home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 1141 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1097 1098 [1099] 1100 1101 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1413325 gange)
Scholesy
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #16470: 09 Dec 2013, 16:31 »

Synes faktisk du rammer meget godt her, ihf for en der ikkelige er den store fan af klubben Wink

Sir A tvivlede aldrig på holdets og egne evner og det skulle han nok fortælle de journalister der satte spørgsmålstegn ved holdets kvaliteter.

Moyes får ikke sat sig igennem overfor de samme journalister og derfor lugter de jo blod og bliver endnu mere nærgående overfor klub, træner og spillere.
Han får simpelthen ikke sat sig igennem.

Jeg er også enig med KongFjong, ved gud hvor er han dog kedelig. Sir A løb op og ned af trappen på OT, skældte ud på gud og hvermand lige så snart der var en mulighed for det.
Det har vi ikke set fra Moyes overhovedet. Han ser faktisk til tider ud til at han har fortrudt at han tog jobbet.

Men jeg tror dog også det er nu man skal have koldt vand i blodet for det vil, imo ihf, ikke hjælpe jer at fyre ham, for så bliver det for alvor svært når i skal have endnu en træner der vil stå i en eller anden form af Sir A skygge.

Men hvordan det ser ud til april/maj næste år og i evt er uden for en top 4 placering bliver spændene at se. For kan i og klubben acceptere en sæson uden CL?

Jeg tror stadig fuldt og fast på, at vi kan komme i top 4. Men personligt kan jeg dog godt se igennem fingrer med, at vi ikke skulle kvalificere os til CL i år. Jeg skal da gerne indrømme, at jeg selv havde forhåbninger om vi ville være med i titelkampen, men de forhåbninger er alligevel ved at være skudt i sink. Samtidig ved jeg dog også, at jeg nok kun repræsentere en meget lille gruppe af United fans med den holdning. Der er sågar allerede nogen nu der sviner ham til og vil have ham væk med det samme, men sådan nogle blødninger er der vel i hver klub. Men alt sammen kommer jo an på mange ting. Hvordan gør vi det i de hjemlige pokaltuneringer? Hvordan gør vi det i CL, hvor vi indtil videre har leveret vores klart bedste spil og faktisk været ganske gode.

Én ting jeg dog alligevel har lært henover årerne er, at man ALDRIG skal afskrive United fra noget.

DeBuur
Manager

« Svar #16471: 09 Dec 2013, 16:41 »

Uanset hvilken mnager I havde ansat efter Sir Alex Ferguson så vil vedkommende få problemer - Fergusons bedrifter er i en klasse for sig selv og det ved pressen.

Moyes står tilbage med en trup der ikke er toptrimmet og flere spillere står overfor pensions alderen eller har noget deres topniveau IMO så skal United ud og hente et kuld nye spillere og det vil vi få at se i de næste par år.

Mit bud er at United gør det de er bedst til , at hente unge spillere og få dem til at præstere og så ser vi United i top 3 indenfor de næste 3 sæsoner Peace

YNWA

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #16472: 09 Dec 2013, 17:06 »

Der er nok også en anden årsag en bare "lige" at Sir Alex var oppe i alderen han stoppede, han ville gerne stoppe på toppen. Så da han kunne se I ville vinde titlen, samtidigt med jeres trup (muligvis) er på vej nedad bakke, så valgte han at stoppe Peace

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #16473: 09 Dec 2013, 18:08 »

Det er sgu for tidligt at tale om krisetid. Moyes skal nok finde tonen. Giv ham nu tid. Ja gud fanden har det været ringe, men hvad fanden havde vi regnet med? :-)

Ferguson sagde god for ham, så vi støtter op om ham - ellers er vi fandme som alle de andre latterlige russiske, franske og jødiske topklubber, der gør det godt - men ikke rigtigt.
Vil du ikke lige uddybe det, der er markeret?

SirToby
Manager

« Svar #16474: 09 Dec 2013, 18:44 »

Vil du ikke lige uddybe det, der er markeret?

Jeg forestiller mig, at han snakker om fyringerne af Ranieri, Scolari, Villas-Boas, Ancelotti (?) og Roberto Di Matteo. Det har været pinligt så lidt tålmodighed/tro, der har været til manageren i specielt Chelsea.

Så kan man så tilføje Mancini og Hughes fra City og mange, mange flere.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #16475: 09 Dec 2013, 19:01 »

Jeg forestiller mig, at han snakker om fyringerne af Ranieri, Scolari, Villas-Boas, Ancelotti (?) og Roberto Di Matteo. Det har været pinligt så lidt tålmodighed/tro, der har været til manageren i specielt Chelsea.

Så kan man så tilføje Mancini og Hughes fra City og mange, mange flere.
Tja, det kan man vel godt sige, men er det en forkert måde at gøre tingene på? Hvis vi tager Chelsea som udgangspunkt, så har de tre Premier League-titler, fire FA Cup-titler, to Liga Cup-titler, to Community Shield-titler og ikke mindst en Champions League- og Europa League-triumf siden 2004, hvor trænerfyringerne begyndte. Det er alligevel en del succes. Jeg mener ikke, at man kan sige, at det er hverken rigtigt eller forkert. Slet ikke når resultater nu er, som de er.

SirToby
Manager

« Svar #16476: 11 Dec 2013, 17:24 »

Tja, det kan man vel godt sige, men er det en forkert måde at gøre tingene på? Hvis vi tager Chelsea som udgangspunkt, så har de tre Premier League-titler, fire FA Cup-titler, to Liga Cup-titler, to Community Shield-titler og ikke mindst en Champions League- og Europa League-triumf siden 2004, hvor trænerfyringerne begyndte. Det er alligevel en del succes. Jeg mener ikke, at man kan sige, at det er hverken rigtigt eller forkert. Slet ikke når resultater nu er, som de er.

Nej, det er ikke nødvendigvis forkert, men jeg synes ikke, at det er en specielt sympatisk eller charmerende måde at gøre det på. Og det kan man så sige, at jeg siger, fordi jeg har Manchester United-fan og kun har kendt United med Ferguson. Men sådan er fodbolden i dag, men jeg synes, at der generelt er for kort snor til trænerne, og jeg ville blive træt af at skifte manager hele tiden. Derfor synes jeg også, at Moyes skal have lang snor. Hvis han ligger på 9. pladsen til sommer, så skal han ikke fyres. Ligger han på 2. pladsen, skal han ikke fyres. Men det frygtelige er, at Manchester City ville fyre ham, hvis de endte på 2. pladsen.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #16477: 11 Dec 2013, 17:29 »

Nej, det er ikke nødvendigvis forkert, men jeg synes ikke, at det er en specielt sympatisk eller charmerende måde at gøre det på. Og det kan man så sige, at jeg siger, fordi jeg har Manchester United-fan og kun har kendt United med Ferguson. Men sådan er fodbolden i dag, men jeg synes, at der generelt er for kort snor til trænerne, og jeg ville blive træt af at skifte manager hele tiden. Derfor synes jeg også, at Moyes skal have lang snor. Hvis han ligger på 9. pladsen til sommer, så skal han ikke fyres. Ligger han på 2. pladsen, skal han ikke fyres. Men det frygtelige er, at Manchester City ville fyre ham, hvis de endte på 2. pladsen.
Altså jeg var da heller ikke fan af fyringerne af Ancelotti og AVB. Bestemt ikke. Men jeg synes, at det er decideret forkert at stemple det som en forkert måde at gøre tingene på, når man har være så succesrig det seneste årti. Havde vi vundet nul og niks, havde det været en helt anden sag.
« Seneste Redigering: 11 Dec 2013, 17:32 af Jakob E » Logged

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16478: 12 Dec 2013, 00:39 »

Keano vs Vieira. Den rivalisering de havde, hadet til hinanden, viljen til sejr. Absolut fantastisk historie mellem de 2 personer, og her taler de ud om det meste. Det behøves vist ikke videre introduktion. Det er ganske enkelt et must see program for United og Arsenal fans. Hamrende fedt lavet.

http://www.youtube.com/v/iWAtovPSFv8#t=536 Part 1.

http://www.youtube.com/v/YHgkQr12Z5Q#t=14 Part 2.

http://www.youtube.com/v/3wiFtZpNxkY#t=203 Part 3.

http://www.youtube.com/v/w8iIJ6q9nLs Part 4.

http://www.youtube.com/v/BSuBNxjtxwk Part 5.

Erzael
Manager

« Svar #16479: 13 Dec 2013, 16:48 »

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16480: 13 Dec 2013, 17:10 »

Godt nok ikke lige hvad vi havde brug for.  Skuffet

DeBuur
Manager

« Svar #16481: 21 Dec 2013, 18:53 »

Flot hold mæssig indsats i dagens kamp og damm hvor virker Adnan Januzaj som et kæmpe talent  Thumbs Up

Bliver interessant at følge ham i de kommende kampe og interessant om han kommer med på et stærkt Belgisk landshold til VM Hazard og Adnan Januzaj på fløjene...wow jeg skal helt sikkert se Belgiens kampe til sommer.

Efter dagens kamp ser det ud som om Moyes har fundet recepten til succes - det vil ikke undre mig hvis Man Utd henter en række af sejre nu.

YNWA

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #16482: 21 Dec 2013, 19:15 »

Hvor er det lækkert at det hele virker vendt nu!!
Welbeck kan score i den her sæson, tilliden til Young bliver betalt tilbage & Januzaj er bare dejlig <3
#InMoyeswetrust

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16483: 26 Dec 2013, 17:08 »

Vigtig, vigtig sejr i dag. Forfærdelig start med elendigt og uheldigt forsvarsspil. Vi får kæmpet os tilbage i ægte United stil og levere endnu et comeback. Flot mål af Rooney i dag, og hold nu op hvor har han været god i denne sæson. Jeg synes, at denne sæson indtil videre har været det bedste vi har set fra ham i United trøjen. 12 assists og 11 mål i 20 kampe. Wow.

Desværre render Rafael ind i en skade, og med det røde kort til Valencia må vi desværre nok benytte Smalling på højreback i de næste kampe. Nøglespillerne (Vidic, Carrick og RVP) er ellers på vej tilbage, så det er lidt af et slag, at Rafael måtte udgå.

Vi må blive ved med at kæmpe os op af i tabellen, og vores form har været god på det seneste med en del sejrer i træk, så lad det endelig forsætte, og lad os så se hvor vi er om nogle måneder.

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #16484: 28 Dec 2013, 15:09 »

Hvor fanden skal målene komme fra i dag? De Gea, Smalling, Vidic, Evans, Evra, Young, Carrick, Cleverley, Giggs, Kagawa, Hernandez

Sider: 1 ... 1097 1098 [1099] 1100 1101 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010