home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  0 Brugere, 1109 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 529 530 [531] 532 533 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 883824 gange)
smed1977
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #7950: 22 Mar 2011, 09:08 »

Mourinho bliver ikke fyret. Et er man ikke vinder det nationale mestersbak, men kig lige på hvor godt Barcelona har spillet! Så er det ikke en skam. Jeg tror de bliver bedre næste år, når Mourinhos spillestile er helt på plads.

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #7951: 22 Mar 2011, 09:41 »

Kigger man på Reals historie så skal Mourinho vel vinde ligaen  eller CL for at overleve, husk på pelegrini blev fyret efter at have præsteret den pointmæssigt bedste sæson i real´s historie (mener jeg)

Hvis han bliver fyret så mener jeg at i Real fans burde håbe på Del Bosque. Han vandt titler og gjorde det surt for folk som mig at være barca fan

Hvis du kigger på det resultatmæssigt var Pellegrini ikke videre imponerende. Jo han skaffede da det højeste antal point nogensinde men prøv at se på hvad han præsterede kontra Mourinho:

Pellegrini:
2. plads i La Liga, 1. runde Copa del rey og 1/8 finalerne i Champions League

Mourinho indtil videre:
2. plads i La Liga (Stadig mulighed for en 1. plads), Finale Copa del Rey (stadig mulighed for at vinde), og kvartfinalerne i Champions League (igen, stadig mulighed for at vinde).

Synes lidt det er forkert kun at fokusere på det antal point skaffede når han nu klarede det så dårligt alle andre steder. Mourinho står til at opnå samme position som ham i ligaen og er allerede nået længere i samtlige af de andre turneringer Real har deltaget i. Var også selv imod at Pellegrini har fyret, men bliver også nødt til at sige at Mourinho har klaret det meget bedre allerede, og det tror jeg også at Real ledelsen har lagt mærke til og derfor bliver han ikke fyret. Til sidst tror jeg også at Florentino Perez er ved at have lært af sine fejl, og giver Mourinho noget tid til at bygge holdet op.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #7952: 22 Mar 2011, 13:47 »

Om vi så ikke vinder en eneste titel, er jeg overbevist om, at Mourinho bliver. Kan slet ikke forestille mig at man er så utålmodig med lige ham. Han er verdens bedste træner, og det ved vi. At fyre ham ville være at skyde sig selv i foden. Bedre trænere findes ikke.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #7953: 22 Mar 2011, 14:37 »

Ferguson?

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #7954: 22 Mar 2011, 14:53 »

Ferguson er god ingen tvivl om det og klart en af verdens bedste! Men hvis man ser på hvad Mourinho allerede har vundet nu, i forhold til hvor længe han har været træner, er jeg slet ikke i tvivl om at han kommer til at blive mere succesfuld end Ferguson (når man kigger på trofæer). Ferguson er og bliver en fantastisk manager og vil helt sikkert blive husket som en af de største nogensinde, men føler mig ret sikker på at Mourinho bliver større. Men det er jo en smagssag og nu har Mourinho heller ikke trænet så længe som Ferguson. Den endelige sammenligning kan jo først komme når de begge to har stoppet karrieren Wink

Men hvordan ser i Reals chancer mod Tottenham, og chancerne for at vinde Champions League?
Selvom Tottenham bliver en hård modstander, tror jeg nok at vi skal komme videre. Semifinalen bliver dog noget værre da vi jo med høj sandsynlighed møder Barca, og hvis ikke Shakthar som jeg ville være rigtigt bange for hvis de viser sig stærke nok til at slå Barca. Over to kampe tror jeg egentlig godt at vi kan slå Barca, da Mourinho før har vist at han forstår og lægge en effektiv kampplan i Champions League knock-out fasen. Det bliver ihvertfald 2 tætte kampe. Personligt mener jeg faktisk at Real har en rigtig rigtig god chance for at gå hele vejen. Er ihvertfald ret sikker på at vinderen er turneringen bliver enten Barca eller Real, og det eneste hold jeg som sådan rigtigt frygter fra den anden grupper er Chelsea. Tror de bliver rigtigt farlige.
Men en kamp ad gangen, så lad os starte med at sende Tottenham ud  Thumbs Up

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #7955: 22 Mar 2011, 15:19 »

Enig med dig RVM Smiley

Hala Madrid!

coKey
Ynglingespiller

« Svar #7956: 22 Mar 2011, 17:30 »

Nu var min post ikke rettet imod at være en sammenligning mellem pelegrini og mourinho, det var blot en argumentation for at Real historisk set ikke har meget tålmodighed med træneren, hvilket vi i barca heller ikke er.

Hvis jeg skal svare på om jeg tror at Mourinho bliver fyret eller ej hvis de ikke vinder et trofæ, så vil mit svar være at det kommer an på el classico opgørende. Taber de i ligaen på bernabeu og bliver slået ud klart af barca i cl semifinalen (som jeg går ud fra bliver 2 el classico opgør) så tror jeg at presset fra madrid fans bliver for stort til at perez beholder Mourinho.

Hvis de derimod vinder i ligaen på bernabeu (over Barca) og taber en evt. cl finale eller ryger ud til tottenham så tror jeg man beholder ham.

For ikke at blive misforstået så er dette absolut ingen kritik af Real Madrid som fodboldklub.... for i Barca er vi ikke meget mere tålmodige hvad angår trænere... det er simpelthen bare os der har domineret i denne periode, og historisk set kommer det jo nok til at vende før eller siden. Som Barca fan ser jeg dog frem til El Classico´s.. jo flere jo bedre.

Zulue
Manager

« Svar #7957: 22 Mar 2011, 17:44 »

Hvorfor skulle presset være for stort for Perez til at han kan lade Mourinho blive? Sæsonen har allerede været en kæmpe forbedring fra sidste sæson - jeg er godt med på, at vi slog pointrekord, men som man siger, "nummer 2 er den første taber." Og det var vi sidste år. Vi spillede en fantastisk sæson, men det glippede på de HELT forkerte steder. Vi er allerede i Copa del Rey-finalen, og hvad så om vi ikke vinder den? Vi er allerede i Champions League-kvartfinalen, og selvom vi har trukket Tottenham, har holdet så SINDSSYGT meget kvalitet, at jeg ikke kan forestille mig, at vi ikke går videre. Tottenham har Bale - vi har Ronaldo. Tottenham har van der Vaart - vi har Özil, Redknapp vs Mourinho, Assou-Ekotto vs Marcelo, Peinaar/Modric/Krancjar vs di Maria. See the difference?

På en gang skal vi ikke undervurdere os selv - Mou har nok klasse til at sende os videre, men på en anden sæson, skal vi heller ikke overvurdere os selv. Selvfølgelig er det ikke vel set, hvis vi både ryger ud i Champions League og taber ligaen til Barca, men dette er vores første sæson med dette pur-unge hold, der forbedrer sig og vokser som fodboldspillere såvel som mentalt.

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #7958: 22 Mar 2011, 18:00 »

Og hvis ikke vi vinder noget i år - tror dog godt vi kan vinde Chl og måske cuppen, men det jeg glæder mig til er næste sæson. De unge spillere får mere erfaring, de modner som spillere, og Mou's system komme til at fungere bedre. Og så har jeg været imponeret og Özil høje niveau igennem hele sæsonen, Marcelo gennem hele sæsonen, og Benz her på det seneste.

HALA MADRID!

Hala Madrid!

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #7959: 01 Apr 2011, 14:04 »

http://www.realmadrid.com/cs/Satellite/en/1330051235445/noticia/Noticia/_We_are_very_happy_for_Higuian_.htm

Higuain er endelig tilbage i truppen, da Mourinho har udtaget ham til lørdagens kamp mod sporting! Smiley Det er virkelig perfekt at han igen er tilbage nu hvor Benzema desværre er gået hen og blevet skadet. Vi må håbe at han har holdt målformen ved lige selvom han har været ude længe. Wink
Selvom Higuain er tilbage, er Ronaldo, Marcelo og Benzema åbenbart ikke klar før kampen mod Bilbao, så vi må undvære dem i weekendens kamp, og i kampen mod Tottenham. Derfor er det yderst vigtigt at vi har fået Higuain tilbage, håber virkelig at han fortsætter hvor han slap for ellers kan det godt blive en rigtig svær kamp mod Tottenham.

Zone 43
Manager

« Svar #7960: 02 Apr 2011, 17:35 »

Casillas; Ramos, Albiol, Carvalho, Arbeloa; Khedira, Lass, Granero; Özil, Di Maria, Adebayor - aftenens startopstilling ifl. klubbens Twitter-profil. Altid noget Ramos ikke blev straffet yderligere ovenpå slåskampen mod Pipita, som forhåbenlig får et par minutter i aften. Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #7961: 02 Apr 2011, 18:03 »

Zone 43: Du er godt klar over, at det var 1. april i går, ikke?

Zone 43
Manager

« Svar #7962: 02 Apr 2011, 18:08 »

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #7963: 02 Apr 2011, 18:10 »

Haha.

Jeg hoppede på den med Sidney Lee istedet.
Men mon ikke vi nok skal hive en 2-0 sejre hjem iaften, sataer jeg i hvert fald på. Wink

Supra Societatem Nemo

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #7964: 05 Apr 2011, 20:52 »

Adebayor 1-0! Det kunne ikke være en bedre start! Thumbs Up

Sider: 1 ... 529 530 [531] 532 533 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010