home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1043 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1129 1130 [1131] 1132 1133 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1412454 gange)
Pante
Lilleputspiller
*

Sv: Manchester United tråden
« Svar #16950: 27 Apr 2014, 13:15 »

Er det ikke på tide, at Carrick går på pension? Hvornår har han sidst spillet en middelgod kamp?

Det er vel ganske dumt pt at sige hvem der skal væk og blive i United, man har ikke en ny fast træner på plads. Og man ved vel heller ikke hvor mange penge man får, at gøre godt med til sommer.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #16951: 27 Apr 2014, 13:18 »

Han spillede elendigt, og selv DN er enig med mig i det.
Nej, det er jeg ikke. Carrick var langt fra fejlfri i går, men elendig er en temmelig tåbelig vurdering af hans præstation.

Carrick har selvfølgelig stadigvæk masser at tilbyde til Manchester United, så selvfølgelig skal han ikke pensioneres. Han er milevidt fra det niveau, han viste i fjor, men der var han trods alt også en af ligaens bedste spillere.

Vinokourov
Manager

« Svar #16952: 27 Apr 2014, 14:25 »

"en temmelig tåbelig vurdering" <- må jeg være fri?  Peace

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Erzael
Manager

« Svar #16953: 03 Maj 2014, 18:12 »

Hold kæft hvor var det en skændsel at se på i dag, og hvor jeg dog håber, at vi smider hele den centrale midtbane på porten. Fletcher har været helt utroligt dårlig, efter han er kommet tilbage. Bare se på hvor mange boldtab han har i dag, og hvor passiv han er ved målet. Vanvittigt. Og Carrick spiller også på sidste vers. Genså målene i 7-1 sejren mod Roma forleden, og han var jo eminent. Men klip til nu, og det ligner på ingen måde den samme spiller.

En rædselsfuld præstation over hele linjen. De Gea sovser den væk gang på gang, enten udover linjen eller direkte i fødderne på en Sunderland spiller. Og de sidste 10-15 minutter, hvor vi burde presse på som sindssyge, kan de alligevel komme frem til det ene stolpeskud efter det andet. Mange har været efter Moyes i hele sæsonen, men det her viser også bare, at det hele ikke bliver fryd og gammen, bare fordi vi skifter personen i jakkesættet ud.

Ud med Nani, Young, Carrick, Fletcher, Ferdinand og Vidic til sommer, og også gerne et par stykker til, som heller ikke var med i dag. Og lad os håbe, at Van Gaal kan lokke et par velkendte ansigter til, selvom vi ikke har noget at lokke med, udover lønninger på Rooney niveau.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #16954: 03 Maj 2014, 18:19 »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/tyskfodbold/article2275109.ece

Nu går rygterne også på Guardiola. Hvad siger folk til den spanske herre? Smiley

Manchester United

vijofrech
Odds-hjælper
*

« Svar #16955: 03 Maj 2014, 18:26 »

Tror ikke han bliver fyret bare på. Grund af nederlaget i CHL da han jo var suværen i Ligaen

KentBrylle
Ynglingespiller

« Svar #16956: 03 Maj 2014, 19:01 »

Tror ikke han bliver fyret bare på. Grund af nederlaget i CHL da han jo var suværen i Ligaen

Det kunne sagtens ske, at han stadig ryger ud eller i hvert fald får en lille opsang. Man skal huske på, at man ikke bare skal vinde i Bayern, men spille fremad og æde modstanderen som under Heynkess. Det spil, de leverer lige nu er jo søvndyssende, og både Keiseren og Rummenigge har været ude i pressen, fordi de ikke bryder sig om den stil.
Holdet har været langt ringere end sidste år og det er ikke acceptabelt at ryge ud med 5-0 af CL, fordi træneren er bange for at angribe, men bare vil hvile med bolden i 90 minutter.

Skal vi lige lægge det over, så det har noget med United at gøre, så ville Guardiola vel heller ikke passe til United. United er et angribende hold, der skaber chancer, spiller hurtigt og vil fremad. Sådan var det under SAF og sådan tror jeg også, at fansene vil have det. Spillermaterialet tror jeg heller ikke passer til Guardiola.

Van Gaal passer godt til klubben, synes jeg. Han var en del af at lægge grundstenene til Bayerns offensive stil som jeg husker det. Rigtig dygtig træner. Smiley

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Svartovich
Gæst

« Svar #16957: 03 Maj 2014, 19:12 »

Jeg tvivler stærkt på at Guardiola bliver fyret på baggrund af et suverænt vundet mesterskab og en CL semifinale. Det er klart at semifinalen var skuffende for Bayern, men det er ganske normalt man misser en finale, selvom man har verdens bedste hold på papiret (hvis man mener Bayern har det).

Dog skal Bayern selvfølgelig et skridt længere næste år, og hvis Guardiola ikke er meget tæt på en CL titel næste år, er hans tid nok opbrugt. Derudover er det selvfølgelig også en selvfølge pt. at Bayern skal smadre alt og alle i Bundesligaen, og hvis Dortmund, Leverkusen eller en tredje klub kommer med i mesterskabskampen næste år, kan det også være et farvel til ham.

Men som det ser ud nu kan jeg slet ikke forestille mig en fyring af Guardiola. Det er hans første år, og selvom jeg synes det er forfærdelig fodbold han praktiserer, skal han have mere end en sæson til at bevise sig, selvom han egentlig har haft en god sæson i år.

Newton Heath
Manager

« Svar #16958: 03 Maj 2014, 20:05 »

Endnu en elendig kamp i dag, og sæsonen er da vidst slut for os. Carrick og Fletcher var som sædvanligvis en skandale på den centrale del af midtbanen, og vi har INGEN kreativitet og variation når vi skal angribe. Der skal ske ting og sager til sommer.

Mht. snakken om Guardiola tror jeg ikke fyret i Bayern, selvom det er et galehus. Og selv hvis han skulle blive det håber jeg godt nok ikke at vi får ham udelukkende på baggrund af, at jeg ikke bryder mig om hans spillestil. Så hellere Van Gaal.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16959: 06 Maj 2014, 20:19 »

De Gea Valencia Jones Smalling Büttner Carrick Fellaini Kagawa Januzaj Lawrence Wilson

Fantastisk opstilling. Hvem ville i starten af sæsonen have troet, at vi ville stille med Januzaj, Lawrence og Wilson i front i den sidste hjemmekamp? Jeg forventer mig store ting i fremtiden af Wilson. Lawrence er jeg mere usikker på, men han har haft nogle imponerende lejeophold. Adnan er Adnan og er kind of a big deal, og er selvfølgelig et af de største talenter around.

Giggs og Vida er på bænken, og mon ikke de bliver skiftet ind på et tidspunkt. Kan meget vel være deres sidste hjemmekamp på Old Trafford, og de skal selvfølgelig hyldes. Vida har været fuldstændig fænomenal, mens Giggs selvfølgelig ingen videre introduktion skal have. Den største legende i Premier Leagues historie.

Kunne være rimelig bossss hvis han skiftede sig selv ind til at tage et straffespark, hvis vi nu skulle få sådan et. Young starter dog på bænken.

Bliver simpelthen så godt at se nogle af de unge spillere, og jeg ved ikke om jeg forventer en sejr i aften, jeg er sådan set lidt ligeglad, da der er så mange andre vigtigere ting i aften.  Djævel

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller

« Svar #16960: 06 Maj 2014, 20:29 »

De Gea Valencia Jones Smalling Büttner Carrick Fellaini Kagawa Januzaj Lawrence Wilson

Fantastisk opstilling. Hvem ville i starten af sæsonen have troet, at vi ville stille med Januzaj, Lawrence og Wilson i front i den sidste hjemmekamp? Jeg forventer mig store ting i fremtiden af Wilson. Lawrence er jeg mere usikker på, men han har haft nogle imponerende lejeophold. Adnan er Adnan og er kind of a big deal, og er selvfølgelig et af de største talenter around.

Giggs og Vida er på bænken, og mon ikke de bliver skiftet ind på et tidspunkt. Kan meget vel være deres sidste hjemmekamp på Old Trafford, og de skal selvfølgelig hyldes. Vida har været fuldstændig fænomenal, mens Giggs selvfølgelig ingen videre introduktion skal have. Den største legende i Premier Leagues historie.

Kunne være rimelig bossss hvis han skiftede sig selv ind til at tage et straffespark, hvis vi nu skulle få sådan et. Young starter dog på bænken.

Bliver simpelthen så godt at se nogle af de unge spillere, og jeg ved ikke om jeg forventer en sejr i aften, jeg er sådan set lidt ligeglad, da der er så mange andre vigtigere ting i aften.  Djævel

selvom hjemmeformen ikke taler for sig, kan man ikke andet end at glæde sig ekstra meget til denne kamp med denne front trio Smiley

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

vijofrech
Odds-hjælper
*

« Svar #16961: 06 Maj 2014, 20:31 »

Trist at Vidic forlader United Græder

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #16962: 07 Maj 2014, 23:16 »

http://oldtrafford.dk/nyheder/se-videoen-af-louis-van-gaals-interview-med-bbc

- Mon ikke det ender med at blive ham. Tror også det er den bedste løsning. Han virker som en stor manager. Og han har bevist sig tidligere, hvilket jeg tror betyder meget for spillerne.

Manchester United

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #16963: 07 Maj 2014, 23:22 »

Er 100% sikker på han kommer, men det bliver noget af det vigtigste for ham at få de rigtige spillere ind og rigtige ud.

Held og lykke til ham med at finde plads til Rooney, Van persie, Mata, kagawa og januzai på et hold Smiley

JG7
Gæst

« Svar #16964: 08 Maj 2014, 00:07 »

Han er en nar tbh.

Sider: 1 ... 1129 1130 [1131] 1132 1133 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010