home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 862 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1059 1060 [1061] 1062 1063 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1414462 gange)
Suckins
Førsteholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #15900: 06 Mar 2013, 21:06 »

Jeg har svært ved at fange crewets linje på forummet, når det tolereres at kalde andre brugere for inkompetent, men det til gengæld er forbudt at fx påstå en kommentar er latterlig. Jeg er forvirret.

Jeg forstår desuden overhovedet ikke, hvordan du, Jakob E, kan mene at Cakir ville være fremragende som finale-dommeren, når han formår at sætte sig selv i så stort fokus ved tvivlsomme kendelser (eller mangel på samme), der får alt for meget betydning for kampen. Dommerens opgave må være, at være så usynlig som muligt, og det kunne han i mine øjne godt have gjort bedre. Dermed ikke sagt, at det var en hammer dårlig præstation af ham. Jeg synes, han tacklede presset fint.

På trods af det ærgerlige fokus på dommeren, synes jeg det var en forrygende kamp. Det er altid en fornøjelse, når der kommer kampe af denne størrelse mellem så store traditionsklubber, og det er helt klart det fedeste ved Champions League.

former zoesuckins

verdenskrig
Manager

« Svar #15901: 06 Mar 2013, 21:14 »

Daniel@

Nu bliver jeg lige nødt til at blande mig her. Angående det straffespark (Rafaels hånd) som du mener han på grotesk vis overser.

Der står så mange spillere omkring hinanden, det går hurtigt, og sekvensen med Rafaels hånd er ikke åbenlys før man ser det på slow.

Dommeren MÅ IKKE dømme noget medmindre han er 100 % sikker på at have set det. Så hvis dommeren ikke er 100 % sikker på at Rafael har taget den med hånden, hvilket er ekstremt svært at se i situationen, så skal han ikke dømme noget. Tilgengæld synes jeg det er skandaløst at 5.dommeren bag mållinjen ikke kan se det. Jeg undrer mig snart over hvad de egentlig laver deromme, hvis de ikke må dømme den slags ting Huh
Men jeg synes det er ekstremt hårdt at klandre dommeren i den sag.
Og jeg må altså rynke på næsen over at du mener at Rafael skal have straffe i sin duel med Ramos. Jeg skrev netop i chatten der, hvor jeg gjorde grin med, at skulle man have straffe der så kan det jo være ligemeget. Ramos gør absolut ingenting forkert i den situation.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Ariana Grande
Manager

« Svar #15902: 06 Mar 2013, 21:16 »

Daniel@

Nu bliver jeg lige nødt til at blande mig her.

Hvor er det vildt at du overhovedet skriver det der Grin Du blander dig sgu i alt alligevel Grin

verdenskrig
Manager

« Svar #15903: 06 Mar 2013, 21:17 »

Jeg forstår desuden overhovedet ikke, hvordan du, Jakob E, kan mene at Cakir ville være fremragende som finale-dommeren, når han formår at sætte sig selv i så stort fokus ved tvivlsomme kendelser (eller mangel på samme), der får alt for meget betydning for kampen.

Det her er lidt underligt synes jeg. For hvis der opstår situationer der er så 50/50 som der var i går, ja så bliver dommeren jo nødt til at sætte sig i fokus, da det ene hold uanset hvad vil føle sig bortdømt da dommen kunne gå begge veje Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #15904: 06 Mar 2013, 21:19 »

I øvrigt så husk nu at bevar den pæne tone drenge Wink Det gik rigtig fint i går, og synes vi skal bevare respekten for hinandens holdninger, selvom det er et følelsesladet emne!
« Seneste Redigering: 06 Mar 2013, 21:22 af verdenskrig » Logged

Cool

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #15905: 06 Mar 2013, 21:21 »

Det her er lidt underligt synes jeg. For hvis der opstår situationer der er så 50/50 som der var i går, ja så bliver dommeren jo nødt til at sætte sig i fokus, da det ene hold uanset hvad vil føle sig bortdømt da dommen kunne gå begge veje Peace

Ja, det har du helt ret i! Forstå det sådan her: Ved en så 50/50 situation, som jeg fx synes Nani situation er, synes jeg, at han sætter sig selv i unødvendig fokus ved at give det røde kort, der får så fatal betydning for en ellers perfekt kamp. Jeg føler, at et gult kort kunne forsvares i den givne situation, og derfor burde han have holdt sig til det, og ikke påvirke kampen så meget, som den desværre blev.

Jeg vil så også lige sige, at jeg er meget i tvivl om hele Nani situationen. Den er godt nok svær.

I øvrigt så husk nu at bevar den pæne tone drenge Wink Det gik rigtig fint i går, og synes vi skal bevare respekten for hinandens holdninger!

God påmindelse! Ros herfra, det fungerer sgu meget bedre end når i uden grund eller besked begynder at slette indlæg, som visse andre i crewet gerne vil.

former zoesuckins

verdenskrig
Manager

« Svar #15906: 06 Mar 2013, 21:25 »

Ja, det har du helt ret i! Forstå det sådan her: Ved en så 50/50 situation, som jeg fx synes Nani situation er, synes jeg, at han sætter sig selv i unødvendig fokus ved at give det røde kort, der får så fatal betydning for en ellers perfekt kamp. Jeg føler, at et gult kort kunne forsvares i den givne situation, og derfor burde han have holdt sig til det, og ikke påvirke kampen så meget, som den desværre blev.

Jeg vil så også lige sige, at jeg er meget i tvivl om hele Nani situationen. Den er godt nok svær.

Jeg er delvist enig. For jeg havde nok også nøjedes med et gult kort.
Men du skal tænke på at dommeren ikke har 22 vinkler at se det fra i super slow. Han ser det fra en vinkel, og skal træffe en beslutning ud fra det, og uden at kende vinklen, så har den måske forhindret ham i at se at Nani kiggede på bolden.

Det kunne egentlig være spændende med et link der viser hvor dommerens placering er Smiley
Men ja det er en hård kendelse, som dog kan forsvares. Udover det synes jeg ikke han bringer sig unødigt i fokus. Synes han lod kampen have et godt flow, og lod holdene gå til den. Det er så også et argument for at han nok skulle have holdt sig til det gule kort.

Cool

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #15907: 06 Mar 2013, 21:29 »

Jeg er delvist enig. For jeg havde nok også nøjedes med et gult kort.
Men du skal tænke på at dommeren ikke har 22 vinkler at se det fra i super slow. Han ser det fra en vinkel, og skal træffe en beslutning ud fra det, og uden at kende vinklen, så har den måske forhindret ham i at se at Nani kiggede på bolden.

Det kunne egentlig være spændende med et link der viser hvor dommerens placering er Smiley
Men ja det er en hård kendelse, som dog kan forsvares. Udover det synes jeg ikke han bringer sig unødigt i fokus. Synes han lod kampen have et godt flow, og lod holdene gå til den. Det er så også et argument for at han nok skulle have holdt sig til det gule kort.

Det er rigtigt og jeg har stor respekt for dommerens beslutning - det er utrolig modigt af ham, og han håndterer det flot efterfølgende. At jeg så synes det var en forkert beslutning, er noget andet.

Med det sidste rammer du fuldstændig min holdning. Kampen havde nemlig et godt flow og den tog en ærgerlig drejning ved det røde kort, som jeg godt syntes kunne have været undgået. Derfor synes jeg, han bragte sig selv i unødvendigt fokus.

former zoesuckins

Metsu1
Manager

« Svar #15908: 06 Mar 2013, 21:30 »

Jeg bevarede sgu ikke den pæne tone i går og skal beklage, hvis jeg trådte nogle over tæerne, men jeg må samtidig sige til alle de ikke United fans, der er i tråden, at jeg efterhånden er lidt træt af, at vi ikke må udtrykke vores utilfredshed i vores egen tråd. Det er muligt, at vi set over hele kampen ikke kan tillade os at føle os snydt, men der er ingen tvivl om, at det røde kort til Nani ændrede kampen og jeg synes personligt stadig ikke, at den var til rødt og det er der ingen af jer, der kan overbevise mig om.

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #15909: 06 Mar 2013, 21:32 »

Jeg bevarede sgu ikke den pæne tone i går og skal beklage, hvis jeg trådte nogle over tæerne, men jeg må samtidig sige til alle de ikke United fans, der er i tråden, at jeg efterhånden er lidt træt af, at vi ikke må udtrykke vores utilfredshed i vores egen tråd. Det er muligt, at vi set over hele kampen ikke kan tillade os at føle os snydt, men der er ingen tvivl om, at det røde kort til Nani ændrede kampen og jeg synes personligt stadig ikke, at den var til rødt og det er der ingen af jer, der kan overbevise mig om.

Well Said...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15910: 06 Mar 2013, 21:33 »

Vi har skam fulgt ihærdigt med fra sidelinjen, men på trods af at sindene har været i kog, har folk faktisk holdt til en rimelig sober og argumenterende debat (på trods for enkelte smuttere, især fra dig Metsu, som jeg var lige ved at hive fat i Wink ).

Det er vist umuligt at nå til nogen konklusion eller enighed i debatten om hvorvidt dommeren var en nar og om Nani skulle have været vist ud. En ting er sikkert, og det er at alle argumenter efterhånden er blevet fremlagt. Det er en subjektiv vurdering som vi ikke når videre på, så måske skulle vi bare droppe debatten om lige præcis den situation, og diskutere noget andet, som DN på et tidspunkt lagde op til Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager

« Svar #15911: 06 Mar 2013, 21:41 »

Det er rigtigt og jeg har stor respekt for dommerens beslutning - det er utrolig modigt af ham, og han håndterer det flot efterfølgende. At jeg så synes det var en forkert beslutning, er noget andet.

Med det sidste rammer du fuldstændig min holdning. Kampen havde nemlig et godt flow og den tog en ærgerlig drejning ved det røde kort, som jeg godt syntes kunne have været undgået. Derfor synes jeg, han bragte sig selv i unødvendigt fokus.

Set fra den vinkel har du ret - Helt enig. Kendelsen følger ikke op på kampens øvrige linie. Men igen er der også andre ting man må have med i perspektivet når man skal vurdere hans præstation. Tror dog vi er ret enige når alt kommer til alt Opstemt

Selvfølgelig kommer sindende lidt i kog, eftersom det var en meget emotionel kamp med mange dramatiske øjeblikke.
At tonen er lidt hård til tider er selvfølgelig helt forudsigeligt, men så længe folk holder sig til emnet og går efter bolden og ikke manden så går det nok.

Personligt synes jeg vi havde en god debat i går og kom godt hele vejen rundt om emnet, mens folk holdt hovedet nogenlunde koldt på trods af det var så kort tid efter kampen.
At i bliver prikket til for at tude over dommeren kunne du da have sagt dig selv, i får jo altid hvad i peger efter Wink

Cool

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #15912: 07 Mar 2013, 01:13 »

Bare lige en tanke om situationen ved Nani's røde kort...

Hvad nu hvis det var en Real-spiller der var kommet sådan ind i en United-spiller og havde sluppet med gult?
Og hvad nu hvis det var Pepe der havde lavet den og kun fik gult???

Smiley

Jeg tror ikke man havde rost dommeren for kun at give gult kort?

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #15913: 07 Mar 2013, 01:16 »

Og så noget helt andet...

Rooney rygtes væk igen!

http://oldtrafford.dk/nyheder/rygte-rooney-er-paa-vej-vaek

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #15914: 07 Mar 2013, 12:25 »

De engelske medier skal jo have noget at skrive om når Rooney starter ude på bænken i sådan en kamp. Men som Rene Muelesteen(staves?) også sagde, så skulle han ind i anden halvleg for at give lidt mere power når spillerne var ved at være trætte, og det var jo også en god taktik, som også havde fungeret hvis dommeren ikke smed Nani ud. Og hvis Nani ikke var blevet smidt ud, og Rooney var kommet ind, så havde de nok ikke haft noget at skrive om.

Sider: 1 ... 1059 1060 [1061] 1062 1063 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010