home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 867 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1071 1072 [1073] 1074 1075 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1414100 gange)
Swizz CataR
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #16080: 08 Maj 2013, 17:02 »

Håber virkelig ikke at vi får Mourinho. Imens jeg ikke er sikker på om Moyes kan løfte opgaven, så VED jeg heller ikke, at han ikke kan. Altså Ferguson kom fra Aberdeen..? Flotte resultater, helt sikkert, men alligevel. Mourinho VED jeg hvad står for, og uanset hvor dygtig han er, så bryder jeg mig simpelthen ikke om de værdier han også står for. Det show han har puttet på i Real er jeg alt andet end glad for at se. Magen til måde at pisse på en klublegende som Casillas ønsker jeg ikke at se i United.

Ønsketræneren ville for mig være Klopp, da han simpelthen bare har været fantastisk for Dortmund igennem en årrække nu. Han virker samtidig loyal, hvilket dog netop kan vise sig også at være grunden til at vi ikke får ham - i hvert fald ikke i denne omgang. Vi kunne være frække og hente Jupp Heynckes ind for et år eller to, og så håbe på at en mand som Klopp er klar når Heynckes også går på pension om senest få år. Det ville være at gå på kompromi med vores ønske om stabilitet, men modsat synes jeg også, at den rette mand skal være til stede, før man vælger at satse langsigtet på ham. Om Moyes er den mand, det ved jeg ikke.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Camus
Gæst

« Svar #16081: 08 Maj 2013, 19:48 »

Håber virkelig ikke at vi får Mourinho. Imens jeg ikke er sikker på om Moyes kan løfte opgaven, så VED jeg heller ikke, at han ikke kan. Altså Ferguson kom fra Aberdeen..? Flotte resultater, helt sikkert, men alligevel. Mourinho VED jeg hvad står for, og uanset hvor dygtig han er, så bryder jeg mig simpelthen ikke om de værdier han også står for. Det show han har puttet på i Real er jeg alt andet end glad for at se. Magen til måde at pisse på en klublegende som Casillas ønsker jeg ikke at se i United.

Ønsketræneren ville for mig være Klopp, da han simpelthen bare har været fantastisk for Dortmund igennem en årrække nu. Han virker samtidig loyal, hvilket dog netop kan vise sig også at være grunden til at vi ikke får ham - i hvert fald ikke i denne omgang. Vi kunne være frække og hente Jupp Heynckes ind for et år eller to, og så håbe på at en mand som Klopp er klar når Heynckes også går på pension om senest få år. Det ville være at gå på kompromi med vores ønske om stabilitet, men modsat synes jeg også, at den rette mand skal være til stede, før man vælger at satse langsigtet på ham. Om Moyes er den mand, det ved jeg ikke.
Ferguson vandt 10 titler med Abeerden. Deriblandt en Europa cup. Desuden var han landstræner for Skotland i 86.. Læg dertil, at United modsat nu, ikke var magtfaktor nummer 1. i Engelsk fodbold da Ferguson trådte til.

Det betyder selvfølgelig ikke at Moyes ikke kan få succes. Jeg synes bare at han er mindre rustet, end Fergie var i sin tid.

Rent romantisk foretrækker jeg dog så langt en skotte, i forhold til Mourinho. Tror dog måske det ville være bedst hvis Mourinho havde jobbet en 3-4 år, mens presset som Fergies arvtager er er voldsomt. Derefter kunne man så måske finde en mand til det lange seje træk. Frygter at Moyes ikke vil være i stand til at stå for presset som Fergies arvtager, og tror Mourinho vil have lettere ved dette. Hiver man Mourinho ind en 3-4 år, tror jeg han vil være succesfuld, samtidig med at Fergie kommer på afstand. Dermed vil presset på manden efter Mourinho være knap så vanvittigt..

I forhold til Klopp, nogen der ved om han taler et forståeligt engelsk? Ja ikke at Fergie gør det, men alligevel Smiley
« Seneste Redigering: 08 Maj 2013, 19:52 af Camus » Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #16082: 08 Maj 2013, 20:04 »

I forhold til Klopp, nogen der ved om han taler et forståeligt engelsk? Ja ikke at Fergie gør det, men alligevel Smiley

Der er et engelsk interview med ham her efter kampen mod Malaga og et længere interview af BBC her. Det er sgu nok lige på grænsen til om det er en mand der lige nu kan gøre sig fodboldfagligt forståelig, men mon ikke han i en given situation nok skal få det hurtigt lært. Det ville i hvert fald ikke bekymre mig.

Vuelve la ilusión

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #16083: 08 Maj 2013, 20:47 »

Plus han har varme, charme og humor, en man ikke kan andet end at holde af. Eller det kan man jo så hvis han er manager for United, men sådan er det jo Smiley

Han ville være kanon.

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

DeBuur
Manager

« Svar #16084: 08 Maj 2013, 21:31 »

Thumbs Up verdens største manager uden sammenligning intet mindre og uha hvor må det være svært at efterfølge en sådan legende.

Jeg husker da han startede i Man Utd og Tommy Troelsen udtalte at nu kom manden der kunne løfte et middelmødigt hold som Man Utd var på det tidspunkt.... historien kender vi alle.

Moyes og O'niel er tidligere nævt som managers med potentiale til at tage over - men Martin  O'niel har siden kikset flere gange og Moyes tror jeg er den eneste Britiske manager der kommer på tale, han har udført mirakler med Everton men har han kvaliteten til at gå et trin højere op - jeg tror det.

Mourinho kunne være en løsning men han ender i Chelsea og man skal vel være dansker for at tro på Laudrup.

YNWA

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #16085: 08 Maj 2013, 23:01 »

#ThankYouSirAlex #Legend

Kunne man ikke forestille sig at det kunne blive Mike Phelan og så Giggs eller Scholes som ny assistent? Ikke at jeg er en hund efter den omrokering.

:-)

JimmyGP
Manager

« Svar #16086: 09 Maj 2013, 15:20 »

https://www.facebook.com/manchesterunited?v=app_119829254859378

Det ligner sgu David Moyes, der er ny mand i trænersædet.. Rullende Øjne

- Veni, vidi, vici -

MichaelPaw
Gæst

« Svar #16087: 09 Maj 2013, 15:50 »

Thore
Manager

« Svar #16088: 09 Maj 2013, 15:51 »

Det lyder godt  Thumbs Up
Vil meget gerne se Moyes i spidsen for United, så håber jeg bare bestyrelsen har tålmodighed, og ikke forventer et mesterskab med det samme.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

JimmyGP
Manager

« Svar #16089: 09 Maj 2013, 15:55 »

- Veni, vidi, vici -

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #16090: 09 Maj 2013, 16:03 »

OldTrafford.dk: Manchester United har ikke bekræftet endnu alligevel. Vi fik den fra en kilde som sikkert var den samme som Guardian fik den fra. Vi bekræfter og følger med

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Camus
Gæst

« Svar #16091: 09 Maj 2013, 16:12 »

Kunne godt nok være hyggeligt hvis Moyes får Ronaldo til at hjælpe ham med at falde til. Ville for alvor hjælpe Moyes, og holdet, at have ham til at skaffe point på dårlige dage. Rooney- Van Persie- Ronaldo.

Spørgsmålet er så om det betyder at Rooney ryger, Moyes forhold til Rooney er ikke godt så vidt jeg husker.

http://oldtrafford.dk/nyheder/gill-til-moede-med-ronaldos-agent

# Forsøg med manager kandidaterne, som United managere i FM:
http://oldtrafford.dk/nyheder/hvis-det-var-football-manager

Moyes den eneste der hev mesterskabet crazy

« Seneste Redigering: 09 Maj 2013, 16:18 af Camus » Logged

JimmyGP
Manager

« Svar #16092: 09 Maj 2013, 16:16 »

OldTrafford.dk: Manchester United har ikke bekræftet endnu alligevel. Vi fik den fra en kilde som sikkert var den samme som Guardian fik den fra. Vi bekræfter og følger med

Ahh det var jeg ikke lige opmærksom på.. tak Wink

- Veni, vidi, vici -

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #16093: 09 Maj 2013, 17:04 »

♥ Manchester United ♥

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #16094: 09 Maj 2013, 17:08 »

Velkommen til Moyes, vel ikke den helt store overraskelse, hvis han så henter Ronaldo hjem så er han nok allerede i alles hjerter.

Sider: 1 ... 1071 1072 [1073] 1074 1075 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010