Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 20:39:37
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23573
0 Brugere, 753 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
robbertwilson12
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Real Madrid tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
583
584
[
585
]
586
587
...
664
Forfatter
Emne: Real Madrid tråd (Læst 966218 gange)
Batigol
Manager
Sv: Real Madrid tråd
«
Svar #8760:
28 Dec 2011, 17:46 »
Citat af: knudsen_0 28 Dec 2011, 13:52
Jeg kunne grundlæggende godt se Joachim Löw i Real Madrid, men jeg ville nu egentlig helst foretrække en manager med lidt mere erfaring, og som har prøvet lidt flere forskellige topklubber. Mig bekendt har han kun turneret lidt rundt i Tyrkiet og Østrig uden succes inden han blev assistent træner for Tyskland og så senere cheftræner. At han har haft gode (dog ikke fantastiske) resultater med et ungt tysk landshold er vel ikke så kæmpe en bedrift - så imponerende synes jeg nu heller ikke han har gjort det. Kan han vise sig som topholdstræner i et par andre klubber (her så jeg gerne Bayern) inden Real, så er så jeg ham meget gerne i Real. Men som det ser ud nu at han kun har været træner for Tyskland, der synes jeg han er for uerfaren.
Nu klarede Löw sig jo ret godt som træner for Stuttgart midt i 90'erne, hvor han vandt den pokalturnering og senere også nåede til finalen i pokalvindernes turnering. Jeg kan i øvrigt ikke se hvorfor du lægger så meget vægt på erfaring. Er erfaring virkelig nødvendigt, når man har bevist at man fodboldfagligt er virkelig dygtig? Der er jo bred enighed om at han allerede mere eller mindre styrede landsholdet da han var Klinsmann's assistent - i hvert fald det taktiske aspekt af spillet, hvor man også bare må sande at Klinsmann ikke er den skarpeste kniv i skuffen. Löw har gjort et fantastisk stykke arbejde på det tyske landshold i de seneste 6 år - jeg må sige at jeg synes at han rigeligt har bevist sit værd. Nej, det jeg ville være mere nervøs for på Löw's vegne, er om han kan tilpasse sig livet som klubtræner igen, nu hvor han har været vant til at være landstræner i så mange år. Det er langt mere stressende at være klubtræner end at være landstræner og som udgangspunkt kræver det meget mere af din tid at stå i spidsen for et klubhold. Jeg er dog af den overbevisning at Löw er en af de landstrænere der bruger ligeså lang tid på sit arbejde, som han ville gøre hvis han var klubtræner, så jeg tror ikke det ville blive noget stort problem for ham - især ikke med hans tidligere klubtræner job taget in mente.
El Mundo Deportivo skrev i øvrigt også at Barcelona holder øje med ham, som mulig afløser for Pep, såfremt han skulle vælge at stoppe indenfor få år. Jeg ved dog ikke hvor meget man skal lægge i det. Det kunne jo godt lyde som om at det ene hold blot holder øje med ham fordi det andet hold gør. Hvem af holdene der så er hvem er et godt spørgsmål. I hvert fald lød meldingen på at både Barcelona og Real Madrid holder øje med ham.
Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.
Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.
Lars Pleidrup fan klub for livet.
knudsen_0
Landsholdsspiller
«
Svar #8761:
28 Dec 2011, 20:08 »
Jeg kan godt se jeg muligvis har formuleret mig forkert, for jeg lægger skam ikke så meget vægt på erfaring. Jeg lægger bare vægt på at jeg gerne vil have en træner som har prøvet at træne flere forskellige topklubber. Der er hverken Stuttgart i 2 år eller 6 år for det tyske landshold ikke godt nok til mig. Og det er vel også en slags erfaring?
Jeg så heller en træner der har prøvet lidt flere forskellige topklubber. En god periode for det tyske landshold er ikke godt nok til mig.
Vuelve la ilusión
ZiDaNe5
Førsteholdsspiller
«
Svar #8762:
28 Dec 2011, 22:18 »
Hvad havde Barcas træner af tidligere erfaring?
Batigol
Manager
«
Svar #8763:
29 Dec 2011, 06:22 »
Citat af: knudsen_0 28 Dec 2011, 20:08
Jeg kan godt se jeg muligvis har formuleret mig forkert, for jeg lægger skam ikke så meget vægt på erfaring. Jeg lægger bare vægt på at jeg gerne vil have en træner som har prøvet at træne flere forskellige topklubber. Der er hverken Stuttgart i 2 år eller 6 år for det tyske landshold ikke godt nok til mig. Og det er vel også en slags erfaring?
Jeg så heller en træner der har prøvet lidt flere forskellige topklubber. En god periode for det tyske landshold er ikke godt nok til mig.
Okay - det er skam også fair nok. Det var også lige netop en del af min pointe at 2 år i Stuttgart og 6 år med det tyske landshold vel er en ganske fin erfaring, sammenlignet med den erfaring Pep havde da han overtog i Barcelona, eller den erfaring Vicente del Bosque havde da han overtog i Madrid i '99. I øvrigt; det er muligvis en mindre vigtig detalje, men jeg vil nu mene at 6 år er lidt mere end 'en god periode'.
ZiDaNe5
Førsteholdsspiller
«
Svar #8764:
29 Dec 2011, 10:33 »
Citat af: FC Barcelona 29 Dec 2011, 06:22
Okay - det er skam også fair nok. Det var også lige netop en del af min pointe at 2 år i Stuttgart og 6 år med det tyske landshold vel er en ganske fin erfaring, sammenlignet med den erfaring Pep havde da han overtog i Barcelona, eller den erfaring Vicente del Bosque havde da han overtog i Madrid i '99. I øvrigt; det er muligvis en mindre vigtig detalje, men jeg vil nu mene at 6 år er lidt mere end 'en god periode'.
Præcis FC Barcelona, havde i øvrigt glemt at det var samme tilfælde med Del Bosque. Tak for påmindelsen.
At de fyrede ham og senere hen Capello er mig stadig en gåde...
knudsen_0
Landsholdsspiller
«
Svar #8765:
29 Dec 2011, 11:52 »
Jeg er med på det er en god periode, men med erfaring mener jeg også at han skal mangler erfaring til at tilpasse sig andre topklubber. Alt andet lige, så er det ikke det Joachim Löw har mest af.
Og så lige for at slå det helt fast. Dette er kun det jeg mener der ikke godkender Joachim Löw i første omgang. En klub som Real skal efter Mourinhos afgang være en smurt maskine som bare skal køres videre uden nogen bemærkelsesværdig overgang. Mourinho har nu (og i hvert fald til den tid) lavet alt det grove arbejde og ryddet op efter tidligere år med trænerfyringer, og der skal en ny træner have erfaring fra andre topklubber til at kunne tilpasse sig lynhurtigt. Det mener jeg ikke Joachim Löw besidder - endnu.
Og så er der en anden mulighed...
Man henter en indefra som ikke skal bruge tid på at tilpasse sig, fordi vedkommende allerede er integreret i klubben. Vi kan jo kalde det Real's Pep (;
Faktisk så jeg hellere en træner indefra overtage fra Mourinho, end en træner med ovennævnte kvalifikationer. En træner med Real-DNA (er det ikke det i kalder det i Barca?) og som har tilbragt en del år som ungdomstræner og lignende, så han alligevel har en fornøden erfaring som træner i stedet for at være helt spæd i faget. Lige pt. kan jeg kun komme i tanke om Castilla-træner Alberto Toril som kvalificerer sig, men om nogle år (nok ikke allerede i 2014) kunne jeg meget vel se Raul eller Ruben de la Red som Real-træner. Dette er mit drømmescenarie (dog sikkert håbløst naivt).
Vuelve la ilusión
Batigol
Manager
«
Svar #8766:
29 Dec 2011, 17:59 »
Citat af: ZiDaNe5 29 Dec 2011, 10:33
Præcis FC Barcelona, havde i øvrigt glemt at det var samme tilfælde med Del Bosque. Tak for påmindelsen.
At de fyrede ham og senere hen Capello er mig stadig en gåde...
Samme her. Det er så heller ikke første gang at jeg har stillet mig uforstående overfor en af Florentino Pérez's beslutninger, og jeg tvivler på at den tendens ændrer sig lige umiddelbart. Sagt på en anden måde synes jeg godt nok at Pérez er en utroligt ringe præsident. Men har man penge så kan man få.
Citat af: knudsen_0 29 Dec 2011, 11:52
Jeg er med på det er en god periode, men med erfaring mener jeg også at han skal mangler erfaring til at tilpasse sig andre topklubber. Alt andet lige, så er det ikke det Joachim Löw har mest af.
Og så lige for at slå det helt fast. Dette er kun det jeg mener der ikke godkender Joachim Löw i første omgang. En klub som Real skal efter Mourinhos afgang være en smurt maskine som bare skal køres videre uden nogen bemærkelsesværdig overgang. Mourinho har nu (og i hvert fald til den tid) lavet alt det grove arbejde og ryddet op efter tidligere år med trænerfyringer, og der skal en ny træner have erfaring fra andre topklubber til at kunne tilpasse sig lynhurtigt. Det mener jeg ikke Joachim Löw besidder - endnu.
Og så er der en anden mulighed...
Man henter en indefra som ikke skal bruge tid på at tilpasse sig, fordi vedkommende allerede er integreret i klubben. Vi kan jo kalde det Real's Pep (;
Faktisk så jeg hellere en træner indefra overtage fra Mourinho, end en træner med ovennævnte kvalifikationer. En træner med Real-DNA (er det ikke det i kalder det i Barca?) og som har tilbragt en del år som ungdomstræner og lignende, så han alligevel har en fornøden erfaring som træner i stedet for at være helt spæd i faget. Lige pt. kan jeg kun komme i tanke om Castilla-træner Alberto Toril som kvalificerer sig, men om nogle år (nok ikke allerede i 2014) kunne jeg meget vel se Raul eller Ruben de la Red som Real-træner. Dette er mit drømmescenarie (dog sikkert håbløst naivt).
Det jeg mente med at 6 års succes med det tyske landshold var lidt mere end 'en god periode', var blot at 6 år vel er mere end en periode. Det er jo ganske konsistent må man sige. Men jeg er som udgangspunkt enig i at Mourinho's afløser skal kunne tilpasse sig hurtigt. Jeg kan dog ikke se problemet i det, hvis træneren selv har nogle idéer og selv har et projekt. Det er jo ofte når man lige netop har idéer og projekter at man er mest dedikeret - og det er ofte når man har idéer og projekter at det kan gå helt fantastisk godt. Til gengæld kan det også gå helt ad helvede til. Det er lidt risikoen ved det. Det er jo noget i den dur vi ser i Roma lige nu. Men om Joachim Löw besidder evnen til at tilpasse sig hurtigt i en topklub, er der jo ikke rigtigt nogen af os der ved. Det er der vel ret beset ikke nogen der ved, for det er ikke noget han har prøvet før.
Idéen om at bruge en indefra er jeg ikke overraskende vild med. Personligt ser jeg eksempelvis gerne Oscar García, der er træner for Barcelona's Juvenil A hold, der gør det fantastisk både i ligaen og i den nye NextGen Series, tage over efter Pep. Personligt kalder jeg det ikke Barca-DNA; i stedet siger jo blot at det skal være en mand der kender klubben, kender dens idealer og principper og selv lever op til disse. Jeg kender ikke Alberto Toril, men et eller andet må han jo kunne, for Castilla ligger jo lunt i toppen af Segunda Division B's gruppe 1, hvilket jo sågar er et niveau højere end det Barcelona B spillede på da Pep stod i spidsen for dem. Så det kunne da sikkert være spændende, men som sagt kender jeg ham ikke rigtigt.
Hamza_BIF
Manager
«
Svar #8767:
29 Dec 2011, 20:09 »
Casillas: Jeg forlader Real Madrid
http://www.madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=16127
Det der fik mig lige til at indse, hvor stor pris jeg sætter på ham... Hoppede i med begge ben da jeg så overskriften, hold op hvor var jeg ved at få hjertestop
Det er så ondt, at det ikke engang er sjovt
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
kanok
Reserveholdsspiller
«
Svar #8768:
18 Jan 2012, 22:57 »
Synes indtil videre Ronaldo har spillet en af sine bedste halvlege for Real Madrid. Mål, tacklinger og presspil på lige fod med alle andre.
Batigol
Manager
«
Svar #8769:
18 Jan 2012, 23:04 »
Udover målet, og et enkelte par situationer med hidsigt presspil, synes jeg nu han har leveret en præstation under middel. Han har ikke været synderligt synlig. Lass har derimod virkelig siddet tæt på Messi og gjort livet surt for ham - og så har Casillas selvfølgelig bare understreget sin klasse. Var det ikke for ham, stod der altså ikke 0 ud for Barcelona lige nu. Fantastisk keeper!
NiklasV
Gæst
«
Svar #8770:
18 Jan 2012, 23:29 »
Undskyld mit sprog - men hold kæft et svin Pepe er!
kanok
Reserveholdsspiller
«
Svar #8771:
18 Jan 2012, 23:29 »
Han falder lidt til sidst og det har hans slag i knæhasen måske sin indflydelse på, men jeg synes han har været langt bedre end han plejer mod Barca.
Batigol
Manager
«
Svar #8772:
18 Jan 2012, 23:32 »
Citat af: NiklasV 18 Jan 2012, 23:29
Man kan i hvert fald ikke sige at han er udpræget sympatisk.
Citat af: kanok 18 Jan 2012, 23:29
Han falder lidt til sidst og det har hans slag i knæhasen måske sin indflydelse på, men jeg synes han har været langt bedre end han plejer mod Barca.
Ja, det har helt sikkert haft en indflydelse. Men, ja. Han har været bedre end han plejer at være mod Barcelona. Men nu plejer han jo også at være noget grænsende til det usynlige mod Barcelona. Alene det at han har scoret gør hans indsats så meget bedre end den plejer at være.
Birkedahl
Landsholdsspiller
«
Svar #8773:
18 Jan 2012, 23:34 »
Citat af: NiklasV 18 Jan 2012, 23:29
Det skal du slet ikke undskylde.
Fy for helvede et møgsvin!!!! Nu skal han da snart udelukkes for altid. Det der hører ingen steder hjemme.
Veni, vidi, vici
Dr. Def
Førsteholdsspiller
«
Svar #8774:
18 Jan 2012, 23:39 »
I skal da være glade for at i er bedre til at slå de små hold end Barcelona er, for det ser ikke ud til at i lige foreløbigt kommer til at kunne slå Barcelona, har i haft en afslutning efter Ronaldos mål??
Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!
Sider:
1
...
583
584
[
585
]
586
587
...
664
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »