home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 901 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1013 1014 [1015] 1016 1017 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1524229 gange)
Fresse94
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #15210: 23 Sep 2012, 15:25 »

Serux, enig. Ikke en køn fodboldkamp fra vores side af. Håber Scholes kommer ind på midtbanen istedet for Giggs, og mon ikke det bliver lidt lettere at komme til målmuligheder nu, hvor Shelvey er ude, som man så lidt til sidst i første halvleg.
Har vi overhovedet haft et skud på mål? Det eneste skud jeg kan huske var Giggs efter et par minutters spil.

Go anden halvleg.
« Seneste Redigering: 23 Sep 2012, 15:27 af fresse94 » Logged

Erzael
Manager

« Svar #15211: 23 Sep 2012, 15:25 »

Der er brug for en opsang i omklædningsrummet af SAF, da dette spil har været pinligt ringe indtil videre. Det kørte meget godt i de første fem minutter, men siden da har der stået Liverpoul på det hele. De virker slatne, og skal op i omdrejninger, da de tre point ellers let kan ende med at falde ud til værterne.

Stram op!

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #15212: 23 Sep 2012, 16:25 »

<a href="http://www.youtube.com/v/QubF5Afcuek?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/QubF5Afcuek?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>

Hold nu kæft hvor er det godt. Vi spillede af røven til, som vi plejer på Anfield, og fik foræret et straffe vi endelig scorede på. Men nøj hvor er jeg ligeglad, forsatan det er godt.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #15213: 23 Sep 2012, 16:28 »

<a href="http://www.youtube.com/v/QubF5Afcuek?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/QubF5Afcuek?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>

Hold nu kæft hvor er det godt. Vi spillede af røven til, som vi plejer på Anfield, og fik foræret et straffe vi endelig scorede på. Men nøj hvor er jeg ligeglad, forsatan det er godt.
Ej at forglemme - I skulle også have haft rødt kort.

Erzael
Manager

« Svar #15214: 23 Sep 2012, 16:30 »

Sådan! Hold nu kæft hvor er det fedt - og hvor det dog varmer helt inden i, når de dejlige Liverpoul fans whiner som ynkelige, ynkelige børn Smiley YES MAM! WOOOOOOOOOOHOOOOOOO OOOO!!!

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #15215: 23 Sep 2012, 16:31 »

Yeees!

Hader Liverpool, Suarez og deres klamme fans!

We are United, and we do what we want.

:-)

PhilipFlink
Manager

« Svar #15216: 23 Sep 2012, 16:33 »

Yeees!

Hader Liverpool, Suarez og deres klamme fans!

We are United, and we do what we want.

Klamme fans? De klammeste folk herinde er kræftedme United fans.. Ikke alle, men bestemt en del ..

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #15217: 23 Sep 2012, 16:34 »

Sådan! Hold nu kæft hvor er det fedt - og hvor det dog varmer helt inden i, når de dejlige Liverpoul fans whiner som ynkelige, ynkelige børn Smiley YES MAM! WOOOOOOOOOOHOOOOOOO OOOO!!!
Jeg hader Liverpool, jeg hader United. Har bare ingen respekt for United fans, fordi i tydeligvis er så vanvittigt provokerende. Hvad med at indrømme i var det dårligste hold, at det var en dårlig dommerpræstation og at I var usandsynligt heldige. Lidt selvindsigt frem for det der bras, det ville jeg have respekt for.

Erzael
Manager

« Svar #15218: 23 Sep 2012, 16:35 »

Jeg hader Liverpool, jeg hader United. Har bare ingen respekt for United fans, fordi i tydeligvis er så vanvittigt provokerende. Hvad med at indrømme i var det dårligste hold, at det var en dårlig dommerpræstation og at I var usandsynligt heldige. Lidt selvindsigt frem for det der bras, det ville jeg have respekt for.

Super  Kys

U-4-E
Manager

« Svar #15219: 23 Sep 2012, 16:36 »

Klamme fans? De klammeste folk herinde er kræftedme United fans.. Ikke alle, men bestemt en del ..

Ja, det er jo os der ønsker skader til andre spillere, og sviner modstanderens fans til. Men tak fordi du gad at besøge vores tråd.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #15220: 23 Sep 2012, 16:37 »

Forfærdelig kamp, men helt igennem fantastisk resultat. Jeg er helt oppe at køre! Vi bryder forbandelsen på Anfield Road, - hold nu kæft, hvor er jeg glad. Deres fantastiske stemning gør et eller andet ved os, og i dag var ingen undtagelse, men vi havde marginalerne med os. Dommeren var også på vores side, det medgiver jeg gerne. Jeg var pisse bange for, at Robin skulle brænde, især når der gik så længe inden, han fik lov at sparke. Jeg kogte helt ud, da han scorede. Al haten gør sejren så meget bedre, så jeg tager i mod det med kyshånd. Tror sgu også lige, at jeg skriver til VK. Kunne forestille mig, at han var godt oppe at køre, ligesom haterne i chatten.

I LOVE MANCHESTER UNITED!

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #15221: 23 Sep 2012, 16:37 »

Ja, det er jo os der ønsker skader til andre spillere, og sviner modstanderens fans til. Men tak fordi du gad at besøge vores tråd.

Jeg tror du er den første United fan der indrømmer det.

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #15222: 23 Sep 2012, 16:39 »

Det var nu ellers en fin hentydning til deres fans på stadion Smiley
Jeg har ikke fulgt debatten, så ved ikke hvordan det står til herinde.

:-)

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15223: 23 Sep 2012, 16:39 »

Åh ja, hvor er jeg helt enig. Det er så lamt at se på at man kalder andre fans for klynkende whinere osv., når alle og enhver kan se at Liverpool er blevet snydt i dag. Hav dog lidt selvindsigt i stedet for det andet barnlige pjat.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #15224: 23 Sep 2012, 16:39 »

Super  Kys
Du elsker tydeligvis hate, så jeg vil give lidt love tilbage  Kys

Sider: 1 ... 1013 1014 [1015] 1016 1017 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010