home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:04:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 19:12:17 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 17:51:39 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
14 Jan 2026, 22:55 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23210
  0 Brugere, 753 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 476 477 [478] 479 480 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1584062 gange)
MadzeN92
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #7155: 11 Jun 2009, 11:59 »

Synes en mand som Rooney skal overtage nummer 7. Han er godt nok ikke klubbens egen mand, men han er virkelig dygtig. Han kæmper for holdet, og det er lige meget om vi er bagud eller foran.!

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #7156: 11 Jun 2009, 12:00 »

Nr. 7 er da ikke et nummer vi køber en spiller til?!

Det er da et nummer en spiller skal gøre sig fortjent til efter en periode! Mener ikke Beckham startede med nummer 7, og Ronaldo spillede også et stykke tid før han fik æren!

Cantona fik #7 med det samme.
Beckham startede med et nummer i 20'erne og da han blev fast mand skiftede han til #10. Efter Cantona stoppede fik han #7.
Ronaldo fik #7 fra day 1.

plutonium
Manager

« Svar #7157: 11 Jun 2009, 12:03 »

MadzeN92: Ronaldo var jo heller ikke klubbens egen mand Thumbs Up

Men tror ikke Rooney får den. Han fik nr. 10, hvilket også var en stor ære. Pt synes jeg ikke vi har en der bør overtage nummeret. Anderson kunne være et FREMTIDIGT bud, men lige nu synes jeg ikke vi har nogen der skal have det.

Cantona fik #7 med det samme.
Beckham startede med et nummer i 20'erne og da han blev fast mand skiftede han til #10. Efter Cantona stoppede fik han #7.
Ronaldo fik #7 fra day 1.

Det er jeg 99 % sikker på han ikke gjorde. Kan selvfølgelig ikke udelukkes at jeg tager fejl, men mener han startede med et højere nummer. Mener nemlig der var en del i medierne om, hvor stor en ære det var, da han skulle skifte nummer til det ærefyldte nr. 7

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #7158: 11 Jun 2009, 12:05 »

Han startede i nummer 7. Jeg husker det tydeligt. Æren lå jo i, at han overtog nummeret direkte fra Beckham.

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #7159: 11 Jun 2009, 12:06 »

MadzeN92: Ronaldo var jo heller ikke klubbens egen mand Thumbs Up

Men tror ikke Rooney får den. Han fik nr. 10, hvilket også var en stor ære. Pt synes jeg ikke vi har en der bør overtage nummeret. Anderson kunne være et FREMTIDIGT bud, men lige nu synes jeg ikke vi har nogen der skal have det.

Det er jeg 99 % sikker på han ikke gjorde. Kan selvfølgelig ikke udelukkes at jeg tager fejl, men mener han startede med et højere nummer. Mener nemlig der var en del i medierne om, hvor stor en ære det var, da han skulle skifte nummer til det ærefyldte nr. 7

Han ville ikke ha' presset af #7 og ønskede derfor #28. Men Sir Alex nægtede og gav ham #7.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7160: 11 Jun 2009, 12:08 »

Det er jo fuldstændigt sindssygt. Ronaldo er under ingen omstændigheder de penge værd, det er der ingen spiller der er. Men Real har åbenbart ingen finanskrise og smider derfor bare tal på bordet.. Men hey, nu får jeg da blot endnu en grund til at hade Real Opstemt

Gad vide hvad United bruger alle de penge til..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

plutonium
Manager

« Svar #7161: 11 Jun 2009, 12:08 »

Så er det nok det hype jeg kan huske crazy

I så fald: I stand corrected Thumbs Up

Under alle omstændigheder så mener jeg ikke vi på nuværende tidspunkt vi har en spiller der skal overtage nr. 7, og vi skal op og have en klassespiller til nummeret. Den spiller der har nr. 7 må bare ikke blive en fiasko Skuffet

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #7162: 11 Jun 2009, 12:13 »

Synes Mikel Arteta kunne være et spændende køb. Scholes er snart på sidste vers. Ved ikke hvor meget vi har brug for en spiller som Arteta, når vi har velspillende spillere som Flecher og Anderson, men har altid beundret Arteta - synes han er helt genial.

Dette var ikke et bud for en erstatning af Ronaldo.

svenne
Juniorspiller
**

« Svar #7163: 11 Jun 2009, 12:14 »

Til den pris skal vi sælge enhver spiller - og især Ronaldo!

Kunne ikke være mere enig!

De summer som bliver smidt på bordet fra Real lyder - i mine ører - totalt vanvittigt. Det glæder mig, hvis United kan tjene små £70m på Ronaldo. Man kan ikke tage noget fra Ronaldos indsats, og han vil uden tvivl blive savnet. Men for de penge for United får ud af ham, så tror jeg udentvivl, at truppen vil blive en tand stærkere i næste sæson.

Min frygt går dog på, hvis Glazer vælger at se de 700 millioner som en mulighed for, at slippe ud af gælden.

Dog tror jeg at alle os United-fans går en spændende tid i møde!  Thumbs Up

FM, Almost Better Than Tacos !

ManUtd83
Manager

« Svar #7164: 11 Jun 2009, 12:16 »

Så er det nok det hype jeg kan huske crazy

I så fald: I stand corrected Thumbs Up

Under alle omstændigheder så mener jeg ikke vi på nuværende tidspunkt vi har en spiller der skal overtage nr. 7, og vi skal op og have en klassespiller til nummeret. Den spiller der har nr. 7 må bare ikke blive en fiasko Skuffet

Nej det er jo rigtig. Det er enormt pres at skulle overtage det, selvom det lyder lidt åndsvagt. Ingen af vores nuværende spillere udover Rooney som i forvejen har 10'eren har gjort sig fortjent til det.

Der må i hvert fald ikke ske det der er sket med Liverpools legedariske numre. #10 Voronin og #7 Robbie Keane Opstemt Opstemt Opstemt

plutonium
Manager

« Svar #7165: 11 Jun 2009, 12:18 »

Man kan sige, at klubben SKAL have en højre-fløj. Sådan ser jeg det i al fald. Men ellers ville det absolut ikke gøre noget, at skære gælden lidt ned! Det vil gavne på et længere sigt. Jeg tror ikke tabet af Ronaldo vil betyde at klubben ligger til nedrykning næste år, hvis I forstår hvad jeg mener. Nej, så får vi måske ikke guld og CL og alt det vi gerne vil, men vi ryger ikke ud af top3 på grund af ham. Det tror jeg simpelthen ikke på med den trup!

En enkelt mellem-sæson går nok, hvis det kan gavne økonomi + modne andre til at overtage ansvaret fra Cristiano

EDIT
henvendt til Svennes indlæg

ManUtd83
Manager

« Svar #7166: 11 Jun 2009, 12:24 »

Nej en mellemsæson er sgu ikke accepteret på forhånd! Det er ikke i Uniteds ånd!

Der skal hentes en fløj, som erstatning for Ronaldo og muligvis en angriber som erstatning for Tevez, og så skal der kløs på! United kan ikke slappe af bare fordi de har mistet en god spiller. Med et mesterskab vil United være det hold med flest titler i england og det skal der kæmpes for! Og så kan vi glæde os til en sæson, hvor vi som fans ikke konstant skal høre for Ronaldos udskejelser.

Glory, glory! Vi vinder det hele uden dig Ronaldo.

plutonium
Manager

« Svar #7167: 11 Jun 2009, 12:27 »

Nej en mellemsæson er sgu ikke accepteret på forhånd! Det er ikke i Uniteds ånd!

Der skal hentes en fløj, som erstatning for Ronaldo og muligvis en angriber som erstatning for Tevez, og så skal der kløs på! United kan ikke slappe af bare fordi de har mistet en god spiller. Med et mesterskab vil United være det hold med flest titler i england og det skal der kæmpes for! Og så kan vi glæde os til en sæson, hvor vi som fans ikke konstant skal høre for Ronaldos udskejelser.

Glory, glory! Vi vinder det hele uden dig Ronaldo.

Nej, den accepteres ikke på forhånd Rullende Øjne

Vi skal da gå efter guldet, og alt andet vil være en skuffelse, men personligt kan jeg godt se noget positivt i, at man får fjernet en del af gælden, samtidig med at man kan få modnet nogle spillere i den kommende sæson. Det kan vise sig at være bedre, end at bruge alle pengene på erstatninger!

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7168: 11 Jun 2009, 12:31 »

Jamen det var da lidt af en overaskelse alligevel må man sige. Men 700 mio kr er sgu mange penge, selvom jeg måske endda synes han er mere værd, men mon ikke det var det naksimale man kunne få for ham, og når han gerne selv vil til Real, så er det jo heller ikke værd at have rendende. Han skal have tak for alt, specielt sidste sæson self, men også hans afslutning på denne sæson, hvor han trods alt bar Utd et godt stykke af vajen.

Nu må vi se, hvad Ferguson finder på. Vi har før mistet store spillere og klaret os ganske fint uden, bl.a. Cantona Smiley

ManUtd83
Manager

« Svar #7169: 11 Jun 2009, 12:40 »

Nej, den accepteres ikke på forhånd Rullende Øjne

Vi skal da gå efter guldet, og alt andet vil være en skuffelse, men personligt kan jeg godt se noget positivt i, at man får fjernet en del af gælden, samtidig med at man kan få modnet nogle spillere i den kommende sæson. Det kan vise sig at være bedre, end at bruge alle pengene på erstatninger!

Mener bestemt heller ikke vi skal bruge alle pengene på erstatninger. Vi får 80 mio. £ og bruges der så 25 mio af dem på Ribery er det stadig en indtjening af rang jo.

Sider: 1 ... 476 477 [478] 479 480 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010