home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 910 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1049 1050 [1051] 1052 1053 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1414718 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #15750: 05 Mar 2013, 23:05 »

Jeg kan ikke fordrage United, men der var SLET ikke rødt kort til Nani. Hvis du helt ærligt mener det, så har du slet slet ikke forstand på fodbold, det er direkte ubegavet sagt det der.

Så har jeg heller ikke forstand på fodbold Wink

Lige meget hvordan man vender og drejer den så komemr han altså springende med knopperne i mave/brysthøjde og det er altså farligt spil, bevist eller ej.

Jeg er da enig i at et gult måske havde været på sin plads, men jeg mener også den sagtens kan forsvares.

Men hvad ved jeg, jeg har åbenbart ikke forstand på fodbold Wink

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #15751: 05 Mar 2013, 23:05 »

Og efter at han har presset sin ben så hårdt ind i brystet på Arbeloa, at de bøjer ved knæet, sparker han ud efter ham igennem, da han er ved at være væk fra ham. Utroligt at der ikke bare er en eneste United fan der kan se det/indrømme det.
hvornår sparker han ud efter ham??

Anfield Road
Manager

« Svar #15752: 05 Mar 2013, 23:06 »

Jeg kan slet, slet ikke se hvorfor denne situation omkring det røde kort skal pumpes sådan op. Dommen er helt i orden og klart til rødt. Ingen tvivl der, og dybt grotesk at se hvordan United spillerne skaber sig efter kampen. Nani beviser endnu en gang at han er en tosk. Torskedumt at gå sådan op når man fører 1-0 og står i sådan en situation. Real Madrid var ikke i nærheden af farlige og med et tryleslag forærer Nani det hele væk. Ret jeres frustrationer mod ham og ikke dommeren for han håndterede situationen helt korrekt.

Endnu en gang gør SAF sig fuldstændigt til grin... Sørgeligt, men forventet.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #15753: 05 Mar 2013, 23:07 »

hvornår sparker han ud efter ham??
Da han stadig er i luften sparker han ud efter ham, ser ud som om han vil have ham væk.

Liverpool F.C

Erzael
Manager

« Svar #15754: 05 Mar 2013, 23:07 »

Hold kæft en omgang lort... Nej hvor er jeg pissed lige nu, og fuck en lorte dommer! Den står 1-1 i ikke dømte straffespark, så den kan vi lige så godt lade ligge. Men det røde kort ødelægger kampen totalt, og er på ingen måde retmæssigt. En kæmpe idiot til en dommer, og som Brian siger i studiet, så skal han forhåbentlig ikke sætte mange krydser i sin kalender de næste tirsdage og onsdage.

ticked off ticked off ticked off ticked off

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #15755: 05 Mar 2013, 23:08 »

Jeg kan slet, slet ikke se hvorfor denne situation omkring det røde kort skal pumpes sådan op. Dommen er helt i orden og klart til rødt. Ingen tvivl der, og dybt grotesk at se hvordan United spillerne skaber sig efter kampen. Nani beviser endnu en gang at han er en tosk. Torskedumt at gå sådan op når man fører 1-0 og står i sådan en situation. Real Madrid var ikke i nærheden af farlige og med et tryleslag forærer Nani det hele væk. Ret jeres frustrationer mod ham og ikke dommeren for han håndterede situationen helt korrekt.

Endnu en gang gør SAF sig fuldstændigt til grin... Sørgeligt, men forventet.

Hvordan?

:-)

AFC
Manager

« Svar #15756: 05 Mar 2013, 23:08 »

Tak for kampen. En kanon fed en af slagsen. :-)

Metsu1
Manager

« Svar #15757: 05 Mar 2013, 23:08 »

Sådan ser jeg det slet ikke, anders100, men det er da også tydeligt for enhver, at du overhovedet ikke formår at være objektiv i en debat omkrig United

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #15758: 05 Mar 2013, 23:09 »

Hvorefter han sender en laserstråle ud igennem øjnene og en raket fra røven efter ham. Slap nu lige lidt af, du overdramatisere da godt nok.  
Han gør præcist det jeg skriver. Han sparker ham i brystet, hans ben bøjer ved knæet, og han sparker efterfølgende ud efter ham, da han stadig er i luften. Men jeg ved det jo ikke, du er jo ekspert, og jeg har ikke forstand på en skid.

Liverpool F.C

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15759: 05 Mar 2013, 23:10 »

Jeg ved godt at følelserne sidder ude på tøjet lige for tiden, men prøv at holde debatten nogenlunde saglig og argumenterende, tak Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Newton Heath
Manager

« Svar #15760: 05 Mar 2013, 23:10 »

Sådan ser jeg det slet ikke, anders100, men det er da også tydeligt for enhver, at du overhovedet ikke formår at være objektiv i en debat omkrig United

Jo da, han er jo en rigtig fan, der kan være objektiv omkring alt

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #15761: 05 Mar 2013, 23:10 »

Dermed opererer han jo så bare på linje med 9 ud af 10 United fans....

Metsu1
Manager

« Svar #15762: 05 Mar 2013, 23:10 »

Han sparker sgu da ikke ud efter manden efterfølgende, han aner jo slet ikke, hvor han er, da han kigger på bolden hele vejen

Erzael
Manager

« Svar #15763: 05 Mar 2013, 23:10 »

Han gør præcist det jeg skriver. Han sparker ham i brystet, hans ben bøjer ved knæet, og han sparker efterfølgende ud efter ham, da han stadig er i luften. Men jeg ved det jo ikke, du er jo ekspert, og jeg har ikke forstand på en skid.

Det første fornuftige du har sagt i aften  Smiley

Metsu1
Manager

« Svar #15764: 05 Mar 2013, 23:11 »

Dermed opererer han jo så bare på linje med 9 ud af 10 United fans....

Flot Sunbao - Flot

Sider: 1 ... 1049 1050 [1051] 1052 1053 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010