home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1174 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatadevanahalli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1076 1077 [1078] 1079 1080 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1413996 gange)
Camus
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #16155: 30 Maj 2013, 20:47 »

Er du gal, jeg blev imponeret af Zaha i kampen idag. Glæder mig til at se om for United næste sæson. Forhåbentlig kan han få spillet sig til noget spilletid under Moyes.
Håber Zaha bliver lejet ud til palace i en sæson mere nu de rykkede op. En PL sæson i en klub hvor han er tryg og 100% sikker starter ville være perfekt for hans udvikling.

U-4-E
Manager

« Svar #16156: 03 Jun 2013, 14:11 »

Lader til at Rio Ferdinand får en testimonial kamp den 9. august - mod Sevilla.

ptrN
Manager

« Svar #16157: 03 Jun 2013, 14:15 »

Det er også værd at bemærke med Fergie, at han i samtlige 1500 kampe startede inde med én eller flere spillere, der har været igennem akademiet. Det er sku flot, og forhåbentligt fortsætter vi samme stil i mange kampe endnu.

Her er en fantastisk video over sæsonen, der bestemt er et kig værd:

<a href="http://www.youtube.com/v/wpNaT8XwWbo?hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/wpNaT8XwWbo?hl=da_DK</a>
Gud hvor ligner Chicarito dog en kvinde. Som er lesbisk.

welbz is dat guy

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #16158: 03 Jun 2013, 14:17 »

Årh, hvad skal den kommentar dog til for?
Hold det dog for dig selv, det må du være klog nok til.

U-4-E
Manager

« Svar #16159: 07 Jun 2013, 22:45 »

Vores første signing hedder hverken Strootman, Thiago, Fabregas eller Fellaini, men derimod Guillermo Varela.

http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2013/Jun/Manchester-United-agreement-with-Penarol-for-Guillermo-Varela.aspx

20-årig uruguayansk højre back fra Peñarol, og jeg ville da lyve hvis jeg sagde at jeg kender noget til ham.. Til gengæld er det endnu et navn man bør holde øje med ved U-20 VM senere på måneden, hvor også Sam Johnstone, Tom Thorpe og Larnell Cole er udtaget. (Bemærk at alle trupper ikke er udtaget, så det kan blive til flere United spillere ved slutrunden)

Lad os håbe at Varela får mere success på OT end hans landsmand Diego Forlan havde.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16160: 12 Jun 2013, 19:57 »

Har lige set Spanien - Holland i U21 EM hvor Thiago selvfølgelig er med. Han har været et mål for os de sidste 2 år, og med hans latterlige lave frikøbsklausul samt hans egen tvivl om han vil blive i Barcelona, ser det lige pludselig ud til, at vi rent faktisk seriøst kandidere til en central midtbanespiller. Meget siger mig bare, at vi ikke får ham, da det simpelthen ville være for urealistisk at Manchester United køber en stjerne midtbanespiller. Men jeg må godt nok indrømme, at det meget vel kan være ham vi får, hvilket vil betyde total glædesdans fra min side indtil sæsonen starter igen. Får vi ham, er jeg sådan set ligeglad med hvad der ellers sker af transfers, selvom en erstatning for Young bestemt ikke vil være dumt.

Og hold nu op hvor er David de Gea dog bare blevet en klasse keeper. En af verdens bedste keeper allerede nu. Er du gal et par redninger han har disket op med i denne slutrunde for Spanien, og hvor er jeg dog glad for, at vi blev ved med at vise tillid til ham. Nøj han er god.

Camus
Gæst

« Svar #16161: 13 Jun 2013, 00:56 »

Hvor lav er det lige Thiagos latterlige frikøbsklausul er? Og snakker vi tørre facts?

PhilipFlink
Manager

« Svar #16162: 13 Jun 2013, 00:59 »

Hvor lav er det lige Thiagos latterlige frikøbsklausul er? Og snakker vi tørre facts?

var det ikke en god 15-18m pund Smiley

Camus
Gæst

« Svar #16163: 13 Jun 2013, 01:00 »

Hvis det er tilfædet, lyder det ganske fornuftigt.

Newton Heath
Manager

« Svar #16164: 13 Jun 2013, 11:58 »

Thiago er verdensklasse, og til prisen endnu bedre, men tror nu nok, at Barcelona skal få overtalt ham til at blive. Og er helt enig, DDG er fantastisk. Jeg kan ikke nævne mange keepere pt, der skulle være bedre end ham. Fantastisk kamp af ham.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #16165: 13 Jun 2013, 14:07 »

Thiago er fremragende, ja, men jeg tror heller ikke på, at vi henter ham. Han har Barcelona-DNA og bliver anset som en langsigtet afløser for selveste Xavi Hernández. Men jeg forstår godt, at rygtebørsen oser, når der bliver snakket om en ny midtbanespiller til Manchester United. Vi skal ud og hente én, og det er jeg også overbevist om, at vi gør. Vi har modvilligt sagt farvel til en af klubbens største legender, og vores legendariske Ryan Giggs bliver altså også kun ældre fra nu af. Jeg synes stadigvæk, han har noget at bidrage med, men vi ved alle sammen også godt, at han ikke kommer til at spille 38 kampe i den kommende sæson, som utvivlsomt bliver hans sidste. Jeg har en mandeflirt med Michael Carrick, som jeg anser som vores vigtigste mand, og han skal uden diskussion være førstevalget hver weekend. Jeg efterlyser dog en form for dynamik på vores centrale midtbane, og her så jeg helt ideelt set, at vi hentede İlkay Gündoğan fra Dortmund, som jeg virkelig er imponeret af. Føj, hvor er han dog klasse. Det er helt vildt. Han har et eminent blik for spillet samt et uovertruffent teknisk repertoire, som kan skabe den dynamik, vi til tider kan savne. Jeg er klar over, at Dortmund ikke lader ham gå for en slik, men jeg så gerne, at vi sprang banken for at få fingrene i ham. Han har dog udtalt noget om, at han ønsker at blive i Dortmund, men mon ikke han kunne tænkes at blive fristet af at skifte til mægtige Manchester United.

Camus
Gæst

« Svar #16166: 13 Jun 2013, 14:12 »

http://www.sporten.dk/fodbold/united-indgaar-aftale-om-argentinsk-profil

Det her forstår jeg ikke, hvis det passer.

Garay? Det centrale forsvar er ikke ligefrem den position hvor vi har færrest spillere

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16167: 13 Jun 2013, 14:30 »

Daniel Nordentoft, jeg tror sku der er større chance for vi henter Messi end der er for, at vi køber Gündogan i dette transfervindue. Ja, Thiago bliver anset som en langtsigtet afløser for Xavi, men det er tydeligvis ikke nok for ham. Eller, det er der for langt ventetid i for ham. Han er en af de få Barca spillere som ikke vil gå igennem ild og vand for at få succes i Barcelona. Han vil ikke nødvendigvis have en succesfuld Barcelona karriere, men en succesfuld fodbold karriere, hvor det så end vil tage ham hen. Hans far, der også er agent, har flere gange også udtalt, at han har interesse for et klubskifte. Vi skal også huske, at det er et såkaldt slutrunde-år vi går ind i, hvor spillerne vil have fast spilletid for at bevise, at de er gode nok til en landsholdsudtagelse .

Transfer rygterne med Thiago minder også utroligt meget om rygterne om De Gea fra samme tidspunkt for 2 år siden. Thiago og hans agent siger, at de først vil udtale sig om fremtiden efter slutrunden, og intet officielt er der kommet ud andet end et hav af rygter. Det samt nogle andre ting gør virkelig, at jeg for en gangs skyld realistisk tror på, at vi køber en virkelig klasse midtbanespiller. Og skal jeg personligt vælge blandt Thiago, Gündogan, Fellaini, Strootman og hvem der ellers er rygtet til os, vil jeg vælge Thiago.

Vi er tyndt besat på midtbanen, og den position skriger langt væk af forstærkninger. Scholes stopper, Fletcher er et kæmpe spørgsmålstegn og jeg tror ikke på, at vi får ham at se på hans topniveau igen sørgeligt nok. Jeg elsker Anderson over alt på jorden, men hans fodbold kvaliteter samt skadeshistorik rækker ikke langt nok til andet end en breddespiller. Giggs viser gang på gang, hvor frustrerende han er på midtbanen, og hvor genial han er på sin venstrekant, og derfor håber jeg virkelig, at vi udelukkende ser ham på kanten i fremtiden eller som 10'er i en 3-mands midtbane. Cleverley havde en rigtig god sæsonstart, hvor hans partnerskab med Carrick var lovende. Han faldt derefter lidt i form, niveau og antal kampe fra start, og jeg tror ikke på, at han kan blive vores faste midtbanespiller de næste mange år. Men han skal for guds skyld blive i klubben. Til sidst er der Carrick, som ikke behøver nogen videre introduktion. Fantastisk midtbanespiller.

http://www.sporten.dk/fodbold/united-indgaar-aftale-om-argentinsk-profil

Det her forstår jeg ikke, hvis det passer.

Garay? Det centrale forsvar er ikke ligefrem den position hvor vi har færrest spillere

Hvor ville det dog bare være dumt. Vi vader i forsvarsspillere i forvejen. Verdensklassespille re i Rio og Vidic, og meget meget lovende backups i Jones, Evans og Smalling. Ville være hovedløst IMO.
« Seneste Redigering: 13 Jun 2013, 14:34 af SeRuX » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #16168: 13 Jun 2013, 16:13 »

Jeg synes ikke, det er så dumt endda at købe Garay. Han er rigtig godt til at føre bolden frem og minder mig egentlig lidt om David Luiz. Hverken Vidic, Evans, Smalling eller Jones synes jeg har sin styrke i deres omgang med bolden, og Rio holder ikke for evigt. Jeg ser fine muligheder i det køb her.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #16169: 13 Jun 2013, 18:45 »

Daniel Nordentoft, jeg tror sku der er større chance for vi henter Messi end der er for, at vi køber Gündogan i dette transfervindue. Ja, Thiago bliver anset som en langtsigtet afløser for Xavi, men det er tydeligvis ikke nok for ham. Eller, det er der for langt ventetid i for ham. Han er en af de få Barca spillere som ikke vil gå igennem ild og vand for at få succes i Barcelona. Han vil ikke nødvendigvis have en succesfuld Barcelona karriere, men en succesfuld fodbold karriere, hvor det så end vil tage ham hen. Hans far, der også er agent, har flere gange også udtalt, at han har interesse for et klubskifte. Vi skal også huske, at det er et såkaldt slutrunde-år vi går ind i, hvor spillerne vil have fast spilletid for at bevise, at de er gode nok til en landsholdsudtagelse .

Transfer rygterne med Thiago minder også utroligt meget om rygterne om De Gea fra samme tidspunkt for 2 år siden. Thiago og hans agent siger, at de først vil udtale sig om fremtiden efter slutrunden, og intet officielt er der kommet ud andet end et hav af rygter. Det samt nogle andre ting gør virkelig, at jeg for en gangs skyld realistisk tror på, at vi køber en virkelig klasse midtbanespiller. Og skal jeg personligt vælge blandt Thiago, Gündogan, Fellaini, Strootman og hvem der ellers er rygtet til os, vil jeg vælge Thiago.

Vi er tyndt besat på midtbanen, og den position skriger langt væk af forstærkninger. Scholes stopper, Fletcher er et kæmpe spørgsmålstegn og jeg tror ikke på, at vi får ham at se på hans topniveau igen sørgeligt nok. Jeg elsker Anderson over alt på jorden, men hans fodbold kvaliteter samt skadeshistorik rækker ikke langt nok til andet end en breddespiller. Giggs viser gang på gang, hvor frustrerende han er på midtbanen, og hvor genial han er på sin venstrekant, og derfor håber jeg virkelig, at vi udelukkende ser ham på kanten i fremtiden eller som 10'er i en 3-mands midtbane. Cleverley havde en rigtig god sæsonstart, hvor hans partnerskab med Carrick var lovende. Han faldt derefter lidt i form, niveau og antal kampe fra start, og jeg tror ikke på, at han kan blive vores faste midtbanespiller de næste mange år. Men han skal for guds skyld blive i klubben. Til sidst er der Carrick, som ikke behøver nogen videre introduktion. Fantastisk midtbanespiller.

Hvor ville det dog bare være dumt. Vi vader i forsvarsspillere i forvejen. Verdensklassespille re i Rio og Vidic, og meget meget lovende backups i Jones, Evans og Smalling. Ville være hovedløst IMO.
Nu var det jo også blot et ønske-scenarie, men selvfølgelig er det ikke fuldstændig urealistisk. Chancen er nok større for at hente ham til næste sommer, men vi mangler en dynamisk spiller med et højt niveau, og han er utvivlsomt svaret på det, jeg efterlyser. Hvorfor er det så urealistisk? Hvem ville ikke blive fristet af Manchester United? Han er dyr, men som du selv påpeger, så får vi minimum erhvervet os en klassespiller i dette transfervindue.

Sider: 1 ... 1076 1077 [1078] 1079 1080 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010