Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 11:02:08
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
I går
kl. 10:46:58
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
12 Jan 2025, 20:51
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23495
1 Bruger, 1029 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejthanisandra
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
781
782
[
783
]
784
785
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1446183 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #11730:
04 Maj 2011, 19:48 »
Jeg kan ikke forestille mig noget andet resultat end en United sejr. De plejer at være godt opsatte til de store kampe, og Schalke viste i første kamp hvor nemme de er at spille igennem, så på et fyldt og opstemt OT, skal United nok vinde og gå videre uden problemer.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Thore
Manager
«
Svar #11731:
04 Maj 2011, 20:41 »
Jeg lugter et par personlige fejl.. Evans og O'shea er en farlig cocktail. Jeg ville være noget mere tryg hvis vi havde Vidic med. Det bliver en stor test for et par af vores spillere i aften, men jeg tror de klare den!
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
Frederikbjerg
Landsholdsspiller
«
Svar #11732:
04 Maj 2011, 20:42 »
Det var da vanvittigt flot, med de pokaler ned ad langsiden!!!
If you can't join them, beat them.
Arsrea
Landsholdsspiller
«
Svar #11733:
04 Maj 2011, 21:17 »
Så køre vi den sikkert hjem, det er da helt sikkert!
Følg mig på twitter, hvor jeg skriver en del om Football Manager.
JimmyGP
Manager
«
Svar #11734:
04 Maj 2011, 21:21 »
Da jeg er strandet på arbejde og jeg ikke kommer hjem før kampen er færdig spillet er jeg simpelthen nød til at spørge; Er det en god kamp? Jeg har læst mig til på teksttv at Valencia har scoret til 1-0 - nogen der kan sige lidt om målet?
WEMBLEY HERE WE COME
- Veni, vidi, vici -
WaterWar
Reserveholdsspiller
«
Svar #11735:
04 Maj 2011, 21:27 »
Jeg kan anbefale BBC's live text, da de beskriver det hele meget godt. Desuden kommer der indput fra "kommentatoren" og folk der skriver ind:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/9475290.stm
Official member of Manchester United Football Club
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #11736:
04 Maj 2011, 23:15 »
Som jeg havde forventet inden opgøret, så står vi nu på Wembley d. 28 maj, skønt!
Udmærket kamp, hvor vi kontrollerer alting godt. Anderson er fantastisk, når han har selvtilliden i orden. Har altid haft en fidus til den lille brasilianske midtbanespiller. Kan huske da mange kritiserede ham, og sagde at han ikke havde niveauet til at begå sig i United, men mandens potentielle niveau er meget højt, og som udtrykt i ovenstående, så skal han bare finde sin selvtillid, og det gør han bl.a. ved sin præstation i dag.
Jeg er meget optimistisk omkring finalen, og synes det er sødt at høre på de optimistiske og selvfede "Barca-fans" som egentlig er medløbere, (størstedelen, af dem jeg kender.) Vi er verdens bedste hold, når vi kigger på organsationen. Vi mestrer alle faser af spillet i ekstrem høj grad, grundet vores bredde i truppen. Vi har alle spilletyper, og det giver et fantastisk samlet mandskab, som kan kompensere for hinanden. Samtidig har vi en manager, som håndtere spillerne fabelagtigt.
We're the famous Man United and we're going to Wembley! <3
jemil
Landsholdsspiller
«
Svar #11737:
05 Maj 2011, 00:30 »
WEMBELY, WEMBELY, WE'RE THE FAMOUS MANCHESTER UNITED AND WE'RE GOING TO WEMBELY!
19-18!
DavidMadsen
Manager
«
Svar #11738:
08 Maj 2011, 11:37 »
I dag er dagen, hvor vi kan vinde det 19. mesterskab. I dag er dagen, hvor vi kan skrive os i historiebøgerne. Hvis vi vinder i dag, så nægter jeg at tro på, at vi kan smide mesterskabet væk. Hvis vi vinder i dag, skal vi bare have et point mod enten Blackburn eller Blackpool, for at være sikre på guldet. Spiller vi uafgjort i dag, så skal vi stadigvæk vinde mindst én kamp.
Vi spiller hjemme på Old Trafford, og dommeren hedder i dagens anledning Howard Webb. Jeg er meget tilfreds pga. hans dommerkvaliteter, og nogle vil nok hævde, at det er fordi, han dømmer til Uniteds fordel. Det mener jeg nu ikke altid han gør, men han har haft nogle alvorlige svipsere i United-regi. Men ifølge alle andre fans, så har alle Englands dommere vel snart været med United. Der bliver nok stort fokus på Webb i dag, men jeg tror slet ikke, vi behøver hans hjælp.
Jeg tror sagtens, vi kan slå Chelsea. Vi var overordnet set bedre i Champions League-kampene, og i ligaen var det bare en forfærdelig anden halveg såvel som dommeren, der stod i vejen for en sejr. Jeg tror, vi har den fornødne styrke til at vinde, og jeg tror selvfølgelig også, at vi vinder.
Torres har "fået gang i" målmaskinen, men jeg frygter stadigvæk Drogba mere end ham. Essien er en anden nøglespiller, der skal lukkes ned for. Meget af slaget kommer til at foregå på midtbanen, der er Chelseas helt store styrke. Hvis vi kan sætte os på kampen, eller levere fremragende kontrafodbold som tidligere, så bør vi kunne vinde. Rooney bliver - igen i dag - en nøglespiller.
Håber på noget ala følgende:
VDS
Rafael - Rio - Vidic - Evra
Valencia - Giggs - Carrick - Nani
Rooney - Hernandez
Både Valencia, Nani og Giggs starter næppe på midtbanen i dag. Vi får nok Park at se, og hvis Rafael ikke er i tip top stand, så spiller Fabio eller O'Shea. Det ville overraske mig noget, hvis Berbatov er med fra start i dag, hvis der ikke er kommet nogle pludselige skader.
Go' kamp drenge. Vi vinder 2-1!
Newton Heath
Manager
«
Svar #11739:
08 Maj 2011, 11:40 »
Fem og en halv time, så langt er der cirka til at årets største kamp i engelsk fodbold fløjtes igang på Old Trafford. Vi står overfor Chelsea i hvad der ligner den helt afgørende kamp om mesterskabet anno 2010/2011. Efter en underlig sæson i det engelske står United nu med tre spillerunder igen med den helt store matchbold, når Chelsea der er tre point efter os gæster Manchester. Der kan ikke være megen tvivl om at en United-sejr vil sikre det engelske mesterskab. Omvendt vil en Chelsea-sejr bringe dem op på førstepladsen og give dem fordelen inden de resterende to kampe. En pointdeling er bestemt også tænkelig, og denne vil United uden tvivl kunne bruge til mest.
Hele ugen har der været gejlet op til den her altafgørende kamp og begge holds spillere og trænere har været ude med kommentarer i medierne. Nani har sagt at United har det psykologiske overtag og at han forventer et hårdtspillende Chelsea-mandskab, Ancelotti mener at der ikke er nogen hemmeligheder inden opgøret og at det er et "vind eller forsvind" opgør for dem, Ferguson har sagt at træthed bliver et vigtigt moment i opgøret, ja sågår Andy Cole har også været ude i medierne og advaret sit tidligere hold Manchester United om at passe godt på Drogba og Essien. Meget mere har været sagt og meget mere vil nok blive sagt inden kampstart klokken 17:10 dansk tid.
Dommeren idag hedder Howard Webb og Ferguson har tidligere på ugen udtalt at kampen har fået Englands i særklasse bedste dommer, men at han alligevel frygter at dommerfejl vil afgøre denne vitale kamp. Med hensyn til skadessituationen hos begge mandskaber er der ingen indskrevet i Chelsea som dermed kan stille med stærkeste hold. United har få skader, Owen Hargreaves er meldt definitivt ude, mens Da Silva-brødrene er tvivlsomme men ventes klar. Den danske keeper Anders Lindegaard er også tilbage på træningsbanen, men ventes næppe at komme i spil til dagens opgør.
Jeg håber vi stiller i følgende opstilling:
VDS
Fabio-Ferdinand-Vidic-Evra
Valencia-Carrick-Giggs-Park
Rooney-Hernandez
Bænk: PiG, O'Shea, Smalling, Scholes, Fletcher, Nani, Berbatov
For første gang i lang tid har jeg ikke haft det store besvær med at udvælge mit foretrukne hold til kampen. VDS på mål er indlysende, mens Vidic, Ferdinand og Evra er det samme i forsvarskæden. Grunden til at jeg foretrækker Fabio frem for O'Shea er at han har meget mere speed i fødderne og samtidig kan være en større trussel fremme på banen om nødvendigt. O'Shea er en stabil spiller, men jeg frygter at han nosser i det, og derfor ser jeg hellere en for tiden velspillende Fabio på pladsen. Rafael kunne også komme i spil, men jeg synes han har en ærgerlig tendens til at tabe hovedet i de store kampe, og dette skulle helst ikke ske i årets hidtil vigtigste kamp.
Midtbanen tog mig ikke længe at sammensætte, Valencia på højrekanten giver masser af speed, arbejdsraseri og livsfarlige indlæg. Carrick har virkelig spillet sig op det seneste stykke tid, og hans tilstedeværelse på midten af banen har betydet meget for os. Han er en stærk bolderobrer der klart vandt kampen mod Chelsea-midtbanen sidst det gik løs på Old Trafford. Giggs har en fantastisk evne til at spille disse kampe med ro, erfaring og ikke mindst taktisk snilde. Det samme har Park der ligesom sin fløjkollega Valencia også bidrager med et arbejdsraseri af en anden verden, hvilket altså er nødvendigt når man møder Chelsea. Nani har sikkert også været i spil, men han har gennemgået en nedadgående formkurve i mine øjne, og arbejder heller ikke nær så meget i det defensive spil som Valencia og Park. Dertil vil han være en livsfarlig joker at kunne smide ind, hvis altså vi skulle komme i problemer.
Helt fremme er Rooney og Hernandez allerede en oplagt duo, Rooney vil som altid trække ned på banen og tage imod boldene og samtidig arbejde lidt som en offensivt anlagt central midtbane spiller, mens Hernandez hele tiden skal tage de både mulige og umulige løb oppe foran. Samtidig bliver hans opgave også at stresse bagkæden hos Chelsea, så de ikke får ro til at sætte deres angreb op. Dette gjorde vi til perfektion sidst Chelsea gæstede OT.
Nå, nok optakt for nu, til slut vil jeg blot komme med mit bud på kampens udfald. Som den rødglødende United-fan jeg er skal jeg selvfølgelig tro på at vi kan sikre mesterskabet idag og det gør jeg faktisk også. Jeg føler vi er Englands i særklasse bedste hold og dette skal vi også fastslå idag ved at sætte Chelsea skakmat i mesterskabskampen. Jeg kan nemt leve med uafgjort, men min mavefornemmelse er god, og jeg tror på tre point.
2-1 til United - Rooney kommer på tavlen idag.
GLORY GLORY MAN UNITED!
«
Seneste Redigering: 08 Maj 2011, 11:44 af Newton Heath
»
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #11740:
08 Maj 2011, 13:21 »
Fremragende gennemgang som altid, NH.
Er næsten enig i alt, hvad du får skrevet her. Dog synes jeg ikke at vi skal lade en Nani sidde på bænken, da han jo er fabelagtig, og i min optik vores bedste spiller, når han rammer sit topniveau. Han har været aldeles fremtagende i denne sæson, men er enig i at han ikke lige helt har ramt hans potentiale i de sidste kampe. Dog mener jeg stadig han kan være altafgørende, grundet hans tekniske overlegenhed og kreative kundskaber med bold. Han har et uovertruffen speed i fødderne. Giggs som har ro og rutine, vil være fremragende på den centrale, helt enig. Han kan skabe en ro over hele holdet, hvilket også er vigtigt i sådanne kampe. Valencia er også fremragende. God ude på kanten, og kan ligge nogle farlige bolde indtil Chicharito, som jeg også har store forventninger til i dag. Hans fremragende timing er enestående, og hans målnæse er guddommelig.
Park er dygtig, ingen tvivl der. Men han besidder ikke den samme gnist i offensiven som, f.eks. Nani. Han har et fantastisk arbejdsraseri og godt blik for spillet. Han kan erobre bolde i Chelsea's opbygningsspil, men der ser jeg hellere nogle ankermænd og erobrere på den centrale, hvor Carrick jo også er fremragende.
Er nervøs, men mest af alt pisse spændt. Dette bliver stort, glæd jer!
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #11741:
08 Maj 2011, 13:27 »
Også fedt lavet af dig, David Madsen. Havde ikke set det før, men super fedt topbanner!
Som førnævnt, så glæd jer! God kamp til alle!
Newton Heath
Manager
«
Svar #11742:
08 Maj 2011, 13:27 »
Jeg er faktisk også delvist enig med dig, jeg mener ligesom dig at Nani på sit topniveau er en af vores markant bedste spillere, men hans bundniveau er desværre også ret lavt. Som nævnt har han haft svært ved at ramme det høje niveau vi alle ved han har på det seneste, men han har haft en fantastisk sæson, og havde det ikke været fordi at Valencia og Park gør det rigtig godt imod de store hold, så havde jeg da også gerne set Nani på banen. Mod de mindre hold mener jeg altid at Nani skal være med, men her hvor vi også har brug for en masse arbejdsraseri overfor Chelseas hårdtarbejdende midtbanespillere som Essien, Mikel/Ramires og Lampard foretrækker jeg Park og Valencia på kanterne, for de er mere solide i deres arbejde og kan samtidig begge bidrage offensivt. Park mangler den sidste gnist offensivt ja, men han har scoret et utal af vigtige mål på ufatteligt vigtige tidspunkter, og det ville ikke undre mig hvis han gjorde det igen. :-)
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #11743:
08 Maj 2011, 13:36 »
Måske kunne man, som du nævnte, starte inde med Park og Valencia på de to kanter, og så senere i forløbet skifte Nani ind, som er fyldt op med motivation og energi, og kan fremtvinge en masse chancer på London-klubbens banehalvdel. Han er vores bedste teknikker, måske i verden.
En ting ved jeg, jeg er ekstremt spændt!
Jarto
Ynglingespiller
«
Svar #11744:
08 Maj 2011, 14:13 »
Hold kæft en dag.. Formel 1, FCK-BIF, Giro d'italia og så United-Chelsea kampen
- Lækker sports-dag, hva' skal man vælge? Nu til kampen. Det er højst sandsynligt her mesterskabet bliver afgjort og det er så vigtigt. Vi er nød til at få point her. Rigtig fint Ferguson sparede kræfter i Schalke kampen. Dem skal vi have glæde af nu! Selv tør' jeg ikke komme med et bud på en startopstilling, men håber ihvertfald på Chicharito. Vidic, Ferdinand, Rooney, Evra burde også være sikre. Kunne godt tænke mig at vi prøvede Giggs af og lod ham starte inde. Mit bud er vi vinder 1-0, 2-1, eller 2-0. Håber selvfølgelig på det sidste bud
- God kamp drenge
19-18 nuff' said.
Sider:
1
...
781
782
[
783
]
784
785
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »