home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 843 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 966 967 [968] 969 970 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1519443 gange)
Daniel Nordentoft
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #14505: 13 Apr 2012, 16:28 »

Hvis du nu læser hele artiklen hænger tingene nok mere sammen.

Det vores kære Mancini siger er jo sarkastisk efter jeres assistent er kommet med sine udtalelser.

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Manchester-City-boss-Roberto-Mancini-gets-sarky-Manchester-United-are-perfect-they-are-a-fantastic-team-and-we-have-nothing-article889926.html
Det giver jo stadigvæk ingen mening. Hans retorik er jo elendig. "Kampen bliver let, vi kan vinde og tabe." Så bliver den sgu nok heller ikke let.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #14506: 13 Apr 2012, 16:34 »

Hvis du nu læser hele artiklen hænger tingene nok mere sammen.

Det vores kære Mancini siger er jo sarkastisk efter jeres assistent er kommet med sine udtalelser.

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Manchester-City-boss-Roberto-Mancini-gets-sarky-Manchester-United-are-perfect-they-are-a-fantastic-team-and-we-have-nothing-article889926.html
Ganske enig. Det er blot lidt humor, og det er sgu i orden. Jeg tror forresten også, at City slår United, men sagtens kan få det svært mod Norwich alligevel. Men fed udtalelse af Mancini.

Ariana Grande
Manager

« Svar #14507: 13 Apr 2012, 16:40 »

Det giver jo stadigvæk ingen mening. Hans retorik er jo elendig. "Kampen bliver let, vi kan vinde og tabe." Så bliver den sgu nok heller ikke let.

Ganske enig. Det er blot lidt humor

Humor.
At du så ikke synes det er sjovt fordi du er United fan kan vi andre ikke gøre for Smiley

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #14508: 13 Apr 2012, 16:43 »

Du kan ikke se at en kamp på udebane mod Norwich er svær når man ikke rigtigt ved hvad der kan ske? Kampen mod United bliver let, rigtigt rigtigt let. Spillerne ved godt hvad den kamp betyder, de vil ikke have nogen problemer med at sætte sig op til den, men derfor ved vi jo stadig ikke om vi vinder eller taber mod United. Alle på holdet bør vide hvad den kamp betyder, og siden vi allerede har mødt United 3 gange i denne sæson, kender vi dem lidt bedre end vi kender Norwich.

Men i er perfekte, og vi er det modsatte, det er selvfølgelig svært at læse mellem linjerne så.

Humor.
At du så ikke synes det er sjovt fordi du er United fan kan vi andre ikke gøre for Smiley
Det er ikke tilhørsforhold, men helt andre ting der gør sig gældende når han ikke forstår det Smiley

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14509: 13 Apr 2012, 16:54 »

Du kan ikke se at en kamp på udebane mod Norwich er svær når man ikke rigtigt ved hvad der kan ske? Kampen mod United bliver let, rigtigt rigtigt let. Spillerne ved godt hvad den kamp betyder, de vil ikke have nogen problemer med at sætte sig op til den, men derfor ved vi jo stadig ikke om vi vinder eller taber mod United. Alle på holdet bør vide hvad den kamp betyder, og siden vi allerede har mødt United 3 gange i denne sæson, kender vi dem lidt bedre end vi kender Norwich.

Men i er perfekte, og vi er det modsatte, det er selvfølgelig svært at læse mellem linjerne så.
Det er ikke tilhørsforhold, men helt andre ting der gør sig gældende når han ikke forstår det Smiley
Hvad er det så, der gør at jeg ikke forstår det, Bave?

Det er jo stadigvæk en utilgivelig dårlig retorik han fører. Så handler det jo om den mentale indstilling, som ikke bliver svær, og det er ikke, det han udtaler her. Selvfølgelig er den krydret med en masse humor, men det ændrer da stadigvæk ikke på min holdning.

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #14510: 13 Apr 2012, 17:07 »

Det er det da overhovedet ikke, en kamp mod Norwich er vel på papiret nemmere end en kamp mod United. Selvfølgelig, så langt så godt. Men hvor man måske ville have tendens til at tro et hold som Norwich er en nem modstander, så har de jo over hele sæsonen vist at det er de på ingen måde, og de vil samtidigt med deres hjemmebanefordel have gode muligheder for at tage point fra City. Man kan vel næsten sammenligne dem med Swansea som vi smadrede hjemme for at tage over på deres bane og blive udspillet fuldstændig. Den mentale indstilling er vel ligeså stor en del af kampen som så meget andet, og det er da klart at når man har et 'ublanceret' hold fyldt med 'egoister', som Rene siger det. Så er det svært at sætte sig op mod et sølle oprykker hold som Norwich. Hvor drengene ligesom godt ved hvad United har at byde på når nu vi allerede har mødt dem hjemme, ude og på neutral bane. Men derfor kan vi selvfølgelig stadig sagtens tabe, der er stor forskel på at Mancini siger kampen bliver 'let' og så at vi nok skal vinde den. Kampe mod hold som Chelsea og United er vel de nemme at spille når man ved om de to hold at de oser af klasse, og det vil kræve det aller aller bedste før vi kan spille med dem. Hvorimod man fik set mod Stoke, Swansea, Arsenal - at det er kampe der snyder - på papiret burde vi have noget no sweat, men sådan er det som bekendt ikke gået og man har kun fået et point fra de tre kampe.

For så at opsummere, så er det de nemme kampe der er de svære og de svære der er de nemme. Sådan som Mancini formulerer det kan jeg da heller ikke se det skulle være en svær en at følge.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #14511: 13 Apr 2012, 17:08 »

Hvad er det så, der gør at jeg ikke forstår det, Bave?

Det er jo stadigvæk en utilgivelig dårlig retorik han fører. Så handler det jo om den mentale indstilling, som ikke bliver svær, og det er ikke, det han udtaler her. Selvfølgelig er den krydret med en masse humor, men det ændrer da stadigvæk ikke på min holdning.
Nej, det er fantastisk retorik. Så god at du faktisk ikke forstår den. Men ja, Bave har ret. Det kan være svært at motivere sig til en kamp mod Norwich. Det har Mancini med denne udtalelse sikreste sig, at holdet gør. Alle vil slå United. Tag det som en ros.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #14512: 13 Apr 2012, 17:27 »

Det er jo også bare de sædvanlige 'mindgames' der køre her i mod slutningen af sæsonen, og Mancini har kommet med flere forskellelige 'underlige' kommentarer på det sidste, og mange har da også grint af ham, da han tit har skiftet mening. Bave forklarer det ganske godt, altså det her med, at de nemme modstandere faktisk tit er de sværeste, når det altså vel og mærket er på udebane. Derudover skal man selvfølgelig have oplevet hvordan hele citatet kom frem, før man endegyldigt kan vide, hvad han mente med det. Samtidigt er det vel også lidt dumt at kritisere Mancini for den kommentar, når vores egen assistenttræner har været ude og kloge i ting om City, hvilket i sidste ende bare 'udstiller' os. Fergie har holdt sit overraskende neutral, når han er blevet konfronteret med Mancini's kommentarer på det seneste, og han ved selvfølgelig godt, at Mancini prøver at køre på det her mindgames. Når vi lige har det oppe og vende, savner man næsten helt Benitez. Det var han jo kongen til.

Man skal heller ikke glemme, at Mancini flere gange på det seneste har udtalt sig meget respektfuld over for os. Vi får at se når vi møder hinanden, og hvem der står med pokalen til sidst.

Lavezzi
Gæst

« Svar #14513: 13 Apr 2012, 17:42 »

Derudover skal man selvfølgelig have oplevet hvordan hele citatet kom frem, før man endegyldigt kan vide, hvad han mente med det.
Præcis.

Derudover, Daniel, find det engelske citat frem når du snakker om retorik og ikke bare den danske oversættelse. Jeg har ikke selv fundet/gider ikke, men find det, hvis du skal være efter hans retorik.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14514: 13 Apr 2012, 18:27 »

Norwich er et fantastisk hold, som har vist utrolig formstyrke. Jeg ved godt, at der er noget mindgame inde over disse kommentarer, og måske er det en måde at motivere hans eget hold på offentligt, men det ændrer dog ikke på min mening.

Og Jakob, jeg forstår det godt. Jeg synes det er dårlig retorik. Det lyder lidt paradoksalt, da han først siger at det bliver en let kamp, for derefter at udtale, at de sagtens kan tabe. Der synes jeg netop, at han bør pointere, at det er det mentale aspekt han hentyder til, og jeg opfatter det selvmodsigende. Det kan sagtens være, at jeg tolker det forkert, men man kan jo tolke et citat som man vil. Igen, der er jo sarkasme over dette, og han forsøger at twiste lidt i pressen. Man skal sikkert tage det med et gran salt.

Det kan du selvfølgelig have ret i, Kyle, men jeg antager at de danske journalister godt kan engelsk, selvom nogle beviser det modsatte.

Newton Heath
Manager

« Svar #14515: 15 Apr 2012, 16:11 »

Jeg vil skide på hvordan vi spiller idag, tre point er det eneste der tæller. City har vist skræmmende styrke siden de blev dømt ude efter nederlaget på Emirates, og derfor skal vi idag vise dem at de har forspildt deres chance, og sørge for at holde forspringet på 5 point inden vi mødes sidst på måneden.

MUFC XI:
De Gea; Rafael, Evans, Rio, Evra; Valencia, Carrick, Scholes, Young; Rooney, Welbeck.

Subs: Amos, Jones, Cleverley, Giggs, Nani, Berbatov, Hernandez.

Godt hold og masser af offensive muligheder på bænken hvis nødvendigt. Dejligt at se Berbatov tilbage på bænken, hvis vi kommer i problemer håber jeg han får chancen. Jeg er skide nervøs, men vi er Manchester United, og vi lever af at vinde disse nervepirrende kampe.

2-0 er mit bud. Kom så drenge!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14516: 15 Apr 2012, 16:37 »

Jamen, jeg er så enig med dig, Newton.

Vi skal vinde denne kamp, og spillet er alt anden lige fuldstændig ligegyldigt. Fin startellever, og midtbanekonstellati onen er fremragende. Vi har masser af offensive kræfter, vi kan smide ind, hvis nødvendigt. Berbatov må da hjertens gerne gå ind og brillere i dag!

Jeg er også pisse nervøs. Hvis vi skulle smide point i dag, bliver derbyet alt, alt for nervepirrende, og det kan jeg ikke holde til. United! <3

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14517: 15 Apr 2012, 18:07 »

Fantastisk. Vi kan ikke smide det væk nu, det tror jeg simpelthen ikke på.

Vi kontrollerer stort set det hele, og nu skal vi blot køre den hjem!

Valencia voldtager modstanderen som sædvanligt, og jeg håber at Ginger Prince kommer på tavlen.

PhilipFlink
Manager

« Svar #14518: 15 Apr 2012, 18:32 »

Er det noget nyt Young er igang med? at kaste sig konstant inde i feltet?

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #14519: 15 Apr 2012, 18:38 »

Er det noget nyt i United-haters er igang med? At klage hver gang United får straffe.

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Sider: 1 ... 966 967 [968] 969 970 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010