home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 698 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 587 588 [589] 590 591 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 966065 gange)
-RVM-
Førsteholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #8820: 23 Jan 2012, 12:31 »

http://onside.dk/nyheder/primera-division-spansk/avis-real-spillere-har-mistet-tillid-til-mourinho

http://madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=16238

Hvad siger i til dette?

I følge artiklen skulle flere af spillerne have mistet tilliden til Mourinho. Ud fra hvad jeg har læst rundt omkring virker det som om at nogle af spillerne er træt af hans arrogance internt i omklædningsrummet, hans defensive tilgang i Barcelona kampene, samt at han brugte Carvalho frem for Varane eller Albiol i kampen da Carvalho havde siddet ude i 4 måneder.

Hvis historien er sand kunne jeg godt forestille mig at Mourinho ikke længere er træner efter sommerferien. Splid mellem spillere og træner resulterer sjældent i noget godt, og det bliver spændene at se hvad der kommer ud af situationen, hvis historien som sagt er sand. Hvad siger i til historien?

I forlængelse af hvad jeg skrev igår, skulle fansene have piftet af Mourinho under kampen igår. Synes bestemt heller ikke at Real har været fantastisk spillende på det sidste, men synes alligevel det er en overreaktion da Madrid samlet set har spillet en af deres bedste sæsoner i mange år. Det skulle dog også være alle de mange nederlag til Barcelona der var grunden. Faktum er at den store støtte der har været blandt fansene til Mourinho, samt spillerne, synes at være mindsket i øjeblikket. Hvad tror i der kommer ud af det?

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #8821: 25 Jan 2012, 13:13 »

Pinligt.^^
Kom dog ind i kampen og støt op om dit hold! Barca er bedre for tiden, men tag Alcorcon - Real Madrid opgørene som et godt eksempel. Havde Alcorcon mødt op med din indstilling ("Real Madrid er så meget bedre og spiller helt fantastisk for tiden") havde de tabt, men de kæmpede sgu og vandt 5-0 over de hvid klædte.
Jeg havde måske samme mening efter skuffelsen i onsdags, men man bliver sgu nødt til at se det fra den lyse side. Bolden er rund og Real har aldrig før været bedre. Peace

Personligt håber jeg at vi får brudt det Barca-kompleks der er oparbejdet over det sidste år. Mourinho har nu bevist 5-6 gange at de ikke kan slås vha. defensive spillere, derfor ser jeg kampen idag som en god mulighed for at pudse Özil, Kaka, Sahin, Granero, Ronaldo, Alonso, Di Maria og Benzema af. Pasningsstærke spillere der alle er garant for en arbejdsindsats. Vi vinder kun i dag hvis vi formår at holde på bolden minimum 45 % af tiden. Det er selvmord med så dårlige boldspillere som Pepe og Lass på midtbanen. Derfor håber jeg Mourinho sender en af disse opstillinger på banen:

Casillas; Lass, Pepe, Ramos, Coentrao; Alonso, Sahin, Granero; Özil, Ronaldo; Benzema.
Casillas; Lass, Pepe, Ramos, Marcelo; Alonso, Coentrao, Sahin; Özil, Ronaldo; Benzema.
Casillas; Lass, Pepe, Ramos, Coentrao; Alonso, Sahin; Özil, Kaka, Ronaldo; Benzema.

Jeg mener absolut ikke hverken Pepe eller Lass skal på midtbanen idag. Det er at give Barca bolden uden at de gør noget for den. Desuden er jeg træt af Marcelo's forsvarsspil eller mangel på samme. Om vi skal spille med 3 eller 4 offensive midtbanespillere/angribere er lidt irrelevant, da en af de offensive i en 4 mands så bare skal holde sig tæt på Busquets.

Desuden er vi nødt til at prøve med det høje presspil fra Supercopa. Det har Mourinho helt lagt fra sig mod Barca.

Alt i alt: Har Mourinho nosserne til at prøve at angribe Barcelona, eller skal vi stille 11 mand i målet og håbe de ikke rammer de små huller der nu må være? Cool

EDIT: Vi sorterer lige Di Maria fra. Han er officielt ikke udtaget til truppen. Havde ellers håbet han kunne nå at blive klar til bænken.
« Seneste Redigering: 25 Jan 2012, 13:47 af kanok » Logged

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #8822: 25 Jan 2012, 14:12 »

Af de tre nævne opstillinger, som har du fået skrevet så fint der, vil jeg personligt foretrække den nederste, dog med Marcelo istedet for Coentrao. Synes at Marcelos offensive arbejde giver os helt nye dimensioner i spillet, idet han giver Ronaldo mere plads, og omvendt. Han skal bare altid huske at komme med hjem hurtigst muligt, mens der er en af de tre midtbanespillere der dækker hans plads.

En Özil på banen fra start er et must idag. Han har vist genfundet formen, og det viser hans mange assister her på det sidste, og vi har brug for de chancegivende afleveringer. At Kaká starter inde samtidig gør man ikke noget efter vi så glimt af hans gamle jeg i kampen mod Bilbao, og hvis han kan finde det frem idag, vil det være at stor nytte.

Håber på at se en Ronaldo med kæmpe gejst igen.

El Real Madrid no se rinda!

Ps: Hold kæft hvor jeg savner Di Maria. Hans løb med bolden, hans tilbageløb som blandt de første på holdet overhovedet, hans blik for spillet og hans kreativitet, som han virkelig trådte i karakter med i den her sæson!

Zone 43
Manager

« Svar #8823: 25 Jan 2012, 15:15 »

Men jeg forventer det bliver til endnu et nederlag, en fodbold leksikon og en Messi der afgør det hele, (som sædvanligt!) med assist eller mål.

Så mine forventninger bliver uden tvivl indfriet! Håbløst at vinder, Håbløst!

Endnu en Barcelona sejre.. Skuffet

Jeg er nu glad for, at man i klubben ikke har det på samme måde (http://www.madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=16266), ellers kunne man lige så godt give Barcelona en skrivebordssejr i aften, istedet for at forsøge at få vendt Barcelonas føring fra det første opgør.

At presset er på Barcelona i aften, tror jeg vil/kan komme til vores fordel - dels fordi vi kan spille frit, dels fordi vi intet har at tabe og derfor kun kan overraske verdenen. At Betis fik vendt 2-0 til 2-2 forleden er et fint eksempel på, at det kan lade sig gøre at overraske Barcelona og verdenen, i Barcelona endda. At de så gik hen og vandt den kamp er naturligvis kun ærgeligt. Og skulle det gå hen og ende med, at vi ryger ud i aften, så skal vi dø med støvlerne på, at vi stadigvæk kan være stolte af holdet.

Casillas; Lass, Pepe, Ramos, Marcelo; Alonso, Coentrao, Sahin; Özil, Ronaldo; Benzema.

Af de tre opstillinger du nævner, foretrækker jeg denne - måske endda med Callejon istedet for Özil fra start af.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #8824: 25 Jan 2012, 19:18 »

Endnu en El Clásico..

Til at starte med, jeg er Real Madrid fan.

Men jeg forventer det bliver til endnu et nederlag, en fodbold leksikon og en Messi der afgør det hele, (som sædvanligt!) med assist eller mål.

Puha, nu har der været så meget snak om, at holdet ikke lever op til klubbens værdier. Hvis dette er fansenes, hvilket det heldigvis ikke er, så er klubben godt nok i problemer. Det er fair nok at være realistisk, men alligevel. Vi møder Barca i El Clasico, og selvfølgelig skal vi tro på sejr.

Jeg tror i hvert fald på sejr, men vi skal selvfølgelig spille en gennemført kamp. Jeg er helt enig i, at Barca har været overlegne de sidste kampe, men det har de altså været efter vi var kommet foran. Kampen i december starter vi med at score lige med det samme. Sidste kamp har vi totalt styr på dem de første 11 minutter. Vi kommer foran, og derefter trækker vi os tilbage. Vi har vist i flere perioder at vi sagtens kan spille op mod Barca. Her vil jeg mest fremhæve de to Super Copa kampe, hvor jeg mener vi var det bedste hold over to kampe. Vi skal spille offensivt. Det kan godt være Barca scorer to mål, men jeg er hundrede procent sikker på, at vi sagtens kan score 4. Vi bliver bange for at Barca score, men vi skal i stedet tænke på selv at score. Barca's forsvar er altid åbent, men det er svært at score når man enten forsøger sig med lange bolde efter Higuain, eller prøver at lade Ronaldo køre hele vejen. Vi skal spille det fantastiske kontra spil vi er kendt for, og samtidig skal vi stå højt op på banen. Koster det os, ja så koster det os.

Jeg glæder mig faktisk rigtig meget til idag. Vi har intet at tabe, da vi nærmest allerede er dømt ude. Hvis vi taber, jamen så var det jo bare forventet. Vi har muligheden for at lave overraskelsen og selvfølgelig skal vi gå 100% efter den.

At sige det er håbløst inden kampen, det er fandme ikke ægte madridista.

Hala Madrid!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #8825: 25 Jan 2012, 19:33 »

Endnu en El Clásico..

Til at starte med, jeg er Real Madrid fan.

For det første forstår jeg ikke halvdelen af det du skriver, da det ingen mening giver.

Dernæst så er det jo ikke ægte fan-mentalitet, at dømme sit hold ude på den måde. Barcelona har været klart bedst de sidste mange El Clásico-opgør, men ellers er der jo ikke ret meget niveauforskel, og så må vi håbe, at Mourinho hiver en kanin op af hatten og overrasker!

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #8826: 25 Jan 2012, 21:45 »

Startopstilling til i aften:
Casillas; Arbeloa, Pepe, Ramos, Coentrao; Lass, Alonso; Ronaldo, Kaka, Özil; Higuain.

Jeg kan kun sige at jeg stadigvæk synes Lass er selvmord i sådan en kamp på midten, men lad os nu se. Smiley
Jeg havde nok også foretrukket Benzema pga. hans bedre pasningsspil, men Higuain er kun en lille snert fra det samtidig med han er langt mere afslutningssikker. Smiley

Hala Madrid!
« Seneste Redigering: 25 Jan 2012, 21:48 af kanok » Logged

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #8827: 25 Jan 2012, 22:15 »

Startopstilling til i aften:
Casillas; Arbeloa, Pepe, Ramos, Coentrao; Lass, Alonso; Ronaldo, Kaka, Özil; Higuain.

Jeg kan kun sige at jeg stadigvæk synes Lass er selvmord i sådan en kamp på midten, men lad os nu se. Smiley
Jeg havde nok også foretrukket Benzema pga. hans bedre pasningsspil, men Higuain er kun en lille snert fra det samtidig med han er langt mere afslutningssikker. Smiley

Hala Madrid!
Håber du har fortrudt den sætning Wink

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #8828: 25 Jan 2012, 22:25 »

Håber du har fortrudt den sætning Wink

Det må desværre jeg sige jeg har.

Derudover synes jeg det har været en godkendt start og der burde have stået 0-1. Thumbs Up

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #8829: 25 Jan 2012, 22:29 »

Nej nej nej nej nej nej nej........ Det der er uheld af værste grad. Stor stor klasse af Özil!
Min puls rundede i hvert fald 180.

Forskellen på Real Madrid og Barcelona er at Barcelona havde været foran 3-0 nu hvis de havde haft Real Madrids skud og chancer. Punktum.
« Seneste Redigering: 25 Jan 2012, 22:31 af kanok » Logged

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #8830: 25 Jan 2012, 22:31 »

For pokker da Higuain. Det er i dag vi skal slå til, Barca er ikke på toppen!

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #8831: 25 Jan 2012, 22:36 »

Synd at sådan en dommerfejl skal gå ud over Ramos. Skuffet

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #8832: 25 Jan 2012, 23:11 »

Pinligt.^^

Det kaldes ærlighed, du skulle prøve det Smiley
« Seneste Redigering: 25 Jan 2012, 23:54 af Messi1987 » Logged

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #8833: 25 Jan 2012, 23:19 »

Det kaldes ærlighed, du skulle prøve det Smiley

Du er da den værste til det? Huh Huh Huh crazy Rullende Øjne

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #8834: 25 Jan 2012, 23:42 »

Du er da den værste til det? Huh Huh Huh crazy Rullende Øjne

Jeg studsede sgu også lidt over den. Synes skam det var mine ærlige tanker. Smiley

Sider: 1 ... 587 588 [589] 590 591 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010