home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23474
  0 Brugere, 572 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LaicOaken
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 941 942 [943] 944 945 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1437935 gange)
Batigol
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #14130: 11 Feb 2012, 18:48 »

Enig Daniel. Kunne forstå hvis han havde stoppet op foran Suarez, lidt ligesom Gattuso gjorde mod Christian Poulsen. Så havde det været en helt anden sag. For det var jo nede i hjørnet ved spillertunnellen, og Evra skulle jo også ud der.

Hvori består den store forskel? Der er mindre end en meter mellem Evra og Suárez. Om han vender sig mod Suárez er i og for sig fuldkommen irrelevant, da der vidst ikke kan herske megen tvivl om hvorvidt det var en direkte provokation overfor Suárez eller ej. Den der med at han 'bare jubler i nærheden af Suárez' holder bare ikke en meter, for som tidligere påpeget har manden en hel fodboldbane at gøre godt med, og hvis Evra absolut følte et behov for at juble lige der hvor Suárez stod, kunne han have ventet de 5 sekunder det tog for Suárez at komme væk. At man kan stille spørgsmålstegn ved om det er en hån fra Evra's side, må jeg ærligt talt stille mig fuldstændigt uforstående overfor.

Lad mig i øvrigt lige understrege, hvis dette ikke blev tydeliggjort nok i mit forrige indlæg, at jeg på ingen måde forsøger at tage parti i denne sag, men at jeg udelukkende udtrykker min undren over at Evra lader en så stor chance, for at stå tilbage som den større, forbipassere.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #14131: 11 Feb 2012, 18:48 »

Mfsjovhat, der er da noget du har misforstået ved hele sagen. I den domstol, eller de regler han blev dømt ud fra, er det nemlig præcis sådan, at de gerne må dømme ud fra hvilken part de har størst tiltro til, og i dette tilfælde langt størst tiltro til.

verdenskrig
Manager

« Svar #14132: 11 Feb 2012, 18:57 »

Man kan vel også sige det havde været en noget anerledes situation såfremt Suarez havde gjort så noget. Suarez har vel chikaneret Evra nok til at han aldrig ville kunne tillade sig sådan noget.

Så du siger altså det var at chikanere? Hvilket jeg btw er enig i, og jeg hader slet ikke Evra for det her. Det er sgu kun forståeligt at han jubler og håner Suarez, det er jo bare et spil de har mellem hinanden nu.

Det er jo blandt andet en af de ting som er fede ved fodbold, det følelsemæssige som kan kamme over.. Netop derfor fatter jeg stadig ikke at Evra ikke kunne tae en verbal brydekamp som en mand uden at skulle tude til FA.. Men ham om det Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #14133: 11 Feb 2012, 19:00 »

Så du siger altså det var at chikanere? Hvilket jeg btw er enig i, og jeg hader slet ikke Evra for det her. Det er sgu kun forståeligt at han jubler og håner Suarez, det er jo bare et spil de har mellem hinanden nu.

Det er jo blandt andet en af de ting som er fede ved fodbold, det følelsemæssige som kan kamme over.. Netop derfor fatter jeg stadig ikke at Evra ikke kunne tae en verbal brydekamp som en mand uden at skulle tude til FA.. Men ham om det Smiley
Nej nej flotte fyr, jeg siger at Suarez tidligere har chikaneret Evra nok til at han overhovedet skulle kunne gøre noget som kan minde om at være provokerende over Evra. Han skal back the fuck off nu.

verdenskrig
Manager

« Svar #14134: 11 Feb 2012, 19:02 »

Nej nej flotte fyr, jeg siger at Suarez tidligere har chikaneret Evra nok til at han overhovedet skulle kunne gøre noget som kan minde om at være provokerende over Evra. Han skal back the fuck off nu.

Bedømt ud fra dagens kamp lader det ikke til at Suarez vil efterkomme dine ordre  Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Swizz CataR
Manager

« Svar #14135: 11 Feb 2012, 19:30 »

Rooney, Rooney, Rooney!! Tunge Fed kamp idag, vildt nice med den sejr Opstemt

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14136: 11 Feb 2012, 19:43 »

Vi er jo næsten enige, verdenskrig, men filmen knækker altså bare, når det går fra "verbal brydekamp" til racistiske udtalelser. Det skal man - uagtet at man så selv er et dumt svin - altså bare ikke finde sig i.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14137: 11 Feb 2012, 19:57 »

Hvori består den store forskel? Der er mindre end en meter mellem Evra og Suárez. Om han vender sig mod Suárez er i og for sig fuldkommen irrelevant, da der vidst ikke kan herske megen tvivl om hvorvidt det var en direkte provokation overfor Suárez eller ej. Den der med at han 'bare jubler i nærheden af Suárez' holder bare ikke en meter, for som tidligere påpeget har manden en hel fodboldbane at gøre godt med, og hvis Evra absolut følte et behov for at juble lige der hvor Suárez stod, kunne han have ventet de 5 sekunder det tog for Suárez at komme væk. At man kan stille spørgsmålstegn ved om det er en hån fra Evra's side, må jeg ærligt talt stille mig fuldstændigt uforstående overfor.

Lad mig i øvrigt lige understrege, hvis dette ikke blev tydeliggjort nok i mit forrige indlæg, at jeg på ingen måde forsøger at tage parti i denne sag, men at jeg udelukkende udtrykker min undren over at Evra lader en så stor chance, for at stå tilbage som den større, forbipassere.
Selvfølgelig kunne Evra se endnu bedre ud i forhold til det moralske aspekt i denne sag, hvis han blot havde løbet ud og jublet lidt længere væk fra Suaréz, det medgiver jeg dig. Men jeg anser ikke situationen som værende så kontroversiel som det er blevet blusset op til, og det er bestemt en af de evige mange overdramatiseringer .

Jeg kan ikke rigtig se, hvor I vil hen, for at være ærlig. Ja, man kan opfatte det som provokation eller hån/hoveren, og hvad så? Han har vel lov til det?

Batigol
Manager

« Svar #14138: 11 Feb 2012, 20:54 »

Selvfølgelig kunne Evra se endnu bedre ud i forhold til det moralske aspekt i denne sag, hvis han blot havde løbet ud og jublet lidt længere væk fra Suaréz, det medgiver jeg dig. Men jeg anser ikke situationen som værende så kontroversiel som det er blevet blusset op til, og det er bestemt en af de evige mange overdramatiseringer .

Jeg kan ikke rigtig se, hvor I vil hen, for at være ærlig. Ja, man kan opfatte det som provokation eller hån/hoveren, og hvad så? Han har vel lov til det?

Nu har jeg hverken kaldt det kontroversielt eller blusset det op til noget som helst. Ligeledes har jeg på intet tidspunkt påstået at han ikke skulle have lov til at håne eller hovere. Det eneste jeg har udtalt mig om er hvorvidt det er en god eller en dårlig idé at gøre ovenstående, og hvilken side jeg hælder til har jeg vidst fået klargjort.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14139: 11 Feb 2012, 21:04 »

Nu har jeg hverken kaldt det kontroversielt eller blusset det op til noget som helst. Ligeledes har jeg på intet tidspunkt påstået at han ikke skulle have lov til at håne eller hovere. Det eneste jeg har udtalt mig om er hvorvidt det er en god eller en dårlig idé at gøre ovenstående, og hvilken side jeg hælder til har jeg vidst fået klargjort.
Nu var det heller ikke udelukkende henvendt til dig.

Jeg synes bestemt, at I har blusset det op til noget fuldstændig overdramatiserende, og jeg forstår slet ikke, hvorfor at vi har denne diskussion. Manden hævner sig blot lidt, i form af noget jubel, som sagtens kan anses som værende provokerende eller hånene om man vil.

Batigol
Manager

« Svar #14140: 11 Feb 2012, 21:26 »

Nu var det heller ikke udelukkende henvendt til dig.

Jeg synes bestemt, at I har blusset det op til noget fuldstændig overdramatiserende, og jeg forstår slet ikke, hvorfor at vi har denne diskussion. Manden hævner sig blot lidt, i form af noget jubel, som sagtens kan anses som værende provokerende eller hånene om man vil.

Hvis du ikke forstår det, kan jeg varmt anbefale dig at læse et af de indlæg, hvor jeg, endda ganske omfattende, fortæller om hvorfor jeg synes det var et dumt træk af Evra.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14141: 11 Feb 2012, 21:39 »

Hvis du ikke forstår det, kan jeg varmt anbefale dig at læse et af de indlæg, hvor jeg, endda ganske omfattende, fortæller om hvorfor jeg synes det var et dumt træk af Evra.
Jeg forstår det sæmånd sagtens.

Du synes at han synker ned på Suaréz' niveau, hvilket jeg personligt er dybt uenig i.

HansenLFC
Gæst

« Svar #14142: 11 Feb 2012, 21:49 »

Jeg forstår det sæmånd sagtens.

Du synes at han synker ned på Suaréz' niveau, hvilket jeg personligt er dybt uenig i.

Hvilket nivaeu er Suarez på? Pt. er der store tvivl spørgsmål omkring hvem som nægtede at give hånd. Du ved, der skal to til tango.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14143: 11 Feb 2012, 21:54 »

Hvilket nivaeu er Suarez på? Pt. er der store tvivl spørgsmål omkring hvem som nægtede at give hånd. Du ved, der skal to til tango.
Jeg indikere vel lidt til det i overstående indlæg, da jeg er uenig i FC Barcelona's påstand.

HansenLFC
Gæst

« Svar #14144: 11 Feb 2012, 22:00 »

Sider: 1 ... 941 942 [943] 944 945 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010