home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 464 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 593 594 [595] 596 597 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 965752 gange)
Bovski
Reserveholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #8910: 14 Feb 2012, 10:41 »

men så var det lige at Madrids byråd valgte at købe en masse grunde til en pæn overpris.. for reelt var Real madrid ved at være fallit... siden gik det stærkt Real Madrid blev en forretning og i dag er omsætningen enorm men der sættes spørgsmål ved deres gælds forhold.

Så vidt jeg ved valgte EU at sætte en undersøgelse af købet i gang, men droppede den senere da de ikke mente at det var blevet betalt overpris for grundende?

http://www.historycommons.org/context.jsp?item=a050801RealSellTraining

Så når EU kan godkende købet, må det vel reelt set være godt nok, også selvom købet selvfølgelig nok har ligget i den dyre ende. Mener dog også at kommunen rent faktisk endte med at tjene på købet.

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #8911: 14 Feb 2012, 13:29 »

Det kunne du så tydeligvis selv lære meget af!

Needless to say, er jeg uenig.

Barca er bedst i topform, og når det virkelig gælder. Real er bare i topform mere end Barca, og derfor får de ikke de svingende resultater.

Jeg er enig med Ronaldo selv, Messi er den bedste.

Kan du ikke lade være med at lade som om du holder med Real Madrid? Du er for plat at høre på hele tiden, ikke kun dette indlæg men generelt. En type som dig kan tydeligvis ikke værdig nok til at være Real fan. Så drop det det fake pis og få lidt indhold i dit liv..

Sir Kunak
Reserveholdsspiller

« Svar #8912: 14 Feb 2012, 14:17 »

Kan du ikke lade være med at lade som om du holder med Real Madrid? Du er for plat at høre på hele tiden, ikke kun dette indlæg men generelt. En type som dig kan tydeligvis ikke værdig nok til at være Real fan. Så drop det det fake pis og få lidt indhold i dit liv..

Tror lige i skal kigge på forsiden en gang til mht. til det der "Wake-up call"   Smiley

FC BLOD PÅ TRØJEN

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #8913: 14 Feb 2012, 15:37 »

Tror lige i skal kigge på forsiden en gang til mht. til det der "Wake-up call"   Smiley
Meget muligt, men er nødt til at give Kongesoennen ret. Har det på samme måde. Smiley

Hala Madrid!

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #8914: 14 Feb 2012, 15:57 »

Hmmm... Det må fandme være en troll-bruger. Hvis ikke så synes jeg det er pinligt at en "fan" kan opføre sig sådan. Smiley

Jeg holder stadig fast i min holdning. Real Madrid er for tiden bedre end Barca og mere konstante og Ronaldo præsterer bedre end Messi lige nu. Punktum. Smiley

mLasson
Gæst

« Svar #8915: 14 Feb 2012, 16:04 »

Jeg er hverken fan af Real Madrid eller Barcelona, men min sympati ligger klart hos Real Madrid, hvis jeg skulle vælge mellem de to. Jeg vil dog sige, at man er 'spot on', når man siger, at Barcelona er bedst på sit højeste, men Real Madrid svinger klart mindre i sine præstationer.

Jeg vil dog også sige, at for mig ser det ud til, at det er langt nemmere at stoppe Barcelonas spil end Real Madrids spil, når det først for alvor kommer op at ringe i en kamp. Den direkte stil klæder holdet fremragende, og så er der samtidig langt flere afslutninger og derfor flere trusler, da afslutningerne kommer fra alle vinkler.

Det er blot min subjektive mening Smiley

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #8916: 14 Feb 2012, 19:30 »

Det er fair nok at være objektiv, ja, men det er manden jo ikke engang. Mange af de indlæg jeg har læst starter med: "Jeg er Real-fan ja, men.. " og slutter med: " Barcelona/Messi er verdens bedste, og Real Madrid når dem ikke til sokkerholderne."

Vil egentlig virkelig gerne vide, hvad der skal til for at man laver sådan en fake-profil .. Hold da kæft for nogle mennesker i den her verden.

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #8917: 18 Feb 2012, 18:51 »

Er der nogen der ved hvor kampen iaften bliver sendt? Smiley

Hala Madrid!

mLasson
Gæst

« Svar #8918: 18 Feb 2012, 18:51 »

Canal 9 Smiley

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #8919: 21 Feb 2012, 17:42 »

Nogen der ved hvor kampen mod CSKA bliver sendt? Smiley

Hala Madrid!

U-4-E
Manager

« Svar #8920: 21 Feb 2012, 17:48 »

Det tager altså 5 sek. selv at finde. Bold.dk har f.eks. en ganske fin oversigt.

http://www.bold.dk//tv/

Svaret er desuden TV2 Sport.

nomi
Lilleputspiller
*

« Svar #8921: 21 Feb 2012, 17:49 »

Nogen der ved hvor kampen mod CSKA bliver sendt? Smiley

Brug http://www.bold.dk/tv/ fremover

Edit: Nå, for sent...

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #8922: 21 Feb 2012, 18:00 »

Det tager altså 5 sek. selv at finde. Bold.dk har f.eks. en ganske fin oversigt.

http://www.bold.dk//tv/

Svaret er desuden TV2 Sport.
Mange tak Smiley

Hala Madrid!

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #8923: 26 Feb 2012, 20:07 »

Så i Ronaldos mål idag? Manden er genial!

iHalaMadrid!

Hala Madrid!

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #8924: 26 Feb 2012, 20:16 »

Fantastisk mål, elendig kamp!

Ronaldos mål og de tre points er egentligt, det eneste gode vi kan tage med fra dette derby. Rayo spillede langt bedre end os, hvilket vi så også godt kan give banen lidt af skylden for. Den var bestemt ikke egnet til at spille fodbold på! Der er dog rigtig mange spillere der underpræsterer idag. Især nede i forsvaret, hvor jeg bestemt ikke var tilfreds med Arbeloa, Pepe, Ramos og Marcelo. Det sejlede jo rundt. En spiller som Higuain har godt nok heller ikke vist noget i lang tid. Jeg håber virkelig han kan komme i gang, for ellers kommer vi da virkelig til at savne Benz.

Men okay, vi har fået de tre points, og vinder Barca ikke i aften, så er mesterskabet altså vores. Det skider jeg på!

Hala Madrid!

Sider: 1 ... 593 594 [595] 596 597 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010