home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  2 Brugere, 829 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1015 1016 [1017] 1018 1019 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1524157 gange)
Coldice
Førsteholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #15240: 23 Sep 2012, 17:21 »

Skær da lige alle over en kam!!!

Der er ikke nogen som er værre end andre, der er brodne kar i alle fangrupper om man er Chelsea-, United-, City-, Liverpool-, Brøndby-, FCK- eller HB Køge-fan.

Bliv voksen.

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!

Brøndby IF <3

Newton Heath
Manager

« Svar #15241: 23 Sep 2012, 17:22 »

Hvor er det lækkert.

Endnu tre point, og vel sæsonens mest fortjente so far. Vi spiller Liverpool ned under græstæppet på et stadion, hvis stemning vel nåede begravelsesstatus, og med fremragende champagnebold vinder vi en stensikker 2-1 sejr, der dog bør være væsentligt større, Giggs og Hernandez' fæle afbrændere taget i betragtning. Klokkeklart straffe og rødt kort var der i øvrigt også.

GGMU! - ses på Old Trafford næste weekend

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #15242: 23 Sep 2012, 17:24 »

Hvor er det lækkert.

Endnu tre point, og vel sæsonens mest fortjente so far. Vi spiller Liverpool ned under græstæppet på et stadion, hvis stemning vel nåede begravelsesstatus, og med fremragende champagnebold vinder vi en stensikker 2-1 sejr, der dog bør være væsentligt større, Giggs og Hernandez' fæle afbrændere taget i betragtning. Klokkeklart straffe og rødt kort var der i øvrigt også.

Hvor er "synes godt om" - knappen?

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #15243: 23 Sep 2012, 17:27 »

Skær da lige alle over en kam!!!

Der er ikke nogen som er værre end andre, der er brodne kar i alle fangrupper om man er Chelsea-, United-, City-, Liverpool-, Brøndby-, FCK- eller HB Køge-fan.

Bliv voksen.
Skærer ikke alle over en kam - jeg vurderer selvfølgelig ud fra personlig erfaring. Og den er at United fans generelt er dårligere til det end andre. Selvfølgelig er der de typer i alle fan-grupper. Og siger på ingen måde at ALLE er sådan. Dem der ikke har deltaget i diskussionen, og dem som har en smule selvindsigt, de er selvfølgelig ikke med i min vurdering. Specielt er jeg vild med Newton Heats ironi.

Metsu1
Manager

« Svar #15244: 23 Sep 2012, 17:31 »

Hvor er det lækkert.

Haha, har aldrig været mere "enig" i et indlæg her på Freaks  funny

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #15245: 23 Sep 2012, 17:42 »

Hvor er det lækkert.

Man kan tydeligt læse at du så kampen med lutter United-briller. At konstatere, at vi bliver spillet under græstæppet er en mening som kun 2 personer i hele Danmark deler - dig og Daniel N. Du er en elendig debattør og inderst inde troede jeg ikke, at det var muligt at være så elendig til at vurdere og analysere en foldboldkamp, men jo - du er fortabt og end ikke provokerende i dine posulater og statements. Jeg kunne dog godt antyde ironien i sætningen "hvis stemning vel nåede begravelsesstatus, og med fremragende champagnebold", som fik et lille smil frem på mine læber.
Ydermere føler jeg en træng til at påpege at du er uduelig, ubrugelig, værdiløs og helt igennem vanvittig talentløs hvad angår dig og dette site. Jeg henviser dig til dette websted - oldtrafford.dk - hvor jeg tror, at du ville passe perfekt ind sammen med resten af anstalten fra Ebberødgård.

God sommer!

Thaurat al Shabab

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #15246: 23 Sep 2012, 17:43 »

Man kan tydeligt læse at du så kampen med lutter United-briller. At konstatere, at vi bliver spillet under græstæppet er en mening som kun 2 personer i hele Danmark deler - dig og Daniel N. Du er en elendig debattør og inderst inde troede jeg ikke, at det var muligt at være så elendig til at vurdere og analysere en foldboldkamp, men jo - du er fortabt og end ikke  provokerende i dine posulater og statements. Jeg kunne dog godt antyde ironien i sætningen "hvis stemning vel nåede begravelsesstatus, og med fremragende champagnebold", som fik et lille smil frem på mine læber.
Ydermere føler jeg en træng til at påpege at du er udelige, ubrugelig, værdiløs og helt igennem vanvittig talentløs hvad angår dig og dette site. Jeg henviser dig til dette websted - oldtrafford.dk - hvor jeg tror, at du ville passe perfekt ind sammen med resten af anstalten fra Ebberødgård.

God Sommer!
Wow. Var dette lige så ironisk og sarkastisk som Newton Heats indlæg, eller er det her bare dirkete stupidt?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15247: 23 Sep 2012, 17:43 »

Hvis jeg kender NH ret, var hans indlæg ironisk Smiley. Men okay, det troede jeg jo også om DN.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Newton Heath
Manager

« Svar #15248: 23 Sep 2012, 17:45 »

Man kan tydeligt læse at du så kampen med lutter United-briller. At konstatere, at vi bliver spillet under græstæppet er en mening som kun 2 personer i hele Danmark deler - dig og Daniel N. Du er en elendig debattør og inderst inde troede jeg ikke, at det var muligt at være så elendig til at vurdere og analysere en foldboldkamp, men jo - du er fortabt og end ikke provokerende i dine posulater og statements. Jeg kunne dog godt antyde ironien i sætningen "hvis stemning vel nåede begravelsesstatus, og med fremragende champagnebold", som fik et lille smil frem på mine læber.
Ydermere føler jeg en træng til at påpege at du er uduelig, ubrugelig, værdiløs og helt igennem vanvittig talentløs hvad angår dig og dette site. Jeg henviser dig til dette websted - oldtrafford.dk - hvor jeg tror, at du ville passe perfekt ind sammen med resten af anstalten fra Ebberødgård.

God sommer!

Tak for det. (-:

Morede mig også vældigt over din dejlige konstruktive post i Pool-tråden.

God sommer til dig også.

ptrN
Manager

« Svar #15249: 23 Sep 2012, 17:45 »

Hvor er det lækkert.

welbz is dat guy

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #15250: 23 Sep 2012, 17:47 »

Hvis jeg kender NH ret, var hans indlæg ironisk Smiley. Men okay, det troede jeg jo også om DN.
Hvad mener du med det?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15251: 23 Sep 2012, 17:53 »

Hvad mener du med det?

Dine indlæg i chat-skakten under kampen.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Metsu1
Manager

« Svar #15252: 23 Sep 2012, 17:55 »

God sommer!

mfsjovhat, du skal da vist på kursus i Ironi, da det var det eneste, der udelukkende figurerede i NHs sjove indlæg.

Og god sommer

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #15253: 23 Sep 2012, 17:57 »

God sommer!
Desuden er det efterår...

Coldice
Førsteholdsspiller

« Svar #15254: 23 Sep 2012, 17:58 »

Desuden er det efterår...
Det var min første tanke efter jeg læste det indlæg! Thumbs Up

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!

Brøndby IF <3

Sider: 1 ... 1015 1016 [1017] 1018 1019 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010