home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 863 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 982 983 [984] 985 986 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1520551 gange)
FreDDy
Reserveholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #14745: 20 Maj 2012, 23:13 »

så vidt jeg ved har han bare sagt han spiller i Manchester næste sæson, intet om klubvalg endnu.
men jeg håber han vælger historie frem for penge, er ikke i tvivl om at City kan & vil give ham utrolige mange penge for at spillet hos dem næste år, især hvis de kan få ham for næsten af os..

Vælger historie frem for penge ? - han vælger da at spille for den klub, hvor han ser den største chance for mest spilletid og størst succes.

EDIT: Er hverken City eller Utd fan !

PhilipFlink
Manager

« Svar #14746: 20 Maj 2012, 23:19 »

HAHAHAHA. Eden Hazard trolls when he wants. Says future undecided.

så den kom ikke idag Wink

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #14747: 20 Maj 2012, 23:22 »

så du siger hvis City vælger at tilbyde ham fx. 50mio mere om året, så tror du ikke det vil trække lidt ekstra i ham?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14748: 21 Maj 2012, 07:29 »

Jeg er ikke i tvivl om at han vælger City. De har lige vundet mesterskabet og samtidig tilbyder de ham nok £300.000 i løn om ugen - Det er hvad rygterne siger at de tilbyder Van P (vi tilbyder selv £130.000), så mon ikke Hazard ligger i samme leje?

Men magen til en medieluder skal man da lede længe efter. Aldrig har jeg hørt en spiller omtale sit potentielle skifte så mange gange som han har gjort, over de sidste par år, og gøre det til så stort et cirkus...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Newton Heath
Manager

« Svar #14749: 22 Maj 2012, 19:05 »

http://oldtrafford.dk/nyheder/bbc-united-har-koebt-hazard

Ifølge BBC Radio har vi hentet Eden Hazard for 32 millioner pund. Bliver spændende at se om det er sandt, men normalt er BBC ikke den mest utroværdige kilde. Twitter går også fuldstændigt amok nu.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14750: 22 Maj 2012, 19:31 »

http://oldtrafford.dk/nyheder/bbc-united-har-koebt-hazard

Ifølge BBC Radio har vi hentet Eden Hazard for 32 millioner pund. Bliver spændende at se om det er sandt, men normalt er BBC ikke den mest utroværdige kilde. Twitter går også fuldstændigt amok nu.

Tja, alt er kun baseret på hvad en radiospeaker sagde i BBC Radio. Der er stadig rapporter fra Frankrig om at han ryger til Chelsea og Man C. Jeg er efterhånden også ved at være træt af den saga.. Kan man ikke bare finde ud af hvor han skal hen i stedet for alt det andet fis..

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #14751: 22 Maj 2012, 19:42 »

Nej hvor ville jeg være glad hvis det skete. Han ser virkelig god ud! Og han ville blive en perfekt arvtager for Ronaldo's 7 tal.. Ved godt at Owen har haft det, men ham ser jeg ikke som berettiget til vores 7'er Opstemt

Manchester United

Alfster
Blogmester

« Svar #14752: 22 Maj 2012, 19:51 »

Nej hvor ville jeg være glad hvis det skete. Han ser virkelig god ud! Og han ville blive en perfekt arvtager for Ronaldo's 7 tal.. Ved godt at Owen har haft det, men ham ser jeg ikke som berettiget til vores 7'er Opstemt

Owen får jo heller ikke forlænget kontrakt, så 7'eren er ledig :-)

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #14753: 22 Maj 2012, 19:54 »

Owen får jo heller ikke forlænget kontrakt, så 7'eren er ledig :-)

Nemlig  Wink

Manchester United

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #14754: 25 Maj 2012, 12:17 »

Hazard kræver nr. 10 på banen og ryggen!

http://oldtrafford.dk/nyheder/eden-hazard-vil-have-nr-10

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

U-4-E
Manager

« Svar #14755: 25 Maj 2012, 12:45 »

Nu må det satme snart stoppe. Er ved at være træt af den diva, og han kan på ingen måder tillade sig at forlange et specifikt nummer. Han kan få #7, og det er det.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14756: 26 Maj 2012, 10:19 »

Det kan han glemme alt om!

Jeg vil hjertens gerne se manden bære United-trøjen, da han er en gudbenådet fodboldspiller, men han kan ikke gå ind til verdens største klub om forlange en af verdens bedste spilleres nummer i vores klub. Forget it boy. Det kommer aldrig til at ske. Hvad er hans problem? Han kan bære nummer 7, som i mine øjne er et større nummer. Ronaldo, Best, Cantona - behøver jeg sige mere?

Ellers går der rygter om, at Sir Alex tager sin sidste sæson, grundet helbredsmæssige problemer. Han har haft næseblod for en uges tid siden, som I andre sikkert også har hørt, som ikke kunne stoppe igen på et tidspunkt. Hans gode ven fra Wigan, Dave Whelan, har altså sagt, at forskrækkelserne medfører et stop næste år. Intet er sikkert, og jeg tager det med et gran salt, nu når Ferguson ikke selv har kommenteret på sagen. Men det er da alvorligt, og jeg håber naturligvis på at han fortsætter. Omvendt skal han stoppe, hvis hans helbred ikke er i top.
« Seneste Redigering: 26 Maj 2012, 10:26 af Daniel Nordentoft » Logged

Joerli
Ynglingespiller

« Svar #14757: 26 Maj 2012, 12:14 »

Jeg må også indrømme at jeg er ved at have fået nok af Mr. Hazard. "Jeg spiller i blåt næste sæson", "Jeg spiller i Manchester næste sæson".

Tror han selv at han er så fandens vigtig at alverdens fodboldseere gider og gætte på hvor han skal spille næste sæson. Tror han selv helt seriøst at det hele kun handler om ham. Han er desværre et dårligt eksempel på den nyere generation af fodboldspillere.

PAUL "THE GINGER PRINCE" SCHOLES

DeBuur
Manager

« Svar #14758: 26 Maj 2012, 14:09 »

Jeg må også indrømme at jeg er ved at have fået nok af Mr. Hazard. "Jeg spiller i blåt næste sæson", "Jeg spiller i Manchester næste sæson".

Tror han selv at han er så fandens vigtig at alverdens fodboldseere gider og gætte på hvor han skal spille næste sæson. Tror han selv helt seriøst at det hele kun handler om ham. Han er desværre et dårligt eksempel på den nyere generation af fodboldspillere.

Thumbs Up

Den unge Hazard er ok et talent, men han har endnu ikke bevist noget som helst i en af de store turneringer og jeg er sikker på at PL nok skal virke dæmpende på den unge mand når han mærker hastigheden og ikke minds den fysiske forskel der er mellem Fransk og Engelsk fodbold.

Men en ting er sikkert Sir Alex skal sgu nok få ham sat på plads når først føntørren bliver tændt   Wink

YNWA

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14759: 27 Maj 2012, 11:30 »

Ja, jeg er helt enig med jer. Det er forfærdeligt som han er blevet til en diva (man kan vel ikke gå ud fra at han var det helt så meget i forvejen), og det lader til at der virkelig skal noget til at sætte ham på plads. United er nok den klub hvor manageren har allermest indflydelse og kan slå igennem, så for at styre hans divagen, ville det bedste nok være jer. Nu har Ferguson jo også prøvet kræfter med et par af verdens største diva spillere (Beckham & Ronaldo), så det ville blive spændende at se hvordan han ville håndtere Hazard. Mancini har i forvejen problemer med Tevez og Balotelli og med alle de stjerner i den trup, bliver det svært at se hvordan det ikke skal kunne gå helt galt hvis Hazard kom dertil. Men hey, det kan jo være at Na$ri så ville komme i overskud og lige så stille fade ud af klubben Opstemt.

Jeg fryder mig da også over mit FIFA spil hvor Hazard er kommet på bænken fremfor Lavezzi og han sidder og bliver lidt pigefornærmet. "I've been in really good form lately, and would like to start the next game". Well buhu muthafucka.

Sider: 1 ... 982 983 [984] 985 986 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010