home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:11:17 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  0 Brugere, 715 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 738 739 [740] 741 742 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1447510 gange)
DavidMadsen
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #11085: 17 Mar 2011, 22:01 »

<a href="http://www.youtube.com/v/lYU-SeVofHs?fs=1&amp;amp;hl=da_DK&amp;amp;rel=0&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;param name=&quot;allowFullScreen&quot; value=&quot;true&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;param name=&quot;allowscriptaccess&quot; value=&quot;always&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;embed src=&quot;<a href=&quot;http://www.youtube.com/v/X5Ah5VTcViA?fs=1&amp;amp;hl=da_DK&amp;amp;rel=0&quot; target=&quot;_blank&quot;>http://www.youtube.com/v/X5Ah5VTcViA?fs=1&amp;amp;hl=da_DK&amp;amp;rel=0</a>&quot; type=&quot;application/x-shockwave-flash&quot; allowscriptaccess=&quot;always&quot; allowfullscreen=&quot;true&quot; width=&quot;480&quot; height=&quot;390&quot;&gt;&lt;/embed&gt;&lt;/object&gt;" target="_blank">http://www.youtube.com/v/lYU-SeVofHs?fs=1&amp;amp;hl=da_DK&amp;amp;rel=0&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;param name=&quot;allowFullScreen&quot; value=&quot;true&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;param name=&quot;allowscriptaccess&quot; value=&quot;always&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;embed src=&quot;<a href="http://www.youtube.com/v/X5Ah5VTcViA?fs=1&amp;amp;hl=da_DK&amp;amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/X5Ah5VTcViA?fs=1&amp;amp;hl=da_DK&amp;amp;rel=0</a>&quot; type=&quot;application/x-shockwave-flash&quot; allowscriptaccess=&quot;always&quot; allowfullscreen=&quot;true&quot; width=&quot;480&quot; height=&quot;390&quot;&gt;&lt;/embed&gt;&lt;/object&gt;</a>

Typisk City-spillere. Selvfølgelig vinder man ingen pokaler, hvis man ikke kan tage en overtrækstrøje på. De har jo ingen brikker at flytte rundt med i den blå del af Manchester... Wink

Så er det lodtrækning imorgen, og drømmemodstanderen, som alle snakker om, er jo selvfølgelig Schalke 04 hvorefter Shaktar vel må komme. Mere er der vel ikke i det.
Vil egentlig hellere trække Spurs end at skulle døje med en lang tur til Ukraine midt i et tæt pakket kampprogram. Glæder mig nu ellers til lodtrækningen.
« Seneste Redigering: 17 Mar 2011, 22:04 af DavidMadsen » Logged

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #11086: 17 Mar 2011, 22:10 »

Haha. Hold kæft det er en grineren video Opstemt

Manchester United

U-4-E
Manager

« Svar #11087: 17 Mar 2011, 22:19 »

Nogle der kan anbefale en ny Scholes til ens hold?
En som er lækker til at ligge de rigtige bolde osv..
Har prøvet at byde på Pastore, men de vil have 325 mio. kr. for ham.

Sir Alex??... Huh

Sulo
Landsholdsspiller

« Svar #11088: 17 Mar 2011, 22:21 »

Nogle der kan anbefale en ny Scholes til ens hold?
En som er lækker til at ligge de rigtige bolde osv..
Har prøvet at byde på Pastore, men de vil have 325 mio. kr. for ham.
Jeg tror, at du har fundet den forkerte tråd. Prøv denne i stedet for.

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #11089: 17 Mar 2011, 22:23 »

Jeg tror, at du har fundet den forkerte tråd. Prøv denne i stedet for.

Det kan du vel egentlig have ret i Peace
For satan den havde jeg ikke lige set Wink

Baztik
Reserveholdsspiller

« Svar #11090: 17 Mar 2011, 22:38 »

Så er det lodtrækning imorgen, og drømmemodstanderen, som alle snakker om, er jo selvfølgelig Schalke 04 hvorefter Shaktar vel må komme. Mere er der vel ikke i det.

Men af en eller anden grund håber jeg på vi får Real Madrid, bare på et eller andet tidspunkt. Det lyder mærkeligt, ja.

Men det skal nok blive spændene! Vi skal slå alle hold for at vinde, så er sådan set ikke så sur over, hvis vi f.eks. skulle få Barcelona.

Shaktar håber jeg ikke på, at skulle rejse helt til Ukraine i et meget tætpakket program.

De har desuden en meget uhyggelig hjemmebane samt. en vild "samba"-offensiv. - De skal dog alligevel foretrækkes fremfor Barcelona, Real Madrid og Chelsea.

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

DavidMadsen
Manager

« Svar #11091: 17 Mar 2011, 23:19 »

Kan ikke lade være med at være lidt glad over, at både City og Liverpool er røget ud af - intet mindre end: - Europa League her til aften.

Thore
Manager

« Svar #11092: 17 Mar 2011, 23:54 »

Kan ikke lade være med at være lidt glad over, at både City og Liverpool er røget ud af - intet mindre end: - Europa League her til aften.

Det er jo fantastisk  Thumbs Up
Det er dejligt at se, at ikk engang city's penge kan købe succes i Europa League
Og selvfølgelig også en fornøjelse at se Liverpool ryge ud  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Erzael
Manager

« Svar #11093: 18 Mar 2011, 07:22 »

Er fuldstændig enig. Intet mindre end lækkert Opstemt

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #11094: 18 Mar 2011, 08:29 »

Ja det er altid dejligt at se nogle af vores største rivaler fejle! Opstemt

I dag gælder det jo så lodtrækning. Jeg håber for guds skyld at vi undgår Real Madrid og Barcelona. Chelsea og Inter ville jeg også være træt af at ryge ind i. Med så skadesplaget en trup vi har for øjeblikket, så ville det i hvert fald hjælpe gevaldigt på det, hvis vi ikke ryger ind i de helt store kanoner. Så jeg foretrækker helt klart Schalke, Shakthar eller Tottenham. Men omvendt så er der ingen lette kampe på nuværende tidspunkt. Vi går bare ind i en utrolig vigtig fase af sæsonen og hvis vi skal ud og spille to knock-out kampe mod eksempelvis Real eller Barca, så er jeg bange for at vi ikke har kræfterne til at sikre os de nødvendige point i ligaen. Simpelthen fordi vi har så mange skader og derfor vil det være de samme folk vi kommer til at trække store veksler på. Jeg håber virkelig at vi snart kan se en ende på skadeshelvedet! Smiley

SirToby
Manager

« Svar #11095: 18 Mar 2011, 08:50 »

Det er også fedt, at Mancini har så svært ved at tæmme Balotelli. Og helt fantastisk, at Liverpool ikke formår at score imod Braga over to kampe.

Jeg vil rigtig gerne have, at vi møder enten Real Madrid eller Barcelona på et tidspunkt, så hvorfor ikke nu? På baggrund af de to kampe imod Barcelona i 2008 er jeg ret optimistisk overfor at møde de spanske mestre. Det kan godt vise sig at være dumt, for Barcelona er vel nok et bedre hold nu.

En kvartfinale imod Schalke og en semifinale imod Shakhtar er sgu ikke så spændende - så lad os få en af de spanske giganter.

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #11096: 18 Mar 2011, 08:55 »

Vi kan hurtigt blive enige om at det ikke er lige så fed en kamp hvis vi møder et af de "mindre" hold Smiley
Men jeg har gjort nok svært ved at finde samme optimisme som dig, hvis vi render ind i Barca. I 2008 havde vi altså flere profiler, som vi bare ikke har nu. Folk som Ronaldo og Tevez er væk. Samtidig er vores trup utrolig skadesplaget i øjeblikket. Og folk som f.eks. Carrick og Fletcher er desværre ikke på det samme niveau som de var dengang. Men jeg håber da at du får ret, hvis vi skulle rende ind i dem Smiley

SirToby
Manager

« Svar #11097: 18 Mar 2011, 08:58 »

Men det, som var så vildt i 2008, var, at vi formåede at holde Barcelona fra scoringer over 180 minutter, og defensiven er i hvert fald ikke svækket siden sidst, hvorfor jeg utrolig gerne vil se, hvad Barcelona kan hamle op imod os denne gang. Det ville være fedt at slå dem ud. Specielt fordi Arsenal blev ødelagt fuldstændig imod dem.

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #11098: 18 Mar 2011, 09:09 »

Jeg tror ikke der er nogen jeg hellere vil slå ud end Barca! Smiley

Og ja det var vildt at vi kunne holde buret rent i to kampe. Men jeg må simpelthen erklære mig uenig i at defensiven ikke er blevet svækket siden sidst. Bevares, spillerne er stort set de samme. Men vi er meget skadesplaget dernede i øjeblikket. Ferdinand er måske ude resten af sæsonen, Vidic er skadet i 2-3 uger, Rafael og O'Shea også i ca. 3 uger. Og Evans er heller ikke fit. Så jeg har svært ved at se hvordan vi skal få en solid defensiv op at stå mod Barcelona inden 6. april?

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #11099: 18 Mar 2011, 09:19 »

Men det, som var så vildt i 2008, var, at vi formåede at holde Barcelona fra scoringer over 180 minutter, og defensiven er i hvert fald ikke svækket siden sidst, hvorfor jeg utrolig gerne vil se, hvad Barcelona kan hamle op imod os denne gang. Det ville være fedt at slå dem ud. Specielt fordi Arsenal blev ødelagt fuldstændig imod dem.

Æh hvad? Er defensiven ikke svækket siden sidst? Så skal vi da være helt skadesfri...

Sider: 1 ... 738 739 [740] 741 742 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010