home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 477 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 591 592 [593] 594 595 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 965857 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #8880: 04 Feb 2012, 21:52 »

Det var ikke altid lige kønt eller effektivt, men vi fik hvad vi kom efter - de tre point, som er med til at sætte Barcelona under yderligere pres inden deres kamp mod Sociedad. Forhåbentlig kan de tage mod dem, som i det omvendte opgør.
Det dårlige vejr kampen blev spillet i, tror jeg kun vil komme os til fordel, når vi skal møde Moskva i CL.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #8881: 05 Feb 2012, 13:54 »

Det var bestemt ikke nogen køn kamp, vi fik leveret igår, men vi fik de 3 points, og det er godt nok det vigtigste i en kamp, hvor vejret bestemt ikke var til vores fordel. Jeg synes egentlig det er fint nok, vi har en periode, hvor vi ikke spiller særlig godt i øjeblikket. Vi ved, at vi kan spille bedre, og det skal selvfølgelig snart blive bedre, men det er trods alt vigtigt, at vi spiller sådan her i denne periode, hvor kampene bestemt ikke er de sværeste. Så hellere vær i topform i starten af Marts og fremad. Det er her vi vinder titlerne. Vi plejer desuden altid at spille dårligt i Januar og Februar, og vi plejer faktisk også at tabe en del points. Det er ikke sket i år, og det er selvfølgelig super positivt.

Vi kan desuden prise os lykkelige over, at dommeren overså et klart straffespark til Getafe. Smiley

Hala Madrid!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #8882: 05 Feb 2012, 14:06 »

Tillykke med de 27 år til den potentielt bedste fodboldspiller i verden!

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #8883: 05 Feb 2012, 14:50 »

Skal vi ikke bare kalde det mesterskabspotentia le at vinde disse kampe mod Getafe, Mallorca og Athletic Bilbao, som bestemt ikke har været kønne, fuldt fortjente eller uheldige sejre.
At vi vinder disse kampe er det der gør at jeg er sikker på vi vinder mesterskabet i år. Jeg kan ikke vente til Casillas kysser damen på Cibeles!

Vuelve la ilusión

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #8884: 05 Feb 2012, 15:04 »

potentielt bedste fodboldspiller i verden!
Ja, som kun 19 årige scoret ham hattrick mod Real og et Maradona-agtig mål mod Getafe.. Unik potentielt!

Nå men tillykke med en anden spillers fødselsdag C.Ronaldo - Det er en fornøjelse at se CR7 spille Smiley

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #8885: 05 Feb 2012, 15:09 »

Ja, som kun 19 årige scoret ham hattrick mod Real og et Maradona-agtig mål mod Getafe.. Unik potentielt!

Nå men tillykke med en anden spillers fødselsdag C.Ronaldo - Det er en fornøjelse at se CR7 spille Smiley

Hokus pokus, Messi (og Messi1987) i fokus...

Vuelve la ilusión

Batigol
Manager

« Svar #8886: 05 Feb 2012, 17:13 »

Hokus pokus, Messi (og Messi1987) i fokus...

Ret beset er det vel kun Messi han bringer i fokus, mens det er dig der bringer ham i fokus. Men læg nu i øvrigt også lige mærke til at han rent faktisk også roser Ronaldo i sit indlæg, så slemmere var det indlæg vel heller ikke?

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #8887: 05 Feb 2012, 17:22 »

Ret beset er det vel kun Messi han bringer i fokus, mens det er dig der bringer ham i fokus. Men læg nu i øvrigt også lige mærke til at han rent faktisk også roser Ronaldo i sit indlæg, så slemmere var det indlæg vel heller ikke?

Tror bare ikke det var en overraskelse for nogen, at Messi1987 lige skulle nævne noget med Messi, så snart man bare nævner, at det er Ronaldos fødselsdag.

Hala Madrid!

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #8888: 05 Feb 2012, 17:27 »

Nemlig Wink
Min pointe var blot at Messi ikke på nogen måde var grund til at blive nævnt i denne sammenhæng. Ronaldo har fødselsdag -> Messi er awesome...

Det er da noget nyt at Ronaldo rent faktisk nævnes, så der var en snært af mening i indlægget.

Vuelve la ilusión

Batigol
Manager

« Svar #8889: 05 Feb 2012, 17:36 »

Nemlig Wink
Min pointe var blot at Messi ikke på nogen måde var grund til at blive nævnt i denne sammenhæng. Ronaldo har fødselsdag -> Messi er awesome...

Det er da noget nyt at Ronaldo rent faktisk nævnes, så der var en snært af mening i indlægget.

Nej, naturligvis ikke. Men man kunne jo også vælge bare at ignorere det at han føler trang til at nævne Messi og så bare lige lægge mærke til at han rent faktisk roste Ronaldo. For som michaelk selv nævner kommer det vel ikke som nogen overraskelse for jer at han føler behov for lige at få flettet Messi ind i det. Men, nej - selvfølgelig var der ingen grund til at nævne Messi.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Enged
Gæst

« Svar #8890: 05 Feb 2012, 18:09 »

@Messi1987
Der blev skrevet "potentielt". Det betyder, at han ikke er det lige nu, men at han har potentialet til at blive verdens bedste. Jeg går ud fra, at du mener, at Messi er verdens bedste fodboldspiller, hvorfor det så er en selvmodsigelse, når du får bragt Messi ind i samtalen til potentielt at blive verdens bedste.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #8891: 05 Feb 2012, 18:17 »

Har heller ikke nævnt navnet Messi crazy Men godt gættet Opstemt

Så slemt kan det da heller ikke være. Hvis der var nogen der skrev at Messi er verdens bedste straffesparksskytte (i barca tråden) så kom der sikkert også en Real fan frem.

Så er det vidste også off topic nok!

Ronaldo imponeret simpelthen mig sæson efter sæson, den mand er utrolig Thumbs Up

@Messi1987
Der blev skrevet "potentielt". Det betyder, at han ikke er det lige nu, men at han har potentialet til at blive verdens bedste. Jeg går ud fra, at du mener, at Messi er verdens bedste fodboldspiller, hvorfor det så er en selvmodsigelse, når du får bragt Messi ind i samtalen til potentielt at blive verdens bedste.
Nå så misforstod jeg den, sorry Smiley Ronaldo bliver aldrig verdens bedste fodboldspiller, medmindre Messi bliver invalid eller stopper med at spille..
« Seneste Redigering: 05 Feb 2012, 20:03 af Messi1987 » Logged

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #8892: 06 Feb 2012, 01:19 »

Har heller ikke nævnt navnet Messi crazy Men godt gættet Opstemt

Så slemt kan det da heller ikke være. Hvis der var nogen der skrev at Messi er verdens bedste straffesparksskytte (i barca tråden) så kom der sikkert også en Real fan frem.

Så er det vidste også off topic nok!

Ronaldo imponeret simpelthen mig sæson efter sæson, den mand er utrolig Thumbs Up
 Nå så misforstod jeg den, sorry Smiley Ronaldo bliver aldrig verdens bedste fodboldspiller, medmindre Messi bliver invalid eller stopper med at spille..

Yes, så fik vi det hele med!

Hala Madrid!

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #8893: 06 Feb 2012, 09:15 »

SMH at Messi1987..

Hala Madrid!

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #8894: 06 Feb 2012, 13:24 »

Skal man tro på de seneste ryger om at Cristiano vil tilbage til England?

Hala Madrid!

Sider: 1 ... 591 592 [593] 594 595 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010