home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  2 Brugere, 798 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 995 996 [997] 998 999 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1524708 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Manchester United tråden
« Svar #14940: 15 Aug 2012, 21:24 »

Okay. Det er da alligevel lidt betryggende. Har du en statistik over de sidste 4-5 sæsoner? Smiley

http://en.wikipedia.org/wiki/Robin_van_Persie#Club

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #14941: 15 Aug 2012, 21:27 »

Jeg tænkte nok at de ville være noget i den stil. Håber så sandelig at han vil være i stand til at spille 30+ kampe i PL. Sæsoner som i 07-08 og 09-10 ville virkelig være sur røv.

PhilipFlink
Manager

« Svar #14942: 15 Aug 2012, 21:27 »

Javier Hernandez will hand in a transfer request when Van Persie completes his transfer to Man United #mufc ( via @MikaMartinHaim )

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #14943: 15 Aug 2012, 21:41 »

Noooo. Jeg håber for guds skyld ikke Chicharito smutter! Jeg håber SAF tager en snak med ham omkring planerne og forhåbentlig bliver han! Skuffet

Official member of Manchester United Football Club

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #14944: 15 Aug 2012, 21:42 »

VANtastisk! Er for meget oppe at køre lige nu..

Det her er lige så dumt som når piger bliver våde i trussen over Mikkel Hansen og skriver SÅDanmark efter en sejr. Godt gået, Mads. 

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #14945: 15 Aug 2012, 21:43 »

Det her er lige så dumt som når piger bliver våde i trussen over Mikkel Hansen og skriver SÅDanmark efter en sejr. Godt gået, Mads. 

Hahahahhahahaha Opstemt kan smage hvor bitter du er min ven.. Og jeg var faktisk pænt våd i trussen..

Manchester United

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #14946: 15 Aug 2012, 21:44 »

Hahahahhahahaha Opstemt kan smage hvor bitter du er min ven.. Og jeg var faktisk pænt våd i trussen..

Hahah, forståeligt, forståeligt  Opstemt

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #14947: 15 Aug 2012, 21:46 »

Javier Hernandez will hand in a transfer request when Van Persie completes his transfer to Man United #mufc ( via @MikaMartinHaim )

Nu er jeg ikke lige med på moden med det der twitter-sjov, så jeg spørger (måske lidt uvidende):
Hvem er Mika Martin Haim og hvad er hans baggrund for at skrive som han gør? Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14948: 15 Aug 2012, 21:49 »

Nu er jeg ikke lige med på moden med det der twitter-sjov, så jeg spørger (måske lidt uvidende):
Hvem er Mika Martin Haim og hvad er hans baggrund for at skrive som han gør? Smiley

Fransk (?) sportsjournalist. Aner ikke hvilket tilhørsforhold han har til Man Utd, og det kan da meget vel være det sædvanlige journalist-bull.

Sports journalist. Worked for The Foot, iTV, LNR.FR. Special news presenter on DailySport World Cup. Fascinated by Burkina Faso.

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #14949: 15 Aug 2012, 21:52 »

Fransk (?) sportsjournalist. Aner ikke hvilket tilhørsforhold han har til Man Utd, og det kan da meget vel være det sædvanlige journalist-bull.

Sports journalist. Worked for The Foot, iTV, LNR.FR. Special news presenter on DailySport World Cup. Fascinated by Burkina Faso.

Håber sgu at det er det sædvanlige journalist-BS. Vil ikke miste vores dejlige, lille ært!

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #14950: 15 Aug 2012, 21:56 »

Fantastisk nok med RvP, hvilket nok betyder et farvel til Berbatov.
Hvis Robin van Persie så kan holde i 2-3 år, ville det være lækkert!

Og hvis prikken over i'et i dette transfervindue, så bliver en Tiote eller M'Vila hentet..
« Seneste Redigering: 15 Aug 2012, 22:07 af fresse94 » Logged

ptrN
Manager

« Svar #14951: 15 Aug 2012, 22:54 »

Fantastisk nok med RvP, hvilket nok betyder et farvel til Berbatov.
Hvis Robin van Persie så kan holde i 2-3 år, ville det være lækkert!

Og hvis prikken over i'et i dette transfervindue, så bliver en Tiote eller M'Vila hentet..
Tror du ikke nærmere det er offensiv-orienteret central midtbane i mangler?

welbz is dat guy

Korzika
Gæst

« Svar #14952: 15 Aug 2012, 23:05 »

Jeg syntes generelt United agerer fornuftigt på transfermarkedet, men denne handel er ikke særlig god i mine øjne. RvP er naturligvis en fantastisk angriber, men at betale omkring 220 mio. for en 29-årig, der har kontraktudløb om et år og samtidig er forholdsvis injury prone; det er ikke særlig klogt i mine øjne. Derudover ser United i mine øjne super giftige ud uden RvP. Med RvP er de også super giftige, men det er i mine øjne et overpriced luksuskøb. Jeg føler sagtens, at United ville kunne indfri deres ambitioner uden et RvP-køb.

RvP og Rooney er en helt suværen duo, men i forvejen kunne United stille med Rooney+Kagawa, Rooney+Welbeck/Hernandez (etc), som jeg bestemt mener er international klasse.
« Seneste Redigering: 15 Aug 2012, 23:09 af Korzika » Logged

Joerli
Ynglingespiller

« Svar #14953: 15 Aug 2012, 23:09 »

Tror du ikke nærmere det er offensiv-orienteret central midtbane i mangler?

Nej, det er ikke. Vi mangler en defensiv midtbane. Michael Carrick, han er pt. vores eneste midtbane med udgangspunkt i defensiven. Scholes kan også sagtens tage de defensive kampe, men er en mere fri spiller, der skal ligge og styre spillet. Giggs er en meget fri spiller og ham er der ikke meget defensivt i og så har vi både Anderson og Cleverley som begge offensivt orienteret. Jeg krydser bare fingre for, at de to holder sig skadesfri i denne sæson. Du kan samtidig lige lægge Kagawa til. Når Fletcher, forhåbentlig kommer tilbage, så vil han også styrke det defensive på midten.

Og så skulle det da ikke undre mig, at Rooney også vil blive brugt som offensiv midt, når nu van Persie handlen går igennem.

PAUL "THE GINGER PRINCE" SCHOLES

Thore
Manager

« Svar #14954: 15 Aug 2012, 23:13 »

Jeg syntes generelt United agerer fornuftigt på transfermarkedet, men denne handel er ikke særlig god i mine øjne. RvP er naturligvis en fantastisk angriber, men at betale omkring 220 mio. for en 29-årig, der har kontraktudløb om et år og samtidig er forholdsvis injury prone; det er ikke særlig klogt i mine øjne. Derudover ser United i mine øjne super giftige ud uden RvP. Med RvP er de også super giftige, men det er i mine øjne et overpriced luksuskøb. Jeg føler sagtens, at United ville kunne indfri deres ambitioner uden et RvP-køb.

RvP og Rooney er en helt suværen duo, men i forvejen kunne United stille med Rooney+Kagawa, Rooney+Welbeck/Hernandez (etc), som jeg bestemt mener er international klasse.

Jeg er enig med dig langt hen af vejen.
Men jeg tror det handler om signal værdig. United blev skubbet af tronen sidste år af City og Chelsea vandt CL.
Man har brug for at vise, at man kan hente de store spillere, og det må man sige RvP er.

Jeg håber han bliver en succes, har en god Arsenal ven der har RvP på ryggen.. Kunne da være man skulle købe en United trøje med RvP på ryggen, bare for at stikke lidt til ham  Rullende Øjne

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Sider: 1 ... 995 996 [997] 998 999 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010