home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1196 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1127 1128 [1129] 1130 1131 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1412530 gange)
Messi1987
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #16920: 21 Apr 2014, 19:02 »

ahahaaaha ok messi er det osse fint nok hvis vi tager ølstykke's manager??
Kender ham ikke, Moyes og Maradona vil være at foretrække.
Moyes har gjort det fantitisk dårligt og vil uden tvivl fører jer til flere nederlag, flere dyre fejl indkøb, flere sæsoner uden CL, osv. Med Maradona vil det være sjovt og se jer løbe rundt med hovedet under armen Opstemt
« Seneste Redigering: 21 Apr 2014, 19:10 af Messi1987 » Logged

DeBuur
Manager

« Svar #16921: 22 Apr 2014, 09:45 »

http://www.bold.dk/nyt/Officielt-Moyes-fyret-i-United

så skete det - hvor skal Man Utd nu gå og hvilken betydning for det for truppen og kommende transfers

YNWA

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #16922: 22 Apr 2014, 11:03 »

Normalt har man vel altid en idé om, hvem der måske kunne blive træner i en storklub.. Men jeg har ingen idé om, hvem vi skal ud og hente?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #16923: 22 Apr 2014, 11:13 »

Van Gaal ligner vel en favorit.

Klopp har (som ventet) allerede været ude og afvise.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #16924: 22 Apr 2014, 12:18 »

Som g00n siger, så ligner Louis van Gaal favoritten. Det er en spændende træner, og han har et ry for at være en hård hund, som ikke er bange for at give spillerne et ordentligt møgfald, som vi også så under Sir Alex.

Fyringen af David Moyes er i min bog helt på sin plads. Jeg har været overbevist gennem de sidste måneder om, at han ikke er den rette mand. Som jeg frygtede tilbage i maj måned, så havde han simpelthen ikke formatet og karismaen til at varetage opgaven. Jeg har siddet hovedrystende tilbage nogle gange, når jeg har set vores 'game plan'. Den har været al for forudsigelig og for nem at læse for modstanderen. Ofte har det heddet sig, at vi bare skulle til baglinjen for så at smække den ind i ingenmandsland, fordi Valencia efterhånden ikke kan slå et indlæg længere. Derudover har attituden ofte været vag, og den ellers så omtalte vinderkultur, der har været symbolsk for Manchester Uniteds succes gennem de seneste mange, mange år, har været fuldstændig væk. Det kommer nok af, at Moyes har mistet drengene i omklædningsrummet, som historien går på nu. Så er der altså heller ingen vej tilbage.

Jeg glæder mig til at se, hvad der skal ske nu. Jeg håber personligt på Jürgen Klopp, som har pondus, karisma og en spændende fodboldfilosofi. Lige nu virker det dog usandsynligt, eftersom han straks har været ude og afvise alt. Jeg lægger dog ikke ret meget i disse udmeldinger. Hans Dortmund-hold er ved at miste kvalitet, og jeg tror faktisk godt, han kunne se nogle muligheder i Premier League og ikke mindst Manchester United.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16925: 22 Apr 2014, 12:49 »

Ifølge en ret så pålidelig journalist har vi forspurgt os på Mourinho, som bestemt ikke skulle have afvist at tage over. Men god fuck hvor jeg ikke håber, at vi får ham.

Mit personlige drømmescenarie er, at Giggs bliver den langtsigtet løsning. Van Gaal lyder også som en fin løsning, men hans alder er et ret så stort minus for mig. Klopp bliver det selvfølgelig ikke.

Scholes skulle desuden være på vej ind i trænerstaben nu, mens Nicky bliver assistent sæsonen ud. Det er jo fantastisk.

Skamfuldt den måde vi har behandlet Moyes på. Det fortjener sådan en god personlighed sku ikke, og det har ikke været kønt at følge. Han har vist han ikke er den rigtige mand til sådan et stort job, men han har godt nok heller ikke fået meget hjælp, og latterlig måde vi har afskediget ham på.

Nu når vi er igang, så lad os da skille os af med United's histories største fejltagelse og cunts nr. uno, Glazer familien. Men så er det vist mere sandsynligt, at vi får Pep som træner og Messi og Ronaldo følger med til sommer.

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #16926: 22 Apr 2014, 12:56 »

Man skal vel sige tillykke på sådan en dag som denne. Kunne godt nok være blæret hvis i lokkede Mourinho til Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #16927: 22 Apr 2014, 13:07 »

Nu er det ganske vist Gianluca Di Marzio, der har bragt rygtet, og selvom han skulle være en pålidelig fyr, så finder jeg det aldeles usandsynligt, at vi skulle hive Mourinho ind. Han er i gang med at opbygge noget bæredygtigt i Chelsea, og jeg tror ikke, han forlader det projekt efter lige at have søsat det.

Til gengæld tror jeg faktisk, at vi var ganske tætte på Mourinho i sommer, selvom han selvfølgelig siger noget andet nu.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #16928: 22 Apr 2014, 13:11 »

Til gengæld tror jeg faktisk, at vi var ganske tætte på Mourinho i sommer, selvom han selvfølgelig siger noget andet nu.

Udfra hvad jeg har læst, ville Mourinho gerne til Man Utd i sommers. I (Ferguson) valgte bare Moyes i stedet.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #16929: 22 Apr 2014, 13:15 »

Det er også min klare overbevisning, g00n. Jeg hæfter mig dog ved, at han sidenhen har meldt noget andet ud.

"I don't know if Sir Alex thought of me for United or not," Mourinho told The Sun.

"The point is he clearly knew I wanted to go to Chelsea. I spoke with him after we (Real Madrid) knocked United out of the Champions League last season and I told him what I wanted to do - that Chelsea is what I wanted, that was the direction I wanted to go."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #16930: 22 Apr 2014, 13:25 »

Mit personlige drømmescenarie er, at Giggs bliver den langtsigtet løsning. Van Gaal lyder også som en fin løsning, men hans alder er et ret så stort minus for mig. Klopp bliver det selvfølgelig ikke.

Er det ikke sentimentaliteten der spiller lidt for kraftigt ind her? Man skal da ikke, især ikke som United, gå ud og forfremme en spiller til manager som en langsigtet løsning, blot fordi han har været en stor mand for klubben. Lad ham i stedet arbejde sig op igennem rækkerne, eller lad ham prøve nogle mindre hold, før man begynder at holde på Giggs. Eller, måske er det det du mener med den langsigtede løsning? Vi har i hvert fald set mmed f.eks. Tony Adams at en tidligere topspiller ikke nødvendigvis er en fremragende manager...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Anfield Road
Manager

« Svar #16931: 22 Apr 2014, 13:28 »

Jeg tror Giggs ville være en fin løsning for United. Uniteds trup er fuldstændigt detroniseret efterhånden og derfor tror jeg det er vigtigt at have en der kender folkene og ved hvad der er brug for i United. Ikke som langsigtet løsning i første omgang, men giv ham indtil næste sommer, og se hvad han duer til. Det tror jeg vil være den bedste løsning for United lige nu.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Cristiano Doni
Ynglingespiller

« Svar #16932: 22 Apr 2014, 13:56 »

Jeg tror Giggs ville være en fin løsning for United. Uniteds trup er fuldstændigt detroniseret efterhånden og derfor tror jeg det er vigtigt at have en der kender folkene og ved hvad der er brug for i United. Ikke som langsigtet løsning i første omgang, men giv ham indtil næste sommer, og se hvad han duer til. Det tror jeg vil være den bedste løsning for United lige nu.
Det er vel vigtigt at få en manager, som har en hel specifik game plan og som er kendt for at kunne udføre et solidt stykke arbejde. Med Giggs, så tror jeg at han kan få svært ved at løfte omklædningsrummet, fordi han i en årrække har været en af gutterne. Så hellere se Giggs i nogle år som assistent, hvor han kan bevise at trænergerningen er hans vej. Her kan man så hive en Van Gaal ind eller alternativt prøve en Luciano Spaletti, som jeg altid har følt er blevet overset til de helt store klubber i Europa.

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #16933: 22 Apr 2014, 16:45 »

Det er vel vigtigt at få en manager, som har en hel specifik game plan og som er kendt for at kunne udføre et solidt stykke arbejde. Med Giggs, så tror jeg at han kan få svært ved at løfte omklædningsrummet, fordi han i en årrække har været en af gutterne. Så hellere se Giggs i nogle år som assistent, hvor han kan bevise at trænergerningen er hans vej. Her kan man så hive en Van Gaal ind eller alternativt prøve en Luciano Spaletti, som jeg altid har følt er blevet overset til de helt store klubber i Europa.

Jeg tror netop at Giggs har været en af gutterne har en stor indflydelse. At han har fungeret som en leder i omklædningsrummet kan have en stor effekt, fordi folk så som regel lytter og tror på ham.
Personligt ønsker jeg Giggs alverdens succes som manager, og jeg tror også han har den rette mentalitet mv. til at blive rigtig dygtig. Manden har mere erfaring i fodbold end mange andre, og denne erfaring er guld værd. sammenlagt med at have lært bag Sir Alex, historiens bedste manager, kan jo få enorm betydning, idet han givetvis vil have nogle af de samme metoder og samme tankegang som manden han har spillet under 99% af sin karriere.

Jeg ser frem til at følge træner sagaen her og i tottenham i sommerens pause Smiley

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Cristiano Doni
Ynglingespiller

« Svar #16934: 22 Apr 2014, 16:58 »

På sigt kan han helt sikkert også blive et aktiv for United. Jeg kan bare ikke se en uerfaren træner gå ind og vende en synkende skude, som United er lige nu. Slet ikke hvis han bliver målt på resultaterne på samme måde som Moyes er blevet. Omkring omklædningsrummet, så tror jeg at han til tider vil kunne have svært ved at sætte sig i respekt, trods hans status i United. Der vil simpelthen være for mange ego'er i spil til at en uerfaren manager bør tage posten, når det 100% er resultaterne, som der måles efter og man ikke har råd til endnu en mellemsæson, uden titler. Der er trods alt forskel på at være en leder blandt spillerne og til at skulle være lederen i staben. Hvis det skal blive en succes, så skal der suppleres med en række meget stærke personligheder omkring ham, som kan stå for den disciplin, som Giggs måske vil have svært ved at indgyde i spillerne. Og her bør formentlig tænkes i personer, som ikke har nogen tilknytning til klubben i forvejen, fremfor at hive Giggs' kammerater ind som hans nærmeste stab.

Når det er sagt, så tror jeg absolut Giggs kan blive en god træner, men han bør enten få tid på bænken ved siden af en erfaren manager og derigennem lære gamet eller også bør han starte ud med en mindre klub. At overlade ansvaret for et stort transfervindue ved United til ham, uden han reelt kender til den del af gamet. Det er en kæmpe gamble, som jeg ikke tror United er klar til at tage, når man tager risikoen for endnu en mellemsæson i mente.

Sider: 1 ... 1127 1128 [1129] 1130 1131 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010