home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:23:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23500
  0 Brugere, 778 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kspacer23
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 703 704 [705] 706 707 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1449618 gange)
DavidMadsen
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #10560: 26 Feb 2011, 16:01 »

Oddsede på jer i CHL mod Marseille men det gik jo ikke som jeg havde regnet med, men har valgt og give jer en chance igen idag med at oddse på en sejr til jer, da jeg tror i sagtens kan nakke Wigan.
Du skulle måske have taget med i dine overvejelser, at vi er pænt ringe på udebane i år. Ligesom at det generelt er hjemmeholdene der får flest point i PL i denne sæson.

DavidMadsen
Manager

« Svar #10561: 26 Feb 2011, 16:07 »

Det ser sgu ud til at vi spiller 4-4-2 med Fletcher på højrekanten. Lidt en underlig disposition, men jeg tvivler ikke et sekund på, at Ferguson ved, hvad han laver. Fletcher minder mig lidt om en Valencia på kanten, der ikke har en fantastisk teknik, men har nogle solide afleveringer. Tunge

Forsvaret er startet lidt usikkert, men det ordnes forhåbentligt i løbet af kampen..
« Seneste Redigering: 26 Feb 2011, 16:09 af DavidMadsen » Logged

Newton Heath
Manager

« Svar #10562: 26 Feb 2011, 16:52 »

Nå, vi er da foran 1-0 og det kan vi tage med til pause. Fin scoring i øvrigt.

Ellers har det ikke set skide godt ud, specielt Smalling og O'Shea har haft problemer i højresiden af forsvaret overfor Moses, mens specielt Carrick har smidt nogle dumme bolde på midten, der kunne have kostet. Nani laver noget lort engang imellem, men han er simpelthen også så farlig, og man sidder hele tiden på tåspidserne, når han har bolden i fremdrift. Hernandez har gjort det fint, arbejder godt og har stået det rigtige sted, mens Rooney kun har ramt de blå og tilmed har været utrolig svinsk. Først med albuen i starten og nu hvor han var ved at komme i klammeri med endnu Wigan-spiller.

Så gerne vi tog Rooney ud og fik Berbatov ind, og ellers skal vi selvfølgelig stå bedre defensivt og holde dem bedre væk fra chancer. VDS kan ikke blive ved med at redde os.

Kom nu lige United!

DavidMadsen
Manager

« Svar #10563: 26 Feb 2011, 16:59 »

Nå, vi er da foran 1-0 og det kan vi tage med til pause. Fin scoring i øvrigt.

Ellers har det ikke set skide godt ud, specielt Smalling og O'Shea har haft problemer i højresiden af forsvaret overfor Moses, mens specielt Carrick har smidt nogle dumme bolde på midten, der kunne have kostet. Nani laver noget lort engang imellem, men han er simpelthen også så farlig, og man sidder hele tiden på tåspidserne, når han har bolden i fremdrift. Hernandez har gjort det fint, arbejder godt og har stået det rigtige sted, mens Rooney kun har ramt de blå og tilmed har været utrolig svinsk. Først med albuen i starten og nu hvor han var ved at komme i klammeri med endnu Wigan-spiller.
Carrick? Jeg synes nærmere at Scholes har smidt mere væk. Desuden ville det være super fedt - og alt for vovet - hvis vi smed King ind i stedet for Rooney i pausen. Så er Wazza og Berba klar til tirsdagens kamp. Det går ikke for godt for Smalling og O'Shea, hvorfor jeg også håber, at Rafael kommer ind på et tidspunkt, selvom det ville være en unødig risiko, da han kunne blive skadet op til kampe mod hhv. Chelsea, Liverpool og Marseille.

Newton Heath
Manager

« Svar #10564: 26 Feb 2011, 17:07 »

Har set Carrick smide to dumme bolde væk på egen halvdel, som Wigan ikke fik udnyttet ordentligt, men ja, Scholes smed også en væk, hvor han sendte den lige ind i løbet på Ben Watson.

Og sådan som Rooney spiller ved jeg sku ikke om det gør den store forskel hvorvidt han er med eller ej mod Chelsea. Tror Berbatov vil kunne gøre ondt på deres forsvar, så ser gerne vi får ham ind i stedet for Rooney, som sagtens kan komme til at koste en udvisning sådan som han er oppe og køre.

Vil også gerne have Rafael ind, for O'Shea er ikke engang halvt så hurtigt som Moses.

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #10565: 26 Feb 2011, 17:28 »

Glæder mig til at se King i aktion! Peace

Hala Madrid!

Newton Heath
Manager

« Svar #10566: 26 Feb 2011, 17:34 »

Javier Hernandez <3

Hvor er han dog iskold. Hold kæft et scoop.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #10567: 26 Feb 2011, 17:38 »

Javier Hernandez <3

Hvor er han dog iskold. Hold kæft et scoop.

Hvad gav i for ham?

Newton Heath
Manager

« Svar #10568: 26 Feb 2011, 17:41 »

Uden at være sikker, mener jeg det var omkring de 55-60 millioner. :-)

DavidMadsen
Manager

« Svar #10569: 26 Feb 2011, 17:44 »

Hvad gav i for ham?
Mener at det var 6 millioner pund.

Glæder mig til at se King i aktion! Peace
Også mig. Det blev bare ikke i dag.

Newton Heath
Manager

« Svar #10570: 26 Feb 2011, 17:53 »

Vi var afskyelige indtil vi kom foran, derefter var vi bare halvdårlige i resten af første halvleg men til gengæld rigtig gode i anden halvleg. :-)

Samlet set var 0-4 måske lige rigeligt set i forhold til vores spil i starten, men vi tager hvad vi kan få, og er igen idag gode til at udnytte vores muligheder. Nani burde måske have scoret en eller to gange, men vi kan slet ikke klage over 0-4.

Nu kan vi se fremad mod Chelsea-kampen på tirsdag, en kamp der helt sikkert bliver et kæmpe brag, og hvor det bliver utroligt svært at sige på forhånd hvem der kommer til at tage point der.

UNITED! :-)

DavidMadsen
Manager

« Svar #10571: 26 Feb 2011, 17:54 »

Efter en ringe første halveg, hvor vi sejlede helt vildt defensivt, rullede vi Wigan helt og aldeles i anden halveg. Jeg sagde jo, jeg havde en god fornemmelse omkring kampen. Dejligt at Fabio, Rooney og Hernandez (x2) får scoret. Håber dog at kommentatorerne skammer sig over, at de troede, Fabio blev den første tvilling til at score for United. Arsenal husker det formodentligt ikke på samme måde. Rafael<3

Lækkert at vi ender med at vinde 4-0, selvom det ikke var en fantastisk kamp hele vejen i gennem. Efter 2-0 målet gav Wigan op, og så endte vi med at køre dem over. O'Shea ser dog ud til at være blevet skadet ligesom tiden løb ud. Så får vi forhåbentligt Rafael at se på den back på tirsdag. Det er sgu rart at vi lige får et selvtillidsboost inden kampe mod Chelsea, Liverpool, (formodentligt) Arsenal og Marseille i løbet af marts. Fire utrolig hårde modstandere i de næste fire kampe.

SirToby
Manager

« Svar #10572: 27 Feb 2011, 19:29 »

Det var en meget skidt første halvleg i går, men efter Wigan gav op i anden halvleg, havde vi fuldstændig styr på det. Deres forsvar ved 4-0-målet var helt ubeskriveligt ringe. Det er utroligt, at det kan ske i Premier League.

Jeg var imponeret over Hernandez. Det var en meget intelligent afslutning ved 1-0-målet, og ved 2-0-målet var det bare et suverænt løb uden bold og en kølig afslutning. Han er den nye Solskjaer. Ni PL-kasser nu fra mexicaneren - nydeligt!

Nani læner sig desuden op af Player of the Year-prisen.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #10573: 28 Feb 2011, 15:43 »

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1361449/Wayne-Rooney-let-elbow-James-McCarthy.html

Mener sgu det er lidt dårligt af FA at de ikke straffer rooney. Som proffesionel fodboldspiller burde man vide at man ikke skal gøre sådan noget og derfor straffes hvis du gør det - hvis det var en forholdsvis ukendt spiller fra fx WBA ville han sikkert blive straffet med 2 eller 3 dages karentæne :/

JKJ
Gæst

« Svar #10574: 28 Feb 2011, 15:47 »

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1361449/Wayne-Rooney-let-elbow-James-McCarthy.html

Mener sgu det er lidt dårligt af FA at de ikke straffer rooney. Som proffesionel fodboldspiller burde man vide at man ikke skal gøre sådan noget og derfor straffes hvis du gør det - hvis det var en forholdsvis ukendt spiller fra fx WBA ville han sikkert blive straffet med 2 eller 3 dages karentæne :/

Som sådan er vi nok enige.

Men dommeren så jo netop episoden, Wigan fik ihf et frispark ved situationen hvorefter dommeren ikke engang giver WR en advarsel.
Og reglerne er vel sådan at når dommeren har dømt "en situation" så er der jo ikke så meget at komme efter.

At han så måske har dårlig samvittighed og indberetter situationen til FA alligevel er så noget helt andet.

Men FA er vel låst i reglerne og kan intet gøre.

Og lige meget hvordan vi vender og drejer det så har de "store" klubber nok lidt længere snor end de mindre. Det refærdiggør dog ikke WR  Peace

Sider: 1 ... 703 704 [705] 706 707 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010