Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 20:40:33
oxoberyt
Blogs
wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere:
23458
0 Brugere, 1126 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
oxoberyt
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
1082
1083
[
1084
]
1085
1086
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1413835 gange)
Daniel Nordentoft
Manager
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #16245:
08 Aug 2013, 17:37 »
Ja, pre-season har været noget af en blandet pose bolsjer, men ikke desto mindre har vi overværet nogle unge kuld, som virkelig har grebet chancen og vist, at de besidder et enorm potentiale. Der er selvfølgelig snakke om Jesse Lingard, Wilfried Zaha og Adnan Januzaj, som SeRux og NH også nævnte. Jeg ser også personligt også et stort lys i dem alle tre, og jeg tror nu nok også, at de får chancen i den kommende sæson. Jeg tror især, at Zaha nok skal få en god portion kampe.
Transfer-møllen er efterhånden gået i stå for os, eftersom buddene på Fábregas konstant bliver afvist. Jeg tror ligesom NH, at vi får Fellaini til klubben, inden vinduet lukker, og ham så jeg bestemt gerne i en United-trøje. Det er dog ikke helt den type midtbanespiller, der er min førsteprioritering, men der er ingen tvivl om, at han kan forstærke maskinrummet. Jeg efterlyser stadigvæk en dynamisk playmaker, som har sine forcer på den sidste tredjedel. Gündogan er og forbliver min ønske-signing.
Afslutningsvis vil jeg gerne tilslutte mig jeres kor, når I siger, at I gerne så, at Rooney var fortid. Nu er jeg efterhånden mere end træt af at høre på den klovn. Der er ingen sammenhæng i de ting, han siger. Da Rooney-sagaen for tre år siden tog sine første, spæde skrift, fortalte han, at truppen ikke var konkurrencedygtig nok, og efterhånden har det nærmest udviklet sig til, at han synes, at den er for stærk, da han ikke længere er selvskrevet til startopstillingen. Jeg er sgu ligeglad med ham nu. Han er en fantastisk fodboldspiller, men ingen mand er vigtigere end klubben, og derfor så jeg også gerne, at han pakkede sin ting sammen og skred. Det ville selvfølgelig være hårdt at se ham i en Chelsea-trøje, men det så jeg hellere, end han render rundt og brokker sig.
Newton Heath
Manager
«
Svar #16246:
09 Aug 2013, 19:27 »
Så er der snart testimonial for vores alle sammens Rio Ferdinand om en times tid!
Kampen kan streames helt gratis og lovligt på
http://streamworks.riotestimonial.com
.
Modstanderen hedder i øvrigt Sevilla.
Newton Heath
Manager
«
Svar #16247:
09 Aug 2013, 22:00 »
Hold kæft vi forsvarer skidt, og hold kæft Januzaj er god. Utroligt han kun er 18 år, fantastisk kamp og super oplæg til Valencias kasse.
Han bliver rigtig rigtig god.
Metsu1
Manager
«
Svar #16248:
10 Aug 2013, 11:21 »
Jeg må tilstå, at jeg er lidt bange for, at det bliver en lang sæson for vores vedkommende i år.
Hvis vi ikke snart får hentet et par forstærkninger, så tror jeg ikke, vi skal sætte næsen op efter endnu et mesterskab. Mit bud på en løsning er følgende:
1. Få nu forstærket den midtbane med en klassespiller, her snakker jeg en Vidal-agtig type. Jeg tror virkelig, det kunne hjælpe på især Kagawas spil, hvis vi får hentet en stabil motor til midtbanen.
2. SÆLG ROONEY! Jeg troede aldrig, at jeg skulle sige det, men jeg synes ikke, han er værd at samle på længere. Som mange af jer skriver, så råber han det ene år om, at truppen er for svag og nu er den sgu pludselig blevet for stærk
- Nej for og tak for alt Rooney, men nu er det vist til at komme videre for dig.
3. I bund og grund kunne jeg også godt tænke mig, at bredden i forsvaret blev forstærket. Bevares, jeg ved godt, at vi har typer som Smalling, Jones og Fabio, men det er jo ikke klassespillere og om vi kan li' det eller ej, så bliver hverken Evra, Ferdinand eller Vidic yngre. Der bliver snakket meget om Baines, men jeg synes ikke, det er værd at bruge en formue på en 29 år gammel venstre back. Gerne en yngre venstre back (20-25 år) og en centerforsvar i 25-30 års alderen.
Favoritterne til mesterskabet må være Manchester City, derefter kommer Chelsea og så er der os, Arsenal og Liverpool. Er lidt i tvivl med Spurs, men de kan helt sikkert drille de ovenstående hold, det er helt sikkert.
Enzo
Manager
«
Svar #16249:
10 Aug 2013, 13:27 »
Et dilemma jeg ikke forstår angående jeres klub, er at I ikke sælger Rooney.
Prøv at hør, manden er utilfreds, så mon ikke hans præstationer vil blive negativt påvirket både på og udenfor banen. Hans markedsværdi vil med garanti falde da han er 1 år tættere på kontraktudløb (Hvis I vælger at sælge ham næste år), han bliver ikke yngre, og der går ikke længe før han fylder 28 år. Til slut kan jeg ikke se at I ikke bare kyler ham ad helvedes til. For satan da, manden sidder alligevel på bænken, så må i sgu være ligeglade om i sælger til rivaler eller ej. Et salg denne sommer må være et must for jeres klub, for tror ikke på i kan få vendt Rooney-skuden endnu engang så succesfuldt.. - Desuden kender vi jo Chelseas historie, når den køber topangribere. Se bare Torres og Ba
Modsat Suarez som selvfølgelig heller ikke bliver yngre, man han er alligevel fra 85' hvor Rooney er fra 87'. Desuden sidder Suarez ikke på bænken, så derfor kan vi tillade os at holde på ham, selvom det skaber lidt splid omkring ham.
Undskyld jeg blander mig i jeres tråd, men ville lige give min holdning til kende..
Citat af: verdenskrig 04 Okt 2012, 22:39
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #16250:
10 Aug 2013, 13:51 »
Citat af: Enzo 10 Aug 2013, 13:27
Et dilemma jeg ikke forstår angående jeres klub, er at I ikke sælger Rooney.
Prøv at hør, manden er utilfreds, så mon ikke hans præstationer vil blive negativt påvirket både på og udenfor banen. Hans markedsværdi vil med garanti falde da han er 1 år tættere på kontraktudløb (Hvis I vælger at sælge ham næste år), han bliver ikke yngre, og der går ikke længe før han fylder 28 år. Til slut kan jeg ikke se at I ikke bare kyler ham ad helvedes til. For satan da, manden sidder alligevel på bænken, så må i sgu være ligeglade om i sælger til rivaler eller ej. Et salg denne sommer må være et must for jeres klub, for tror ikke på i kan få vendt Rooney-skuden endnu engang så succesfuldt.. - Desuden kender vi jo Chelseas historie, når den køber topangribere. Se bare Torres og Ba
Modsat Suarez som selvfølgelig heller ikke bliver yngre, man han er alligevel fra 85' hvor Rooney er fra 87'. Desuden sidder Suarez ikke på bænken, så derfor kan vi tillade os at holde på ham, selvom det skaber lidt splid omkring ham.
Undskyld jeg blander mig i jeres tråd, men ville lige give min holdning til kende..
For det første er det Rooney, der er fra 1985, og Suaréz der er født i 1987. Men det tror jeg godt, du vidste, og det var nok det, du reelt mente. Derudover burde en 28-årig fodboldspiller være på toppen.
Dernæst så synes jeg ikke, at Ba og Torres har været upræget flopkøb. Især ikke Torres som jeg stadig mener er en rigtig god angriber, som faktisk i sin Chelsea-tid stille og rolig har haft en lineær formkurve i den rigtige retning. At han så måske ikke er det værd, som man betalte for ham er en anden sag, som han ikke kan bære ansvaret for. Ba er i fare for at floppe, men han har ikke gjort det endnu, og den kommende sæson må vise, om han gør det. I hvert fald kan du slet ikke bruge disse to spillere som argument for, at Rooney skulle gøre det samme.
Og så er der også det fact, at Rooney stadig er en helt vildt god spiller. Jeg ved ikke, om jeg ønsker at se ham i Chelsea, men hvis jeg ikke gør, er det i hvert fald ikke fordi, at hans spillemæssige kvaliteter fejler noget. Han er stadig en af de bedste i Premier League, og det er, uanset hvordan man vender og drejer det, uambitiøst at sælge sådan en spiller til sine rivaler for enhver pris. Jeg ville som United-fan, da også højst sandsynligt mene at man blev nødt til at sælge Rooney, men det skal ikke være noget desperat sælg, og jeg er sikker på, at Manchester United presser citronen til det sidste.
Sidst, men ikke mindst synes jeg ikke, at man skal sammenligne Suarez og Rooney-sagaen.
Enzo
Manager
«
Svar #16251:
10 Aug 2013, 14:05 »
Citat af: Jakob E 10 Aug 2013, 13:51
For det første er det Rooney, der er fra 1985, og Suaréz der er født i 1987. Men det tror jeg godt, du vidste, og det var nok det, du reelt mente. Derudover burde en 28-årig fodboldspiller være på toppen.
Dernæst så synes jeg ikke, at Ba og Torres har været upræget flopkøb. Især ikke Torres som jeg stadig mener er en rigtig god angriber, som faktisk i sin Chelsea-tid stille og rolig har haft en lineær formkurve i den rigtige retning. At han så måske ikke er det værd, som man betalte for ham er en anden sag, som han ikke kan bære ansvaret for. Ba er i fare for at floppe, men han har ikke gjort det endnu, og den kommende sæson må vise, om han gør det. I hvert fald kan du slet ikke bruge disse to spillere som argument for, at Rooney skulle gøre det samme.
Og så er der også det fact, at Rooney stadig er en helt vildt god spiller. Jeg ved ikke, om jeg ønsker at se ham i Chelsea, men hvis jeg ikke gør, er det i hvert fald ikke fordi, at hans spillemæssige kvaliteter fejler noget. Han er stadig en af de bedste i Premier League, og det er, uanset hvordan man vender og drejer det, uambitiøst at sælge sådan en spiller til sine rivaler for enhver pris. Jeg ville som United-fan, da også højst sandsynligt mene at man blev nødt til at sælge Rooney, men det skal ikke være noget desperat sælg, og jeg er sikker på, at Manchester United presser citronen til det sidste.
Sidst, men ikke mindst synes jeg ikke, at man skal sammenligne Suarez og Rooney-sagaen.
Hvad er dit argument for ikke at sammenligne Rooney og Suarez konflikterne? De vil begge væk fra deres respektive klub?
Derudover synes jeg sagtens man kan bruge Torres og Ba som argument, da jeg ikke ser hvorfor Rooney skulle være lige så anderledes. Ba var måske ikke en klassespiller for dig, men Torres var i sin storhedstid på niveau med Rooney.
Med det faktum at du har en ansat som er højt betalt, ikke udfører arbejdet ordenligt, skaber splid i klub og medier, samt har andre store sportlige konsekvenser, så kan jeg ikke så hvorfor arbejdsgiver skal stille sig tilfreds. Måske har Rooney niveau, men han når det ikke og har ikke i sinde at nå det, hvis han er utilfreds med klub, ledelsens og trænernes håndtering, så ser jeg ingen mulig chance i at beholde den ansatte. Det er ligesom hans job, og hvis ikke han opfylder det, så må han fyres, eller i dette tilfælde sælges til en anden arbejdsgiver, hvor jeg kun ser Chelsea som mulig aspirant.
Der må sættes nogle rammer, og selvom Rooney helt sikkert er en klassespiller, så må han føle konsekvensen, og som manden selv har intentioner om, sælges. Det er jo ikke fordi han vil blive i klubben, hvis man skal tro utallige medier. Ser ingen anden udvej end et potentielt salg.
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #16252:
10 Aug 2013, 14:16 »
Citat af: Enzo 10 Aug 2013, 14:05
Hvad er dit argument for ikke at sammenligne Rooney og Suarez konflikterne? De vil begge væk fra deres respektive klub?
Derudover synes jeg sagtens man kan bruge Torres og Ba som argument, da jeg ikke ser hvorfor Rooney skulle være lige så anderledes. Ba var måske ikke en klassespiller for dig, men Torres var i sin storhedstid på niveau med Rooney.
Med det faktum at du har en ansat som er højt betalt, ikke udfører arbejdet ordenligt, skaber splid i klub og medier, samt har andre store sportlige konsekvenser, så kan jeg ikke så hvorfor arbejdsgiver skal stille sig tilfreds. Måske har Rooney niveau, men han når det ikke og har ikke i sinde at nå det, hvis han er utilfreds med klub, ledelsens og trænernes håndtering, så ser jeg ingen mulig chance i at beholde den ansatte. Det er ligesom hans job, og hvis ikke han opfylder det, så må han fyres, eller i dette tilfælde sælges til en anden arbejdsgiver, hvor jeg kun ser Chelsea som mulig aspirant.
Der må sættes nogle rammer, og selvom Rooney helt sikkert er en klassespiller, så må han føle konsekvensen, og som manden selv har intentioner om, sælges. Det er jo ikke fordi han vil blive i klubben, hvis man skal tro utallige medier. Ser ingen anden udvej end et potentielt salg.
Hvad er dit argument for, at Rooney ikke vil få succes i Chelsea, blot fordi Torres og Ba måske ikke har fået det optimale ud af det? Det er vidt forskellige spiller, der kommer fra vidt forskellige klubber i vidt forskellige situationer. Det er der ingen logik i.
Jeg siger jo heller ikke, at Manchester United skal være tilfredse, og jeg skriver også, at jeg nok også synes, at et salg ville være bedst, hvis jeg var Manchester United-fan. Men det er så dårligt et signal at sende bare at sælge ham hurtigst muligt til den første klub, der byder på ham. Det kunne godt give andre spillere samme idé, når man bare handler på den måde. Det vil jo gøre, at Rooney fik sin vilje med det samme. Jeg er ikke i tvivl om, at Rooney ikke spiller i Manchester United efter d. 31. august, men jeg er heller ikke i tvivl om, at Manchester United har fået det maksimale ud af det til den tid. Vi er grundlæggende enige om, at han skal sælges, men det skal gøres rigtigt og ved at presse citronen, bliver det dyrere for Chelsea, og måske håber man endda på, at en klub udenfor England slår til.
Grunden til ikke at sammenligne de to sager skyldes, at det er to vidt forskellige situationer i to klubber, der står hvert sit sted. Man kan f.eks. også sige, at I skal sælge Suarez, da I ikke kan opfylde hans krav, og så er han heller ikke værd at have i klubben, da han ikke gider at spille Europa League.
Enzo
Manager
«
Svar #16253:
10 Aug 2013, 14:32 »
Citat af: Jakob E 10 Aug 2013, 14:16
Hvad er dit argument for, at Rooney ikke vil få succes i Chelsea, blot fordi Torres og Ba måske ikke har fået det optimale ud af det? Det er vidt forskellige spiller, der kommer fra vidt forskellige klubber i vidt forskellige situationer. Det er der ingen logik i.
Jeg siger jo heller ikke, at Manchester United skal være tilfredse, og jeg skriver også, at jeg nok også synes, at et salg ville være bedst, hvis jeg var Manchester United-fan. Men det er så dårligt et signal at sende bare at sælge ham hurtigst muligt til den første klub, der byder på ham. Det kunne godt give andre spillere samme idé, når man bare handler på den måde. Det vil jo gøre, at Rooney fik sin vilje med det samme. Jeg er ikke i tvivl om, at Rooney ikke spiller i Manchester United efter d. 31. august, men jeg er heller ikke i tvivl om, at Manchester United har fået det maksimale ud af det til den tid. Vi er grundlæggende enige om, at han skal sælges, men det skal gøres rigtigt og ved at presse citronen, bliver det dyrere for Chelsea, og måske håber man endda på, at en klub udenfor England slår til.
Grunden til ikke at sammenligne de to sager skyldes, at det er to vidt forskellige situationer i to klubber, der står hvert sit sted. Man kan f.eks. også sige, at I skal sælge Suarez, da I ikke kan opfylde hans krav, og så er han heller ikke værd at have i klubben, da han ikke gider at spille Europa League.
Vi er helt enige i, at United skal have mest muligt ud at salget, det er dybt godnat ikke at forsøge - Men ifølge mange medier er det kun Madrid og Chelsea som har været efter Rooney, og Chelsea plejer ikke at spare på pengene. Citronen kan også presses for yderligt, hvis Chelsea vælger at trække sig fra forhandlingsbordet og finder andre alternativer på transfermarkedet.
På det punkt med Suarez har du ret, men det er alligevel en spiller som har stor betydning for klubben, hvilket derfor giver mere mening at holde på. Allerede da Sir Alex var ved roret, foretrak han Persie foran Rooney, hvorimod Suarez altid vil være den foretrukne angriber i truppen - Men generelt set er det den samme situation de har, for de er begge spillere som vil væk fra deres klubber, så skåret ud i pap, så er det med meget forenklede briller samme situation.
Vi er enige om at Torres var købt ind som den topscorer Chelsea har manglet? Sammen med Ba? Hvad tror du så Rooney-interessen er til for?
Chelsea intentioner er sgu til hver en tid, de forhandler med en angriber, at skaffe en spiller der kan score mål, og der har både Ba og Torres skuffet, hvorimod Lukaku har været lejet ud. Statistisk set er det samme situation det så stiller Rooney i, så jeg vil mene at man godt kan sammenligne den teori ..
Newton Heath
Manager
«
Svar #16254:
10 Aug 2013, 14:47 »
Citat af: Jakob E 10 Aug 2013, 13:51
Spot on, det hele. Er helt enig i, at Suarez og Rooney er to vidt forskellige sagaer.
Citat af: Metsu1 10 Aug 2013, 11:21
1. Få nu forstærket den midtbane med en klassespiller, her snakker jeg en Vidal-agtig type. Jeg tror virkelig, det kunne hjælpe på især Kagawas spil, hvis vi får hentet en stabil motor til midtbanen.
2. SÆLG ROONEY! Jeg troede aldrig, at jeg skulle sige det, men jeg synes ikke, han er værd at samle på længere. Som mange af jer skriver, så råber han det ene år om, at truppen er for svag og nu er den sgu pludselig blevet for stærk
- Nej for og tak for alt Rooney, men nu er det vist til at komme videre for dig.
3. I bund og grund kunne jeg også godt tænke mig, at bredden i forsvaret blev forstærket. Bevares, jeg ved godt, at vi har typer som Smalling, Jones og Fabio, men det er jo ikke klassespillere og om vi kan li' det eller ej, så bliver hverken Evra, Ferdinand eller Vidic yngre. Der bliver snakket meget om Baines, men jeg synes ikke, det er værd at bruge en formue på en 29 år gammel venstre back. Gerne en yngre venstre back (20-25 år) og en centerforsvar i 25-30 års alderen.
Favoritterne til mesterskabet må være Manchester City, derefter kommer Chelsea og så er der os, Arsenal og Liverpool. Er lidt i tvivl med Spurs, men de kan helt sikkert drille de ovenstående hold, det er helt sikkert.
Til det du skrev Metsu, så er jeg delvist enig. Enig i, at vi skal have en central midtbanespiller. Fellaini eller lignende bliver det nok, selvom Gundogan, Vidal eller Marchisio er måske at foretrække, men lad os nu se hvad vi har, når den 3. september oprinder.
Jeg er dog ikke enig med dig i, at vi skal hente en forsvarsspiller. Bevares, Ferdinand, Evra og Vidic er ikke unge længere, men de to sidstnævnte har i hvert fald et par sæsoner i sig endnu, og vi har masser af potentiale. Phil Jones bliver en af de bedste i verden efter min mening, Chris Smalling lærer stadig og er en ung spiller, Jonny Evans er efter min ærlige mening en af ligaens mest undervurderede forsvarsspillere, og så har vi Michael Keane, der står til snart at få sit helt store gennembrud. Tæller man Rio og Vidic med, betyder det at vi har seks spillere til to pladser i den kommende sæson, og det er mere end rigeligt. Med hensyn til vores backs, så har vi Rafael og Evra, der er en ligaens bedste backduoer, og med Fabio som reserve til begge sider, samt Valencia der kan dække højrebacken, og Buttner til venstrebacken, så er det på nuværende tidspunkt overflødigt at kigge efter forsvarsspillere, når vores midtbane er så hullet.
Til slut mener jeg også, at vi klart er en af mesterskabsfavoritt
erne, og vi skal se os selv sådan. Vi er Manchester United, og vi skal kunne kæmpe med om mesterskabet, og den nuværende trup var altså suveræn sidste sæson. Selvfølgelig kræver det tilvænningstid med Moyes ved roret, men vi skal anse os selv som en mesterskabsaspirant
. Ganske simpelt. Alt andet er for uambitiøst.
hamderspiller
Førsteholdsspiller
«
Svar #16255:
10 Aug 2013, 14:50 »
Citat af: Metsu1 10 Aug 2013, 11:21
Jeg må tilstå, at jeg er lidt bange for, at det bliver en lang sæson for vores vedkommende i år.
Hvis vi ikke snart får hentet et par forstærkninger, så tror jeg ikke, vi skal sætte næsen op efter endnu et mesterskab. Mit bud på en løsning er følgende:
Favoritterne til mesterskabet må være Manchester City, derefter kommer Chelsea og så er der os, Arsenal og
Liverpool
. Er lidt i tvivl med Spurs, men de kan helt sikkert drille de ovenstående hold, det er helt sikkert.
Vil klart mene at Tottenham er større favorit end Liverpool.
Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed
Grün
Landsholdsspiller
«
Svar #16256:
10 Aug 2013, 16:28 »
Citat af: hamderspiller 10 Aug 2013, 14:50
Vil klart mene at
Bale
er større favorit end Liverpool.
FTFY
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #16257:
10 Aug 2013, 16:49 »
Citat af: Newton Heath 10 Aug 2013, 14:47
Til det du skrev Metsu, så er jeg delvist enig. Enig i, at vi skal have en central midtbanespiller. Fellaini eller lignende bliver det nok, selvom Gundogan, Vidal eller Marchisio er måske at foretrække, men lad os nu se hvad vi har, når den 3. september oprinder.
Jeg tror godt, at I kan skyde en hvid pil efter de to fra Juve. De er næppe til salg. Hvis I dog alligevel henter Marchisio, så kunne det godt være, at jeg begynder at græde.
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #16258:
10 Aug 2013, 17:02 »
Citat af: Jakob E 10 Aug 2013, 16:49
Jeg tror godt, at I kan skyde en hvid pil efter de to fra Juve. De er næppe til salg. Hvis I dog alligevel henter Marchisio, så kunne det godt være, at jeg begynder at græde.
Poster du lige et billede af dig selv, når handlen er i hus?
Ej, spøg til side. Jeg tror også, at Juventus vil kræve kassen for dem begge, men de seneste meldinger går faktisk på, at vi skulle have Marchisio i kikkerten. Ifølge flere engelske medier skulle vi være parate til at smide et bud på £26 mio. afsted mod Torino. Jeg er dog ret overbevist om, at Juventus vil kræve en del mere for at slippe en af deres absolut bedste spillere. Desuden har klubbens direktør, Giuseppe Marotta, udtalt således: "Juventus har aldrig tænkt på at sælge Marchisio. Ikke nu, - aldrig nogensinde.
Men nu må vi se. Jeg håber inderligt, at den dynamiske midtbanespiller snart bliver skrevet på holdkortet, og så har jeg faktisk ikke flere ønsker. Jeg synes modsat Metsu ikke, at vi behøver flere forsvarsspillere. Der ville blot blive overbefolket, og selvom vi har tre gamle ræve, der spiller på de sidste tangenter af deres karrierer, så synes jeg, at vi er rigtig godt dækket ind. Jones er mere alsidig end nogen anden spiller, jeg kan komme i tanke om, og jeg tror ligesom NH, at han kan udvikle sig til at blive en af de bedste forsvarsspillere i verden. Han er simpelthen klasse. Evans' udvikling har også taget fart henover de seneste to-tre år, og det er faktisk en spiller, jeg er begyndt at kunne lide. Smalling er langt fra færdigudviklet, men han er stadigvæk en kompetent backup, hvis vi skulle havne i et af de skadehelveder, vi har været igennem før. Desuden har vi altså også nogle akademi-drenge, som virkelig er ved at få deres gennembrud. Jeg er ret fortrøstningsfuld op mod den kommende sæson, selvom vi står med en ny træner, der skal have tid til at implementere sine idéer. Dog er jeg lidt nervøs for, at vi ikke får den markante tilførsel til midtbanen, som i min optik er fornøden. Ham skal vi simpelthen have.
«
Seneste Redigering: 10 Aug 2013, 17:07 af Daniel Nordentoft
»
Newton Heath
Manager
«
Svar #16259:
10 Aug 2013, 17:03 »
Citat af: Jakob E 10 Aug 2013, 16:49
Og tror også vi kan skyde en hvid pil efter Gundogan, for den sags skyld. Ville bare lige påpege, at det altså er mere flatterende navne end Fellaini og Cabaye. Men ja, Marchisio er være en våd drøm. Samme med Arturo.
Sider:
1
...
1082
1083
[
1084
]
1085
1086
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »