home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 881 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1038 1039 [1040] 1041 1042 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1414979 gange)
Daniel Nordentoft
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #15585: 05 Jan 2013, 18:14 »

Fin opstilling. Det ligner umiddelbart den traditionelle 4-4-2. Vi skal nok vinde i dag, men det bliver ikke uden kamp fra West Ham. 

U-4-E
Manager

« Svar #15586: 06 Jan 2013, 16:57 »

Berbatov vender muligvis tilbage til Old Trafford sidst på måneden. Hvis vi slår West Ham i omkampen, skal vi nemlig møde vinderen af Fulham/Blackpool i fjerde runde på OT.

Newton Heath
Manager

« Svar #15587: 13 Jan 2013, 13:42 »

MUFC XI: De Gea, Rafael, Rio, Vidic, Evra, Welbeck, Carrick, Cleverley, Young, Kagawa, Van Persie

Subs: Amos, Giggs, Valencia, Smalling, Jones, Anderson, Hernandez.

Lidt overraskende startellever uden vores bedste midterforsvarer i denne sæson, Jonny Evans. Welbeck går ind på kanten i stedet for Valencia der også har været skidt kørende den sidste måneds tid, mens Kagawa starter bag RvP. Uden tvivl en spændende formation, selvom jeg har min tvivl om at udelade Evans i denne kamp. Derudover havde jeg også håbet på at se formstærke Hernandez, men mon ikke han kommer ind, uanset hvad.

Vi er et markant bedre hold end Liverpool, og det skal vi ud og vise i dag. Jeg tror vi vinder 3-1 og mon ikke der venter en hovedrolle til RvP. Jeg kunne næsten ikke forestille mig andet.

EDIT: Evans er åbenbart skadet, hvilket bedre forklarer at han spiller med Rio og Vidic. :-)
« Seneste Redigering: 13 Jan 2013, 14:16 af Newton Heath » Logged

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #15588: 13 Jan 2013, 14:23 »

Ja, det er skidt Evans ikke er med, men han har pådraget sig en skade. Vidic er stadig noget rusten, og frygter lidt duellen mellem ham og Suarez. Dejligt Welbeck er med, og som en rigtig Manchester dreng, må han være noget tændt til i dag. Rooney er stadig ikke med, og Nani er åbentbart heller ikke klar til ingengang en bænkplads. Dem 2 havde jeg selvfølgelig gerne set.

Men som du siger, er vi et klart bedre hold, og vi skal selvfølgelig have 3 point ud af kampen. Det er altid sjovt at se Liverpool's fans, de har jo fandme allerede solgt sejren pga. dommeren. Undskyldningen er klar ihvertfald. Håber lidt, at vi vinder med en scoring med armen i overtiden. Så kan Liverpool vel ikke rigtig brokke sig.

Derudover må vi håbe, at Arsenal hiver en sejr hjem mod City. Det ville ikke være dumt.

Newton Heath
Manager

« Svar #15589: 13 Jan 2013, 14:25 »

Men som du siger, er vi et klart bedre hold, og vi skal selvfølgelig have 3 point ud af kampen. Det er altid sjovt at se Liverpool's fans, de har jo fandme allerede solgt sejren pga. dommeren. Undskyldningen er klar ihvertfald. Håber lidt, at vi vinder med en scoring med armen i overtiden. Så kan Liverpool vel ikke rigtig brokke sig.

Derudover må vi håbe, at Arsenal hiver en sejr hjem mod City. Det ville ikke være dumt.

Ja, det nyder jeg virkelig også. Der er godt nok blevet grædt meget i den tråd denne uge.

Og ja, det ville være fremragende hvis de kunne gøre kunsten efter sidste sæson, og hente tre point mod City igen.

Newton Heath
Manager

« Svar #15590: 13 Jan 2013, 16:29 »

Puha. Fortjent 2-1 sejr selvom vi er lige ved at lukke scouserne ind. Fuldstændig åndssvagt mål vi giver væk, og den følgende halv time efter spiller vi egentligt heller ikke specielt godt. Men det gik, og nu er presset lagt på City inden deres kamp på Emirates, hvor jeg for en gangs skyld vil holde med Arsenal.

UNITED!

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #15591: 13 Jan 2013, 16:46 »

Tillykke med de tre point idag. Jeg må endnu engang bukke mig i støvet for RvP, det er utroligt som han har blik for at komme til afslutninger. Det var en skam for os at vi ikke fik lagt mere pres på Ferdinand og Vidic med dybdebolde, da det formentlig kunne have lukket forsvaret endnu mere op. Men alt i alt tre fortjente point til Jer.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #15592: 13 Jan 2013, 16:58 »

Meget enig med NH. Vi vinder fortjent, men sejren var bestemt ikke lige så sikker som den burde være. Vi kunne og burde nok også have ført større ved halvleg, men kommer da planmæssigt foran 2-0 i anden halvleg. Men så giver vi dem et mål fordi vi absolut skal spille Barca-bold foran eget felt. Det synes jeg vi gjorde et par gange i dag med farlige situationer til følge. Los nu det lort ud af kommunen, i stedet for at spille fandango! Og De Gea - decideret godt målmandsspil er det i hvert fald ikke. Vi lukker på den måde helt unødvendigt Liverpool ind i kampen igen, men formår heldigvis at holde den hjem. 10 point foran Shitty inden deres kamp på Emirates. Så må Arsenal godt lige drille dem lidt.

Newton Heath
Manager

« Svar #15593: 16 Jan 2013, 21:03 »

MUFC XI: Lindegaard, Rafael, Jones, Smalling, Buttner, Valencia, Giggs, Anderson, Nani, Rooney, Hernandez

Fremragende at se Nani og Anderson tilbage, og selvfølgelig også Rooney. Den her kamp skal simpelthen vindes, og det bliver den også. 2-0.

U-4-E
Manager

« Svar #15594: 17 Jan 2013, 20:22 »

http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2013/Jan/darren-fletcher-to-miss-rest-of-201213-season.aspx

Citat
Fletcher misses rest of season

Manchester United released the following statement this evening (Thursday)...

Darren Fletcher will be unavailable for the remainder of this season having undergone surgery to resolve his Ulcerative Colitis condition.

We wish to stress this was a planned procedure undertaken at the optimal time having achieved a period of sustained good general health, as illustrated by the fact that Darren has trained with the team regularly this season and been available for selection right up to the operation.

Whilst it is frustrating for both Darren and the Club that he won’t be able to contribute further during this campaign, this decision has been taken with our full support in the best interests of his long-term health and we look forward to him returning next season with this problem firmly behind him.

We would be grateful if his privacy could be respected at this time and in the coming months in order to aid his recuperation.

Alt det bedste herfra til Fletch. Det er sgu synd. Håber på at han kan blive 100% rask.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #15595: 20 Jan 2013, 16:12 »

De Gea, Rafael, Vidic, Ferdinand, Evra, Carrick, Jones, Cleverley, Kagawa, Van Persie, Welbeck.

- Ser ud til at være diamanten. Tror på 3 point.

Manchester United

Newton Heath
Manager

« Svar #15596: 20 Jan 2013, 16:15 »

Netop blevet bekræftet at vi spiller i dag, skønt. Dagens elleve:

MUFC XI: De Gea, Jones, Vidic, Ferdinand, Evra, Rafael, Carrick, Cleverley, Welbeck, Kagawa, Van Persie.

Ingen Rooney og ingen kanter. Interessant. Det virker som om at Fergie gerne vil lukke Bale ned med Jones og Rafael i højre side, hvilket også var det store problem på Old Trafford, hvor deres speed afgjorde det. Welbeck får også genvalg efter sin fine kamp mod scouserne.

Det bliver svært i dag og jeg sælger gerne den her kamp for et enkelt point. 1-1.

EDIT: Bænken er i øvrigt uhyggeligt stærk.

Lindegaard, Smalling, Anderson, Giggs, Rooney, Hernandez, Valencia.
« Seneste Redigering: 20 Jan 2013, 16:18 af Newton Heath » Logged

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #15597: 20 Jan 2013, 16:19 »

Bliver spændende at se, hvordan formationen bliver. Jeg tror mest på diamant formationen, som vi spillede tidligere i sæsonen, med noget blandet succes.
Sælger den også gerne for 1 point, da det altid er åndssvagt svært at spille på WHL, selvom vores statistik er ganske god der. 

Ellers bliver det endnu en fornøjelse at følge Carrick, som IMO har været vores bedste mand i indeværende sæson - selvfølgelig sammen med RvP.

EDIT: Super ærgeligt Nani ikke er med på bænken. Han ville ellers være en fremragende joker at kunne sætte ind.
« Seneste Redigering: 20 Jan 2013, 16:22 af SeRuX » Logged

Newton Heath
Manager

« Svar #15598: 20 Jan 2013, 18:53 »

Fandeme ærgerligt at indkassere så sent, men 1-1 er vel et fair resultat, og på White Hart Lane er det vel ikke noget vi kan tillade os at være voldsomt utilfredse med. Med de chancer Spurs brændte i anden halvleg er det vel svært at klage meget.

De Gea står en pragtkamp og så laver han selvfølgelig en klassisk De Gea-fejl i sidste sekund, hvilket koster udligningen. Men vi må op på hesten igen mod Southampton må det være i næste runde. Forinden har vi dog en FA Cup-kamp mod Fulham næste weekend.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #15599: 20 Jan 2013, 19:02 »

Meget enig. Ganske fint resultat, 1 point hos Spurs er udemærket. Vi kan krydse endnu en af topkampe af, og nu står City med en del flere svære kampe end os, samtidig med, at vi har et forspring på 5 point.

Carrick og Cleverley fik lukket flot ned for Bale, og Kagawa og Welbeck var meget lovende fremad banen. Welbeck mangler dog stadig sit end-product. Men det mest positive er, at Vidic er rigtig godt på vej mod sin gamle form. Kommer han op på det gamle niveau med Rio ved sin siden, vinder vi ligaen.

Røv ærgeligt at de scorer til sidst, men sådan er det jo. Det var nu også ganske fortjent.

Sider: 1 ... 1038 1039 [1040] 1041 1042 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010