home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 661 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 994 995 [996] 997 998 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1524753 gange)
Daniel Nordentoft
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #14925: 14 Aug 2012, 21:18 »

JAAA!!

Flechter is back! <3 Glæder mig til at se ham!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14926: 14 Aug 2012, 21:35 »

Hold kæft hvor er det ærgerligt. Flechter ligger en guldbold og Yorke scorer, men desværre bliver der vinket for offside.

Der er en 56-årig og 52-årig spiller inde for Aberdeen. Lidt sjovt.

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #14927: 14 Aug 2012, 21:36 »

Dejligt at have Fletcher tilbage, dog ser det ud til at han har mistet noget (en del) kampvægt oven på sin sygdom/skade.. Hvis han bliver vurderet til at være ukampdygtig for denne her sæson, håber jeg at der bliver hentet en defensiv midt ind.

Derudover, er jeg så den eneste der ikke så offside på den fra Yorke? Så den kun lige hurtigt, og mistede herefter gengivelsen ..

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14928: 14 Aug 2012, 21:39 »

Dejligt at have Fletcher tilbage, dog ser det ud til at han har mistet noget (en del) kampvægt oven på sin sygdom/skade.. Hvis han bliver vurderet til at være ukampdygtig for denne her sæson, håber jeg at der bliver hentet en defensiv midt ind.

Derudover, er jeg så den eneste der ikke så offside på den fra Yorke? Så den kun lige hurtigt, og mistede herefter gengivelsen ..

Selvfølgelig har han mistet en masse muskelmasse, men det bliver forhåbentlig genopbygget snarest. Det har været en meget hård tid for ham, og det er fantastisk at se ham i trøjen igen. Storslået spiller.

Yorke så i hvert fald irriteret og uforstående ud, men jeg ved det ikke. Jeg så ingen gengivelse, men ved første øjekast ville jeg mene, at der var offside, uden dog at være sikker.

EDIT: Hjernedødt af Anderson. Han er sgu en hyggelig fætter.

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #14929: 14 Aug 2012, 21:54 »

Er heller ikke i tvivl om at de nok skal få bygget den rigtige muskelmasse op på et stykke tid.
Men Yorkes offside vil jeg gerne se lidt nærmere, og ja Anderson kan nogle ting når han rammer dagen. Håber både for vores og klubbens skyld at han holder sig stort set skadesfri i denne sæson.

bøvle
Manager

« Svar #14930: 14 Aug 2012, 22:23 »

Hvordan forholder i United-fans jer egentlig til at klubben angiveligt er ude efter endnu en stjerneangriber ?

Jeg tænker her ikke på jeres nye Chilenske gut, men især på RVP eller Lewandowski, når i iforvejen har Rooney, Hernandez og Welbeck Smiley

Metsu1
Manager

« Svar #14931: 14 Aug 2012, 22:33 »

Hvordan forholder i United-fans jer egentlig til at klubben angiveligt er ude efter endnu en stjerneangriber ?

Jeg tænker her ikke på jeres nye Chilenske gut, men især på RVP eller Lewandowski, når i iforvejen har Rooney, Hernandez og Welbeck Smiley

Jeg må sige, at jeg hellere så, at vi smed 200 millioner efter en central midtbanespiller fremfor en 29-årige angriber fra en af ærkerivalerne  Peace

Ved dog ikke helt, hvilken midtbanespiller, det skulle være, måske en Sahin men nu er jeg nok lidt FM-farvet i min udtalelse Wink

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #14932: 14 Aug 2012, 22:35 »

Jeg mener personligt at vi burde investere vores penge andetsteds. Med købet af Kagawa kunne jeg godt forestille mig at vi går over til en 4-2-3-1 med Kagawa liggende lige bag Rooney, så jeg synes ikke at vi har brug for flere angribere. Vi har allerede Welbeck og Chicharito som jeg gerne ser får en masse spilletid. Berbatov er endnu ikke solgt, selvom vi vel stadig regner med at det sker. Og hvis ham den chilenske gut kommer, så må det være okay.

Jeg synes hellere vi skulle bruge penge på en central midtbanespiller og/eller en venstre back.

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #14933: 14 Aug 2012, 22:38 »

Central/defensiv midt i stedet for RvP. Måske noget M'Vila/Strootman til den defensive opgave og som sagt Sahin til pladsen ved siden af.
Det unge angrebstalent gør mig ikke noget, muligvis en lejeaftale til ham så han kan udvikle sig bedst muligt.

Joerli
Ynglingespiller

« Svar #14934: 15 Aug 2012, 20:55 »

http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2012/Aug/manchester-united-agree-deal-for-robin-van-persie.aspx

Så er handlen næsten gennemført. Men mon ikke, de forholdsvist hurtigt, får handlet hans personlige krav på plads.

Jeg synes iøvrigt selv, at det er et ganske udemærket køb. Prisen kan diskuteres, om hvorvidt den måske har været en smule høj.

Der er dog én ting som fryder mig. Dét, at United endelig viser, at de kan konkurrere med de store pengeklubber og tilmed lokke en spiller af van Persies kaliber til klubben - det er vigtigt for klubben.

Hvad mener I?

PAUL "THE GINGER PRINCE" SCHOLES

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #14935: 15 Aug 2012, 21:12 »

VANtastisk! Er for meget oppe at køre lige nu..

Manchester United

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #14936: 15 Aug 2012, 21:17 »

Jeg er lidt splittet.

På den ene side er det selvfølgelig super lækkert at nappe sidste års PL-topscorer fra en rivaliserende klub. Hold op en giftig offensiv vi får!

På den anden side synes jeg godt at vi kunne have investeret pengene anderledes. Jeg så meget gerne en ny central midtbanespiller og/eller en back i klubben. Samtidig er £24 relativt mange penge at betale for en 29-årig spiller som endda har kontraktudløb om én sæson. Især når man tænker på at mandens skadeshistorik er en anelse bekymrende. Sidste sæson klarede han sig dog (så vidt jeg husker) ret godt igennm uden nævneværdige skader (correct me if I'm wrong), men i tidligere sæsoner synes jeg han har haft en tendens til at misse 2-3 måneder pga. skader.

Én ting er sikkert: det er en rigtig spændende signing! Jeg er enormt spændt på hvordan Fergie har tænkt sig at blande kortene næste sæson. Med købet af RvP må man vel gå ud fra at vi vil spille 4-4-2 med offensive kanter. Vil man så bruge Kagawa på den centrale midtbane i stedet for i en rolle bag angriberne? Det bliver interessant.

(Ja, jeg skriver nærmest som om at vi allerede har købt ham, men jeg regner ikke med at vi får de store problemer i forhold til at blive enige med ham, medmindre han tror at han forhandler med City. På trods af tidligere skader burde han vel også være i stand til at bestå lægetjekket.)

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14937: 15 Aug 2012, 21:19 »

Sidste sæson klarede han sig dog (så vidt jeg husker) ret godt igennm uden nævneværdige skader (correct me if I'm wrong)

van Persie spillede samtlige 38 ligakampe i sidste sæson.

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #14938: 15 Aug 2012, 21:21 »

van Persie spillede samtlige 38 ligakampe i sidste sæson.

Okay. Det er da alligevel lidt betryggende. Har du en statistik over de sidste 4-5 sæsoner? Smiley

Naustratze
Gæst

« Svar #14939: 15 Aug 2012, 21:23 »

Den ønsker du ikke at se, det er skader det hele.

Sider: 1 ... 994 995 [996] 997 998 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010