home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:11:17 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  0 Brugere, 805 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 740 741 [742] 743 744 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1447447 gange)
Thore
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #11115: 18 Mar 2011, 20:06 »

Jeg forstår ikke hvorfor folk er så bange for at trække Barcelona. Jovist er de fantastiske dygtige, men jeg vil næsten hellere møde Barcelona end United. Barcelona er fantastisk gode til det de gør, men virker det ikke, er plan B langt væk, og mod organiserende forsvar er de ikke skræmmende. Jeg glæder mig til de to kampe. Og alle I United-fans, skal have god kamp.

Jeg tror nu også at Chelsea har en bedre chance mod Barcelona, end United vil have. Måden at slog Barcelona på er en god omgang fysisk bold, og det kan United da til en vis grad også godt, men Chelsea kan gøre det endnu bedre. Og hvis vi skal stille op med Smalling og Brown, ja så vil jeg hellere op i mod Chelseas offensiv, end jeg vil op mod Barcelonas  Smiley
Men det bliver nogle spændende kampe, og jeg håber den første slutter nogenlunde tæt, sådan så vi kan få et brag af en retur kamp

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #11116: 18 Mar 2011, 20:18 »

Jeg er enig med Hallihallo. Jeg forstår ikke jeres selvsikkerhed og arrogance i forhold til videre avancement. Det er et hel åbent opgør, og   alt kan ske. Jeg vil ikke afskrive at I går videre, men det virker på jer, som om vi ikke er nogen trussel, og det er simpelthen for dumt at sige. På papiret vil jeg sige, vi er bedre end jer, men alligevel vil jeg spå den til 50-50.

Jeg forstår til gengæld ikke hvor I ser den arrogance og selvsikkerhed henne? Derimod ser jeg ord som "tro på det" og "optimistik". Det er da ikke arrogance eller selvsikkerhed...?

EDIT: Eller, jo i DK er det vel det samme...

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #11117: 18 Mar 2011, 20:29 »

Jeg er enig med Hallihallo. Jeg forstår ikke jeres selvsikkerhed og arrogance i forhold til videre avancement. Det er et hel åbent opgør, og   alt kan ske. Jeg vil ikke afskrive at I går videre, men det virker på jer, som om vi ikke er nogen trussel, og det er simpelthen for dumt at sige. På papiret vil jeg sige, vi er bedre end jer, men alligevel vil jeg spå den til 50-50.

Havde egentlig også et spørgsmål!

Hvad må man så tro på som fan, hvis ikke man må tro på at ens hold kan vinde CL?

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #11118: 18 Mar 2011, 21:06 »

Jeg forstår til gengæld ikke hvor I ser den arrogance og selvsikkerhed henne? Derimod ser jeg ord som "tro på det" og "optimistik". Det er da ikke arrogance eller selvsikkerhed...?

EDIT: Eller, jo i DK er det vel det samme...
"Enig med jer andre. Fin lodtrækning. Hvis Atkinson ikke er dommer burde vi være på vej til Wembley."

Hvis ikke dette er er en arrogant udtalelse når man skal møde et af verdens bedste fodboldhold, så ved jeg sgu ikke hvad der er. Selvfølgelig skal man tro på det, og jeg tror da selvfølgelig også på Chelsea, men jeg anerkender United, og ved det bliver to svære kampe.

Baztik
Reserveholdsspiller

« Svar #11119: 18 Mar 2011, 21:13 »

Ja det må ikke være en engelsk dommer til de 2 opgør, så vi slipper heldigvis for ham.

- Tilgengæld kan det godt virke til lidt et problem hvis vi eksempelvis får en spansk, som er lidt for glad for at fløjte.

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #11120: 18 Mar 2011, 21:21 »

"Enig med jer andre. Fin lodtrækning. Hvis Atkinson ikke er dommer burde vi være på vej til Wembley."

Hvis ikke dette er er en arrogant udtalelse når man skal møde et af verdens bedste fodboldhold, så ved jeg sgu ikke hvad der er. Selvfølgelig skal man tro på det, og jeg tror da selvfølgelig også på Chelsea, men jeg anerkender United, og ved det bliver to svære kampe.

Æhm du finder EN udtalelse, og skriver så "jeres"... Anywho, måske der er et gran sarkasme i det indlæg, mere i retning af en sviner til Atkinson, end at vi ligefrem kører jer over så let som ingenting Wink

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #11121: 18 Mar 2011, 21:21 »

Ja det må ikke være en engelsk dommer til de 2 opgør, så vi slipper heldigvis for ham.

- Tilgengæld kan det godt virke til lidt et problem hvis vi eksempelvis får en spansk, som er lidt for glad for at fløjte.

Hmmm det ser jeg faktisk som en fordel for os, da vi nok er lige knapt så fysiske som Chelsea Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #11122: 18 Mar 2011, 21:25 »

Æhm du finder EN udtalelse, og skriver så "jeres"... Anywho, måske der er et gran sarkasme i det indlæg, mere i retning af en sviner til Atkinson, end at vi ligefrem kører jer over så let som ingenting Wink
Som jeg tolker det, er det et peg om at United sagtens kan slå Chelsea, hvis ikke Atkinson dømmer. Det er jo ikke sandt. At sige det er en fin lodtrækning er også noget jeg vil tolke som om det er en nem opgave, man har fået. Uanset hvordan jeg vender og drejer den, synes jeg den er arrogant. :-)

Men du har ret i, at jeg selvfølgelig ikke skal generalisere.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #11123: 18 Mar 2011, 21:35 »

kan ikke forstå hvorfor manchester utd brokker sig over dommeren, da de tusindvis af gange har haft dommeren på netop deres side... det er sgu dobbeltmoralsk - det er fint når det går ud over andre, men når de rammer os så...

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #11124: 18 Mar 2011, 21:48 »

Cool
Som jeg tolker det, er det et peg om at United sagtens kan slå Chelsea, hvis ikke Atkinson dømmer. Det er jo ikke sandt. At sige det er en fin lodtrækning er også noget jeg vil tolke som om det er en nem opgave, man har fået. Uanset hvordan jeg vender og drejer den, synes jeg den er arrogant. :-)

Men du har ret i, at jeg selvfølgelig ikke skal generalisere.

Det er nok klubfarverne der driller tror jeg. For læser man bare det der står, så er det netop kun en "fin" lodtrækning, ikke en fantastisk. Det er fin som i "nå ja (skuldertræk), det kunne have været værre" Wink

Tror bestemt ikke det er den generelle (og fornuftige) holdning, at vi vader nemt over Chelsea. For det har du ret i, ville være, om ikke arrogant, så temmelig blåøjet Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #11125: 18 Mar 2011, 21:49 »

kan ikke forstå hvorfor manchester utd brokker sig over dommeren, da de tusindvis af gange har haft dommeren på netop deres side... det er sgu dobbeltmoralsk - det er fint når det går ud over andre, men når de rammer os så...

Tror det var i Verdens Bedste Fodbold forleden, hvor Jacob Friis Hansen og Claus Thomsen snakke om det, og ihf. for managers handler det nok rigtig meget om, at man KUN ser det der sker for sit eget hold. Specielt i de store klubber, er man jo rigtig rigtig meget fokuseret på sit eget holds præstation og det der sker for ens hold, og meget lidt hvad der sker generelt dels på og udenfor banen.

Så begrebet "dårlig taber" tror jeg ikke er det rigtige begreb, men det er derimod et spørgsmål om hvor fokus ligger...

Baztik
Reserveholdsspiller

« Svar #11126: 18 Mar 2011, 22:32 »

Tror det var i Verdens Bedste Fodbold forleden, hvor Jacob Friis Hansen og Claus Thomsen snakke om det, og ihf. for managers handler det nok rigtig meget om, at man KUN ser det der sker for sit eget hold. Specielt i de store klubber, er man jo rigtig rigtig meget fokuseret på sit eget holds præstation og det der sker for ens hold, og meget lidt hvad der sker generelt dels på og udenfor banen.

Så begrebet "dårlig taber" tror jeg ikke er det rigtige begreb, men det er derimod et spørgsmål om hvor fokus ligger...

Syntes alligevel ikke vi har haft meget dommerhjælp i denne sæson, det kan selvføgelig igen have noget med fokus du nævner. Men jeg husker sgu ikke mange, syntes dommerne har været ekstra dårlige i år og meget imod os.

Måske er jeg for fokuseret på hvad der er imod os, men ville da gerne lide vide hvis nogle husker nogle kampe hvor dommeren var specielt meget med os, set over hele kampen og ikke fordi han dømmer eksempelvis hjørne til os, selvom der var målspark.

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #11127: 18 Mar 2011, 22:36 »

Syntes alligevel ikke vi har haft meget dommerhjælp i denne sæson, det kan selvføgelig igen have noget med fokus du nævner. Men jeg husker sgu ikke mange, syntes dommerne har været ekstra dårlige i år og meget imod os.

Måske er jeg for fokuseret på hvad der er imod os, men ville da gerne lide vide hvis nogle husker nogle kampe hvor dommeren var specielt meget med os, set over hele kampen og ikke fordi han dømmer eksempelvis hjørne til os, selvom der var målspark.

Wigankampen hvor Rooney ikke bliver smidt ud, Liverpool FA-cup? hvor man får et ULTRA tyndt straffespark.

Det var 2 hurtige..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #11128: 18 Mar 2011, 22:38 »

Wigankampen hvor Rooney ikke bliver smidt ud, Liverpool FA-cup? hvor man får et ULTRA tyndt straffespark.

Det var 2 hurtige..
Dertil kan det tilføjes at i den kamp hvor United slog Blackpool med 3-2, fik Blackpool ikke at klokkeklart straffespark ved stillingen 2-0 til Blackpool, hvor en scoring til 3-0, nok havde lukket festen.

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #11129: 18 Mar 2011, 22:43 »

Til gengæld kan jeg da nævne et par gange hvor dommeren bestemt ikke dømte til vores fordel:

1. Chelsea-United: David Luiz får ikke rødt på trods af flere situationer hvor han burde have fået sit andet gule.
2. Også Chelsea-United: Chelsea får et utroligt tyndt straffespark
3. Liverpool-United: Carragher bliver ikke smidt ud for sin svinestreg som forårsager et åbent kødsår på Nanis skinneben.

Men samtidig kan jeg da kun give jer ret i de situationer I nævner. Min pointe er bare, at over en hel sæson, der plejer det altså at gå nogenlunde lige op. Det er bare ærgerligt når dommerfejl ødelægger de rigtig store og meget afgørende kampe.

Sider: 1 ... 740 741 [742] 743 744 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010