home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 629 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 562 563 [564] 565 566 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 968614 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #8445: 19 Maj 2011, 18:13 »

Sjovt indkøb synes jeg. Han er ihf. på ingen måde nogen Galacticos, men derimod en klassisk "Mourinho spiller", lidt som Paulo Ferreira. En loyal spiller, uden et fantastisk topniveau, men også med et højt bundniveau. Men hvordan skal han dog komme på holdet Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #8446: 19 Maj 2011, 19:14 »

Fin reservespiller, eller reserve for reserverne.. Jeg har svært ved at se ham tage nogen plads på såvel bane som bænk, som holdet ser ud pt.

Men et velkommen til skal der lyde, til den fjerde mand i kebab gruppen. Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

LosBlancos26
Gæst

« Svar #8447: 19 Maj 2011, 19:47 »

Den forstår jeg nu ikke meget af, men ja billig og en glimrende fodboldspiller. Tvivler bare på at han besidder de kvaliteter, der kræves af RM spillere. Men han dækker jo banen glimrende, men jeg mener bare stadigvæk, at vi må have nok alternativer til det.

Men ja velkommen!

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #8448: 19 Maj 2011, 23:24 »

En spiller som Altintop siger man jo ikke nej tak til, når han er gratis. Wink
Genial reservespiller der faktisk kan dække alt fra venstre back til højre wing minus centerforsvaret og den defensive midtbane.

Altid godt med en alsidig spiller der ikke forlanger at spille fast. Smiley

Hamza_BIF
Manager

« Svar #8449: 19 Maj 2011, 23:28 »

Ønskelisten består vel af:

Hakan Sükür
Arda Turan
Tuncay Sanli
Burak Yilmaz

Det var da vildt som vi henter de tyrkere og Tysk-tyrkere. 4 nu, sikkert mange flere på vej Opstemt

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Zone 43
Manager

« Svar #8450: 19 Maj 2011, 23:44 »

Du mangler Emre.

Det er i øvrigt kun tre tysk-tyrkere, vi har. Khedira er tysk-tuneser. Wiki <3

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

HassanPlayer
Lilleputspiller
*

« Svar #8451: 20 Maj 2011, 01:47 »

Mon ikke Lass, Garay, Gago og måske et par andre bliver solgt til sommer.. så han skal nok finde plads på bænken Wink

Hala Madrid!

Ronaldo: 40 mål! (41 ifølge Marca)
NY REKORD!
Beat it Messi...

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #8452: 20 Maj 2011, 23:39 »

På en kedelig fredag aften med et ynkeligt tv-program vil jeg lige give min mening med hvad der kommer til at ske i Real Madrid i sommerens transfervindue.

Ind:
Nuri Sahin, Hamit Altintop, José Callejon og David Mateos.

Ud:
Jerzy Dudek, Emmanuel Adebayor, Ezequiel Garay, Fernando Gago, Lassana Diarra, Pedro Leon og Sergio Canales.

Sahin og Altintop-købene er allerede offentliggjorte, og det ses allerede som sikkert at Callejon bliver en del af næste sæsons trup, mens Mateos ikke udlejes igen.
Jeg håber og tror ikke på der kommer flere handler end disse. Som Mourinho selv har nævnt, så er den eneste spiller der kan gøre vores offensiv stærkere Messi, og ham kan vi nok ikke få fat i, så forhåbentligt ingen indkøb til denne del af banen. Callejon og Leon bytter nok roller, mens jeg godt kunne håbe på Canales udlejes en sæson for at udvikle ham på et hold hvor der er væsentligt kortere til startopstillingen.
Med købet af Sahin ser jeg ikke længere Gago som en del af truppen. De har ca. samme mentalitet på banen, Sahin er bare bedst. Lass så jeg egentlig helst ikke forlade klubben, idet jeg mener han stadig har noget at byde på, men jeg tror ikke han vil være tilfreds med den rolle vi kan tilbyde ham, og med Pepe's midtbaneoptræden har vi stadig en alternativ oprydder til Khedira, hvis det skulle blive nødvendigt.
Adebayor kan jeg sagtens se fidusen i, men i de store kampe han har spillet for os har han ikke lavet andet end at gå alt for hårdt ind i tacklinger og konstant balanceret på et rødt kort. Samtidigt er han som tredjevalg til angrebsposten simpelthen ikke den pris og løn værd. Jeg tror på Morata hives op fra Castilla-truppen for at få en større rolle i næste sæson som 3.-4. valg i angrebet efter Higuain, Benzema og Ronaldo (og vel egentlig også Callejon). Det er alt rigeligt med angribere når vi reelt kun spiller med en mand på toppen.

Rygterne har tidligere nævnt at Benzema og Kaka vil forlade Real Madrid. De har dog begge offentligt nævnt at de vil blive i Madrid, og jeg tror og håber på de stadig er en del af truppen næste sæson, for de har begge masser at tilbyde klubben.

Defensivt kan der selvfølgelig forbedres, men for mig at se, vil det faktisk kun være en spiller som Michael Essien der kan forbedre defensiven. Vi har allerede den bedste højre- og venstreback i verden i truppen (subjektivitet er brugt), og midterforsvarer der er bedre end Pepe og Carvalho ses ikke som realistiske indkøb. Om fjerdevalget i midterforsvaret hedder Mateos eller Garay ser jeg som ét fedt, mens Albiol er en fantastisk reserve at have, og med karantæner og Pepe's sandsynligvis oftere optræden på midtbanen skal han nok også få sine kampe. Bredden er samtidigt blevet styrket med købet af Altintop som kan dække begge backs og wings med et højt bundniveau.

Om der kommer en breddespillere mere ind eller ud skal jeg ikke lige garantere, men jeg tror ikke vi ser flere handler end ovennævnte. Skulle vi købe en galacticos (hvilket er meget tvivlsomt) så så jeg meget meget gerne Essien i truppen. Med hans fysik og speed tror jeg han er den eneste der ville kunne spille sig direkte ind i startopstillingen. Omend et køb af ham virker meget tvivlsomt.

Ovenstående giver os en trup uden for mange ændringer som har spillet sammen i en hel sæson og samtidigt gjort det glimrende. Hver af vores unge spillere (Di Maria, Özil, Khedira, Benzema, Marcelo osv.) bliver bare bedre og bedre, og forhåbentligt viser de det også næste sæson. Vi vil altså have en trup med en perfekt blanding af rutine og unge sultne spillere med en perfekt bredde, hvor hver position på banen kan dækkes af mindst tre spillere.

Casillas
Ramos - Pepe - Carvalho - Marcelo
Khedira - Alonso
Di Maria - Özil - Ronaldo
Higuain

Vuelve la ilusión

JimmyGP
Manager

« Svar #8453: 21 Maj 2011, 06:26 »

Ja jeg synes faktisk ikke det lyder helt usansyndligt det du skriver.. Måske mangler der lige et 3. valg på målmandsposten? Men ellers har du ret.. Jeg må indrømme at selv om jeg måske hælder lidt mere til Barcelona i Spanien så jeg meget spændt på at se "The Mourinho effect" og på at se om Real Madrid er ved at nærme sig fordumsstyrke.. De ligner imo et hold, der er godt på vej til det.. Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #8454: 21 Maj 2011, 10:05 »

Antonio Adán der har været tredjevalg de sidste 4-5 år er egentlig bedre end Dudek, så jeg er helt tryk ved ham som reservemålmand. Tomás Mejías fra Castilla-holdet fortsætter der men vil agere tredjemålmand. Kommer der skader til Casillas eller Adán rykkes han op for at sidde på bænken i disse kampe. Han fik debut for nogle runder siden, så ham har jeg ingen problemer med skal dække den post Wink

Vuelve la ilusión

JimmyGP
Manager

« Svar #8455: 21 Maj 2011, 12:52 »

Antonio Adán der har været tredjevalg de sidste 4-5 år er egentlig bedre end Dudek, så jeg er helt tryk ved ham som reservemålmand. Tomás Mejías fra Castilla-holdet fortsætter der men vil agere tredjemålmand. Kommer der skader til Casillas eller Adán rykkes han op for at sidde på bænken i disse kampe. Han fik debut for nogle runder siden, så ham har jeg ingen problemer med skal dække den post Wink

Ja Adán er en udemærket reserve at have siddende for verdens bedste målmand Wink Tomás Mejías kender jeg ikke så meget til - har faktisk ikke hørt om ham.. Hvordan klarede han debuten og hvem var det imod?

- Veni, vidi, vici -

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #8456: 23 Maj 2011, 17:54 »

Officielt: Jose Callejon tilbage til Real Madrid.

Mon ikke dette betyder et farvel til Pedro Leon? Muligvis også en udlejning eller salg med tilbagekøbsklausul af Canales?

Vuelve la ilusión

HassanPlayer
Lilleputspiller
*

« Svar #8457: 24 Maj 2011, 00:49 »

Officielt: Jose Callejon tilbage til Real Madrid.

Mon ikke dette betyder et farvel til Pedro Leon? Muligvis også en udlejning eller salg med tilbagekøbsklausul af Canales?

Canales bliver, da Mourinho ser at han udvikler sig bedre ved at spille få kampe hos Real Madrid end mange kampe hos en mindre klub..
Pedro Leon ryger nok uanset hvad til sommer, da han har skuffet meget..
Callejon bliver sikkert også solgt videre, da der egentlig ikke er behov for ham i klubben..  men hvis han formår at overbevise Mourinho i venskabskampene i USA, så er chancen for at han bliver ret stor Wink

Hala Madrid!

Ronaldo: 40 mål! (41 ifølge Marca)
NY REKORD!
Beat it Messi...

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #8458: 24 Maj 2011, 17:45 »

Jeg tror ikke du har ret.
Jeg tror ikke Canales spiller i Real Madrid næste sæson. Om det så bliver en lejeaftale eller et salg med tilbagekøbsklausul ved jeg ikke.
Også så tror jeg på Callejon er købt for at være en del af truppen til næste sæson. Det bygger jeg på, at det jeg har læst er det Mourinho him self der har bedt klubben om at købe Callejon pga. hans høje arbejdsstyrke og det at han er en mere atypisk spiller en Pedro Leon og Canales.

Vuelve la ilusión

Zone 43
Manager

« Svar #8459: 24 Maj 2011, 19:48 »

Caneles skulle være på vej til Villarreal - Adebayor og Agüero rygtes på vej, som det næste indkøb.

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 562 563 [564] 565 566 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010