home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1165 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1047 1048 [1049] 1050 1051 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1414760 gange)
Fresse94
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #15720: 05 Mar 2013, 19:51 »

Og ja, Wester. Opstillingen er bekræftet. http://oldtrafford.dk/nyheder/startopstillingen-mod-real-madrid-0

Virker bare for mig en dum udtagelse af Giggs i sådan en kamp. Så giv den heller mod Chelsea i FA Cuppen.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #15721: 05 Mar 2013, 19:54 »

Ahh den side er vel ikke super officiel? Er det ikke bare en fan side

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #15722: 05 Mar 2013, 19:55 »

Fanside som bare er hurtig med opstillingen hver gang. Derudover, så er nyheden nok postet direkte fra Oldtrafford i dag, da de bl.a. har lavet en gruppetur derover med en masse andre danskere.

Derudover hedder bænken: Lindegaard, Rooney, Evans, Valencia, Young, Kagawa, Hernandez
Hvor der er flere spiller jeg hellere ville have inde, end dem der starter i dag.

Batigol
Manager

« Svar #15723: 05 Mar 2013, 19:57 »

Den er god nok, Wester. Tjek selv UEFA's hjemmeside, hvor følgende startopstillinger er offentliggjort:

'Manchester United: De Gea, Rafael, Evra, Ferdinand, Vidic;, Giggs, Carrick, Nani, Cleverley, Welbeck, Van Persie SUBS: Lindegaard, Evans, Valencia, Young, Kagawa, Rooney, Hernández.

Real Madrid: Diego López, Varane, Ramos, Fábio Coentrão, Arbeloa, Khedira, Özil, Xabi Alonso, Di María, Ronaldo, Higuaín SUBS: Adán, Pepe, Albiol, Kaká, Modrić, José Callejón, Benzema.'

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #15724: 05 Mar 2013, 20:10 »

Puha, den kom lidt som et chok. Rooney har været strålende på det sidste, men kan nu meget godt lide Welbeck starter inde.

In Fergie we trust!
Bring on United!

:-)

Newton Heath
Manager

« Svar #15725: 05 Mar 2013, 21:34 »

Virkelig flot og disciplineret halvleg. De Gea har vel nærmest ikke været testet en eneste gang?

Vi har klart været farligst de gange vi er kommet afsted, og ærgerligt at ikke Vidic, Welbeck eller van Persie kunne have udnyttet et af deres gode tilbud. Det ville have lunet med en pauseføring. Trioen bag ved RvP har virkelig været godt kørende i aften indtil videre.

Det er stadig umuligt at spå om hvem der går videre, men tror at anden halvleg bliver vild.

Batigol
Manager

« Svar #15726: 05 Mar 2013, 21:40 »

Vidic har spillet helt sublimt indtil videre. Hvor er det synd for ham, at hans karriere har været så skadesplaget. I det hele taget er jeg ret enig med dig, NH. Det var ekstremt disciplineret, det I viste i første halvleg. Midtbanen virker ekstremt fokuseret og både Carrick, Cleverley og Giggs har været rigtig gode. Og så er Robin van Persie altså en der meget let kan snakke med Varane, for hollænderen er tydeligvis stærkere end Varane. Det er lidt Varanes mangel, at han ikke har mere muskelmasse på kroppen. For som sagt har van Persie set stærkest ud i de nærkampe de har haft. Og så har Welbeck også været god. Jeg elsker hans dynamik og energi.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Newton Heath
Manager

« Svar #15727: 05 Mar 2013, 22:36 »

Synes egentligt vi leverer en rigtig flot indsats og er det bedste hold indtil dommeren får en hjerneblødning med en halv time igen. 10 mod 11 mod en offensiv af Reals kaliber var dømt til at gå galt, og ærgerligt at vi skal ryge ud på den her måde. Vi kunne selvfølgelig sagtens have tabt 11 mod 11, men føler at vi på daværende tidspunkt havde godt styr på sagerne.

Der er ikke andet for end at komme op på hesten igen, og så se frem imod søndagens FA Cup-kvartfinale mod Chelsea, der trods alt er markant dårligere end Real, og burde være en kamp hvor vi kan komme på sporet igen. Man må håbe at dette nederlag ikke kommer til at være begyndelsen på en formnedgang. Ligaen skal hjem virkelig frem for alt hentes hjem i år.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #15728: 05 Mar 2013, 22:39 »

Hvor er det dog til grin vi ikke går videre.

Er dog utrolig stolt over vores spil i begge kampe, og havde vi bare været en brøkgrad mere heldig med afslutninger, var vi også gået videre. Dommeren i begge kampe behøves vist ikke videre forklaringer..
« Seneste Redigering: 05 Mar 2013, 22:41 af SeRuX » Logged

Swizz CataR
Manager

« Svar #15729: 05 Mar 2013, 22:40 »

Hvor er jeg skuffet... Ikke at Real ikke fortjener at sejre, det er fodbold og idag er de mere heldige end vi er. Vild præstation af Lopez i Real-målet og øv at vi ikke kommer tilbage trods flere gode muligheder til sidst.

Uanset så synes jeg at dommeren dog ødelægger kampen for os.. Det røde kort var kun måske et gult, det røde var helt helt forkert i mine øjne.. Hvad sker der?! Modsat overser han at Rafael har armen på bolden i feltet, hvilket selvfølgelig bør nævnes, men jeg synes bare at kampen er afgjort allerede der.. Øv!

Men bare lige en lille pudsig tanke. Er Mourinho en kommende manager i United? Han var enormt respektful i dag. Måske nok et long shot, men fik nu engang tanken.
« Seneste Redigering: 05 Mar 2013, 22:42 af Swizz CataR » Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #15730: 05 Mar 2013, 22:43 »

Hvor er jeg skuffet... Ikke at Real ikke fortjener at sejre, det er fodbold og idag er de mere heldige end vi er. Vild præstation af Lopez i Real-målet og øv at vi ikke kommer tilbage trods flere gode muligheder til sidst.

Uanset så synes jeg at dommeren dog ødelægger kampen for os.. Det røde kort var kun måske et gult, det var helt helt forkert i mine øjne.. Hvad sker der?! Modsat overser han at Rafael har armen på bolden i feltet, hvilket selvfølgelig bør nævnes, men jeg synes bare at kampen er afgjort allerede der.. Øv!

Men bare lige en lille pudsig tanke. Er Mourinho en kommende manager i United? Han var enormt respektful i dag. Måske nok et long shot, men fik nu engang tanken.
Du er ikke den eneste som har den tanke, det er helt vildt hvor respektfuld han er for alt omkring United.
Også er jeg personligt, utrolig glad for at se Ronaldo vise så meget respekt som han gør, jubler ikke ved scoringen der sender United ud og Real videre, og efter kampen går han stille roligt rundt, og lader holdkammeraterne juble..
Come home :/

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #15731: 05 Mar 2013, 22:44 »

Mourinho: "independent of the decision, the best team lost"

Han forklarer det vist også meget godt.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #15732: 05 Mar 2013, 22:46 »

Jeg tør næsten godt lægge en halv opsparing på det! - Det er ret sikkert at Mourinho med den opførsel i dag skal overtage efter Fergie, måske allerede til sommer??

Med hensyn til det røde kort, så mener jeg at det er rigtig hårdt dømt, og den kun skulle have gult. Dog giver Nani dommeren muligheden for at give rødt, for han har ikke styr på hvor han kommer flyvende med sin knopper forrest og derfor kan det dømmes.

Men når Nani så rammer ham, måske i brystet måske i siden, så mener jeg det er rigtig hårdt dømt.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

U-4-E
Manager

« Svar #15733: 05 Mar 2013, 22:46 »

Efter De Geas præstation på Bernabeu var det måske meant to be at Lopez skulle levere noget tilsvarende i aften. Deres bedste spiller, og havde desværre et par kanonredninger.

Der er ikke så meget at sige til dommerpræstationen. .. Ligesom i den omvendte kamp var det igen helt hen i vejret. På Bernabeu skulle Varane have været smidt ud, mens jeg også mener Ramos kunne være blevet smidt ud på et tidspunkt. Og af uforklarlige årsager blev Nani så smidt ud her til aften. 10 minutter senere var kampen afgjort..

Men selvfølgelig smadrer vi Chelsea i weekenden, og The Double tager vi da uden problemer.

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #15734: 05 Mar 2013, 22:49 »

ikke så meget og sige som ikke allerede er blevet sagt.
Ingen grund til at sige noget om dommeren idag, for den sags skyld heller ikke sidst i Madrid.

næste mål er vel the Double??

Sider: 1 ... 1047 1048 [1049] 1050 1051 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010