home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 482 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 596 597 [598] 599 600 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 965623 gange)
Daniel Nordentoft
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #8955: 22 Mar 2012, 00:03 »

Hvorfor ikke ? manden er en skændsel. Han er anyway væk senest til sommer, han ødelægger klubbens image og ry.
Ramos kan han tage med, den klovn skal bare altid dumme sig. Øzil må derudover godt nok ha svinet dommeren for at få direkte rødt.
En skændsel!?

Manden har om nogen formået at få jer for alvor tilbage, som man engang har set Real i tidligere tider. Holdet er til tider sprudlende og uhyggelige farlige, og samtidig har man været utrolig stabile i ligaen, og han har hævet jeres forbandelse i europæisk sammenhæng. Jeg tror stadigvæk, at Real Madrid vinder det spanske mesterskab i år. Mourinho skal ned og give dem en ordentlig lærerstreg nu, og så skal han sørge for, at alle ved at det er nu det gælder! Ramos skal virkelig sættes på plads, for dét foretagende er jo ganske enkelt, at sælge sit hold fuldkommen.

I min optik, er din udtalelse en tydelig indikator for en desperat Madrid-fan nu, som virkelig frygter at catalanerne vil smutte forbi jer.

Chamberlain15
Manager

« Svar #8956: 22 Mar 2012, 00:04 »

Havde vundet på oddset, hvis i havde sejret. Men undre mig dog over en ting? Marco Ruben fra Villarreal fik da to gule? Og han blev da så vidt jeg kan se ikke smidt ud? Skandaløs dommer! Helt utroligt!

I skal dog have et held og lykke i mesterskabskampen! Lad nu ikke Barcelona vinde, tak!

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #8957: 22 Mar 2012, 00:08 »

Det ville være en skandale hvis de smider mesterskabet efter et forspring på 10point. De må bare slå Barcelona på camp nou og vise at mesterskabet skal stå i Madrid!
Ja, for så enkelt er det jo.

Det dét handler om nu, er at bevare fokus og roen. Real Madrid har måske gået lidt umotiveret ind til de to sidste kampe, fordi man var så overbevist om, at ligaen var i hus i år. Barcelona har fået øjnene op for en gylden chance nu, og derfor er det kun op til Real Madrid at lukke denne lille åbning. Det vigtigste er ikke, at gå ned og give alt, hvad man har på Camp Nou, men få stabiliteten ind i rytmen igen, således at man ikke smider unødvendige point i mod bund- og midterhold.

Batigol
Manager

« Svar #8958: 22 Mar 2012, 00:09 »

Jeg er ikke et sekund i tvivl om at Sunbao ikke hentyder til det spil Madrid har spillet under Mourinho, når han siger at Mourinho er en skændsel. Mon ikke det nærmere er opførslen der af Sunbao opfattes som værende en skændsel for Madrid's image og ry, hvilket jeg i øvrigt vil være ham fuldstændig enig i. Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg ikke just bryder mig om Real Madrid, men de har ikke desto mindre vist uendeligt meget mere klasse udenfor banen traditionelt og historisk set, end de har gjort det under Mourinho. Så i min optik er der nærmere tale om en Madrid-fan der for alvor er ved at være træt af udvisninger, små men konstante provokationer fra Mourinho og flabetheder til højre og venstre, for spillet har absolut være prangende i langt det meste af sæsonen. Ingen tvivl om det.

Med hensyn til at give Ramos en ordentlig skideballe, kan jeg sagtens se hvor den ene af kommentatorerne vil hen, når han siger: 'Jamen, hvad skal Mourinho næsten sige til Ramos, når han selv bliver vist væk og opfører sig som en tosse?' Jeg tror jeg ville have svært ved at tage en reprimande fra en mand, der ter sig mindst ligeså dumt som jeg selv gør, seriøst.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager

« Svar #8959: 22 Mar 2012, 00:15 »

Havde vundet på oddset, hvis i havde sejret. Men undre mig dog over en ting? Marco Ruben fra Villarreal fik da to gule? Og han blev da så vidt jeg kan se ikke smidt ud? Skandaløs dommer! Helt utroligt!

Han fik ikke det første. At produceren smider op på skærmen at 'Poul Jensen' har fået gult kort er ikke nødvendigvis lig med at han rent faktisk har fået et gult - det kan lige så vel have været 'Jens Nielsen' der fik det. Den eneste hvis ord du kan tage for gode varer i en sådan situation, er dommerens. Der var jo heller ikke nogen voldsom reaktion at spore da han fik 'sit andet gule kort'. Mon ikke Madrid-spillerne havde været så venlige at gøre hr. Paradas Romero opmærksom på det, hvis han virkelig skulle have været smidt ud?

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #8960: 22 Mar 2012, 00:15 »

En skændsel!?

Manden har om nogen formået at få jer for alvor tilbage, som man engang har set Real i tidligere tider. Holdet er til tider sprudlende og uhyggelige farlige, og samtidig har man været utrolig stabile i ligaen, og han har hævet jeres forbandelse i europæisk sammenhæng. Jeg tror stadigvæk, at Real Madrid vinder det spanske mesterskab i år. Mourinho skal ned og give dem en ordentlig lærerstreg nu, og så skal han sørge for, at alle ved at det er nu det gælder! Ramos skal virkelig sættes på plads, for dét foretagende er jo ganske enkelt, at sælge sit hold fuldkommen.

I min optik, er din udtalelse en tydelig indikator for en desperat Madrid-fan nu, som virkelig frygter at catalanerne vil smutte forbi jer.

Vi har spillet en masse kampe hvor vi har fået heldige point, der har været storsejre ja, men det har der jo været under alle trænere. Point mæssigt, er der ikke hentet væsentligt flere point end tidligere. Der er scoret flere mål ja, men det er så også det.

Der er hentet ca de point der skal hentes, mod alle andre hold end barca, hvilket Pellegrini eksempelvis også formåede.

Mourinho har da ført os længere end de sidste år i europa ja, men det er så absolut også den eneste forandring.

Alt andet ligger på samme niveau som hos hans forgænger.

Men der har bestemt været fremgang spillemæssigt, i forhold til sidste sæson, og mange gode kampe.

Men med al den ballade, og ravage fjolset skaber, skal han bare væk.
« Seneste Redigering: 22 Mar 2012, 00:17 af Sunbao » Logged

Chamberlain15
Manager

« Svar #8961: 22 Mar 2012, 00:16 »

Han fik ikke det første. At produceren smider op på skærmen at 'Poul Jensen' har fået gult kort er ikke nødvendigvis lig med at han rent faktisk har fået et gult - det kan lige så vel have været 'Jens Nielsen' der fik det. Den eneste hvis ord du kan tage for gode varer i en sådan situation, er dommerens. Der var jo heller ikke nogen voldsom reaktion at spore da han fik 'sit andet gule kort'. Mon ikke Madrid-spillerne havde været så venlige at gøre hr. Paradas Romero opmærksom på det, hvis han virkelig skulle have været smidt ud?

Fair nok, så ikke kampen. Kunne bare se på livescore at der stod han havde fået 2 gule kort. My bad!

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #8962: 22 Mar 2012, 00:25 »

Jeg er ikke et sekund i tvivl om at Sunbao ikke hentyder til det spil Madrid har spillet under Mourinho, når han siger at Mourinho er en skændsel. Mon ikke det nærmere er opførslen der af Sunbao opfattes som værende en skændsel for Madrid's image og ry, hvilket jeg i øvrigt vil være ham fuldstændig enig i. Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg ikke just bryder mig om Real Madrid, men de har ikke desto mindre vist uendeligt meget mere klasse udenfor banen traditionelt og historisk set, end de har gjort det under Mourinho. Så i min optik er der nærmere tale om en Madrid-fan der for alvor er ved at være træt af udvisninger, små men konstante provokationer fra Mourinho og flabetheder til højre og venstre, for spillet har absolut være prangende i langt det meste af sæsonen. Ingen tvivl om det.

Med hensyn til at give Ramos en ordentlig skideballe, kan jeg sagtens se hvor den ene af kommentatorerne vil hen, når han siger: 'Jamen, hvad skal Mourinho næsten sige til Ramos, når han selv bliver vist væk og opfører sig som en tosse?' Jeg tror jeg ville have svært ved at tage en reprimande fra en mand, der ter sig mindst ligeså dumt som jeg selv gør, seriøst.
Først og fremmest, så elsker jeg Mourinho's nonchalante og flabede stil. Synes det er fantastisk med lidt karakter over en træner, men der er selvfølgelig også negative sider i dette, hvilket vi har været vidner til flere gange under hans ledelse i Madrid. Men med hans enorme kompetencer in mente, så kan jeg bære over med overstående som Real-sympatisør.

Mourinho har taget Real Madrid til helt nye højder, hvis vi analysere ud fra det spillemæssige. Det er jo til tider sprudlende champagnefodbold, som ovenikøbet er krydret med en delikat i form af velorganiseret fodbold. Jeg synes at Real Madrid er et skræmmende godt hold, og Mourinho har virkelig formået at få disse store og egoistiske individualister til at fungere som en helhed.

Batigol
Manager

« Svar #8963: 22 Mar 2012, 00:27 »

Fremgår det ikke også ret tydeligt af mit indlæg, at jeg ikke har en finger at sætte på det spillemæssige, men at jeg udelukkende tror at Sunbao er utilfreds med hvad der foregår udenfor banen?

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #8964: 22 Mar 2012, 00:33 »

Fremgår det ikke også ret tydeligt af mit indlæg, at jeg ikke har en finger at sætte på det spillemæssige, men at jeg udelukkende tror at Sunbao er utilfreds med hvad der foregår udenfor banen?
Jo, det gør du.

Dette var også mest hentydet til Sune, og jeg ville blot cementere, at man ikke bør fyre en træner af den kaliber. Han er unik, hvis du spørger mig.

Men som sagt, vi kan hurtigt blive enige om, at klubbens image udadtil bliver påvirket af hans, til tider tåbelige opførsel. Men med den udviklingsproces, Mou har sat skub i, og generelt de flotte præstationer og resultater i ligaen og sågar i europæisk sammenhæng, så mener jeg at det ville være hovedløst at vrage manden.

Du finder ikke en bedre træner, så enkelt er det.

Erzael
Manager

« Svar #8965: 22 Mar 2012, 09:10 »

Madrid skal virkelig oppe sig, og vinde resten af deres kampe, hvis de skal have nogen mulighed for at hive det mesterskab hjem. De fører lige nu ligaen med 3 point, hvis man husker på, at de ikke får en jordisk chance mod Barcelona på Camp Nou i den udekamp. Der får Real ikke en jordisk chance, så vi kan lige så godt tage de 3 point mindre med i realiteterne.

Altså et forspring på 3 point betyder, at de virkelig skal nosse sig sammen i resten af sæsonen. Vi snakker altså stadig kampe som Bilbao og Atletico Madrid ude, mens man hjemme tager imod Valencia og Sevilla. Det er nogle saftige kampe der er i vente, og det gør også denne mesterskabs kamp utrolig åben og meget spændende. Jeg ser helst trofæet går til Madrid som lidt afveksling, men ser frem til en kanon mesterskabs kamp Wink

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #8966: 22 Mar 2012, 12:54 »

Madrid skal virkelig oppe sig, og vinde resten af deres kampe, hvis de skal have nogen mulighed for at hive det mesterskab hjem. De fører lige nu ligaen med 3 point, hvis man husker på, at de ikke får en jordisk chance mod Barcelona på Camp Nou i den udekamp. Der får Real ikke en jordisk chance, så vi kan lige så godt tage de 3 point mindre med i realiteterne.

Altså et forspring på 3 point betyder, at de virkelig skal nosse sig sammen i resten af sæsonen. Vi snakker altså stadig kampe som Bilbao og Atletico Madrid ude, mens man hjemme tager imod Valencia og Sevilla. Det er nogle saftige kampe der er i vente, og det gør også denne mesterskabs kamp utrolig åben og meget spændende. Jeg ser helst trofæet går til Madrid som lidt afveksling, men ser frem til en kanon mesterskabs kamp Wink

Ro på fætter Guf...
At sige at Real ikke får en jordisk chance på Camp Nou er da vist lige at overdrive den en anelse? Barca er favoritter ja, vi har generelle problemer med Barca ja. Når det så er sagt så er vi bestemt kommet tættere og tættere på Barca i de opgør vi har spillet mod dem, og sidste opgør på Camp Nou endte da også 2-2 - hvilket jo i så fald stadig giver os 6 point efter El Clasico.

Vi har ikke leveret de sidste par kampe, og samtidigt har vi heller ikke været helt heldige (omvendt tidligere i dette år hvor var vi ret heldige), men jeg ser nu stadig Real Madrid som favoritter til mesterskabet. Javist, vi har et væsentligt sværere kampprogram end Barca, men jeg bytter nu ikke de 6 points forspring for deres kamp program.

Vuelve la ilusión

Batigol
Manager

« Svar #8967: 22 Mar 2012, 13:12 »

Folk bør måske også lige minde sig selv om, at det altså ikke på forhånd er givet at Barcelona vinder resten af kampene. Real Madrid kan stadig selv afgøre det.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #8968: 22 Mar 2012, 13:21 »

Selvfølgelig er det rigtig skidt, at vi både mister points mod Villarreal og Malaga, men vi har stadig haft en flot sæson. Jeg synes problemet ligger i, at spillerne og især trænerne går i panik, da Senna scorer. Det er selvfølgelig ikke godt nok, at vi lukker det mål ind, men hvad fanden hjælper det, at vi både får vist vores manager og to spillere ud, i stedet for at lægge det afgørende pres. Der skuffer holdet mig gevaldigt. Jeg synes desuden Mourinho havde en af sine dårligste kampe rent taktisk for Real Madrid igår. Vi stiller op med tre defensive spillere på midtbanen. Så vælger han så at tage Lass tidligt ud, hvilket allerede viser, at han havde begået en fejl. Lass skulle aldrig have været inde. Så sætter han Callejon ind, som han så gudhjælpended tager ud i pausen. Og det er altså ikke for Kaka eller Higuain men for fucking Altintop, som også er ham, der ender med at begå det tåbelige frispark. Her efter bliver Mourinho så udvist. Jeg tror simpelthen min mormor kunne have håndteret den kamp bedre end "the speciel one".

Så er der rigtig mange der går tilbage til Real Madrids skandaløse tider, og vil have Mourinho fyret med det samme. Han skal overhovedet ikke fyres. Manden er ved at sikre os La Liga foran verdens bedste hold og jeg tror samtidig sagtens vi kan vinde Champions League. Vi har ikke spillet fantastisk på det seneste, men jeg tror virkelig disse kampe bliver et wake-up call for holdet. Omend har vi jo stadig været uheldige med at tabe points. Vi skulle både have lukket kampen mod Malaga og igår havde vi også chancerne.

Jeg tager det stadig roligt. Nu bliver mesterskabskampen selvfølgelig rigtig spændende, men det gør sikkert også vi kommer til at fejre det mere! Opstemt

Hala Madrid!

Erzael
Manager

« Svar #8969: 22 Mar 2012, 13:25 »

Ro på fætter Guf...
At sige at Real ikke får en jordisk chance på Camp Nou er da vist lige at overdrive den en anelse? Barca er favoritter ja, vi har generelle problemer med Barca ja. Når det så er sagt så er vi bestemt kommet tættere og tættere på Barca i de opgør vi har spillet mod dem, og sidste opgør på Camp Nou endte da også 2-2 - hvilket jo i så fald stadig giver os 6 point efter El Clasico.

Vi har ikke leveret de sidste par kampe, og samtidigt har vi heller ikke været helt heldige (omvendt tidligere i dette år hvor var vi ret heldige), men jeg ser nu stadig Real Madrid som favoritter til mesterskabet. Javist, vi har et væsentligt sværere kampprogram end Barca, men jeg bytter nu ikke de 6 points forspring for deres kamp program.

Well, lad os se  Wink Personligt tror jeg bare ikke, at Madrid får nogle point med fra Camp Nou. Men, jo, selvfølgelig kan de snuppe point derfra, jeg ser det bare ikke ske.

Sider: 1 ... 596 597 [598] 599 600 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010