home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1013 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1096 1097 [1098] 1099 1100 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1413362 gange)
Scholesy
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #16455: 25 Nov 2013, 12:42 »

Skidt kamp i går, og dårlige præstationer generelt over hele linjen. Det var også vores første kamp uden Carrick, og det kunne bestemt ses. Samtidig var Jones, Rafael, Vidic og van Persie ude, og de er alle samme vigtige spillere, hvorfor det selvfølgelig kunne ses på spillet. Rooney skulle have været smidt ud, men samtidig skulle de aldrig have haft lov til at sparke frisparket igen, og dermed scorer deres mål. Men sådan er det. Det var et klodset frispark at give væk i første omgang.

Smalling på højreback var endnu en gang en hæmsko for vores opspil. Man kan ikke bebrejde ham, da han er en CB der bliver smidt ud på back pladsen. Der er virkelig, ikke underligt nok, en himmel til forskel i vores offensive spil når Rafael er med.

Hernandez's boldomgang er stadig værre end hvad et æsel kan præsterer, hvorfor det selvfølgelig også hæmmer vores spil. Han har en utrolig målnæse, men får han ikke en bedre teknik, får han aldrig en sikker startplads på et hold af Uniteds kaliber.

Vi må op på hesten igen, og sikrer os videre deltagelse i Champions League på tirsdag imod Leverkusen.

Erzael
Manager

« Svar #16456: 07 Dec 2013, 15:43 »

Hvor er det umotiverende at kigge på. Jeg klandrer ikke Moyes for noget som helst, og jeg håber da, at han ender med at sidde i alle de år, han har fået. Det er virkelig spillerne, der skal til at tage sig sammen i sådan en grad, at det er svært at beskrive.

Jeg ved ikke, hvor problemet ligger. Om det er fordi, vi er blevet for mætte og selvfede, at vi ikke gider gøre en indsats. Eller om vi simpelthen bare ikke er gode nok. Tager man og sammenligner topholdene spiller for spiller, så er vi virkelig også bagud på rigtig mange positioner.

Med denne formkurve, så frygter jeg virkelig Boxing Day kampene. Vi mangler erfarne og modige folk på banen, der tør gå forrest. Idag kunne vi godt have brugt Rooney, Carrick, Ferdinand og evt. en Giggs. Det var et hold, der skriger efter ansvarsfulde folk. Ingen tør tage ansvar. Den eneste, der nærmede sig, var Vidic. Resten var en skuffelse.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16457: 07 Dec 2013, 15:45 »

De 4 sidste kampe = 2 point, og 2 tabte kampe i træk på hjemmebane siden god knows..

Det er ikke bare det, at vi taber point, men det er jo helt vanvittigt så dårlige vi er, til at komme frem til chancer. Det hjælper selvfølgelig ikke, at Rooney og Carrick er ude samt RVP har været groft sagt elendig i denne sæson. Vi frygtede dagen, hvor Carrick ville blive skadet. Han har nu været ude i 4 kampe i træk, og vi har ikke vundet en eneste. Marginalerne har bestemt heller ikke været der, men det har simpelthen været så elendigt det spil, vi har leveret.

Det er selvfølgelig klart, at det skal forbedres det her, hvis Moyes skal overleve sin første sæson. Det kan simpelthen umuligt blive dårligere end det her. Moyes skal have et par transfervinduer til at sætte sit aftryk på holdet, i stedet for den tragikomsike sommer vi havde. Og så må vi bedømme.

DeBuur
Manager

« Svar #16458: 07 Dec 2013, 15:51 »

Hvor er det umotiverende at kigge på. Jeg klandrer ikke Moyes for noget som helst, og jeg håber da, at han ender med at sidde i alle de år, han har fået. Det er virkelig spillerne, der skal til at tage sig sammen i sådan en grad, at det er svært at beskrive.

Jeg ved ikke, hvor problemet ligger. Om det er fordi, vi er blevet for mætte og selvfede, at vi ikke gider gøre en indsats. Eller om vi simpelthen bare ikke er gode nok. Tager man og sammenligner topholdene spiller for spiller, så er vi virkelig også bagud på rigtig mange positioner.

Med denne formkurve, så frygter jeg virkelig Boxing Day kampene. Vi mangler erfarne og modige folk på banen, der tør gå forrest. Idag kunne vi godt have brugt Rooney, Carrick, Ferdinand og evt. en Giggs. Det var et hold, der skriger efter ansvarsfulde folk. Ingen tør tage ansvar. Den eneste, der nærmede sig, var Vidic. Resten var en skuffelse.

Ingen tvivl om at I mangler en Rooney det var tydeligt idag - tydeligt var det også at I har for mange spillere som ikke holder niveau - men netop her har Moyes et kæmpe ansvar - et United hold så tandløst som det man så i dag er sgu mange årtier siden jeg har set I mangler spillere som har energien og evnen til at skabe noget på egen hånd - mon ikke der bliver hentet noget i januar.

YNWA

Erzael
Manager

« Svar #16459: 07 Dec 2013, 15:55 »

Ingen tvivl om at I mangler en Rooney det var tydeligt idag - tydeligt var det også at I har for mange spillere som ikke holder niveau - men netop her har Moyes et kæmpe ansvar - et United hold så tandløst som det man så i dag er sgu mange årtier siden jeg har set I mangler spillere som har energien og evnen til at skabe noget på egen hånd - mon ikke der bliver hentet noget i januar.

Jeg tror ikke, det bliver mange nye ansigter, vi får at se til januar. Det bliver da højst en eller to U21 spillere, som først skal bruge 3-4-5 år, før de kan levere noget jævnt og stabilt spil.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16460: 07 Dec 2013, 16:06 »

Jeg tror ikke, det bliver mange nye ansigter, vi får at se til januar. Det bliver da højst en eller to U21 spillere, som først skal bruge 3-4-5 år, før de kan levere noget jævnt og stabilt spil.
Ja, det er godt nok sjældent der kan hentes kvalitet ind i januar.

Men en anden ting er da også, at nu får vi foralvor testet familien Glazer-cunts tålmodighed.

Erzael
Manager

« Svar #16461: 07 Dec 2013, 16:17 »

Det er selvfølgelig rigtigt

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16462: 08 Dec 2013, 17:21 »

Haha, endnu engang trak vi en Premier League klub i en af pokal turneringerne. Vi skal møde Swansea på hjemmebane i FA Cuppens tredje runde. Det er da en overkommelig modstander, men det plejer at være noget sjovere, at møde de mindre klubber på udebane. Hvornår trak vi sidst sådan en klub?

Erzael
Manager

« Svar #16463: 08 Dec 2013, 18:53 »

Altid noget med en hjemmebanefordel. Selvom det dog ikke har virket som en fordel i de sidste par kampe.

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #16464: 08 Dec 2013, 22:28 »

Det er sgu for tidligt at tale om krisetid. Moyes skal nok finde tonen. Giv ham nu tid. Ja gud fanden har det været ringe, men hvad fanden havde vi regnet med? :-)

Ferguson sagde god for ham, så vi støtter op om ham - ellers er vi fandme som alle de andre latterlige russiske, franske og jødiske topklubber, der gør det godt - men ikke rigtigt.

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

gadeberg
Lilleputspiller
*

« Svar #16465: 08 Dec 2013, 22:58 »

Giv Moyes et par sæsoner, så skal han nok finde ud af hvordan han skal få spillet til at køre i United , bare tænk på hvordan de første mange sæsoner var for Ferguson, og jeg ved godt at Ferguson har efterladt Moyes med et meget bedre hold en han selv havde i den tid.
Men nu er det heller ikke en lille manager Moyes har overtaget jobbet fra, jeg tror stadig på moyes og støtter op omkring manden, vi skal ihvertfald ikke begynde på at skifte manager hver sæson, først der vil det gå helt galt.. Smiley
Bare min mening Wink

MUFC - for life !

Erzael
Manager

« Svar #16466: 09 Dec 2013, 08:01 »

Det er sgu for tidligt at tale om krisetid. Moyes skal nok finde tonen. Giv ham nu tid. Ja gud fanden har det været ringe, men hvad fanden havde vi regnet med? :-)

Ferguson sagde god for ham, så vi støtter op om ham - ellers er vi fandme som alle de andre latterlige russiske, franske og jødiske topklubber, der gør det godt - men ikke rigtigt.

Der er ingen, der revser Moyes. Det er spillerne, der ikke leverer pt.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #16467: 09 Dec 2013, 14:00 »

Jeg tager lige en copy/paste fra Facebook i går. Jeg var ikke sikker på valget af Moyes, og er ikke blevet det efter den seneste form. Men der hvor jeg virkeligt ærgrede mig over valget, var hans personlighed. Ferguson var sur og gnaven, men Moyes er simpelthen så trøstesløs kedelig at det nærmest er demotiverende når jeg sidder bag skærmen Opstemt Men det er selvfølgelig ikke hans væsentligste opgave, tværtimod, så forhåbentlig modbeviser han min skepsis på banen:

Citat
Moyes fik én spiller i sommers. Én. Lur mig om ikke han gerne ville have haft flere, men Ed Woodward fejlede og derfor har Moyes ikke materiale han gerne vil til den omgang fodbold han gerne vil spille - sådan som jeg ser det. Han havde nok heller ikke haft det 100% alligevel, men han havde været tættere på.

Vi er nødt til at se i øjnene, at vi pt. kun har to verdensklasse-spillere: Rooney og van Persie. Resten er max europæisk klasse eller gode Premier League spillere. Det har Ferguson formået at gøre til mestre, meget imponerende, men det har altså også efterladt Moyes med en ufattelig opgave som jeg ser det.

Det der kunne klæde Moyes nu, som det ville klæde alle andre managers i denne situation, er at gå ud og forklare lidt om hans planer og svare på de kritiske spørgsmål der kommer, uden at blive sur.

Han bliver spurgt om han har forandret for meget, men svarer kun med reference til spillertruppen - ikke noget med at han fyrede mere eller mindre hele staben, eller om det Rio har givet udtryk for, i forhold til holdudtagelsen. Begge ting som altså tager tid at vænne sig til. Især har jeg svært ved at forstå sidstnævnte, hvorfor det skulle laves om - specielt når han har en nærmest identisk trup der har været vant til langt mere forberedelse til kampen. Der er en verden til forskel i min verden. Der er jo ikke nogen der siger det ene eller det andet er bedre, men vaner er altså svære at ændre især når de er så indgroede som de er for flere af spillerne der har været i klubben i 5+ år.

Og så kan det bekymre mig at se Rooney være mere "let antændelig" end de seneste sæsoner. Lidt som i hans yngre dage, hvor der ikke skulle meget til for at provokere ham. Og ret beset så forstår jeg det ikke, for før de sidste to nederlag, var vi altså ubesejrede i 12 kampe, så helt skidt kan det jo ikke stå til - trods alt. Så det bekymrer mig at han alligevel nu i 2 ud af de sidste 3 kampe faktisk burde have haft et direkte rødt pga. hævnakter/frustration - det kunne signalere at der er noget i truppen/på holdet, der ikke spiller, at det handler om mere end selvtillid i kampene...

Det der trøster mig mest nu er, at Moyes' Everton i langt de fleste sæsoner, præsterede bedst i 2. halvdel af sæsonen - og så at van Persie forhåbentlig er tilbage på niveau. Vi har jo skabt fint med chancer og kunne med vanlig skarphed sagtens have vundet de to seneste kampe.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16468: 09 Dec 2013, 14:22 »

Jeg tager lige en copy/paste fra Facebook i går. Jeg var ikke sikker på valget af Moyes, og er ikke blevet det efter den seneste form. Men der hvor jeg virkeligt ærgrede mig over valget, var hans personlighed. Ferguson var sur og gnaven, men Moyes er simpelthen så trøstesløs kedelig at det nærmest er demotiverende når jeg sidder bag skærmen Opstemt Men det er selvfølgelig ikke hans væsentligste opgave, tværtimod, så forhåbentlig modbeviser han min skepsis på banen:

Jeg støtter stadig Moyes 110 %, hvilket jeg iøvrigt synes alle United fans skulle gøre, men en af de ting jeg er mest utilfreds over, er noget så underligt som hans pressekonferencer og måden, han taler til medierne på. Det er selvfølgelig også en tilvænningssag, måske en af de største, men alligevel.

En eksempel man kan tager her for nyligt var hans kommentarer efter kampen mod Newcastle. Her siger han noget i stil med, at de vil arbejde på at blive bedre, vi skal gøre det svære for modstanderen, vi vil prøve at blive bedre og bla bla bla.
Havde det været under Fergie, er der ingen tvivl om, at når en journalist spurgte til præstationerne efter et antal dårlige kampe og resultater, ville han ikke bruge ordende prøve og forsøge. Han vil sige, at vi VIL blive bedre, og det IKKE gentager sig og lignende, hvorefter den diskussion sådan set var lukket.

Det er sku måske flueknepperi fra min side, men det er bare en ting, der har irriteret mig noget så grusomt..

JKJ
Gæst

« Svar #16469: 09 Dec 2013, 15:53 »

Jeg støtter stadig Moyes 110 %, hvilket jeg iøvrigt synes alle United fans skulle gøre, men en af de ting jeg er mest utilfreds over, er noget så underligt som hans pressekonferencer og måden, han taler til medierne på. Det er selvfølgelig også en tilvænningssag, måske en af de største, men alligevel.

En eksempel man kan tager her for nyligt var hans kommentarer efter kampen mod Newcastle. Her siger han noget i stil med, at de vil arbejde på at blive bedre, vi skal gøre det svære for modstanderen, vi vil prøve at blive bedre og bla bla bla.
Havde det været under Fergie, er der ingen tvivl om, at når en journalist spurgte til præstationerne efter et antal dårlige kampe og resultater, ville han ikke bruge ordende prøve og forsøge. Han vil sige, at vi VIL blive bedre, og det IKKE gentager sig og lignende, hvorefter den diskussion sådan set var lukket.

Det er sku måske flueknepperi fra min side, men det er bare en ting, der har irriteret mig noget så grusomt..

Synes faktisk du rammer meget godt her, ihf for en der ikkelige er den store fan af klubben Wink

Sir A tvivlede aldrig på holdets og egne evner og det skulle han nok fortælle de journalister der satte spørgsmålstegn ved holdets kvaliteter.

Moyes får ikke sat sig igennem overfor de samme journalister og derfor lugter de jo blod og bliver endnu mere nærgående overfor klub, træner og spillere.
Han får simpelthen ikke sat sig igennem.

Jeg er også enig med KongFjong, ved gud hvor er han dog kedelig. Sir A løb op og ned af trappen på OT, skældte ud på gud og hvermand lige så snart der var en mulighed for det.
Det har vi ikke set fra Moyes overhovedet. Han ser faktisk til tider ud til at han har fortrudt at han tog jobbet.

Men jeg tror dog også det er nu man skal have koldt vand i blodet for det vil, imo ihf, ikke hjælpe jer at fyre ham, for så bliver det for alvor svært når i skal have endnu en træner der vil stå i en eller anden form af Sir A skygge.

Men hvordan det ser ud til april/maj næste år og i evt er uden for en top 4 placering bliver spændene at se. For kan i og klubben acceptere en sæson uden CL?

Sider: 1 ... 1096 1097 [1098] 1099 1100 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010