home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 955 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1091 1092 [1093] 1094 1095 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1413558 gange)
Robberman
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #16380: 22 Sep 2013, 17:53 »

Det er mig ubegribeligt hvordan Young bliver valgt over Kagawa.

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Erzael
Manager

« Svar #16381: 22 Sep 2013, 19:13 »

Et mildt ord ville være en nedsabling..

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #16382: 22 Sep 2013, 21:24 »

Nogle der ved hvorfor Rooney spillede med den der på hovedet? Udover det, sindssyg flot kasse!

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #16383: 22 Sep 2013, 21:26 »

På grund af hans skade i hovedet han fik, da han stødte sammen med Jones. Har vidst givet et halv stort ar.

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #16384: 22 Sep 2013, 21:40 »

På grund af hans skade i hovedet han fik, da han stødte sammen med Jones. Har vidst givet et halv stort ar.

Nåå, det der Harry Potter ar ?  crazy

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #16385: 22 Sep 2013, 21:55 »

Jep. Troede det var "overstået"

Newton Heath
Manager

« Svar #16386: 24 Sep 2013, 18:39 »

Moyes har i dag bekræftet, at van Persie ikke er med imorgen. Storartet. Ingen grund til at risikere ham i en Capital One Cup-kamp, selvom man selvfølgelig altid gerne vil slå Liverpool. Håber vi stiller op som følger:

Lindegaard
Fabio-Evans-Keane-Buttner
     Anderson-Cleverley
    Nani-Januzaj-Zaha
          Hernandez

Måske er det lige offensivt nok med Cleverley og Ando på midtbanen, men vi skal give spilletid til dem, som ikke har fået mange minutter i benene, og vi kan sagtens slå Liverpool, hvis de ovenstående fire forreste starter på banen. Kagawa kommer nok også i spil. Derudover håber jeg at vi sparer det meste af bagkæden, og specielt Rio og Vidic trænger til en pause. Jeg kunne godt forestille mig, at Moyes stiller op med en del fra førsteholdet, for at undgå to rivalnederlag på fire dage, og selvom jeg har forståelse for det synspunkt håber jeg, at vi giver chancen til nogle af reserverne. Det er som sagt bare Capital One Cup.

Erzael
Manager

« Svar #16387: 24 Sep 2013, 19:26 »

Moyes har i dag bekræftet, at van Persie ikke er med imorgen. Storartet. Ingen grund til at risikere ham i en Capital One Cup-kamp, selvom man selvfølgelig altid gerne vil slå Liverpool. Håber vi stiller op som følger:

Lindegaard
Fabio-Evans-Keane-Buttner
     Anderson-Cleverley
    Nani-Januzaj-Zaha
          Hernandez

Måske er det lige offensivt nok med Cleverley og Ando på midtbanen, men vi skal give spilletid til dem, som ikke har fået mange minutter i benene, og vi kan sagtens slå Liverpool, hvis de ovenstående fire forreste starter på banen. Kagawa kommer nok også i spil. Derudover håber jeg at vi sparer det meste af bagkæden, og specielt Rio og Vidic trænger til en pause. Jeg kunne godt forestille mig, at Moyes stiller op med en del fra førsteholdet, for at undgå to rivalnederlag på fire dage, og selvom jeg har forståelse for det synspunkt håber jeg, at vi giver chancen til nogle af reserverne. Det er som sagt bare Capital One Cup.

Kunne sagtens være en god mulighed til en startopstilling. Og Liverpool regner jeg også med sparer mange profiler, da de så utroligt døde ud i sidste kamp. Så der er nok mange, der kunne bruge en pause. Og så er det jo oplagt, at vi stiller med B holdet.

JKJ
Gæst

« Svar #16388: 24 Sep 2013, 19:28 »

Har Lindegaard ikke brækket en finger eller noget i den stil?

Jeg tror ikke de to hold stiller i stærkeste opstilling, men på den anden side tror jeg heller ikke nogen af holdene stiller op med et B-hold.
Lige præcis en som den her har ingen af holdene lyst til at tabe, Mickey Mouse Cup eller ej.

Jeg tror det bliverrt brag af en kamp, måske ikke med masser af godt spil men derimod med masser af incinitet og nærkampe så det brager.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #16389: 24 Sep 2013, 19:43 »

Lindegaard er ude et par uger endnu i hvert fald, så han kommer ikke til at stå. Jeg tror, Amos bliver valgt i morgen.

Jeg er egentlig ret enig i din opstilling, NH. Jeg tror dog ikke, at Nani, Zaha og Januzaj starter inde samtidig. Kagawa kommer forhåbentlig i spil i morgen.

Jeg hader Capital One Cup, men når modstanderen hedder Liverpool, så er det fantastisk.

Newton Heath
Manager

« Svar #16390: 24 Sep 2013, 20:22 »

Nå for dælen, har ikke lige set, at Anders er skadet. Men Amos er lige så fint.

Og er enig Daniel, min opstilling er også bare hvad jeg håber, snarere end en reflektion af hvad jeg tror. Lur mig om ikke Giggs starter, og tvivler stærkt på at Zaha og Januzaj får chancen, selvom de begge fortjener det.

Erzael
Manager

« Svar #16391: 25 Sep 2013, 19:59 »

#mufc team v #lfc: De Gea, Rafael, Evans, Smalling, Buttner, Nani, Jones, Giggs, Kagawa, Rooney, Hernandez

Meget stærkere opstilling end forventet IMO.

Madrid888
Ynglingespiller

« Svar #16392: 25 Sep 2013, 20:28 »

Stærk opstilling! Håber lidt på at Zaha og Januzaj kommer ind og får lidt spilletid.
Er der forresten nogen, der ved noget om det med Januzajs kontrakt? :-)

Newton Heath
Manager

« Svar #16393: 25 Sep 2013, 22:46 »

Vigtigt for Moyes at få en sejr over et stort hold her i fjerde forsøg. Forhåbentligt kan det give lidt ro. Udmærket kamp, der kunne gå begge veje, og fedt at se spillere som Nani, Hernandez og Jones sprudle. Desuden var jeg glad for at se Evans igen. Glimrende forsvarsspiller.

Nu handler det om at komme tilbage på sporet i ligasammenhæng. Vi har West Brom hjemme og Sunderland ude inden landskampspausen, og det skal give seks point. Shakhtar venter også imellem nede i Ukraine, og her tager jeg gerne et enkelt.

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #16394: 25 Sep 2013, 23:01 »

Enig, NH.
Og dejligt at se Rafael igen.

Sider: 1 ... 1091 1092 [1093] 1094 1095 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010