home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 535 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 590 591 [592] 593 594 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 965974 gange)
Daniel Nordentoft
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #8865: 27 Jan 2012, 12:51 »

Ikke for at provokere, men det har men altså hørt i mange sæsonen nu..

Troll.

Der er jo også nogle helt afgørende faktorer som spiller ind i denne kontekst. Troen på et mesterskab er stor, trods Barcelonas dominans i de indbyrdes opgør. Holdet har udviklet sig, og nu må Real endelig ikke gå hen og fyre Mou. Man er under et kolossalt pres, når man er træner for så stor og en så traditionsrig klub, og det ved man, men det ville være en destruering af det igangværende spilkoncept som Mourinho udarbejder, hvis man går hen og vrager ham. Han er uhyggelig dygtig, og han er verdens bedste træner i min optik.

Hvis ledelsen holder på ham og har tålmodighed, så skal det nok vrimle med trofæer igen, det er jeg helt overbevist om.

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #8866: 27 Jan 2012, 12:55 »

Og er der noget galt i at tro på sit hold? Hvis alle fans sagde: vi vinder ikke noget i år, så det kan også være lige meget, ville det jo gå endnu dårligere. Hvis støtten ikke er der, spiller holdet også dårligere.

Selvfølgelig skal man tro på det, og sådan som sæsonen har forløbet indtil videre kan jeg ikke se hvorfor man ikke skulle tro på Madrid i år.

Madrid er suverænt videre fra Champions League som det hold med flest points. De ligger nummer 1 i ligaen med 5 points ned til det (for at citere Mourinho) hold folk kalder det bedste hold nogensinde. De har fundet en taktik hvori de i sidste kamp spillede bedre end Barcelona, og jeg føler mig ret sikker på at Madrid blev den moralske vinder efter kampen i onsdags. Jeg tror på at de med comebacket og det gode spil fik brudt noget af deres Barca kompleks.

Så at sige at du har hørt indstillingen i mange sæsoner nu er også rigtigt. Men hvis man ikke tror på sit hold, hvad skulle man så tro på i fodbold?

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #8867: 27 Jan 2012, 14:06 »

Hvis det var kommet fra en anden havde jeg ikke set det som en provokation.
MEN ligepræcis fordi det kommer fra dig, gør at jeg ser det som en provokation. Hvorfor skulle du ellers poste det billede? Tror at nærmest alle inde på FMF ved at du ikke kan få dine Barca briller af.

Jeg ser det som provokation, fordi det kommer fra DIG.

Hala Madrid!

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #8868: 28 Jan 2012, 23:54 »

7 fucking points. Den smider vi ikke! Det dufter af guld i år!

Hala Madrid!

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #8869: 28 Jan 2012, 23:55 »

7 fucking points. Den smider vi ikke! Det dufter af guld i år!

Kan ikke være mere enig!
Langt om længe ser det positivt ud!  Smiley

Supra Societatem Nemo

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #8870: 29 Jan 2012, 00:12 »

Villareal - Barca kampen made my day!
Mange tak siger jeg bare. Det ser godt ud, den kan næsten ikke smides væk nu. Smiley

HALA MADRID!

Hala Madrid!

JimmyGP
Manager

« Svar #8871: 29 Jan 2012, 09:27 »

Jeg så lidt af kampen i går.. synes faktisk det så rigtig godt ud..  Thumbs Up The Mourinho way ser ud til at virke, men jeg synes dog personligt at det er for tidligt at snakke mesterskab endnu.. Syv point er et rigtig godt forspring, men der er immervæk stadig atten kampe endnu.. Der kan ske rigtig meget.. Peace

- Veni, vidi, vici -

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #8872: 29 Jan 2012, 10:31 »

Jeg ved umiddelbart ikke hvad "the Mourinho way" er, men indtil videre har man jo sikret sig 7 points forspring på fantastisk fodbold. Hvis man ser bort fra 2 kampe i efteråret (Levante og Racing), kampen mod Barca, og så kampene for 2 og 3 kampe siden mod hhv. Ath. Bilbao og Mallorca (som man dog vandt), så har Real Madrid spiller fantastisk flot fodbold, hvor kampene har været mere eller minder under kontrol.

Syv point er rigtig meget at hente, og endnu mere når modstanderne er så elendige som de er i Spanien (for Real Madrid åbenbart), end det ville være i England. Jeg nægter at tro på at vi smider 7 point. Det dufter langt væk af Cibeles...

Vuelve la ilusión

JimmyGP
Manager

« Svar #8873: 29 Jan 2012, 10:50 »

Jeg ved umiddelbart ikke hvad "the Mourinho way" er, men indtil videre har man jo sikret sig 7 points forspring på fantastisk fodbold. Hvis man ser bort fra 2 kampe i efteråret (Levante og Racing), kampen mod Barca, og så kampene for 2 og 3 kampe siden mod hhv. Ath. Bilbao og Mallorca (som man dog vandt), så har Real Madrid spiller fantastisk flot fodbold, hvor kampene har været mere eller minder under kontrol.

Syv point er rigtig meget at hente, og endnu mere når modstanderne er så elendige som de er i Spanien (for Real Madrid åbenbart), end det ville være i England. Jeg nægter at tro på at vi smider 7 point. Det dufter langt væk af Cibeles...

Jeg tænker Mourinhos filosofi er begyndt at bryde igennem.. både med måden de spiller på og Mourinhos mandskabs behandling.. Det hedder i mit hoved "The Mourinho Way" Thumbs Up

Jeg er helt enig i din anskuelse af kampe indtil videre og vi er enige om at BARCA/REAL lysår foran resten af Spanien i modsætning til England, hvor det er mere tæt. Men derfor mener jeg stadig at der er rigtig mange kampe endnu og der kan ske meget i de resterende kampe.. Bolden er stadig rund og der spilles stadig halvfems minutter..

Dog er Real min mesterskabsfavorit, som det ser ud lige nu for jeg synes faktisk at de gør det fantastisk godt og spiller forrygende fodbold.. Det er en fornøjelse at se..  Thumbs Up 

- Veni, vidi, vici -

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #8874: 29 Jan 2012, 11:02 »

Jeg vil bestemt ikke give kritik for din opfattelse af The Mourinho Way så Wink
Der er bare flere der vil betegne den som defensiv kujonfodbold (ja nok dem der kun ser Reals få kampe mod Barca), og så måtte jeg lige kommentere (:

Jeg må sige at få returkampen i pokalturneringen, så 7 point også ud af mindre fordi det på det tidspunkt virkede så håbløst hvordan vi skulle undgå at tage til Barca på Camp Nou. Det er ikke så håbløst mere, og derfor synes jeg 7 point er urealistisk mere at hente.

Jeg er fuldstændig overbevist om at Real Madrid ikke vinder rub og stub i ligaen, men jeg er også overbevist om at Barca heller ikke gør. Vi skal nok tabe point, men det skal Barca også nok.

Vuelve la ilusión

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #8875: 29 Jan 2012, 22:36 »

Jeg tænker Mourinhos filosofi er begyndt at bryde igennem.. både med måden de spiller på og Mourinhos mandskabs behandling.. Det hedder i mit hoved "The Mourinho Way" Thumbs Up

Jeg er helt enig i din anskuelse af kampe indtil videre og vi er enige om at BARCA/REAL lysår foran resten af Spanien i modsætning til England, hvor det er mere tæt. Men derfor mener jeg stadig at der er rigtig mange kampe endnu og der kan ske meget i de resterende kampe.. Bolden er stadig rund og der spilles stadig halvfems minutter..

Dog er Real min mesterskabsfavorit, som det ser ud lige nu for jeg synes faktisk at de gør det fantastisk godt og spiller forrygende fodbold.. Det er en fornøjelse at se..  Thumbs Up 

Jeg er glad for, at du ikke mener "The Mourinho way" er defensivt orienteret fodbold, som rigtig mange tror Real spiller efter at have set nogle af deres kampe mod Barca. Real har sjældent spillet så godt offensivt fodbold, og det viser målscoreren jo også, hvor holdet er ved at slå alle rekorder. Mourinho har helt bestemt været meget defensiv i sine tidligere klubber, men med de spillere han har i Real Madrid kan han ikke tillade sig at spille defensivt, og det mener jeg helt bestemt heller ikke holdet har gjort.

Mesterskabet er bestemt ikke sikret endnu, for vi kan hurtig løbe ind i en periode som i efteråret, hvor vi tabte til Levante og spillede uafgjort mod Santander. Den kunne sagtens havde kommet her i Januar, men der har vi så været rigtig heldige med vores kampprogram. Vi plejer ellers altid at smide points i Januar, og det er heller ikke fordi spillet har været godt her i Januar, men vi har fået sejrene.

Vi har dog stadig masser af svære udebanekampe. Fx oppe i baskerlandet, hvor Ath Bilbao altid er en af de sværeste steder at spille på udebane mod i Spanien, så det er langt fra sikret, men finder vi samtidig spillet frem fra efteråret, så er jeg ikke i tvivl om, at vi får nummer 32 i år.

Hala Madrid!

ManutdogBIF
Reserveholdsspiller

« Svar #8876: 30 Jan 2012, 13:01 »

Batigol
Manager

« Svar #8877: 02 Feb 2012, 22:44 »

Det var ikke det klogeste træk fra Xavi, det medgiver jeg gerne. Omvendt kan man dog også kun have latter til overs for, og måske endda lidt ondt af, Eládio Paramés, José Mourinho's personlige talsmand, der fik sat sit mærkbare aftryk på sidste uges returkamp i Copa del Rey kvartfinalen. Efter 2-2 kampen på Camp Nou troppede Dani Alves op i mixed-zonen med et par 'smarte' briller. Formentlig et par uden styrke i, der udelukkende bruges for at se 'smart' ud. Paramés var ikke langsom til at kommentere det, da han sagde følgende: 'What's changed since he [Dani Alves] came to Spain? He's undergone surgery on his ears, they've become smaller. And he's wearing glasses like an intellectual. However, a donkey with small ears and glasses is not all of a sudden a doctor, he's still a donkey.'

Nu er jeg udmærket klar over at ovenstående formentlig og forhåbentlig ikke giver udtryk for den generelle holdning overfor Dani Alves fra Madrid's side, men jeg kunne godt tænke mig lige at høre hvad I Madrid-tilhængere her på siden synes om at en mand med officiel tilknytning til Mourinho og dermed også Real Madrid, kommer med et sådant personligt angreb på en spiller fra det rivaliserende hold? Jeg mener; det kan vel ikke ligefrem falde i god jord hos jer? Og føl jer nu endelig ikke trådt på. Det er blot et åbent spørgsmål afledt af min interesse i at høre hvorledes I reagerede på Paramés' udtalelse.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #8878: 02 Feb 2012, 23:13 »

Det var ikke det klogeste træk fra Xavi, det medgiver jeg gerne. Omvendt kan man dog også kun have latter til overs for, og måske endda lidt ondt af, Eládio Paramés, José Mourinho's personlige talsmand, der fik sat sit mærkbare aftryk på sidste uges returkamp i Copa del Rey kvartfinalen. Efter 2-2 kampen på Camp Nou troppede Dani Alves op i mixed-zonen med et par 'smarte' briller. Formentlig et par uden styrke i, der udelukkende bruges for at se 'smart' ud. Paramés var ikke langsom til at kommentere det, da han sagde følgende: 'What's changed since he [Dani Alves] came to Spain? He's undergone surgery on his ears, they've become smaller. And he's wearing glasses like an intellectual. However, a donkey with small ears and glasses is not all of a sudden a doctor, he's still a donkey.'

Nu er jeg udmærket klar over at ovenstående formentlig og forhåbentlig ikke giver udtryk for den generelle holdning overfor Dani Alves fra Madrid's side, men jeg kunne godt tænke mig lige at høre hvad I Madrid-tilhængere her på siden synes om at en mand med officiel tilknytning til Mourinho og dermed også Real Madrid, kommer med et sådant personligt angreb på en spiller fra det rivaliserende hold? Jeg mener; det kan vel ikke ligefrem falde i god jord hos jer? Og føl jer nu endelig ikke trådt på. Det er blot et åbent spørgsmål afledt af min interesse i at høre hvorledes I reagerede på Paramés' udtalelse.

Ligesom du kan indrømme det var en fejl fra Xavi, så kan jeg bestemt også indrømme, at det var en fejl fra Mourinho's talsmand. Det er på et meget lavt niveau at gå ud og udtale sådan noget. Dani Alves har helt sikkert sagt en masse ting om Real Madrid, men det har alt sammen handlet om fodbold, og det her har intet med fodbold at gøre, så det tager jeg alt mulig afstand fra. Nu er det så også Mourinho's talsmand og heldigvis ikke nogen fra Real Madrid, men det ser skidt ud for Real Madrid når ens træners talsmand går ud og siger sådan noget. Bestemt ikke i orden.

Dermed ikke sagt at det ikke passer, men det er vel noget der hører til i børnehave tråden eller lignende Wink

Hala Madrid!

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #8879: 03 Feb 2012, 09:00 »

Dermed ikke sagt at det ikke passer, men det er vel noget der hører til i børnehave tråden eller lignende Wink

Smiley

Sider: 1 ... 590 591 [592] 593 594 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010