home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:23:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23499
  0 Brugere, 754 Gæster Online.

Nyeste Bruger: fknapredak
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 705 706 [707] 708 709 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1449454 gange)
Thore
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #10590: 01 Mar 2011, 18:43 »

http://www.bold.dk/nyt/Juve-dansker-droemmer-om-United

Jaja, det er selvfølgelig en dejlig udtalelse. Jeg har ingen idé om han niveau, da jeg ikke har set en kamp med ham. Men skulle han ende med at blive en top spiller, så kunne det da bare være fedt med endnu en dansker i klubben  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #10591: 01 Mar 2011, 18:46 »

Så møder vi Chelsea ude i aften, som IMO er vores sværeste kamp i PL. Vores historie på Broen de sidste mange år taler heller ikke ligefrem for en sejr til os - faktisk hele 8 år siden vi vandt på Broen. Men med Chelseas form i hovedet, ligner det pt, at vi ikke får chancen størrer. Vores indtil videre elendige udebaneform er så småt begyndt at blive bedre, hvilket er ekstrem vigtig. Selvom jeg dog ikke plejer at tænke på form, når der er kamp mellem the Big Four.

Vinder vi, vil jeg mene, at Chelsea "definitivt" er ude af kampen om PL titlen. Men taber vi, er der stadig en eksisterende realistisk chance for Chelsea, da de jo har os igen senere hen på sæsonen samt vi har scouserne og Arsenal ude. Men meget skal dog gå galt for os, hvis de ender over os til Maj.

Mit bud på det umulige, at gætte start 11'eren:

VDS
Rafael - Smalling - Vidic - Evra
Fletcher - Scholesy - Carrick
Nani - Berbalove - Rooney

Jeg er af delte meninger om, hvem vi skal snarte med af de offensive krafter. Om det er den ovennævnte eller Nani, Berba og Giggs eller Nani, Rooney og Giggs er svært at sige. Selvom der har været meget snak om Hernandez i start 11'eren, tvivler jeg sku på, at han starter inde. Men hvem ved, det er jo trods alt Fergie.
Det kan også være, at vi spiller 4-4-2, det er sku svært at sige.

Får vi 4 point i kampene mod Chelsea og Liverpool, er jeg ganske godt tilfreds. Den bedste fordeling af de point er selvfølgelig 1 mod Chelsea og 3 mod Liverpool.

krølle
Reserveholdsspiller

« Svar #10592: 01 Mar 2011, 18:52 »

Hold kæft hvor ville jeg gerne se Nani tage sin sydlandske røv, og smutte til spanien...
Jeg er virkelig træt af hans attitude og hans opgivende/selvfede personlighed og spillestil på banen.
Vi kunne passende bruge pengene til at købe: Young, Bale, Lennon eller Jesus Navas...
Selvfølgelige er det fint, at han kan noget på egen hånd, men jeg synes han er agere umodent til tider, og jeg håber snart han skifter.

Hans sidste chance for at overbevise undertegnede er i aften mode Chelsea...

... U ain't got a minute.

krølle
Reserveholdsspiller

« Svar #10593: 01 Mar 2011, 18:54 »

Så møder vi Chelsea ude i aften, som IMO er vores sværeste kamp i PL. Vores historie på Broen de sidste mange år taler heller ikke ligefrem for en sejr til os - faktisk hele 8 år siden vi vandt på Broen. Men med Chelseas form i hovedet, ligner det pt, at vi ikke får chancen størrer. Vores indtil videre elendige udebaneform er så småt begyndt at blive bedre, hvilket er ekstrem vigtig. Selvom jeg dog ikke plejer at tænke på form, når der er kamp mellem the Big Four.

Vinder vi, vil jeg mene, at Chelsea "definitivt" er ude af kampen om PL titlen. Men taber vi, er der stadig en eksisterende realistisk chance for Chelsea, da de jo har os igen senere hen på sæsonen samt vi har scouserne og Arsenal ude. Men meget skal dog gå galt for os, hvis de ender over os til Maj.

Mit bud på det umulige, at gætte start 11'eren:

VDS
Fletcher - Scholesy - Carrick
Nani - Berbalove - Rooney

Jeg er af delte meninger om, hvem vi skal snarte med af de offensive krafter. Om det er den ovennævnte eller Nani, Berba og Giggs eller Nani, Rooney og Giggs er svært at sige. Selvom der har været meget snak om Hernandez i start 11'eren, tvivler jeg sku på, at han starter inde. Men hvem ved, det er jo trods alt Fergie.
Det kan også være, at vi spiller 4-4-2, det er sku svært at sige.

Får vi 4 point i kampene mod Chelsea og Liverpool, er jeg ganske godt tilfreds. Den bedste fordeling af de point er selvfølgelig 1 mod Chelsea og 3 mod Liverpool.

Tror det bliver med O'shea i stedet for Rafael, og jeg tror også Giggs starter inde...

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #10594: 01 Mar 2011, 18:55 »

Hold kæft hvor ville jeg gerne se Nani tage sin sydlandske røv, og smutte til spanien...
Jeg er virkelig træt af hans attitude og hans opgivende/selvfede personlighed og spillestil på banen.
Vi kunne passende bruge pengene til at købe: Young, Bale, Lennon eller Jesus Navas...
Selvfølgelige er det fint, at han kan noget på egen hånd, men jeg synes han er agere umodent til tider, og jeg håber snart han skifter.

Undskyld har du ikke set Manchester United i denne sæson .. Nani er en af de spillere jeg frygter mest. Han har virkelig trådt i karakter efter Ronaldo tog Real Madrid .. Jeg synes sku hans sæson indtil nu er mere end godkendt.

Vi skal alle være her.

SirToby
Manager

« Svar #10595: 01 Mar 2011, 18:59 »

Pure shit!

Nani har været vores bedste spiller i denne sæson med mange mål og assists. At du vil erstatte ham med Young/Bale/Lennon/Navas er helt forfærdeligt dumt at høre på. Hvor fanden har du været henne?

Nå, det gælder Chelsea i aften, og jeg tror på følgende opstilling:

van der Sar
Nani - Carrick - Fletcher - Giggs
Berbatov - Rooney

Spørgsmålene er, om det bliver Rafael eller O'Shea, 4-5-1 eller 4-4-2 og Smalling eller Evans.

Vi vinder... selvfølgelig.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #10596: 01 Mar 2011, 19:01 »

Nej nej nej.. du er jo direkte tabt. Nani har jo været fantastisk for os i denne sæson, muligvis den bedste, og det eneste der er galt med ham mht. hans attiude er hans hang til lette fald, hvilket jeg selvfølgelig også ser forsvinde hurtigst mulig. Dernæst er han engang imellem en smule for ego, men hvad faaen, han kommer jo frem til et hav af chancer i hver eneste kamp.

Desuden appelere han også til Player Of The Year.. fatter dig simpelhent ikke.

Thore
Manager

« Svar #10597: 01 Mar 2011, 19:05 »

Ja Nani har bestemt spillet godt. Men han har også en virkelig forfærdenlig attitude som jeg slet ikke kan snuppe. Det samme havde Ronaldo i øvrigt også, og ham har jeg heller aldrig brudt mig om, selvom han gjorde fantastiske ting på en fodboldbane.
Den der konstante flæbende og skavende attitude, også en ordenlig omgang film, det er bestemt ikke noget jeg syntes er specielt tiltalende.

Hvorfor kan de ikke bare kigge lidt på Giggs? Han er et godt bevis på, at man godt kan lave geniale ting, uden at skave sådan..

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Jeton2750
Ynglingespiller

« Svar #10598: 01 Mar 2011, 19:10 »

Så skal vi slå de russere idag! Det kunne være et stort skridt mod mesterskabet, og jeg tror også det giver en ekstrem selvtillid til de kampe vi mangler. Jeg tror på Rooney og Berbatov på toppen idag, og det er skam også det jeg helst ønsker. På midten håber jeg Scholes starter, da han kan slå nogle fantastiske bolde op mod Rooney, Nani, Berbatov.. Vidic og Smalling skal bare spille som de har gjort de sidste par kampe og så tror jeg virkelig på en sejr. De har været suveræne mod Marseille og Wigan og det har givet Smalling en god selvtillid. Han skal bare fortsætte. For at vinde tror jeg vi skal holde lidt igen til at starte med, og bare køre på kontra. Hvis det ikke giver chancer, skal vi skifte til en normal taktik.. Vi skal presse dem som de presser os. Vi er et storhold og vi skal ikke gå efter 0-0, vi skal turde og spille bold og virkelig vise hvem der styrer den engelske liga..

Nu kan jeg sku snart ikke holde det ud længere. Fuck tiden går langstomt idag...

Kom nu United, kom nu!! Russerne skal ydmyges!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #10599: 01 Mar 2011, 19:14 »

Hvad i alverden snakker du om!?  Shockeret

Nani har været den bedste spiller indtil videre, efter min mening.

Han har fantastiske tekniske kompetencer, er modig, energisk, ekstrem hurtig, vanvittig antrit og jeg kunne blive ved. Hvis jeg skal lave et indlæg om alle hans kompetencer, skal du muligvis vente nogle dage... Overdrivelse, men han er altså genial!

Jeg elsker netop hans attitude, som jeg ikke finder selvfed. Han er meget udfordrende i sin fremgangsmåde, men jeg synes det er fint, da man på bedst mulig vis udfolder hans fremragende spidskompetencer. Han er heller ikke alt for egoistisk, og laver ekstremt mange assist. Han udviser et utroligt overskud og er nok vores vigtigste spiller i truppen. Forstår simpelthen ikke sit postulat. Jeg synes netop, at han viser sig som en moden herre, og ikke "bare" et portugisisk talent fra Sporting. Nej, han tager ansvar, går frem og udfolder sine kompetencer. Før ville mange hævde, at han just var en skygge af Ronaldo, men han har virkelig vist os sin fantastiske karakter og elegante spil på grønsværen. Jeg er virkelig fascninet af ham!

Newton Heath
Manager

« Svar #10600: 01 Mar 2011, 19:25 »

Kan se der er kommet rigeligt med optakt, så vil blot byde ind mit bud på en startellever:

VDS
O'Shea-Smalling-Vidic-Evra
Scholes-Carrick-Fletcher
Nani-Rooney-Giggs

Selvom jeg hellere ser Berbalove og Rafael på banen, så tror jeg at Fergie vil spille med O'Shea fordi han tidligere har set at Rafael kan være for overtændt via udvisningerne mod Bayern München sidste sæson og Tottenham tidligere i år. Berbalove fortjener at spille denne kamp, men grundet Giggs erfaring tror jeg han spiller venstrekanten, mens han har det med at spille en ellers for tiden svagt spillende Rooney som spydspids. Kunne sagtens se Hernandez får en rolle i den her kamp. Desuden ser jeg også hellere at vi spiller 4-4-2, men hvis jeg kender Fergie rigtigt, så spiller vi med den solide midtbane i 4-3-3 formationen som vi plejer at gøre mod de store mandskaber.

Håber vi vinder, ser dog uafgjort som det mest sandsynlige.

Alligevel tager jeg et voget skud og siger 1-2. Nani kommer på tavlen i aften.

UNITED!

Caspper
Manager

« Svar #10601: 01 Mar 2011, 19:36 »

VDS
Rafael Smalling Vidic Evra
Scholes Carrick Fletcher
Nani Berbatov Rooney

0-0 ved halvleg, Ferguson indser at 4-3-3 er latterlig og skifter Carrick/Scholes ud med Giggs og vi kører 4-4-2, laver 2 basser og vinder kampen 2-0.

Erzael
Manager

« Svar #10602: 01 Mar 2011, 19:40 »

Det skal simpelthen bare ikke blive til et nederlag i kampen om Broen. Vi skal gå ud, lukke et par mål ind, og så score det vindende mål i overtiden, så vi får endnu et fantastisk drama, hvorefter Chelsea fansne whiner over en dommerfejl. Nok nærmere et ønskescenarie. Selvfølgelig vinder vi sikkert Wink

0-3, Nani, Nani, Nani Wink

Og så lige en stemningsvideo, som jeg altid hører før en kamp!

http://www.youtube.com/v/UXJA_nUKBps

krølle
Reserveholdsspiller

« Svar #10603: 01 Mar 2011, 19:50 »

Jeg siger ikke han ikke har spilelt godt, men hans attitude er trættende, han giver op når han har tabt bolden.. og jeg vil skide på om han kan drible og trylle, det er ikke det fordbold handler om... jeg ville til hver en tid bytte ham for Bale...
OG NEJ! han har ikke været vores bedste i denne sæson..

krølle
Reserveholdsspiller

« Svar #10604: 01 Mar 2011, 19:52 »

og lad mig slå fast at jeg HADER RONALDO og har gjort det altid, jeg hader spillere der smider sig er egoistiske og ikke er holdspillere...
Nani har taget skade af at spille sammen med Ronaldo, fordi de ofte er blevet sammenlignet og han har set op til ham... Han skulle i stedet idoalisere Rooney eller Giggs...

Sider: 1 ... 705 706 [707] 708 709 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010