home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 816 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1072 1073 [1074] 1075 1076 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1414115 gange)
Thore
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #16095: 09 Maj 2013, 17:14 »

Awesome!
Det bliver meget spændende at følge!

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Risom
Manager

« Svar #16096: 09 Maj 2013, 17:17 »

6 år er da en rimelig lang kontrakt... Så må de da i hvert fald tro på, at han er den helt rigtige. Eller er der andre begrundelser for det fremme?

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Thore
Manager

« Svar #16097: 09 Maj 2013, 17:24 »

6 år er da en rimelig lang kontrakt... Så må de da i hvert fald tro på, at han er den helt rigtige. Eller er der andre begrundelser for det fremme?

Det er nok meget for at sende et signal om opbakning, og at man tror Moyes er manden der kan lede United de næste mange mange år.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #16098: 09 Maj 2013, 18:37 »

Ja, så blev det officielt. David Moyes er en aldeles kompetent manager, men om han har format, karakter og kvalitet nok til at påtage sig denne stilling og dette enorme ansvar, der følger med, må endnu stå i det uvisse. Jeg havde klart foretrukket Mourinho, selvom han er evig kontroversiel. Javist, portugiseren er en farlig mand, men han er uden sammenligning det stærkeste kort, hvis vi kigger på det rent fodboldfaglige aspekt. Han mestrer den taktiske del af det smukke spil til absolut perfektion. Endvidere har han jo en enorm erfaring, og han viser gang på gang, at han kan varetage enorme opgaver. Jeg troede ikke, at jeg skulle sige det her om nogen, der har en fortid i Chelsea, men jeg elsker simpelthen den mand. Jeg tror faktisk gerne, Fergie ville have Mourinho som sin arvetager, men som bekendt er der en vigtig faktor, som Mourinho nok ikke kan indordne sig under, og det er selvfølgelig en langtidssikret kontrakt. Mourinho har jo som bekendt vane for at lede efter nye udfordringer, når han har vundet tilstrækkeligt nok i en klub. Nå, nok om Mourinho. Han smutter nok til London nu og bliver vores rival.

David Moyes fortjener stor anerkendelse for sit flotte og solide stykke arbejde i den gode del af Mersey-side. Han har bevist, at han med et begrænset råderum på den økonomiske front, kan opbygge en aldeles habil trup, som har præsteret solidt i verdens stærkeste liga i efterhånden mange år. Alene det fortæller, at det er en dygtig træner, vi har med at gøre her. Men der er forskel på at lede en stærk subtop-klub i Liverpool, og så på at videreføre en arv efter selveste Sir Alex Ferguson i den mest vindende engelske fodboldklub, Manchester United. Jeg er dog ret fortrøstningsfuld. Som Sir Alex selv påpeger, så han har efterladt et fantastisk fundament til sin arvetager.

Til sidst vil jeg igen benytte lejligheden til at hylde vores fantastiske legende, Sir Alexander Chapman Ferguson! Vi vil aldrig glemme det utrolige stykke arbejde, du har udrettet i vores smukke klub. Det er helt ufatteligt, at vi nu er i besiddelse af 20 Premier League-titler.
« Seneste Redigering: 09 Maj 2013, 18:39 af Daniel Nordentoft » Logged

Camus
Gæst

« Svar #16099: 09 Maj 2013, 19:40 »

Bliver vildt underligt med Moyes. Men ja, kommer til at tage langt tid at vænne sig til tror jeg. Forhåbentlig kommer den fremtidige succes til at gøre det lettere.

http://www.sporten.dk/fodbold/twitter-alarm-rooney-sletter-united

Er ikke så meget inde i Twitter, nogen der har et bud på hvor seriøst det her er?

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #16100: 09 Maj 2013, 19:50 »

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #16101: 09 Maj 2013, 19:53 »

Bliver vildt underligt med Moyes. Men ja, kommer til at tage langt tid at vænne sig til tror jeg. Forhåbentlig kommer den fremtidige succes til at gøre det lettere.

http://www.sporten.dk/fodbold/twitter-alarm-rooney-sletter-united

Er ikke så meget inde i Twitter, nogen der har et bud på hvor seriøst det her er?
Selvom man skal passe på med at lægge alt for meget i det twitter-gøgl, så tegner det sgu ikke for godt. Moyes og Rooney har efter sigende ikke det bedste forhold til hinanden. Men hvis han skal begynde på det lort igen, som han også gjorde for tre år siden, så kan han pakke sine ting og skride ad helvede til.

Men nu må vi lige se, hvad der sker.

Newton Heath
Manager

« Svar #16102: 09 Maj 2013, 20:15 »

Hvis det er sandt, at Rooney er pigesur over ikke at være stjernen, så kan han for min skyld bare pakke sine ting og smutte - Han  har været et fantastisk aktiv for klubben gennem årene, men hans niveau er dalet betragteligt gennem den seneste sæson, og det er udelukkende hans egen skyld, at han ikke længere er en uundværlig stjernespiller. Desuden ser jeg et stort lys i, at vi i fremtiden bruger Kagawa i den rolle som Rooney pt. besidder. Kagawa kan efter min bedste overbevisning blive en af verdens bedste, på den position, og det er kun Rooney der forhindrer hans videre udvikling.

Et salg af Rooney ville på mange punkter gøre ondt, men jeg føler bestemt ikke, at han er lige så uundværlig, som han tidligere har været.

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #16103: 09 Maj 2013, 21:20 »

Rooney skulle for allerede 14 dage siden have sagt til Ferguson, endnu engang, at han vil væk.

http://www1.skysports.com/football/news/11667/8700165/Wayne-Rooney-not-for-sale-say-Manchester-United-after-reports-striker-asks-for-transfer

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Madrid888
Ynglingespiller

« Svar #16104: 09 Maj 2013, 21:45 »

Der sker godt nok en del ting i og omkring United her for tiden. Men tak til Sir. Alex for alt ting, en sand legende også velkommen til Moyes.

Men hvad siger folk herinde til det med Rooney? Tro I han skifter? Og i så fald, vil I så sælge Rooney for at gøre plads til enten Ronaldo eller Bale?

Camus
Gæst

« Svar #16105: 09 Maj 2013, 22:06 »

Selvom man skal passe på med at lægge alt for meget i det twitter-gøgl, så tegner det sgu ikke for godt. Moyes og Rooney har efter sigende ikke det bedste forhold til hinanden. Men hvis han skal begynde på det lort igen, som han også gjorde for tre år siden, så kan han pakke sine ting og skride ad helvede til.

Men nu må vi lige se, hvad der sker.
Okay, tjaa vi må se.
Det med hans forhold til Moyes er måske en smule bekymrende. Ellers er det vel positivt med Rooney med ny manager. Hvis han ville væk fordi han var pigesur over Fergies manglende tillid, eller whatever,.. Så får Rooney jo nu chancen for at bevise sig på ny. 

Synes det ville være super bittert at miste Rooney. Så ham meget gerne i en rolle som inderste angriber, hvor hverken young eller nani har været fremragende.  Ja i det hele taget er Rooney  jo bare fantastisk, og kan være fantastisk på voldsomt mange positioner, hvilket gør ham genial at have på et hold. Når det så er sagt, er jeg ikke uenig i at hvis han vil skabe sig tosset for anden gang, ja så er der kun en vej..

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16106: 09 Maj 2013, 23:09 »

Moyes var ikke min 1. priotet fra start af, men nu når man har tænkt lidt mere over det, er jeg egentligt ganske tilfreds. Han er nærmest en Ferguson-light, de minder utrolig meget om hinanden. Samtidig er jeg også rigtig glad for, at han har fået en 6-årig kontrakt. Stabilitet avler succes, og det er jeg sikker på også gør sig gældende her. Han skal have alt den opbakning han kan få, i hvad der meget vel bliver den mest presset første sæson en manager kan stå over for. Jeg har fin tiltro til ham, og om man er uenig i hans ansættelse eller ej, skal der bakkes op om ham. En bonus ved ham er også, at han hader Manicini og Suarez. Det er nu altid en god ting. Bliver enormt spændende at se hvordan vi ser ud til næste sæson, selvom jeg dog ikke tror, at der vil komme de store ændringer. Det er vel også derfor, at han var klart 1. priotet på deres liste af managere.

Rooney skulle angiveligt være utilfreds og vil væk. For nogle år tilbage var han sur over, at holdet ikke var konkurrencedygtigt nok. Nu er holdet blevet så konkurrencedygtigt, at han ikke længere er så uundværlig, hvorefter han vil væk. Underligt. Men er det rigtigt, at han vil væk, skal han være hjertelig velkommen til at skrubbe af. Men nu må vi vente og se hvad der sker.

Thore
Manager

« Svar #16107: 10 Maj 2013, 00:21 »

<a href="http://www.youtube.com/v/c16mH-Kaooc?hl=da_DK&amp;amp;version=3" target="_blank">http://www.youtube.com/v/c16mH-Kaooc?hl=da_DK&amp;amp;version=3</a>

Det er fandme smukt  Græder

DeBuur
Manager

« Svar #16108: 10 Maj 2013, 11:18 »

Moyes og Rooney har været "uvenner" i forbindelse med Roonesy bog udgivelse i 2007http://sporten.tv2.dk/2013-05-10-prostitutions-sag-sp%C3%B8ger-rooney-og-moyes%E2%80%99-blakkede-fortid

Udover det så har Rooney været utilfreds med at han ikke er den absolutte stjerne og det vil IMO blive et større problem hvis og når Man Utd henter en ny stjerne som f.eks Ronaldo.

IMO så er Moyes et klogt valg idet han ikke er et større navn end at han kan acceptere at en Alex Ferguson stadig er i klubben - Mourinho vill helt klart have det svært med det faktum idet han ønsker uinskrænket magt  de klubber han skal være i.

Moyes overtager en trup som måske nok skal trimmes lidt men enkelte indkøb så er jeg overbevidst om at Man Utd er PL vinder igen næste år - Chelsea står igen overfor en ny manager og City har ikke den rigtige manager og formår ikke at få alle superstjernerne til at spille sammen og Wengers Arsenal vinder intet med det forsvar de har.

IMO så skal Moyes hente Bale eller Ronaldo og så kunne jeg godt se en Fellaini følge med Moyes til Man Utd.
« Seneste Redigering: 10 Maj 2013, 11:20 af DeBuur » Logged

YNWA

Newton Heath
Manager

« Svar #16109: 10 Maj 2013, 16:12 »

Hvis Moyes tager nogen med, kan det kun være Baines, selvom jeg hverken tror eller håber det. Jeg gider simpelthen ikke have det lange skur af en belgier på holdet, så vi skal til at spille det samme røvkedelige lossebold som Everton. Fellaini er en god spiller og et effektivt våben, men hold ham for guds skyld væk fra den røde del af Manchester, for hans spillestil er virkelig ucharmerende.

Med hensyn til Ronaldo eller Bale-rygterne har der jo været meget snak om dem begge, og skulle vi ende med at hente en af dem, så vil jeg allerede karakterisere det kommende transfervindue, som en massiv succes. Med Bale eller Ronaldo på holdet, vil vi virkelig være stærkt besat til den kommende sæson, og give Moyes de bedste forudsætninger for øjeblikkelig succes, selvom det selvfølgelig er en mand vi skal være tålmodige med.
« Seneste Redigering: 12 Maj 2013, 20:52 af Newton Heath » Logged

Sider: 1 ... 1072 1073 [1074] 1075 1076 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010