home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:50:26 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
I går kl. 11:56:56 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
25 Jan 2026, 23:34 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
Antal Registrerede Brugere: 23210
  1 Bruger, 682 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 181 182 [183] 184 185 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1590192 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #2730: 23 Apr 2008, 19:55 »

Forstår ikke hvordan man kan vælge park frem for Nani - hans dødbolde (hjørnespark og indlæg) er meget bedre end nogle af de andres...skuffende. ..men er heller ikke helt tilfreds med at Brown starter inde centralt - hvorfor ikke Pique? Hargo virker som et godt valg på backen med hans arbejdsradius, og han er desuden også bedre i fødderne end Wes

Jeg vil tro, at det er Parks løbepensum, som er blevet udslagsgivende. Park har også været rigtig god på det seneste.

Jeg er hamrende nervøs for et forsvar uden Vidic mod Barcelona Ubeslutsom

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #2731: 23 Apr 2008, 19:59 »

Tja - vores stadig må stadig betragtes som bedre end Espanyols...og de klarede 0-0....så det er nu ikke så galt. Tror ikke Barcelona føler sig usikre, og det kan blive deres fejl...

ManUtd83
Manager

« Svar #2732: 23 Apr 2008, 20:05 »

Tja - vores stadig må stadig betragtes som bedre end Espanyols...og de klarede 0-0....så det er nu ikke så galt. Tror ikke Barcelona føler sig usikre, og det kan blive deres fejl...

Tror du kan regne med en anden iver fra spillerens side, en anden stemning på stadion og en helt anden kamp end den mod Espanyol.

Valget af firebackkæden virker ganske naturligt for mig, forudsat at Vidic ikke er tilgængelig. SAF vil ikke smide unge Pique ind i en så massiv kamp, men Hargo har erfaringen og de fornødne egenskaber til at spille højrebacken.

Nani har ikke spillet efter hans skade, så derfor faldt valget på Park tror jeg. han er jo som sagt også væsentligt bedre i det defensive.

Det er ikke grund til den nervøsitet U-S. Jeg tror forsat på SAF beslutninger, og jeg tror vi bliver farlige på kontraen i dag. 1-1.

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #2733: 23 Apr 2008, 20:05 »

Nani spillede i lørdags og gjorde det godt...så forstår ikke valget helt...

ManUtd83
Manager

« Svar #2734: 23 Apr 2008, 20:30 »

På Uniteds match-tracker den stillet op som en 4-4-2. Tror i Fergie vil forsøge at skabe kampen eller spille på kontra.

LouisNott
Førsteholdsspiller

« Svar #2735: 23 Apr 2008, 20:47 »

STRAFFESPARK! :O

Ooog? Ronaldo.. plz..

FCUK!

cadel_evans
Juniorspiller
**

« Svar #2736: 23 Apr 2008, 21:49 »

STRAFFESPARK! :O

Ooog? Ronaldo.. plz..

FCUK!

sådan en må man bare ikk brænde Græder

ydersog
Gæst

« Svar #2737: 23 Apr 2008, 22:45 »

Well ...

En kamp hvor vi i 93-94 minutter var underlegne. Det er svært at holde 0'et i Barcelona, men van der Sar gjorde det glimrende i målet. Spillere som Hargreaves, Scholes og Carrick præsterede rigtig godt i dag. Hargreaves har i de seneste kampe spillet bedre og bedre, og gjorde det også godt i dag, mens Scholes' og Carrick's løbepensum og defensive kunnen, holdt Barca fra større chancer.
Ronaldo's brændte straffespark er ærgerligt og kunne have gjort kampen til en helt anden.

Jeg synes 0-0 er et godt udgangspunkt forud returopgøret og jeg føler mig nu endnu mere sikker på vi når til Moskva.

ManUtd83
Manager

« Svar #2738: 23 Apr 2008, 22:45 »

Nå.. 0-0 er et meget tilfredsstillende resultat synes jeg. Ronaldo skulle dog have scoret på straffesparket og haft et også. Men lad det ligge.

United spillede en temmelig dårlig kamp, hvis man kigger det offensive. Det defensive var dog flot, og Barca blev holdt fra mange 100%-chancer. Der blevet løbet og tacklet som der skulle, men opspillet var decideret elendigt.

Min MotM var Paul Scholes. Jubilanten tacklede mange, mange gange, lavede de rigtige frispark og fik også slået et par flotte afleveringer.

njandersen
Gæst

« Svar #2739: 23 Apr 2008, 22:47 »

Din MOTM er forhåbentlig kun for united spillere, for elleres skal den altså over på en barce-spiller. United fan eller ej Smiley

ManUtd83
Manager

« Svar #2740: 23 Apr 2008, 22:48 »

Din MOTM er forhåbentlig kun for united spillere, for elleres skal den altså over på en barce-spiller. United fan eller ej Smiley

Jojo snakkede om Uniteds spillere. MotM for alle spillere ville jeg nok give Iniesta.

United-styrer
Gæst

« Svar #2741: 23 Apr 2008, 22:49 »

Puha, det var nervepirrende.

Vi spiller hamrende elendigt, og Barcelona havde fortjent at vinde 3-0. Det er jeg dog glad for, at de ikke gjorde. Jeg tror aldrig, jeg har set United spille så dårligt rent offensivt.

Der var to situationer i første halvleg, som var symptomatiske for vores offensive fodbold i dag. Michael Carrick sender en simpel, flad aflevering ud over sidelinjen, og Ronaldo snubler i bolden under et løb fremad. Når Carrick ikke kan aflevere, og Ronaldo ikke kan drible, så ved man, at den er gal.

Vores taktik irriterede mig. Vi spiller for defensivt, står alt for dybt og lægger intet pres. Man må dog sige, at vi stoppede dem effektivt, så snart de kom til vores straffesparksfelt. Og hvorfor i alverden blev Anderson ikke skiftet ind?

Resultatet er rimeligt, men en smule farligt. Gud, hvor havde det været rart, hvis Ronaldo havde scoret på det straffespark. Men det havde ikke været fortjent på en dag, hvor alt uden for vores eget straffesparksfelt gik galt. Frygtelig kamp. Det gør vi bedre i næste uge, og jeg er stadig overbevist om, at vi nok skal gå videre.

ManUtd83
Manager

« Svar #2742: 23 Apr 2008, 22:54 »

Vi spiller hamrende elendigt, og Barcelona havde fortjent at vinde 3-0. Det er jeg dog glad for, at de ikke gjorde. Jeg tror aldrig, jeg har set United spille så dårligt rent offensivt.

Bedømt ud fra boldbesiddelse eller hvad? United spillede dårligt, men havde næsten ligeså store chancer som Barca.

United-styrer
Gæst

« Svar #2743: 23 Apr 2008, 22:56 »

Bedømt ud fra boldbesiddelse eller hvad? United spillede dårligt, men havde næsten ligeså store chancer som Barca.

Ud fra at de udspiller os på kryds og tværs. Vores indstilling er pinlig, og selvom Barcelona ikke skaber mange store chancer, så spiller de uendelig meget bedre end os. Vi ville slet ikke spille fodbold. Det var som at se en kamp med Liverpool. Lidt skammeligt i mine øjne.

ManUtd83
Manager

« Svar #2744: 23 Apr 2008, 23:09 »

Ud fra at de udspiller os på kryds og tværs. Vores indstilling er pinlig, og selvom Barcelona ikke skaber mange store chancer, så spiller de uendelig meget bedre end os. Vi ville slet ikke spille fodbold. Det var som at se en kamp med Liverpool. Lidt skammeligt i mine øjne.

Ja de spillede bedre, men når de ikke spiller sig til mere end en direkte chance fortjener de ikke en 3-0 sejr.

Men ja indstillingen var lidt forkert, men man kan jo ikke argumentere imod at vi fik det ønskede resultat. Det er altså vejen frem fra nu af. Spil på resultatet.

Sider: 1 ... 181 182 [183] 184 185 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010