home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 682 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 987 988 [989] 990 991 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1524834 gange)
Januzaj
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #14820: 20 Jul 2012, 18:43 »

Sir Alex Ferguson har på et pressemøde i Cape Town netop nu bekræftet at Manchester United HAR budt på Robin van Persie:
"Obviously Arsenal have given out the fact that we've made a bid for him"

Manchester United

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #14821: 20 Jul 2012, 19:25 »

Ellers har keglen til Suárez igen udtalt sig om racisme-sagen, til trods for, at han jo har fået forbud mod at omtale den. Idioten fortæller, at det hele var planlagt af United og vi forsøgte at stille ham i et dårligt lys. Han får sikkert et par spilledages karantæne mere.
God til at omtale spillere fra andre klubber har du nu aldrig været.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14822: 20 Jul 2012, 19:34 »

God til at omtale spillere fra andre klubber har du nu aldrig været.
Man er da en idiot, når man snakker om noget, man har fået forbud mod at omtale. Så må du mene om mig, hvad du vil.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #14823: 20 Jul 2012, 19:41 »

Man er da en idiot, når man snakker om noget, man har fået forbud mod at omtale. Så må du mene om mig, hvad du vil.
Det er jo ikke, derfor du kalder ham en idiot. Men kegle og idiot om Suarez og arrogante franske klovn om Anelka. Jeg venter spændt på det næste.

Metsu1
Manager

« Svar #14824: 20 Jul 2012, 19:43 »

Nu er vi jo også i United tråden, så her må vi da vel omtale spillere fra rivaliserende klubber som vi vil, ikk'? ;-)

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #14825: 20 Jul 2012, 19:46 »

Retningslinierne siger nu noget andet vil jeg mene, men ja, jeg kan da være ligeglad, men jeg synes bare ikke, det gavner.

"Man bør ligeledes vælge sine ord med omhu når man omtaler klubber, spillere eller fans af andre klubber, da vi ikke vil tillade unødig provokation af rivaler".

Thore
Manager

« Svar #14826: 20 Jul 2012, 19:47 »

Det er jo ikke, derfor du kalder ham en idiot. Men kegle og idiot om Suarez og arrogante franske klovn om Anelka. Jeg venter spændt på det næste.

Sådan er det jo altid. Evra er vist heller ikke blevet omtalt særlig pænt i Liverpool tråden Smiley

Retningslinierne siger nu noget andet vil jeg mene, men ja, jeg kan da være ligeglad, men jeg synes bare ikke, det gavner.

"Man bør ligeledes vælge sine ord med omhu når man omtaler klubber, spillere eller fans af andre klubber, da vi ikke vil tillade unødig provokation af rivaler".

Det er jo ikke noget vi ser håndhævet, medmindre det går total over gevind. FmFreaks har jo altid været "large" når det gælder retningslinjerne

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14827: 20 Jul 2012, 19:52 »

Hvorfor gør jeg så? Kan du læse mine tanker? Jeg synes, Suárez er en klovn, det vil jeg gerne være den første til at indrømme. Det tror jeg alle United-fans synes.

Desuden forklarer Metsu det jo meget godt. Vi er i United-tråden, hvis du skulle have glemt det. Det havde været flabet, hvis jeg havde skrevet det i Liverpool-tråden, det medgiver jeg gerne. Men jeg synes altid, at jeg er meget venlig i de andre klub-tråde, og jeg tror ikke, at du kan finde ét eksempel, hvor jeg har været stødende. Derfor forstår jeg heller ikke, at du siger, at jeg aldrig har været god til at omtale andre spillere. Anelka blev også omtalt inde i denne tråd.

EDIT: Når, jeg troede faktisk, at jeg havde bedre styr på retningslinjerne, men jeg troede faktisk kun den 'paragraf' var gældende i de andres klubtråde. Jeg undskylder derfor, men jeg er vist ikke den eneste, som ikke har overholdt det.

Metsu1
Manager

« Svar #14828: 20 Jul 2012, 19:54 »

Helt ærlig, Jakob E., hvis der er nogle spillere eller et hold, der bliver svinet til af samtlige andre end deres fans på denne her side, så er det da United.

Og nej, det gavner overhovedet ikke, men nogle gange er man nødt til at svare lidt igen (og nej, jeg piver ikke, det er blot en konstatering Smiley)

Samtidig må du da give DN ret i, at Suarez umuligt kan være særlig intelligent, når han omtaler denne sag igen, men måske kan der være tale om en fejlcitering.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14829: 20 Jul 2012, 21:32 »

Jakob - søde ven - den del af retningslinjerne er netop skrevet så man ikke sidder i Chelsea tråden og sviner Chelsea spillere til. Der er absolut intet i vejen med at man kalder modstandernes spillere for kegler (eller det der er værre) i sin egen tråd. Som der bliver skrevet, er FmF (indtil videre) stadig large på det område, så selvfølgelig skal der være plads til lidt namecalling af andre klubber (og deres spillere) i éns egen tråd Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #14830: 20 Jul 2012, 21:59 »

Vi har helt afgjort budt på RVP, Moura og Modric. Gennemgående for de 3 er, at vi egentligt ikke har decideret brug for dem, selvom de alle selvfølgelig har enorme kvaliteter. Vi byder det vi vil give, og ikke en krone mere, da de som sagt ikke er livsnødvendige.

Ved ikke hvem jeg helst vil have af de 3, da man kan finde plusser og minusser ved dem alle.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #14831: 20 Jul 2012, 22:45 »

Hvis reglerne er, som du siger Gazlgor, synes jeg, de er dårligt formuleret. De burde omskrives.

Derudover er jeg da enig i, at Manchester United-tråden er en tråd, hvor man snakker om Manchester United. Men fans af af andre klubber læser altså også med, og derfor synes jeg, at det er hamrende unødvendigt at snakke sådan om andre spillere. Det er i hvert fald ikke noget, jeg selv gider at benytte mig af. Jeg vil gerne kunne komme herinde og læse om det nyeste fra Manchester United, uden at jeg skal kunne læse at en mand som Anelka er en fransk arrogant klovn, der troede, han var noget, blot fordi han brændte et straffespark. Ja, jeg kunne være ligeglad, men det er jeg ikke. I min verden viser det bare mangel på kvalitet at skrive sådan noget.
« Seneste Redigering: 20 Jul 2012, 22:49 af Jakob E » Logged

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #14832: 20 Jul 2012, 22:50 »

Nu er vi jo også i United tråden, så her må vi da vel omtale spillere fra rivaliserende klubber som vi vil, ikk'? ;-)

Jeg er ganske enig i at man har et større råderum omkring hvad man vil kalde spillerne fra andre klubber, men der er jo selvfølgelig ikke carte blanche, men pt har jeg vidst ikke set nogle gå mere end til stregen...

Selv mener jeg jo det er latterligt ikke at bare skrive deres navn, men jeg har heller ikke brug for at nedgøre andre klubbers spillere.

Problemet er hvis man går ind i andre klubtråde og kalder spillerne ved alt muligt mærkeligt, for der er ingen der beder nogle som ikke holder med United om at gå ind i denne tråd og læse den. Den er til for United fansene og de definere i stor grad hvor langt man må gå.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14833: 20 Jul 2012, 22:52 »

Netop, Hurricane.

Jeg lavede da en startopstilling i en kamp mod Stoke, hvor stoke-spillerne alle hed noget med "cunt", så jeg tror at grænsen i ens egen klubtråd er ret large. Og heldigvis for det da! Man skal have lov til at svine de andre rivalers spillere i ens egen klubtråd - bare man ikke går ud over den, for så koster det.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14834: 20 Jul 2012, 22:57 »

Når, så var reglerne som jeg troede i sidste ende. Vi har altså også lagt ører til tilsvinelser af vores klub i denne tråd, hvilket ikke er acceptabelt. Men jeg kan godt se din pointe, Jakob, og jeg skal nok tage det til mig, selvom det så alligevel viser sig, at man godt måtte.

Men du har stadigvæk ikke svaret på mit spørgsmål...
« Seneste Redigering: 20 Jul 2012, 23:01 af Daniel Nordentoft » Logged

Sider: 1 ... 987 988 [989] 990 991 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010