home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:06:32 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
15 Jan 2026, 21:04 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
15 Jan 2026, 19:12 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
14 Jan 2026, 22:55 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23210
  1 Bruger, 678 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 425 426 [427] 428 429 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1585127 gange)
DavidMadsen
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #6390: 23 Apr 2009, 21:27 »

Forresten; Jeg synes at Anderson spiller fantastisk for tiden. For mig står det helt klart, at han skal overtage midtbanen, og gerne med det samme.

United-styrer
Gæst

« Svar #6391: 23 Apr 2009, 21:30 »

Anderson er mere dynamisk end vores andre midtbanespillere. Han går mere med i kombinationerne, tager flere løb og er mere aggressiv i sit presspil. Han har flere fejlafleveringer end Scholes og Carrick, spiller mere risikobetonet, men skaber til gengæld også mere. Han har et godt overblik, og når hans pasningsspil er oppe i gear, er det glimrende. Med de seneste præstationer in mente må midtbanen tilhøre Fletcher og Anderson lige pt..

Men ingen tvivl om, at vores bedste midtbanespillere stadig er Scholes og Carrick, når alle er i topform.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #6392: 23 Apr 2009, 21:52 »

Jeg er meget enig her. Anderson er meget dynamisk, mens de andre to er meget mere boldsikre. Hvis vi kigge på hvor meget de arbejder er Fletch vel en klart etter. Virkelig et luksusproblem Fergie har her, og synes han er god til at kombinere midtbanen til hvem modstanderen er!

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #6393: 24 Apr 2009, 10:08 »

http://www.bold.dk/nyt/Avis-Liverpool-vil-have-Tevez

Det vil være det værste i verden, hvis vores dejlige argentiner skulle skifte til merseyside. Skuffet

Tror ikke han kan finde på det!

verdenskrig
Manager

« Svar #6394: 24 Apr 2009, 10:10 »

wtf Shockeret

Den havde jeg sku ikke set komme, og hvis det sker er han da mere end velkommen Grin.. Savner dog mere et stort lokum oppe foran, men en mand som tevez er der naturligvis altid plads til Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #6395: 24 Apr 2009, 10:17 »

Hvad skal man bruge Tevez til når man har One Man Army i Torres (:

verdenskrig
Manager

« Svar #6396: 24 Apr 2009, 10:24 »

Hvad har de to sammen dog gjort Wink ?

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #6397: 24 Apr 2009, 10:25 »

Intet.. Og det kommer de heller ikke til (: .. Jeg ville hellere lede efter forstærkning i defensiven end på toppen.

verdenskrig
Manager

« Svar #6398: 24 Apr 2009, 10:28 »

Enig, men hvis vi kan få en så god spiller som tevez er for sikkert ikke alt for mange penge ville jeg blive GLAD Thumbs Up

Men ja lad os købe en venstreback, og lade insua få pokalkampene Peace-. og så ik mere liverpool snak her Cool

Cool

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #6399: 24 Apr 2009, 10:31 »

Enig, men hvis vi kan få en så god spiller som tevez er for sikkert ikke alt for mange penge ville jeg blive GLAD Thumbs Up

Men ja lad os købe en venstreback, og lade insua få pokalkampene Peace-. og så ik mere liverpool snak her Cool

Lige mine ord, og ja.

Josip-Skoko
Lilleputspiller
*

« Svar #6400: 24 Apr 2009, 10:31 »

Anderson <3

- Vi skal beholde Tevez! Jeg vile 1000 gange hellere beholde ham end Dimitar. Men på den anden side kan jeg godt forstå Carlos. En angriber af hans kaliber skal have fud spilletid!

Manchester United - Brøndby IF - Leeds United

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #6401: 24 Apr 2009, 10:39 »

Anderson <3

- Vi skal beholde Tevez! Jeg vile 1000 gange hellere beholde ham end Dimitar. Men på den anden side kan jeg godt forstå Carlos. En angriber af hans kaliber skal have fud spilletid!

Præcis.. Præcis!

Dimitar er simpelthen ikke noget værd i mine øjne.. Forstår ikke Ferguson brugte så mange penge på ham :/..

Så hellere Tevez i angrebet fra start, end Berbatov..

United-styrer
Gæst

« Svar #6402: 24 Apr 2009, 16:50 »

Jeg forstår ikke, hvordan folk kan blive ved med at mene, at Tevez er bedre end Berbatov. Der er ingen tvivl om, at man forventer mere fra en 300 millioner-mand, end Berbatov er vist, men i glimt viser han, hvor eminent han er. Han har en spilforståelse og et overblik ud over det sædvanlige, og teknisk er han i særklasse. Jeg synes især, Tevez har problemer med teknikken. Han lader alt for mange muligheder gå til spilde pga. dårlige førsteberøringer og generelt sløseri, og han træffer for mange forkerte beslutninger. Det skyldes muligvis, at han er ivrig efter at hævde sig i en sæson, hvor han er blevet marginaliseret, men jeg bliver stadig mere i tvivl om, at han har klassen til en topklub. I hvert fald til Manchester United. Omvendt er han en fantastisk type, og hans fightervilje er prisværdig. Men jeg synes ikke, han i denne sæson har bevist, at han er stærk nok til Manchester United.

JKJ
Gæst

« Svar #6403: 24 Apr 2009, 17:01 »

Hvad skal man bruge Tevez til når man har One Man Army i Torres (:

Han kan jo bruges når Torres er skadet i de obligatoriske 2 mdr gennem en sæson, så har vi jo ingen andre der kan fylde pladsen ud for ham...

Hvis jeg skal se det fra Man U's side synes jeg også han er en langt bedre spiller end Berbatov. Han kæmper gennem alle 90 min og løber efter alt hvad der rører sig, lige meget om han spiller som en sæk nøder, så giver han bare ikke op.
Berbatov ligner ikke en der altid gider, og hvis de 2-3 første afleveringer ikke lige ligger til ham som han gerne vil så er han jo i store træk ude resten af kampen. Det er i hvert fald ikke ham man ser løbe efter de håbløse bolde...

Jeg ser ham gerne til Liverpool, men det kommer helt an på prisen...

United-styrer
Gæst

« Svar #6404: 24 Apr 2009, 17:06 »

Det skal lige siges, at jeg synes, Tevez er en herlig personlighed, men min agt vendes antagelig til ringeagt, hvis han tager til Anfailed.

Sider: 1 ... 425 426 [427] 428 429 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010