home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:50:26 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
I går kl. 11:56:56 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
25 Jan 2026, 23:34 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
Antal Registrerede Brugere: 23210
  1 Bruger, 631 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 183 184 [185] 186 187 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1590158 gange)
Leviathan
Reserveholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #2760: 24 Apr 2008, 10:27 »

United vinder over chelsea 2-1 i PM også slår de barca hjemme 2-0 eller 3-1 i CL

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #2761: 24 Apr 2008, 12:28 »

Man skal lige medtage, at chancen for at United indkasserer mål på hjemmebanen er ret lille. Det er ikke sket mange gange i år - blot 6 gange i ligaen! Endnu en grund til at tandløse løver fra Barca får det svært!

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #2762: 24 Apr 2008, 12:57 »

Jeg tror at kampen på Old Trafford ender 2-2, Xavi og Iniesta skylder mig nogle mål, og ja så scorer Rooney og Ronaldo også et par gange...

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #2763: 24 Apr 2008, 16:31 »

Jeg tror at kampen på Old Trafford ender 2-2, Xavi og Iniesta skylder mig nogle mål, og ja så scorer Rooney og Ronaldo også et par gange...

Så ender den jo 4-2 til United. Cool

ManUtd83
Manager

« Svar #2764: 24 Apr 2008, 16:37 »

Lidt sjovt at læse hvordan Premier Leagues officielle hjemmeside ser på kampen og resultat.

"United held in Barcelona

Manchester United we're left frustrated at the Nou Camp as Barcelona held them to a 0-0 draw in the Champions League"

Det er jo komisk. Det må da være lige omvendt.

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #2765: 24 Apr 2008, 16:37 »

Lidt sjovt at læse hvordan Premier Leagues officielle hjemmeside ser på kampen og resultat.

"United held in Barcelona

Manchester United we're left frustrated at the Nou Camp as Barcelona held them to a 0-0 draw in the Champions League"

Det er jo komisk. Det må da være lige omvendt.

Hehe. Jaa, det lyder som taget ud fra Football Manager. funny

ManUtd83
Manager

« Svar #2766: 24 Apr 2008, 16:47 »

Men det bliver sgu en vigtig uge nu. Først Chelsea, hvor jeg håber United stiller i en 4-5-1 og får mindst uafgjort. Det bliver dog svært uden Vidic, men på den måde Chelsea spillede på i Liverpool er jeg ikke skræmt.

EDIT: Synd for Frankie - meget endda - men det gør Uniteds chancer bedre. http://www.bold.dk/nyt/?vis=82803

På OT skal Barca bare slås. Tror ike på at de kan holde nullet i "The Theatre of Dreams" og samtidig tror jeg ikke på de scorer, når de ikke engang kunne på Camp Nou. Jeg er temmelig overbevist om at vi går videre, men hovmod står trods alt for fald Smiley
« Seneste Redigering: 24 Apr 2008, 16:49 af ManUtd83 » Logged

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #2767: 24 Apr 2008, 17:01 »

Så ender den jo 4-2 til United. Cool

Ikke lige det jeg mente Opstemt

Djævlen
Gæst

« Svar #2768: 24 Apr 2008, 17:05 »

På OT skal Barca bare slås. Tror ike på at de kan holde nullet i "The Theatre of Dreams" og samtidig tror jeg ikke på de scorer, når de ikke engang kunne på Camp Nou. Jeg er temmelig overbevist om at vi går videre, men hovmod står trods alt for fald Smiley

Det skal så lige siges, at Barcelona i de sidste seks kampe (tre hjemme, tre ude) har scoret flere mål på udebane, end de har på hjemmebane Smiley Tilgengæld har de så også lukket fem mål flere ind på udebane.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2769: 24 Apr 2008, 19:14 »

United's defensiv stod godt mod Barca - Men de skal frem på Old Trafford - Derfor tror jeg godt at Barca kan score - Det er lidt samme scenarie som Arsenal-Milan. Jeg tror dog også på at Man Utd kan score nogle gange på hjemmebane, så vi får nok et målorgie, som i 3-3 kampen. Hvem der vinder, tør jeg ikke spå om.

Og så vil jeg lige advare mod at være for selvsikre omkring kampen lørdag. Vel har Chelsea ikke spillet op til deres bedste på det sidste (eller i år i det hele taget), men hjemme på Stamford Bridge, og i kampen om mesterskabet, tror jeg at vi ser et helt andet og sprudlende Chelsea hold. Tilskuerne VIL have sejr. Så den kan godt blive svær for United.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

cadel_evans
Juniorspiller
**

« Svar #2770: 24 Apr 2008, 19:17 »

jeg tror united holder rent bur hjemme og de scorer måske 2 mål så den ender 2-0...mit bud

SirToby
Manager

« Svar #2771: 25 Apr 2008, 13:11 »

Laporta påstår, at Barcelona er bedre end os, mens Carvalho tror, vi får gummiben. Jeg er overbevist om, at de ikke har ret. Barcelona kan brænde op i helvedet! Det kan Chelsea også, præcis som de gjorde i sidste sæson, hvor vi sjovt nok aldrig fik gummiben. Vi fik også 0-0 på Stamford med et reservehold, så mon ikke det bliver til alle tre point denne gang.

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #2772: 25 Apr 2008, 13:21 »

Jeg har mine bange anelser om, at Barca får et udebanemål som bare gør vi mister håbet fuldstændigt. Vi udligner dog, men deres udebanemål bliver det afgørende.. Men jeg ser dog helst, at vi banker dem! Smiley

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

SirToby
Manager

« Svar #2773: 25 Apr 2008, 13:25 »

Jeg har mine bange anelser om, at Barca får et udebanemål som bare gør vi mister håbet fuldstændigt. Vi udligner dog, men deres udebanemål bliver det afgørende.. Men jeg ser dog helst, at vi banker dem! Smiley

Ferdinand har måske været vores bedste mand i de to seneste kampe, og han viser sig virkelig som verdens bedste forsvarsspiller i øjeblikket, og jeg er helt rolig med det forsvar, vi har. Barcelona scorede jo trods alt ikke på eget græs, og der er ingen grund til at blæse samtlige 11 spillere til angreb på Old Trafford. Barcelona har ikke nogen skræmmende fodboldspillere lige pt., hvorfor jeg håber og tror, at vi avancerer til finalen.

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #2774: 25 Apr 2008, 13:32 »

Det har du helt ret i, med Rio og Vidic i forsvaret går det sikkert ikke helt galt. Men alt kan ske og en lille fejl er nok til at de kan få et mål. Jeg tror bare det bliver svært at få en oprejst pande eftersom vi skal op og lave mindst to mål.. Jeg ville have følt mig langt mere sikker hvis vi bare havde fået et udebanemål.. om vi så bare havde stået uafgjort på udebane, men i det mindste havde scoret, så ville jeg have følt mig sikker.

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

Sider: 1 ... 183 184 [185] 186 187 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010