home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 863 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1027 1028 [1029] 1030 1031 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1523695 gange)
Hallihallo
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #15420: 29 Okt 2012, 16:37 »

Var det ikke rimelig åbentlyst, at vi ikke havde fortjent at vinde, da vi fik et offside mål, og i fik en mand smidt ud på en ukorrekt kendelse? At han så skulle have røget ud tidligere i kampen, er en anden sag.   
Er uenig i at Torres skulel være vist ud tidligere i kampen. Det gule kort han fik var i orden, men han trækker altså benet til sig, og at dømme farligt spil er derfor i orden. Han går på ingen måde efter at skade Cleverly. Havde det været en glidende tackling, havde det været samme princip.

Vi kan blive ved med at diskutere frem og tilbage om tidligere episoder og så videre. Blandt andet mindes jeg Evans Spark mod Drogbas brystkasse, som var et decideret spark - hvilket skulle have resulteret i rødt kort, men i stedet fik Drogba gult...

Så er der mange United fans, som fremhæver Drogbas offside mål, og siger at det afgjorde mesterskabet til vores fordel. Der glemmer de bare at stillingen var 1-0 på det tidspunkt og at Machedas reducerende mål også skulle have været underkendt, pga. hånd på bolden.

Denne weekend had været skæmmet af dommerkendelser, der har været forkerte, og jeg vil ikke sige at United altid får alting forærende, det virker dog som om at den hjemmebanefordel mange hold oplever og de marginaler de får ved at spille på hjemmebane, som minimum udlignes når det er United der er på besøg. Hvilket jo egentlig altid burde være tilfældet med alle kampe.
I har i hvert fald fået en del point på fejlskøn af dommeren i år. Her tænker jeg mod os og mod Liverpool.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #15421: 29 Okt 2012, 16:46 »

Hvornår skulle han have været sendt fra banen? Har måske overset det.
Godt du indrømmer det. Blev selv overrasket da jeg så at selveste Gary Neville, udtaler sig negativt omkring United.
http://therepublikofmancunia.com/wp-content/uploads/2012/10/Torres-Cleverley2.png

Er man tilhænger af, at De Jong skulle være vist ud i VM finalen i 2010, da han sparkede Alonso (eller hvem det var), skal Torres vel også ud her.

Selveste Neville gør det faktisk rigtig godt som ekspert, og er meget neutral når han kommentere på United.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #15422: 29 Okt 2012, 16:51 »

http://therepublikofmancunia.com/wp-content/uploads/2012/10/Torres-Cleverley2.png

Er man tilhænger af, at De Jong skulle være vist ud i VM finalen i 2010, da han sparkede Alonso (eller hvem det var), skal Torres vel også ud her.

Selveste Neville gør det faktisk rigtig godt som ekspert, og er meget neutral når han kommentere på United.
Absolut ikke. jeg er tihænger af at disse er til rødt kort:
http://www.youtube.com/v/lcGsCwj5fsc
http://www.youtube.com/v/kG6lQ_NZxh0

Begge tilfælde: De hopper, de sparker ud efter modstanderen.

Torres trækker benet til sig, og det er på ingen måde bevidst. Det er vist ikke tilfældet med de to ovenstående tilfælde.
Selvfølgelig skal han have gult kort for farligt spil, men hvis du trækker benet i en tackling frem for at have benet strakt, så er det samme princip.

TardCore
Ynglingespiller

« Svar #15423: 29 Okt 2012, 16:54 »

Puha ja, havde helt glemt den der. Komisk nok sagde jeg faktisk til min far som sad ved siden af da jeg så kampen, at den der er minimum til gult. Men syntes billedet gør den lidt voldsommere end den så ud da jeg selv så den. Men minimum gult, det er jeg enig i. Smiley

Neville har bare udtalt sig suspekt om andre ting, som f.eks. det med Luiz og playstation.

Blue blood runs in my veins and through my blue heart!

Forever a true blue!

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #15424: 29 Okt 2012, 16:59 »

Puha ja, havde helt glemt den der. Komisk nok sagde jeg faktisk til min far som sad ved siden af da jeg så kampen, at den der er minimum til gult. Men syntes billedet gør den lidt voldsommere end den så ud da jeg selv så den. Men minimum gult, det er jeg enig i. Smiley

Neville har bare udtalt sig suspekt om andre ting, som f.eks. det med Luiz og playstation.
Som viser, at han favorisere United på hvilken måde?

TardCore
Ynglingespiller

« Svar #15425: 29 Okt 2012, 17:03 »

Absolut ikke. jeg er tihænger af at disse er til rødt kort:
http://www.youtube.com/v/lcGsCwj5fsc
http://www.youtube.com/v/kG6lQ_NZxh0

Begge tilfælde: De hopper, de sparker ud efter modstanderen.

Torres trækker benet til sig, og det er på ingen måde bevidst. Det er vist ikke tilfældet med de to ovenstående tilfælde.
Selvfølgelig skal han have gult kort for farligt spil, men hvis du trækker benet i en tackling frem for at have benet strakt, så er det samme princip.

Er så enig i det du siger. Meget bedre formuleret end undertegnede.

Som viser, at han favorisere United på hvilken måde?

Hold nu op, alle ved Gary er koloenorm United fan.

Forever a true blue!

Metsu1
Manager

« Svar #15426: 29 Okt 2012, 17:05 »

Hvornår skulle han have været sendt fra banen? Har måske overset det.
Godt du indrømmer det. Blev selv overrasket da jeg så at selveste Gary Neville, udtaler sig negativt omkring United.

Hvorfor er det ååhhhh så vigtigt, at United fans skal undskylde og indrømme alverdens ting efter kampe?

Jeg synes efterhånden, det er ved at være lidt belastende. Jeg farer da heller ikke ind i alle andre klubtråde og himler op, når Chelsea er heldige eller Liverpool osv. og ja, de har også heldet og dommeren med sig i nogle kampe.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #15427: 29 Okt 2012, 17:12 »

Ja, ku' fanden er han da det. Han har trods alt spillet i klubben hele hans liv. Men derfor er han stadig neutral, akkurat ligesom den sjove Alan Hansen er, og alle de andre store fodboldspillere for forskellige klubber, der er eksperter over i England.

JKJ
Gæst

« Svar #15428: 29 Okt 2012, 17:17 »

Og Jan Mølby er nok den største Liverpool fan, men samtidig nok også den aller mest kritiske.

Det kan du jo ikke bruge til noget.

Jeg har aldrig brudt mig om Gary Neville på banen, men som såkaldt ekspert synes jeg han gør det fremragende og kalder sgu en Man U spiller for en spade hvis det er sådan han har opført sig.

TardCore
Ynglingespiller

« Svar #15429: 29 Okt 2012, 17:18 »

Hvorfor er det ååhhhh så vigtigt, at United fans skal undskylde og indrømme alverdens ting efter kampe?

Jeg synes efterhånden, det er ved at være lidt belastende. Jeg farer da heller ikke ind i alle andre klubtråde og himler op, når Chelsea er heldige eller Liverpool osv. og ja, de har også heldet og dommeren med sig i nogle kampe.

Det var aldrig min intention at skabe dårlig stemning. Det er tydeligt at i ikke kan klare kritikken. Wink

Ja, ku' fanden er han da det. Han har trods alt spillet i klubben hele hans liv. Men derfor er han stadig neutral, akkurat ligesom den sjove Alan Hansen er, og alle de andre store fodboldspillere for forskellige klubber, der er eksperter over i England.

Bevares, no hard feelings.

Forever a true blue!

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #15430: 29 Okt 2012, 17:21 »

Det kan jeg kun tilslutte mig her, enormt irriterende at man altid skal være underdanig hver gang United vinder.

Hensyn til Torres og hans røde kort. Han skulle selvfølgelig ikke være smidt ud, da det ikke er film. Dog fører han linjen igennem kampen og også tildeler United et gult kort (kan ikke lige huske til hvem) for samme salgs episode som Torres. Smiley

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #15431: 29 Okt 2012, 17:23 »

Det kan jeg kun tilslutte mig her, enormt irriterende at man altid skal være underdanig hver gang United vinder.

Hensyn til Torres og hans røde kort. Han skulle selvfølgelig ikke være smidt ud, da det ikke er film. Dog fører han linjen igennem kampen og også tildeler United et gult kort (kan ikke lige huske til hvem) for samme salgs episode som Torres. Smiley
Han giver Valencia et gult kort for film, hvilket 100 % var en kompensationsdom efter Torres udvisning. I blev snydt for en del frispark da i var 2 mand i undertal - og hvorfor mon.

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #15432: 29 Okt 2012, 17:30 »

Han giver Valencia et gult kort for film, hvilket 100 % var en kompensationsdom efter Torres udvisning. I blev snydt for en del frispark da i var 2 mand i undertal - og hvorfor mon.

Ingen ved det, alle spørger Wink

-men ja, Valencia, tak. Smiley

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #15433: 30 Okt 2012, 21:22 »

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #15434: 31 Okt 2012, 16:24 »

Howard Webb skal vist dømme kampen i aften, hvilet betyder en sejr på forhånd, men 11 mand skal alligevel på banen. Håber det bliver noget ala det her:

Lindergaard
Vermijl Keane Evans Buttner
Fletcher Anderson Giggs
Nani Hernandez Welbeck

Måske med Powell i stedet for Vermeijl, hvor Fletcher så rykkes ned på backen. Eller håber jeg at se Lingard, King, Tunnicliff. Måske vi kan få noget Bebelicious over det i det, men det vil næsten være for synd for Chelsea.

Sider: 1 ... 1027 1028 [1029] 1030 1031 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010