home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 963 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatadevanahalli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1074 1075 [1076] 1077 1078 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1414049 gange)
Newton Heath
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #16125: 12 Maj 2013, 19:53 »

Ferguson har netop bekræftet, at Rooney har bedt om en transfer. "I don't think Wayne Rooney was keen to play simply because he's asked for a transfer. But we won't sell him".

« Seneste Redigering: 12 Maj 2013, 19:55 af Newton Heath » Logged

Quixotry
Førsteholdsspiller

« Svar #16126: 12 Maj 2013, 20:01 »

Sælg Rooney!

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

Thore
Manager

« Svar #16127: 12 Maj 2013, 20:31 »

Så længe han ikke tager til Chelsea eller City, så lad ham endelig smutte.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #16128: 12 Maj 2013, 20:35 »

Sælg Rooney...Køb Bale og Ronaldo

,,

DeBuur
Manager

« Svar #16129: 12 Maj 2013, 20:38 »

En Rooney der er motiveret kan ikke erstattes men en Rooney uden moral og vilje han kan sagtens erstattes og noget tyder på at Rooneys tid er forbi og at han skal videre i karrieren - Man Utd blev heller ikke et taber hold da Beckham rejste.

Moyes og Man Utd skal nu bygge et nyt hold op og jeg tror vi ser spillere som Baines og Bale i Man utd efter sommeren,

Angrebsmæssigt mener jeg i er godt stillet og med en Bale på holdet så har i også en midtbane spiller der scorer meget.

Jeg tror ikke I kommer til at vente længe på den næste titel - Man City ender med nye panik indkøb og måske en ny manager - Chelsea skal igen have ny manager og det vil koste dem masser af point . Arsenal og Wenger tror jeg ikke på og der går vel lige et par år inden Liverpool kan presse på i toppen.

Men hvad tænker i om jeres forsvar - holder Vidic og Ferdinand eller skal i ud og hente forstærkning der ?

YNWA

Newton Heath
Manager

« Svar #16130: 12 Maj 2013, 20:51 »

Jeg tror ikke, at hverken Baines eller Bale kommer til United. Evra har spillet sig op og været en af de mest pålidelige spillere i denne sæson, desuden er Baines kun to eller tre år yngre, så der er ingen grund til at bruge kassen på ham. Derudover tror jeg ikke, modsat mange, at Moyes vælger at ødelægge det Everton-hold han selv har bygget op og har så stor kærlighed for, ved at stjæle deres spillere. Mht. Bale er det svært at vurdere, men jeg tror kun han forlader Spurs for at tage til Real, ligesom jeg kun tror Spurs vil sælge ham til udlandet, og tager han til Real, kan vi måske være heldige at få Ronnie tilbage. Jeg kunne dog rigtig godt tænke mig at se Bale i United, som jeg også før har udtrykt i tråden. Det bliver i hvert fald uden tvivl en spændende sommer vi går i møde på mange fronter, også med Rooney-sagaen, der nok engang kommer til at udspille sig, og vi kommer helt sikkert ikke til at ligge på den lade side i den røde del af Manchester.

For lige at runde forsvaret, så synes jeg ikke vi trænger til forstærkninger. Ferdinand har niveauet til at spille en sæson mere, Vidic er tilbage på det niveau hvor jeg vil inkludere ham blandt verdens fem bedste midtstoppere, Evans er pålidelig og undervurderet, mens vi også har solide Smalling, samtidigt med Phil Jones, der jo kan bestride alle positioner. Desuden får vi Michael Keane tilbage, som har imponeret i Leicester, og det kunne måske være tid til at integrere hans stortalent i truppen med mindre vi føler han har brug for en sæson med fuld spilletid i PL inden han kommer i betragtning. Til vores backs står vi med Evra, Fabio og Buttner vil venstresiden og Rafael, Jones og eventuelt Valencia i højresiden, og det er jeg personligt ganske tilfreds med i hvert fald for det kommende år. Jeg siger ikke, at vi ikke kan forstærkes, men jeg føler ikke der vi har størst behov for at blive forstærket i øjeblikket, og desuden har jeg svært ved at se specielt meget "value in the market" på disse positioner for tiden.
« Seneste Redigering: 12 Maj 2013, 20:53 af Newton Heath » Logged

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #16131: 12 Maj 2013, 21:09 »

En Rooney der er motiveret kan ikke erstattes men en Rooney uden moral og vilje han kan sagtens erstattes og noget tyder på at Rooneys tid er forbi og at han skal videre i karrieren - Man Utd blev heller ikke et taber hold da Beckham rejste.

Moyes og Man Utd skal nu bygge et nyt hold op og jeg tror vi ser spillere som Baines og Bale i Man utd efter sommeren,

Angrebsmæssigt mener jeg i er godt stillet og med en Bale på holdet så har i også en midtbane spiller der scorer meget.

Jeg tror ikke I kommer til at vente længe på den næste titel - Man City ender med nye panik indkøb og måske en ny manager - Chelsea skal igen have ny manager og det vil koste dem masser af point . Arsenal og Wenger tror jeg ikke på og der går vel lige et par år inden Liverpool kan presse på i toppen.

Men hvad tænker i om jeres forsvar - holder Vidic og Ferdinand eller skal i ud og hente forstærkning der ?
Forsvarsmæssigt har vi lige umiddelbart ikke brug for yderligere forstærkninger. Vi har en Michael Keane i Leicester og evt. Scott Wootton. Har dog ikke fulgt så meget med i deres færden, men Keane skulle dog have gjort det godt, hvilket er positivt. Men hvis Ferdinand stopper/ikke får forlænget kontrakt, så håber jeg da at vi får hentet en ekstra ind. Hvem dette skulle være, ved jeg ikke.
Baines ser jeg heller ikke som en mulighed længere, idet at Evra har løftet sit niveau op igen, og vi får Fabio tilbage fra QPR. Hvis der bliver hentet en ind på VB, så tror jeg det bliver en yngre en, end Baines, måske Lucas Digne som så måske bliver udlejet.
Bale ser jeg gerne i en United-trøje, hvorfor at Young/Nani gerne må trække stikket, og forlade Oldtrafford. Jeg ser ham som oplagt til den ene eller den anden kant, hvor vi virkelig har haltet bagefter i denne her sæson. Evt. Ronaldo kunne også gøre dette.
Derudover, så tror jeg måske at der fremover vil blive spillet med en 4-2-3-1 formation under Moyes, især hvis Rooney forlader holdet, hvorfor med de nuværende spillere, vil idealopstillingen være;
de Gea
Rafael - Vidic - Rio - Evra
Carrick - Ny(Marchisio/Vidal/Fellaini, osv.) eller Cleverley måske.
Valencia - Kagawa - Welbeck
Van Persie
Så med vores nuværende, uden spillere ind, og med Rooney ud, vil dette være den mest oplagte.
Desuden så tror jeg også at Anderson og Cleverley kunne være fortid. Ferguson har ikke brugt Cleverley specielt meget i sæsonen, også selvom han har været fit, eller også har han bare ikke været god nok. Anderson viser noget en gang i mellem, men hans glasben og ekstra kilo, tror jeg bliver hans skæbne. Og hvis Moyes med hans hårde fysikøvelse, http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/4921423/David-Moyes-ready-to-turn-Man-Utd-training-into-the-Boot-Camp.html (jaja, The Sun), så tror jeg, at han er en af de første til at smutte til sommer.

Hvis Rooney er fortid til sommer, så håber jeg at vi henter ind fuldgod erstatning ind, hvor jeg håber at det bliver Lewandoski, der forhåbentlig kan hentes billigt, eller billigere i forhold til visse andre.

Så alt i alt, hvis alt kommer til at ske, så er disse her hentet ind til sommer;
- Digne
- Lewandoski
- Enten Marchisio eller Vidal
- Fellaini
- Bale/CR7 eller anden kant.

Ud;
- Rooney
- Anderson
- Cleverley
- Young og/eller Nani..

Men en ting er sikkert, der skal hentes noget ind til midten og kanterne.

Camus
Gæst

« Svar #16132: 12 Maj 2013, 21:22 »

Tror ikke der er nogen som helst chance for a Cleverley ryger. Super talentfuld ung engelsk landsholdspiller, hvorfor skulle han sælges? Er der ingen grund til..   

Camus
Gæst

« Svar #16133: 12 Maj 2013, 21:32 »

Enig i forhold til City og Arsenal, men hvis Chelsea får Mourinho tvivler jeg på det kommer til at koste dem point. Tværtimod. Mourinho er succesfuld, han ved hvordan tingene fungerer i Chelsea,  og de har stadigvæk en rygrad af hans gamle støtter. Tror kun Chelsea bliver bedre til næste sæson. ( forudsat de henter Mourinho)

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16134: 13 Maj 2013, 01:51 »

Jeg ser gerne Rooney forlade klubben. 2. gang han beder om at skifte. Først pga. hans egne ambitioner var for store til United, og nu klager han over, at han er blevet udskiftet og udeladt nogen gange. Det har være fuld ud fortjent de gange han er blevet pillet ud. Det er satme en tynd begrundelse, eftersom hans præstationer i denne sæson har været meget, meget svingende. Men hvor vil han dog hen? Han vil angiveligt blive i England. Chelsea og City er vel de 2 bedste bud, de har pengene til hans løn samtidig med, at de kan nævnes som mesterskabs kandidater. Det virker bare ekstremt underligt han vil væk. Men nu må vi se, om han skifter, eller om han endnu engang tager en vending i sagen. Denne gang er det dog begrænset hvor meget mere i løn han kan lokke ud af klubben..

Iøvrigt en fantastisk hyldest af Fergie og Scholes ved kampen i dag, og en fremragende tale af Fergie. Det var godt nok stort.

En sjov video, som i de sidste 30 sek. ca. bare beskriver Scholes så fantastisk godt Grin :

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vc6Xe5gAKWw#at=213

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #16135: 13 Maj 2013, 08:21 »

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #16136: 13 Maj 2013, 08:39 »

Denne gang er det dog begrænset hvor meget mere i løn han kan lokke ud af klubben..
- Han behøver vel ikke at forlænge? han har vel stadigvæk tid af sin nuværende kontrakt?

Newton Heath
Manager

« Svar #16137: 14 Maj 2013, 22:01 »

Vores U21-mandskab spillede her til aften Premier League U21-semifinale mod rivalerne fra Liverpool, og vi kørte en stensikker 3-0 sejr hjem over rivalerne i en meget ond kamp. Larnell Cole stod for et hattrick, idet han først omsatte to straffespark til mål, inden han selv lukkede den. Det var en utroligt ondt spillet kamp, specielt fra Liverpools side, men stortalentet Adnan Januzaj var helt sikkert den spiller, der gjorde mest opmærksom på sig selv, og jeg tror snart han er klar til at blive lejet ud til The Championship. Han har speed, teknik og et fantastisk overblik. Derudover gjorde Cole selvfølgelig også god reklame med et hattrick, mens tilbagevendte Michael Keane gjorde en god figur i det centrale forsvar.

Kæmpetalentet Andreas Pereira, der lige først blev 17 i starten af året, startede desuden på bænken, og kom endda på banen mod slutningen. Der er ingen tvivl om, at han er et af vores mest lovende fremtidshåb.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16138: 15 Maj 2013, 20:54 »

Vores egen prisuddeling er gået igang for nogle minutter siden, hvor der blandt andet har været nogle fantastiske videoer med opsummering af sæsonen og af Fergie, som også har sagt, at han fortalte klubben i Marts at han stoppede. Dertil kommer der et hav af interview. Vil nogle have et stream, kan jeg sende en PB.

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #16139: 16 Maj 2013, 00:14 »

Hvor er RvP dog fantastisk i alt hvad han udtaler, det er en fornøjelse og høre på!

Sider: 1 ... 1074 1075 [1076] 1077 1078 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010