Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 13:54:27
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23606
0 Brugere, 808 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
973
974
[
975
]
976
977
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1520003 gange)
JimmyGP
Manager
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #14610:
30 Apr 2012, 23:51 »
Citat af: Daniel Nordentoft 30 Apr 2012, 23:38
Jeg er helt, helt nede i kulkælderen. For satan hvor er jeg rasende.
Fergusons taktiske disposition er helt forkert i min verden. Hvorfor fanden stiller vi os så dybt, når vi ikke engang står klar til de hurtige omstillinger. Pasningerne sidder der ikke. Vores erobringer får vi intet ud af, da vores egen boldomgang i igangsætninger var håbløse. Vi formår ikke at kreere noget som helst. Tempoet er på serieniveau. Skuffende derby. Gløden var der slet ikke.
Jeg kommer med et mere analytisk indlæg i morgen, for lige nu er jeg helt tom for ord.
Vi kan altid håbe, at City dummer sig på St. James, men umiddelbart har jeg svært ved at tro på det. Dog er der en lille rød flamme inde i mig, som fortæller mig, at det hele nok skal gå.
Always a Red Devil!
+1
Er så vred og skuffet lige nu..
- Veni, vidi, vici -
SirToby
Manager
«
Svar #14611:
01 Maj 2012, 08:55 »
Citat af: Riis 01 Maj 2012, 08:27
Så er man City-fan lige pludselig, hva'?
City taber point på St James' Park, og vi vinder vores to sidste kampe.
«
Seneste Redigering: 01 Maj 2012, 14:38 af Swizz CataR
»
Notorious B.IV
Gæst
«
Svar #14612:
01 Maj 2012, 09:41 »
Citat af: SirToby 01 Maj 2012, 08:55
Så er man City-fan lige pludselig, hva'?
City taber point på St James' Park, og vi vinder vores to sidste kampe.
Går selv med samme teori, omend jeg næsten regner med det skal være United drengen og tidl. City træner Mark Hughes der ødelægger festen på Etihad. Det ville give fin mening efter en sejr over Newcastle, og man så bagefter vil have en idé om at det hele er slut. Og spillet vil være lige så nervøst som mod Wolves mod et hold der faktisk har noget at spille for.
Hvis ikke Sunderland havde været så lol til sidst i sæsonen efter deres 3-3 kamp mod City, så ville jeg ha' en teori om de måske kunne drille jer, men det løb er kørt nu i hvert fald. Bolden er tilbage hos City, men Uniteds kampe er eaaasy.
Zinqo
Juniorspiller
«
Svar #14613:
01 Maj 2012, 10:34 »
Er så skuffet. Synes bare hele holdet mildest talt var ringe. Selve opstilling var jo helt håbløs. Brug dog for satan dem der kan noget. Welbeck har spillet skide godt, brug ham som makke til rooney i front. Og ud med giggs og scholes. Omg.. Håber snart Sir Alex træder tilbage, magter ikke hans håbløse ideer mere.
JimmyGP
Manager
«
Svar #14614:
01 Maj 2012, 12:01 »
Humøret er bestemt ikke bedre i dag, men heldigvis er det ikke slut endnu.. Der er da trods alt seks point tilbage at spille om, men jeg er sgu ikke meget for at skulle sætte min lid til Newcastle og QPR efter deres "lussinger" i sidste weekend.. Men vi må jo bare slutte af med seks point og håbe på det bedste..
Jeg skal ihvertifald stadig have min United tattoo hen over sommeren..
- Veni, vidi, vici -
Scholesy
Landsholdsspiller
«
Svar #14615:
01 Maj 2012, 14:35 »
Citat af: Zinqo 01 Maj 2012, 10:34
Er så skuffet. Synes bare hele holdet mildest talt var ringe. Selve opstilling var jo helt håbløs. Brug dog for satan dem der kan noget. Welbeck har spillet skide godt, brug ham som makke til rooney i front. Og ud med giggs og
scholes
. Omg..
Håber snart Sir Alex træder tilbage, magter ikke hans håbløse ideer mere.
Nogen gange kan man blive utrolig rystet.
Newton Heath
Manager
«
Svar #14616:
01 Maj 2012, 14:49 »
Citat af: SeRuX 01 Maj 2012, 14:35
Nogen gange kan man blive utrolig rystet.
Ja, det er helt ufatteligt. Dummeste jeg længe har hørt.
Jeg er efterhånden kommet mig over gårsdagens nederlag, og selvom jeg ikke kunne lade være med knibe en tåre igår efter slutfløjtet, så er jeg kommet til mig selv igen, og tænker man over det er det jo som udgangspunkt ikke nogen skam at tabe på ligaens pt. mest frygtede udebane med 1-0. Det var bare måden vi gjorde det på, der efterlod mig utroligt skuffet og rystet. Ikke en eneste chance skabte vi i anden halvleg, og selvom City skal have en stor cadeau for at stå rigtig godt på banen, så kommer det hele tilbage på at vi simpelthen ikke havde nok at skyde med offensivt, da det blev nødvendigt.
Det er nemt at være bagklog og sidde og give SAF skylden, og brokke sig over at han spillede med både Scholes, Giggs, Park og Carrick på midtbanen, for det er jo ikke ligefrem noget der skriger på mål, men planen var klar, og havde det ikke været for en skrækkelig markeringsfejl på en dødbold, så havde vi siddet i dag og lovprist SAF og de rutinerede gutter, for at hive point med fra Etihad. Ingen tvivl om at scoringen kom på et uheldigt tidspunkt, men at vi ikke havde mere at komme med i en halv halvleg skuffer mig gevaldigt.
Men vi er Manchester United og der er ikke andet for end at komme op på hesten igen, og så ej forglemme at mesterskabet endnu ikke har fundet sin ejermand. City har haft problemer når de er kommet under pres, og man må i den grad sige at de er under pres, når de på søndag skal forsøge at hente en sejr på en af ligaens svære udebane, St. James Park, mod et Newcastle-hold, der gerne skulle have alt at spille for. Det er langt fra slut endnu!
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #14617:
01 Maj 2012, 15:49 »
Skulle du forestille at være Red Devil, Zingo?! Det er ikke bare det dummeste jeg længe har hørt, det er også noget af det mest respektløse, jeg endnu har lagt ører til. Føj for satan.
Jeg er ikke kommet mig over nederlaget i går. Det er så hjerteskærende at se den anden bydel så tæt på guldet nu. Men som flere også påpeger, så er det ikke slut endnu. City er ikke vant til det pres og Newcastle er et fantastisk hold, som sagtens kunne gå ind og drille dem. Jeg beder til, at Gud har en finger med i spillet og hjælper Newcastle på vejen.
Til selve kampen så har mine kommentar for i går ikke ændret sig betydeligt. Jeg synes, at det var en forkert taktisk disposition at stå så dybt i banen, og ikke være klar til de hurtige omstillinger. Jeg synes bestemt ikke, at det var en fejl af Fergie, da han valgte de rutinerede kræfter fra start, men jeg synes at man skulle have en Valencia inde fra start. Han kunne virkelig have drillet dem tror jeg. Især i vores omstillingsspil, såfremt vi stod i balance til at udføre disse stød, for det gjorde vi ikke i går og der lå den største taktiske fejl i min optik.
Jeg er som førnævnt utrolig skuffet over Manchester-derbyet, da den slet ikke havde noget gnist, set fra et spillemæssigt aspekt.
Jan Mølby skal bare lette sin store fede bag og skride fra kommentator-studiet, hvis han nogensinde skal kommentere på vores midtbane igen. Spillerne er ikke fejlen, men vores taktiske udgangspunkt, men det er jo bare igen de såkaldte 'eksperter' der snakker bare for at snakke. Jeg væmmes ved det.
Mancini skal også bare sætte sig ned. For helvede hvor var han dog flabet. Jeg beder inderligt til, at de snubler på vejen. Lad os få lidt spin fra vores alle sammens Sir Alex, som kan sætte italieneren under pres. Det kan de sikkert ikke klare. Nu skal vi bare sørge for at have 100% fokus på vores egne kampe og ikke dumme os!
Always a Red Devil! In United We Trust!
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #14618:
01 Maj 2012, 16:05 »
Citat af: Daniel Nordentoft 01 Maj 2012, 15:49
.
Mancini skal også bare sætte sig ned. For helvede hvor var han dog flabet. Jeg beder inderligt til, at de snubler på vejen. Lad os få lidt spin fra vores alle sammens Sir Alex, som kan sætte italieneren under pres. Det kan de sikkert ikke klare. Nu skal vi bare sørge for at have 100% fokus på vores egne kampe og ikke dumme os!
Always a Red Devil! In United We Trust!
Det er sgu Ferguson, der er taberen i den duel her. Han viser, at han er en ekstremt dårlig taber. Ingen ved, hvad der er foregået, men det Ferguson beskylder Mancini for, er han måske den værste til selv i hele ligaen. Mancini hævder endda, at han ikke engang har forsøgt at påvirke dommeren, men at fjerdedommeren kom hen til ham. Og selv hvis han har, så er Ferguson nok ikke lige den rette til at komme med sådan en påstand. Da jeg læste dette: "
Han har brokket sig over dommerne i denne sæson, men han vil helt sikkert ikke brokke sig i aften, siger Ferguson ifølge The Guardian
, flækkede jeg simpelthen af grin. Det er nok det sjoveste, jeg nogensinde har læst.
Mancini må siges at have gjort absolut intet forkert.
«
Seneste Redigering: 01 Maj 2012, 16:12 af Jakob E
»
Korzika
Gæst
«
Svar #14619:
01 Maj 2012, 16:15 »
Citat af: Jakob E 01 Maj 2012, 16:05
Det er sgu Ferguson, der er taberen i den duel her. Han viser, at han er en ekstremt dårlig taber. Ingen ved, hvad der er foregået, men det Ferguson beskylder Mancini for, er han måske den værste til selv i hele ligaen. Mancini hævder endda, at han ikke engang har forsøgt at påvirke dommeren, men at fjerdedommeren kom hen til ham. Og selv hvis han har, så er Ferguson nok ikke lige den rette til at komme med sådan en påstand. Da jeg læste dette: "
Han har brokket sig over dommerne i denne sæson, men han vil helt sikkert ikke brokke sig i aften, siger Ferguson ifølge The Guardian
, flækkede jeg simpelthen af grin. Det er nok det sjoveste, jeg nogensinde har læst.
Mancini må siges at have gjort absolut intet forkert.
Enig. Det er meget komisk, at Ferguson brokker sig over noget, som han selv har gjort i 25 år. Nemlig at brokke sig over dommeren.
Swizz CataR
Manager
«
Svar #14620:
01 Maj 2012, 16:15 »
Nu var jeg desværre forhindret i at se kampen igår, men jeg begriber ikke, hvorfor Ferguson stillede med Giggs og Park. Al respekt for deres tidligere meritter, men denne sæson har bare ikke været deres, især ikke for Parks vedkommende. Opstillingen med de to i stedet for to angribere og to deciderede kanter har skuffet hele sæsonen, hvilket man ellers skulle tro var bevist med vores dårlige spil i CL denne sæson.
Jeg håber at han snart tør satse på vores eget spil i sådanne kampe. At satse på et defensivt udgangspunkt som i går virker naivt i en kamp mod City, især når vi normalt spiller på en helt anden måde. City kan bestemt også presses, og derfor forstår jeg som flere andre ikke, at vi ikke spillede med folk som Valencia på banen. Jeg tror på at vi havde gjort det bedre i vores vanlige opstilling og spillestil, end ved dette skifte der har kostet så mange point i denne sæson. Rutinen er god, men den har bevist at den ikke kan stå alene.
DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!
Swizz CataR
Manager
«
Svar #14621:
01 Maj 2012, 16:16 »
Citat af: Korzika 01 Maj 2012, 16:15
Enig. Det er meget komisk, at Ferguson brokker sig over noget, som han selv har gjort i 25 år. Nemlig at brokke sig over dommeren.
Men det er jo nu engang sådan han er. Han brokker sig til højre og til venstre, og det kan man så enten lide eller ikke. Der er helt sikkert kommet udtalelser fra hans side fra tid til anden, der udadtil har virket mere eller mindre arrogante - som dette eksempelvis -, men ikke desto mindre, så tror jeg at han ved hvad han laver.
DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!
Korzika
Gæst
«
Svar #14622:
01 Maj 2012, 16:27 »
Citat af: Swizz CataR 01 Maj 2012, 16:16
Men det er jo nu engang sådan han er. Han brokker sig til højre og til venstre, og det kan man så enten lide eller ikke. Der er helt sikkert kommet udtalelser fra hans side fra tid til anden, der udadtil har virket mere eller mindre arrogante - som dette eksempelvis -, men ikke desto mindre, så tror jeg at han ved hvad han laver.
Ja, hans strategi med at kritisere dommerne, har ofte vist sig at være succesfuld i forhold til begivenhederne på banen. Ej
fact
spøg til side.
Men uanset hvad, så er det utroligt dobbeltmoralsk at brokke sig over noget, som man selv har patent for. Og jeg har virkelig svært ved at se, hvad hans konfrontation med Mancini skulle have gavnet. Hans motiv til konfrontationen er som sagt latterligt og han er jo direkte komisk at se på i den fysiske konfrontation, hvor Mancini sætter ham på plads med nogle gestikulationer. Jeg er ret sikker på, at Ferguson lod sit temperament løbe over.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #14623:
01 Maj 2012, 16:30 »
Citat af: Korzika 01 Maj 2012, 16:27
Ja, hans strategi med at kritisere dommerne, har ofte vist sig at være succesfuld i forhold til begivenhederne på banen. Ej
fact
spøg til side.
Men uanset hvad, så er det utroligt dobbeltmoralsk at brokke sig over noget, som man selv har patent for. Og jeg har virkelig svært ved at se, hvad hans konfrontation med Mancini skulle have gavnet. Hans motiv til konfrontationen er som sagt latterligt og han er jo direkte komisk at se på i den fysiske konfrontation, hvor Mancini sætter ham på plads med nogle gestikulationer. Jeg er ret sikker på, at Ferguson lod sit temperament løbe over.
Jeg er enig. Jeg tror også at skotten blev hidsig og derfor handlede efter instinkt. Det er i hvert fald utrolig dumt, og Mancinis modsvar er sand klasse. Han har sgu en god humor.
PhilipFlink
Manager
«
Svar #14624:
01 Maj 2012, 16:37 »
Citat af: Jakob E 01 Maj 2012, 16:30
Jeg er enig. Jeg tror også at skotten blev hidsig og derfor handlede efter instinkt. Det er i hvert fald utrolig dumt, og Mancinis modsvar er sand klasse. Han har sgu en god humor.
Hidsig? Tror bare han endnu engang havde drukket lidt for meget Whiskey
http://www.youtube.com/v/e3psfir8vXA?version=3&hl=en_GB
FIFA 13 skills tutorial
Sider:
1
...
973
974
[
975
]
976
977
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »