home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:02:08 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 10:46:58 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  0 Brugere, 870 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 29 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 780 781 [782] 783 784 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1446283 gange)
Newton Heath
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #11715: 01 Maj 2011, 17:03 »

Ærgerligt vi taber, jeg synes egentlig at uafgjort havde været fortjent samlet set, men okay, sådan skulle det ikke være, og mesterskabskampen lever på højeste blus. Nu kan vi se frem imod Chelsea-kampen næste weekend hvor vi for alt i verden bare ikke må tabe. Vi skal nok vinde mesterskabet.

Med hensyn til anden halvleg synes jeg egentlig vi var rigtig godt med, men Arsenal fik målet efter en gang passiv forsvarsspil og vi havde ikke rigtig noget modsvar. Et par halvfarlige frispark og en chance til Nani var det nærmeste vi kom, og så ved jeg ikke om Chris Foy ville betale Arsenal tilbage efter have set Vidic-episoden i pausen, for jeg synes helt bestemt at der er straffespark til Owen. Han bliver stemplet på anklen af Clichy, men okay, skal vi kigge på dommerpræstationen i helhed var det mindst lige så meget til vores side.

Bittert vi taber, tror dog stadig vi hjemtager mesterskabet når Old Trafford lægger fort til kampen mod Chelsea. En sejr og vi er mestre, en uafgjort og vi er tæt på. Tør ikke tænke på et nederlag.

UNITED <3

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #11716: 01 Maj 2011, 17:11 »

Om Arsenals sejr var fortjent kan man altid diskutere. Den var i hvert fald ikke ufortjent. Jeg synes vores forsvarsspil ved deres mål var helt ufatteligt passivt og så måtte det jo ende galt. Vi formåede desværre ikke at skabe det store. Et par semifarlige frispark og Nanis chance var hvad det blev til. I øvrigt fatter jeg hat af hvorfor Fabio ikke sparkede selv, da han var igennem i højre side i første halvleg?!
Jeg kunne egentlig godt have tænkt mig at vi havde haft Giggs med i dag. Jeg synes det er underligt at spare ham til Schalke og Chelsea kampene når nu han har været i så god form på det sidste. Så hellere bruge ham i dag og spare ham mod Schalke, da jeg anser dagens kamp som vigtigere end den på onsdag, for jeg er ret sikker på at vi nok skal køre den stille og roligt hjem mod Schalke.

Og i øvrigt så var der naturligvis klart straffe til Arsenal. Owen-episoden så jeg ikke så godt, men det kunne godt se ud som om at han blive stemplet på læggen. Er jeg helt forkert på den?
Lige meget hvad, så skal vi ikke brokke os over dommeren.

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #11717: 01 Maj 2011, 17:14 »

Owen-episoden så jeg ikke så godt, men det kunne godt se ud som om at han blive stemplet på læggen. Er jeg helt forkert på den?

Det kan jeg, som Arsenal-fan sige, at du har ret i. Han blev i mine øjne stemplet. Om det var hårdt nok til, at det fik ham ud af balance/fik ham til at falde, kan jeg ikke sige, men der er ihvertfald kontakt, og der burde dermed nok have været blevet dømt straffespark, men med den øvrige dommerpræstation taget i betragtning, er den omtalte hændelse ikke ligefrem noget, der går mig på. :-)

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11718: 01 Maj 2011, 17:16 »

Det kan jeg, som Arsenal-fan sige, at du har ret i. Han blev i mine øjne stemplet. Om det var hårdt nok til, at det fik ham ud af balance/fik ham til at falde, kan jeg ikke sige, men der er ihvertfald kontakt, og der burde dermed nok have været blevet dømt straffespark, men med den øvrige dommerpræstation taget i betragtning, er den omtalte hændelse ikke ligefrem noget, der går mig på. :-)

Der var klar kontakt, og omend jeg synes at Owen faldt med en Nani nemhed, så burde der have været dømt straffe, ja.

Men tak for kampen ligeover får du herinde i stedet, NH Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Newton Heath
Manager

« Svar #11719: 01 Maj 2011, 17:21 »

Owen har jo de sygeste glasben, så der skal ikke den vilde kontakt til at han falder, men som det umiddelbart ser ud synes jeg at der er nok kontakt til at straffesparket skal dømmes under normale omstændigheder. :-)

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11720: 01 Maj 2011, 17:24 »

Owen har jo de sygeste glasben, så der skal ikke den vilde kontakt til at han falder, men som det umiddelbart ser ud synes jeg at der er nok kontakt til at straffesparket skal dømmes under normale omstændigheder. :-)

Ja, det burde det helt sikkert Smiley

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #11721: 01 Maj 2011, 17:41 »

Ak ja, Arsenal snydt for rødt kort til Vidic.

Hvis i vinder kampen, vil Ferguson nok gå ud og sige dommeren var ok.

Hvorfor skriver du ikke noget konstruktivt!? Pisse irriterende...

Back to topic! - Vi taber i dag, og lukker faktisk Chelsea, og måske Arsenal ind i kampen om PL-trofæet i år. Synes vi har en udmærket første halvleg, hvor bl.a. Fabio skal scorer. Vidic skulle have haft rødt, og vi er heldige at ingen ser det.

I 2. halvleg synes jeg også kampen forholder sig relativt jævnbyrdigt, men vi mangler det sidste for at blive farlige. Owen-episoden kan man ikke brokke sig over, da det går begge veje med hensyn til kendelserne. Chicharito får et par forsøg, men har det faktisk lidt svært med, rigtig at komme frem til det store. Rooney virker lidt frustreret i dag. Synes vi mangler lidt idéer i offensiven, og Arsenal forsvarer deres føring på flot vis, fortjent som jeg ser det.

Håber virkelig bare at vi samler selvtilliden sammen igen til i næste weekend, når vi tager i mod Chelsea. Ang. Schalke-kampen er jeg ikke nervøs, da vi selvfølgelig skal kunne forsvarer vores flotte resultat i Tyskland.

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #11722: 01 Maj 2011, 18:21 »

Jeg synes at United i en længere periode har bevist, at der mangler en kreativ spiller i midten.
Nu når Scholes er blevet ældre og Anderson aldrig har udviklet sig til den kreative spiller, som man måske havde forventet af ham. Vi har mange gode balance spillere på midten, men vi mangler lige det sidste afgørene. Rooney falder ned engang imellem og spiller positionen. Dog mener jeg ikke, det er optimalt i længden, da jeg hellere vil se ham længere fremme.   

Jeg læste for et par måneder siden, at vi var sat i forbindelse med Charlie Adam (ligesom alle de andre engelske klubber.)
Dog kan jeg godt have en fidus til  ham som afløser for Scholes, da de lidt af de samme lighedspunkter. Desuden tror jeg også SAF's gode forhold til IH vil spille en rolle i den sag. Smiley

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Newton Heath
Manager

« Svar #11723: 01 Maj 2011, 18:24 »

Charlie Adam er en dygtig spiller, men nej, han skal ikke være afløseren for Paul Scholes i mine øjne, det er han simpelthen ikke god nok til.

Han er en hårdtslidende arbejdshest med et ganske habilt spark og vel også det nærmeste man kommer på en kreativ faktor på Blackpools midtbane, men no way han er god nok til at være vores helt store erstatning for Scholes til den centrale del af midtbanen. Her skal vi altså helst have fat i en topklasse spiller og selvom Adam uden tvivl er dygtig så mener jeg ikke at han er god nok. Jeg kan enormt godt lide Blackpool og Ian Holloway hvorfor jeg har siddet og set et par af deres seneste kampe, og selvom Adam har en stor betydning, så er det altså ikke alle hans pasninger der er af lige stor kvalitet.

Whitetiger
Juniorspiller
**

« Svar #11724: 03 Maj 2011, 11:20 »

Til kampen imorgen imod Schalke har Ferguson udtalt, at han starter med Owen og Berbatov.

Bliver denne kamp, en skæbne kamp for Owen og Berba's fremtid i klubben???

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11725: 03 Maj 2011, 13:06 »

Til kampen imorgen imod Schalke har Ferguson udtalt, at han starter med Owen og Berbatov.

Bliver denne kamp, en skæbne kamp for Owen og Berba's fremtid i klubben???

Det virker i hvert fald som en logisk teori. Både Owen og Berbatov har været marginalspillere i anden halvdel af sæsonen - Men problemet for Ferguson er bare at han ikke kan få nær så meget for Berbatov som han gav for ham, og næsten ingenting for Owen. Og hvem skal han så have som reservespillere for Berbatov og Hernandez? Obertan? Ellers må han jo ud og handle igen...

Szczesny
Manager

« Svar #11726: 03 Maj 2011, 13:15 »

Det virker i hvert fald som en logisk teori. Både Owen og Berbatov har været marginalspillere i anden halvdel af sæsonen - Men problemet for Ferguson er bare at han ikke kan få nær så meget for Berbatov som han gav for ham, og næsten ingenting for Owen. Og hvem skal han så have som reservespillere for Berbatov og Hernandez? Obertan? Ellers må han jo ud og handle igen...

Macheda og Welbeck er mine bud... Owen ryger nok til sommer, men han har også været marginalspiller siden sin ankomst. Så kan Macheda og/eller Welbeck passende overtage hans rolle, og presse Berbatov. Hernandez er vel starter nu hvor Rooney er rykket ned på midtbanen, hvilket også burde gøre vejen til spilletid kortere for reserverne

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Erzael
Manager

« Svar #11727: 04 Maj 2011, 17:21 »

Så er det i aften vi får besøg fra Tyskland på Old Trafford. Regner stærkt med en sikker samlet sejr, håber at denne kamp allerede er lukket. Hvad tror i? Smiley

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #11728: 04 Maj 2011, 17:45 »

Så er det i aften vi får besøg fra Tyskland på Old Trafford. Regner stærkt med en sikker samlet sejr, håber at denne kamp allerede er lukket. Hvad tror i? Smiley

Jeg frygter et nederlag. Jeg er bange for at vi undervurderer Schalke. Jeg er også bange for, at der ikke er så stort i fokus på kampe, i og med vi vandt 0-2 i Tyskland, men til dels også fordi mesterskabet endnu ikke er sikret. Jeg synes også at det er et vink med en vognstang, at han ikke stiller i stærkeste. Jeg håber på en sejr, men frygter det modsatte. Jeg er dog på ingen måde i tvivl om, at vi nok skal gå videre samlet. Smiley 

If you can't join them, beat them.

SirToby
Manager

« Svar #11729: 04 Maj 2011, 19:05 »

Fergie burde være i stand til at sætte dem op til kampen, og Schalke fortjener egentlig heller ingen respekt efter deres dårlige indsats sidste tirsdag - de havde næsten ingenting at sige. Vi skal slå dem, og spillerne er klar til sikre finalebilletten.

Vi ved, at Berbatov, Scholes og Owen spiller. Jeg tror på følgende 11:

van der Sar
O'Shea - Evans - Vidic - Fabio
Valencia - Gibson - Scholes - Giggs
Owen - Berbatov

2-0 til os, Giggs og Owen på tavlen.

Kom så! Der er den tredje CL-finale på fire år på spil! UNITED!!!

Sider: 1 ... 780 781 [782] 783 784 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010