. uha man kan jo næsten ikke lade være med at grine funny funny selvom man ikke har set det kan man nemt forstille sig det Smiley

Tror heller ikke at jeg har hoppet og råbt så meget som jeg gjorde da Sheringham scorede til 1-1 men den jubel scene blev afligevel overgået da Ole scorede til 2-1.. uha det var sku godt og sjovt.. havde også sidste skole dag den gang så det var en helt perfekt dag Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #386: 04 Feb 2007, 12:22 »

Puha ja, det var dengang Man Utd var et storhold   Grin  Peace

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst

« Svar #387: 04 Feb 2007, 12:24 »

Puha ja, det var dengang Man Utd var et storhold   ;D  :P

Og dengang hvor Arsenal også kunne noget.. :o)

Metsu1
Manager

« Svar #388: 04 Feb 2007, 12:41 »

HAHA ja det lyder sku spas det der.. sådan skal det være.. uha man kan jo næsten ikke lade være med at grine funny funny selvom man ikke har set det kan man nemt forstille sig det Smiley

Tror heller ikke at jeg har hoppet og råbt så meget som jeg gjorde da Sheringham scorede til 1-1 men den jubel scene blev afligevel overgået da Ole scorede til 2-1.. uha det var sku godt og sjovt.. havde også sidste skole dag den gang så det var en helt perfekt dag Peace

Der gik tid før, det gik op for mig at Ole havde scoret, jeg var i chok på den fede måde, det er en aften, jeg for altid vil huske, som en af de største, hvis ikke det største comeback i nyere tid, så kan Arsenal gå hjem og vugge, selvom de også kom godt igen, da de slog os 2-1 for nylig.

Puha ja, det var dengang Man Utd var et storhold Grin Peace

Du kan alligevel ikke lade være med at læse med, hva' Hawk?  Thumbs Up Der er måske en Unitedfan gemt i dig ligesom i alle andre  Opstemt, for man kan da ikke andet end elske det hold for de store præstationer, de har leveret i de sidste 100 år  Cool

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #389: 04 Feb 2007, 13:03 »

Puha ja, det var dengang Man Utd var et storhold   Grin  Peace

Hmm vi ligger da nr1 og hvor er det nu lige arsenal ligger henne (London Opstemt ) men er det ikke nr4 Wink 

Så vil da nok lige mene at vi stadig er et stor hold og vil altid være det Peace  Smiley

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010