home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  0 Brugere, 896 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1118 1119 [1120] 1121 1122 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1412753 gange)
El Cubo
Ynglingespiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #16785: 25 Feb 2014, 22:57 »

Jeg bliver simpelthen nødt til at lufte, nogle af mine tanker ovenpå kampen her til aften. Kampklokken siger 76:26, og jeg kan ikke klare mere. Spørgsmålet som jeg er efterladt med, er et spørgsmål som nogle tilhængere har stillet igennem sæsonen: Er Moyes den rette? Og jeg er for første gang i tvivl! Jeg har været af den overbevisning igennem sæsonen, at Moyes skulle have tid osv. Fergie havde ikke omgående succes, og han var selv i overhængende fare for at blive fyret tidligt i United-tid. Men også at Moyes skulle have lov til at sætte sit eget præg, og opnå den flotte fodbold, som han selv ytrer at han bestræber sig på at spille på sigt.

Kampene ude mod Stoke, Fulham hjemme og i aften mod Olympiakos i CL. De har fået bæret til at flyde over, Moyes har endnu en gang vist, at der er noget alternativ til kantspillet og mange indlæg, selvom at man har spillere som Mata (dog ikke i aften), Rooney, van Persie og Kagawa på bænken. 81 må siges at være at være nøgletal, når man taler om Moyes taktiske tilgang. Antallet af indlæg man slog mod Fulham, skræmmende! Men også antallet af minutter der gik, før at man formåede at sætte holdets farligste spiller i scene mod en meget overkommelig modstander i europæisk sammenhæng. Dertil må jeg stille mig uvidende over, hvorfor at han ikke vælger at bringe Fellaini overhovedet. Det kunne umuligt blive værre midt på banen, og ovenpå hans opløftende præstation i weekend, synes jeg godt man kunne have bragt ham.

Jeg tror ikke på at han magter opgaven som manager for United, hans mangel på taktisk konsistens og ligeså manglende evne til at sætte sine spillere op. Er virkelig ting som er blevet udstillet i hans tid i klubben, det er bare en anden scene end det er i Liverpool.

Jeg tør næsten ikke gå i gang med spillerne, jeg skal alligevel op til mobning i morgen i skolen. Men en skræmmende opvisning af "etablerede spillere" vi ser i aften, spillere mere flere hundred kampe for klubben, lignede yndlingespillere. Det var mænd mod mus.

Carrick, Ferdinand, Vidic, Smalling, Cleverley, Valencia, Young og til dels Evra, de var alle en fuldkomment fraværende. Problemet er og bliver den centrale midtbane, Cleverley har været nævnt mange gange, og er blevet gjort til syndebuk for problemet. Men Carrick hjælper heller ikke en fløjtende fis i aften, han lægger sammen med Uniteds spil for langt tilbage på banen, han er nonchalant i forsvarsspil (Campbells mål) og hans pasningspil i dag var til fare for andre og holdet. Han blev heller ikke hjulpet af plejehjemmet i det centrale forsvar, som ej heller skilte sig godt af med bolden.

Det kan ikke tælles på fingrene længere, hvor mange erstatninger der skal hentes ind til sommer. Spillere som helt sikkert er fortid: Vidic, Ferdinand, Giggs (Formentligt pension, er der meldt noget ud?) & Evra (Correct me, if i'm wrong)
Så er der de spillere som simpelthen ikke længere har, eller aldrig nogensinde har haft format til at bære trøjen: Young, Smalling, Anderson (Forhåbentligt udnytter Fiorentina købsklausulen i lejeaftalen), Büttner, Nani & Valencia.

Spillere som formentligt søger væk, enten pga. af manglende spilletid eller andre årsager: Hernandez & Kagawa

Det efterlader: De Gea, Lindegaard, Rafael, Evans, Jones, Fletcher, Carrick, Fellaini, Mata, Rooney, Welbeck, van Persie & Januzaj. Dertil kommer Zaha, Powell, Henriquez tilbage fra lejeophold, og forhåbentligt lader han Michael Keane tilslutte førsteholdet som back-up. Det giver 17 spillere, ergo der mangler MINIMUM 6 spillere. Der skal en venstreback af høj klasse til klubben, samt en verdenklassespiller til hhv. i forsvaret og på den centrale midtbane. Der udover kunne man håbe på en wing, med noget star quality som vi ikke har i truppen på nuværende tidspunkt.

Puha, de magiske Champions League aftener, dem skal vi formentligt vente 2 år på nu, hvis det går godt i næste sæson.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16786: 25 Feb 2014, 23:16 »

Dét tror jeg sku alligevel var det værste jeg har set fra vores side i år. Intet mindre end til grin, den præstation vi leverede.. Men forfanden. Vi havde endelig en lille optur i weekenden, med en ny taktik, en velspillende Fellaini, generelt lovende spil og vi så alle sammen frem til denne kamp. SÅ LAD OS DA FORFANDEN GÅ TILBAGE TIL DEN DØDE 4-4-2/4-4-1, IND MED YOUNG, VALENCIA OG CLEVERLEY OG VISE HVOR ELENDIGE VI KAN VÆRE.

SUK

Erzael
Manager

« Svar #16787: 26 Feb 2014, 09:58 »

Skræmmende forestilling i går. Og medierne har da også kun travlt med at hagle spillerne og Moyes ned i dag. Og jeg har ingen gang lyst til at gå ud og forsvare dem. Det var en direkte pinlig indsats, og når Olympiakos ikke var bedre, end de var, så kunne selv FCV køre dem over, som NH også skriver.

At skulle vente to år på en ny deltagelse i CHL er skidt, men sådan er det jo nu engang. Vi har været selskrevet i så mange år, så en smule modgang skal vi også kunne holde til. Dog vil det blive rigtig trist, hvis Moyes fortsætter i samme rille i næste sæson og skaffer os endnu en femte, sjette eller syvendeplads. Så kan der gå lang tid, før vi kommer tilbage i toppen af Europa igen.

Om Moyes skal blive eller ej aner jeg ikke. Det begynder i hvert fald at se mere og mere uholdbart ud. Men om klubben har mod på at gå ud og fyre ham er ikke til at vide. Og hvem skal tage ansvaret? Klubben, formanden, Ferguson? Og hvem ville have evnerne til at kunne samle truppen op og give dem en energi, som de lige slet ikke ejer?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #16788: 26 Feb 2014, 12:44 »

Guldbrand
Blogmester

« Svar #16789: 26 Feb 2014, 13:17 »

I tilfælde af at Moyes forlader sit job hos United, hvem er så i blandt favoritterne til at tage over, og hvem ser i United fans som den ideelle (dog realistiske) løsning..?

For sådan umiddelbart, har jeg faktisk meget svært ved at se nogen oplagt mulighed...   Huh

Erzael
Manager

« Svar #16790: 26 Feb 2014, 13:22 »

Umiddelbart tror jeg ikke, det ville være dumt at hive Meulensteen ind som assistent igen. Jeg kan kun forestille mig, at han har styr på omklædningsrummet. Men hvem der skal stå i spidsen, aner jeg ikke..

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #16791: 26 Feb 2014, 13:28 »

United ligner et hold som skal i gang med et stort generationsskifte. Det store spørgsmål er så om de spilere som skal tage over er gode nok, jeg tror det ikke.
Vidic, Ferdinand, Evra og til dels Carrick skal vel til at udskiftes. Van Persie med hans skadehistorik in mente kunne også spille på lånt tid på topplan. Så er der Valencia, Young, Nani og Cleverly som der vil efterhånden er bred enighed om ikke er gode nok?

Der skal næsten bygges et helt nyt hold op. De spillere som skal overtage er vel folk som Phil Jones, Smalling, Evans og Januzaj (Har sikkert glemt nogen). Smalling virker ærligt talt ikke god nok, og Jones har jeg ingen anelse om. Han er meget skadet så har næsten ikke set ham vise topniveau.

Angående kampen i går, så har jeg aldrig set en svagere indstilling fra et engelsk hold i ChL. Dybt pinligt. Som Liverpool-fan holder jeg meget af Moyes' stil i United. Skal jeg prøve at være mere neutral, så tror jeg han er færdig i klubben inden sæsonen er slut.

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

Erzael
Manager

« Svar #16792: 26 Feb 2014, 14:20 »

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #16793: 26 Feb 2014, 14:35 »

"Tom Cleverley & Michael Carrick have made 0 interceptions, 0 tackles and won 0 headers between them in the second half".

"Carrick afleverede oftest til Ferdinand (15 gange) og næstoftest til Vidic (14 gange)".

Nu tog jeg bare lige de facts, som g00n og ptrN postede fra gårdagens kamp. Det er jo fuldstændig miserabelt. Hverken Cleverley eller Carrick, som var helt gennemført uduelig i går, burde spille på et Manchester United-hold, der har ambitioner om at nå toppen. Det er virkelig en rystende statistik. Et er at man ikke spiller bolden fremad, men at man så slet ingenting vinder eller noget som helst er en skandale.

Var jeg Moyes, så skulle Rooney spille central midtbane sammen med en helt fjerde spiller. Uanset om han er bedre i angrebet eller ej. For det der er noget nær det dårligste, jeg har læst om to centrale midtbanespillere mod et hold, man burde kunne slå.
« Seneste Redigering: 26 Feb 2014, 14:38 af Jakob E » Logged

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16794: 26 Feb 2014, 14:38 »

United ligner et hold som skal i gang med et stort generationsskifte. Det store spørgsmål er så om de spilere som skal tage over er gode nok, jeg tror det ikke.
Vidic, Ferdinand, Evra og til dels Carrick skal vel til at udskiftes. Van Persie med hans skadehistorik in mente kunne også spille på lånt tid på topplan. Så er der Valencia, Young, Nani og Cleverly som der vil efterhånden er bred enighed om ikke er gode nok?

Der skal næsten bygges et helt nyt hold op. De spillere som skal overtage er vel folk som Phil Jones, Smalling, Evans og Januzaj (Har sikkert glemt nogen). Smalling virker ærligt talt ikke god nok, og Jones har jeg ingen anelse om. Han er meget skadet så har næsten ikke set ham vise topniveau.

Angående kampen i går, så har jeg aldrig set en svagere indstilling fra et engelsk hold i ChL. Dybt pinligt. Som Liverpool-fan holder jeg meget af Moyes' stil i United. Skal jeg prøve at være mere neutral, så tror jeg han er færdig i klubben inden sæsonen er slut.

Vidic, Ferdinand og Pat ryger alle til sommer, det er jeg overbevist om. Carrick får forhåbentlig mere pause i løbet af sæsonen, sådan midtbanen ikke skal stå og falde med ham. Der skal helt klart handles ind til midtbanen. Spillere som Jones og Evans tror jeg godt kan forme et fremtidig partnerskab i forsvaret, såfremt Jones kan holde sig skadesfri. Han er et beast uden lige, og han kan få en stor fremtid. Altid lidt lol når Smalling bliver kritiseret, hvilket han selvfølgelig altid gør når han har spillet højreback. Det svarer lidt til, at vi sige at Kolo Toure ikke var god nok hvis han spillede højreback. Det er sku ikke helt fair overfor Smalling.

Valencia og Young skal væk, IMO. Jeg tror bare ikke på det sker. De kunne sagtens have en rolle at udfylde truppen dog, men bare ikke som startere så regelmæssigt, som de har gjort i år. Tænk engang, at Valencia og Young har holdt Kagawa ude af holde i store dele af sæsonen..

Der skal handles ind på midtbanen og og i forsvaret. En backup til Rafael, ny venstreback og måske/nok en ny centerforsvar. RVP forlader måske klubben til sommer, hvilket jeg som sådan ikke vil have det store imod. Men det må vi se til.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16795: 26 Feb 2014, 14:39 »

Og så har United selvfølgelig været ude og sige, at det er absolut nonsens at Moyes bliver fyret/går af selv.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16796: 26 Feb 2014, 14:42 »

"Tom Cleverley & Michael Carrick have made 0 interceptions, 0 tackles and won 0 headers between them in the second half".

"Carrick afleverede oftest til Ferdinand (15 gange) og næstoftest til Vidic (14 gange)".

Nu tog jeg bare lige de facts, som g00n og ptrN postede fra gårdagens kamp. Det er jo fuldstændig miserabelt. Hverken Cleverley eller Carrick, som var helt gennemført uduelig i går, burde spille på et Manchester United-hold, der har ambitioner om at nå toppen. Det er virkelig en rystende statistik. Et er at man ikke spiller bolden fremad, men at man så slet ingenting vinder eller noget som helst er en skandale.

Var jeg Moyes, så skulle Rooney spille central midtbane sammen med en helt fjerde spiller. Uanset om han er bedre i angrebet eller ej. For det der er noget nær det dårligste, jeg har læst om to centrale midtbanespillere mod et hold, man burde kunne slå.
Ja, lad os da endelig drage den konklusion, at Carrick ikke skal spille i United efter en elendig præstation igår.. Carrick spiller nu ret så tit bolden fremad, den statistik vandt han i Europa sidste år, hvis vi skal kloge i statistik.

Vil du have Rooney på midtbanen i United, foreslår jeg, at du ser lidt flere United kampe. Så ville du nok have stødt på et par kampe, hvor han har været brugt dernede. Og nej, det er har bestemt ikke været kønt..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #16797: 26 Feb 2014, 15:00 »

Ja, lad os da endelig drage den konklusion, at Carrick ikke skal spille i United efter en elendig præstation igår.. Carrick spiller nu ret så tit bolden fremad, den statistik vandt han i Europa sidste år, hvis vi skal kloge i statistik.

Vil du have Rooney på midtbanen i United, foreslår jeg, at du ser lidt flere United kampe. Så ville du nok have stødt på et par kampe, hvor han har været brugt dernede. Og nej, det er har bestemt ikke været kønt..
Carrick har været rigtig dårlig hele sæson. Jeg synes hverken, at ham eller Cleverley er berettigede til at spille. Rooney er bedre end dem begge på midtbanen, hvor jeg synes, han er fin.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16798: 26 Feb 2014, 15:02 »

Spillet har været hamrende usammenhængende når Rooney har været på midten. Men det er vi nok bare uenige om.

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #16799: 26 Feb 2014, 15:16 »

Carrick har været rigtig dårlig hele sæson. Jeg synes hverken, at ham eller Cleverley er berettigede til at spille. Rooney er bedre end dem begge på midtbanen, hvor jeg synes, han er fin.

Fin er bare ikke godt nok!
Hvis den bedste spiller man har på midten er "fin", så er der alvor problemer Smiley

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Sider: 1 ... 1118 1119 [1120] 1121 1122 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010