home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1038 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1094 1095 [1096] 1097 1098 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1413441 gange)
Fresse94
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #16425: 06 Okt 2013, 08:14 »

Få nu forlænget med Januzaj...

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16426: 16 Okt 2013, 22:46 »

Jeg er ganske rolig omkring situationen med Januzaj og hans kontrakt, da der ikke er mange tegn på, at han ikke vil forlænge kontrakten, og han taler kun positivt om klubben, roser legenderne og siger alt det, man skal sige. Får vi ikke forlænget hans kontrakt, er det godt nok et selvmål af rang.

Modsat Pogba og Morrison er der ikke en masse negative skriverier om Januzaj. Det lå altid i kortene, at Morrison og Pogba ville blive fantastiske fodboldspillere. Morrison lod vi af eget valg selv gå, hvilket jeg synes er forståeligt nok, og det er da glædeligt at se, at han er ved at blomstre op nu. Det er dog ret sent han gør det, da hans kampe på U-holdende i United var vanvittig imponerende. Men hans opblomstring nu viser vel også bare, at han har fået mere styr på hans private liv. Fergie skulle også have fortalt Owen, at han var en af de mest talenfulde spillere der har været igennem akademiet, hvilket ikke siger så lidt. Jeg håber også, at vi henter ham tilbage på et tidspunkt.

Pogba blev pigesur over manglende spilletid, og jeg kan da til dels godt forstå hans utilfredshed dengang, men hold da op han var ikke særlig tålmodig. Jeg har aldrig brudt mig specielt meget om ham, selvom han unægtelig er et kæmpe talent og har et meget højt niveau allerede.

En anden ting der har frustreret mig i lang tid, og stadig gør det, er situationen med Kagawa. Han har fornyligt udtalt, at han mangler kampe på klubplan, og det får han da forhåbentligt også snart. Man føler virkelig, at han langt fra har fået chancen for at bevise sig ordentligt endnu, og det er altså over et år siden vi købte ham. Jeg begynder og frygte, at han snart er fortid i klubben, hvis situationen ikke ændre sig. Det ville virkelig være en skam, da hans niveau fra Dortmund tiden og det han tilførte dem virkelig er noget vi kunne bruge IMO.

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #16427: 19 Okt 2013, 12:56 »

Metsu1
Manager

« Svar #16428: 19 Okt 2013, 14:37 »

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #16429: 19 Okt 2013, 14:39 »

Må sige tillykke til jer, en spiller som bestemt har potentialet til at nå meget langt i fremtiden og hvem ved måske bliver han MU legende.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16430: 19 Okt 2013, 18:10 »

Moyes udskiftninger og defensive tilgang til 2. halveg ødelagde kampen for os. Jeg var ved at eksplodere inde i da Giggs bliver sat ind på den centrale midtbane. At man snart ikke fatter, at han ikke kan spille derinde, er simpelthen tragikomisk.

Fellaini har godt nok også haft en svær start i klubben. Han ligner en mand helt uden selvtillid, og det ligner virkeligt, at han er påvirket af at pludselig spille for en af de største klubber i verden. Men han skal selvfølgelig have tid.

Januzaj var endnu engang imponerende, og er vel det eneste lyspunkt fra kampen. At han kun er 18 år er ufattelig.

Puha, det ligner en svær sæson vi er igang med. 

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #16431: 19 Okt 2013, 18:23 »

Fellaini bliver brugt forkert da han spillede allerbest for Everton lå han lige bag angriberen, det er en plads som Rooney har og sammen med Carrick er der ikke nok fantasi

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #16432: 21 Okt 2013, 14:51 »

Evra forlader Manchester United næste sommer.

http://oldtrafford.dk/nyheder/evra-forlader-united-til-sommer

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #16433: 21 Okt 2013, 15:00 »

Surt - jeg ved godt at han er ved at være gammel, man han er jo stadig verdensklasse - det bliver et savn for PL

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #16434: 21 Okt 2013, 15:17 »

Mon ikke Baines eller Shaw så kommer til. Jeg kunne ikke forestille mig, at det bliver Büttner der får pladsen.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #16435: 21 Okt 2013, 16:03 »

Det virker troværdigt, men man ved aldrig med sådan noget. Jeg kunne dog sagtens se ham forlade jer og skrive kontrakt med Monaco.

Jeg ser Baines som den mest oplagte løsning. Mest af alt fordi jeg synes, Shaw er lige lovlig ung til at være fast mand i en klub der spiller Champions League og er med i mesterskabskampen. Shaw er dog uden tvivl fremtiden, og jeg ser ham da gerne tage over for Ashley Cole, når han stopper.

Don W
Ynglingespiller

« Svar #16436: 21 Okt 2013, 16:54 »

Fellaini bliver brugt forkert da han spillede allerbest for Everton lå han lige bag angriberen, det er en plads som Rooney har og sammen med Carrick er der ikke nok fantasi

Fellaini var selv ude og sige i sidste sæson at han ikke brød sig om at spille lige bag ved angriberen.. Hans favoritplads var som def. midt...

"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner."
--John Locke - LOST

Don W
Ynglingespiller

« Svar #16437: 21 Okt 2013, 17:00 »

Puha, det ligner en svær sæson vi er igang med. 

- Helt enig... Pre-season så heller ikke lovende ud.. Men Moyes har alligevel formået at få Rooney tilbage på toppen og så Januzaj selvfølgelig.. Det skal han have ros for... Jeg stoler stadig på Moyes...

"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner."
--John Locke - LOST

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #16438: 21 Okt 2013, 17:01 »

http://plbold.dk/fellaini-kan-lose-uniteds-forsvarsproblemer/

Præcis, Don W. Han besidder ikke de tekniske kvaliteter til at kunne spille så langt fremme på banen.

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #16439: 21 Okt 2013, 23:30 »

Og så viser de ikke Manchester United-Real Sociedad direkte på onsdag pga tennis! WTF!!!  ticked off

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Sider: 1 ... 1094 1095 [1096] 1097 1098 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010