home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 1132 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 527 528 [529] 530 531 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 883886 gange)
Zulue
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #7920: 17 Mar 2011, 00:27 »

Lad os nu ikke være dumme - Shakthar er ikke noget dårligt hold, og deres resultater viser, at de er blandt de farligste hold, der er tilbage - men kigger man individuelt på holdet i Shakthar, kan jeg ikke se, hvordan de skal kunne sende Real ud. I øvrigt tillykke til alle Madridistas i aften, stor sejr, Ánimo Abidal og her viser vi altså, hvor stor en klub vi har med at gøre.

Jeg vil sige, at min wish-list til kvartfinalerne ser således ud:

1. Schalke
2. Shakthar
3. Inter
4. Tottenham
5. Chelsea
6. United
7. Barca

Jeg er blevet super fortrøstningsfuld efter i aften. Vi spillede en pragtkamp, som Mou sagde en 'komplet' kamp. Vi lukkede af og vi var offensive, Di Maria, Marcelo, Ozil, Benzema, Ronaldo kan alle sætte fart og alle bliver mere og mere integrerede i denne kultur at spille i Spanien. Ramos er fantastisk, Xabi er fantastisk og Khedira bliver bedre og bedre. Der kan ikke være tale om nogen let lodtrækning, når vi har så mange gode hold tilbage af turneringen, men man må bestemt håbe at vi undgår Barcelona; dette siger jeg udelukkende på grund af, at vi allerede har dem i Copa-finalen og i ligaen i samme uge + jeg gider ikke høre på folk, om at spansk fodbold ikke er godt. ;-)

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #7921: 17 Mar 2011, 15:50 »

Er langt fra enig i Shaktar da de virkelig har været gode i år, ser dem som en outsider. Vil helst gerne undgå dem. Drømmemodstanderne er i mine øjne Tottenham og Schalke.
Schalke af den simple grund at de i mine øjne slet ikke har niveauet til at komme videre i turneringen, og derudover ville det være fantastisk at se Raul tilbage på Bernabeu. Han ville få en konge modtagelse Wink
Tottenham er en lidt svære modstander end Schalke men bestem overkommelig. Nægter simpelthen at tro på de kommer videre til semifinalen, selvom jeg synes det kunne være fedt hvis de gjorde. Ville sgu være flot i deres første Champions League deltagelse nogensinde. Det ville dog være en god lodtrækning for Real Madrid.

Hvis jeg skal vælge nogle af de større hold ser jeg faktisk Manchester United som dem jeg helst ser vi møder, eller Inter. Synes langt fra at United var overbevisende mod Marseille, og synes heller ikke de har spillet godt i de seneste par kampe i ligaen. Det ville være et godt tidspunkt at møde dem på nu, hvis vi skulle ske at rende ind i dem i turneringen.
Inter ville være en fordel da Mourinho kender spillerne ud og ind, og derfor ville det være nemt at lægge en kampplan for ham. Derudover virker Inter heller ikke lige så skræmmende som sidste år. (Set bort fra deres sidste kamp mod Bayern Wink )

Schalke ville helt klart være drømme modstanderen! Ville så gerne se Raul tilbage på banen i Madrid selvom han har den forkerte trøje på Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #7922: 17 Mar 2011, 18:29 »

Well, grunden til jeg vil for alt i verdenen vil undgå Shakhtar, er, at de er fantatisk hold, som bare bliver bedre og bedre med tiden. Jeg så begge deres kampe mod Roma, hvor de straffede bare den mindste fejl romerne lavede. Og de kunne sagtens have vundet større hjemme, end blot 3-0. Shakhtar er naturligvis en modstander, vi skal kunne slå ud af CL, men af de resterende hold, er de i mine øjne et af værste hold at kunne trække. Specialt kampens i Ukraine vil være et rent helvede.

Schalke og Tottenham ser jeg som de 'svageste' hold tilbage i CL, grundet den manglende rutine. Inter, Chelsea og Manchester er bestemt til at tale med, selvom det ikke bliver nemt. Umiddelbart er det kun Barcelona og Shakhtar jeg umiddelbart vil frygte lidt her og nu.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #7923: 17 Mar 2011, 18:52 »

Well, grunden til jeg vil for alt i verdenen vil undgå Shakhtar, er, at de er fantatisk hold, som bare bliver bedre og bedre med tiden. Jeg så begge deres kampe mod Roma, hvor de straffede bare den mindste fejl romerne lavede. Og de kunne sagtens have vundet større hjemme, end blot 3-0. Shakhtar er naturligvis en modstander, vi skal kunne slå ud af CL, men af de resterende hold, er de i mine øjne et af værste hold at kunne trække. Specialt kampens i Ukraine vil være et rent helvede.

Schalke og Tottenham ser jeg som de 'svageste' hold tilbage i CL, grundet den manglende rutine. Inter, Chelsea og Manchester er bestemt til at tale med, selvom det ikke bliver nemt. Umiddelbart er det kun Barcelona og Shakhtar jeg umiddelbart vil frygte lidt her og nu.

Mener du helt seriøst at du helst vil undgå Shakhtar? De tabte 6-0 til Arsenal. De gik videre på førstepladsen, fordi Arsenal ikke gad tage sig sammen i de sidste gruppekampe. De går videre mod Roma, hvor de vinder flot 3-0 på hjemmebane. Men her havde Roma en mand vist ud, plus de brændte et straffe. Kampen i Ukraine ville selvfølgelig blive meget svær, men langt fra ligeså svær som kampe på Old Trafford osv.

Hala Madrid!

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #7924: 17 Mar 2011, 18:53 »

Mener du helt seriøst at du helst vil undgå Shakhtar? De tabte 5-1 til Arsenal. De gik videre på førstepladsen, fordi Arsenal ikke gad tage sig sammen i de sidste gruppekampe. De går videre mod Roma, hvor de vinder flot 3-0 på hjemmebane. Men her havde Roma en mand vist ud, plus de brændte et straffe. Kampen i Ukraine ville selvfølgelig blive meget svær, men langt fra ligeså svær som kampe på Old Trafford osv.

Hala Madrid!

Zone 43
Manager

« Svar #7925: 17 Mar 2011, 19:08 »

Mener du helt seriøst at du helst vil undgå Shakhtar? De tabte 6-0 til Arsenal. De gik videre på førstepladsen, fordi Arsenal ikke gad tage sig sammen i de sidste gruppekampe. De går videre mod Roma, hvor de vinder flot 3-0 på hjemmebane. Men her havde Roma en mand vist ud, plus de brændte et straffe. Kampen i Ukraine ville selvfølgelig blive meget svær, men langt fra ligeså svær som kampe på Old Trafford osv.

Ja, det mener jeg. De er mindst lige så skræmmende som Inter, Chelsea og Manchester. At de tabte på Emirates er ikke overraskende, det gør langt de fleste hold nationalt som internationalt. Resultatet er måske lidt skræmmende, det er der ingen tvivl om, men den slags sker ind i mellem for alle hold. At de var Roma overlegne efter Mexes' udvisning havde ikke alverdens betydning, for før denne var det stadig kun Shakhtar, der var på banen. Desuden burde de også have fået Boriello og De Rossi vist ud, men det er en anden sag.. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #7926: 17 Mar 2011, 19:47 »

I mine øjne er der X "lag" med modstandere til kvartfinalen:

1. lag: Schalke
2. lag: Shakhtar og Tottenham
3. lag: Inter og Manchester United
4. lag: Chelsea og Barcelona

Trækker vi et hold fra 3. eller 4. lag er der ikke råd til fejl eller off-days. 1. og 2. lag er modstandere jeg vil være dybt skuffet over at ryge ud til.

Shakhtar er altså ikke så gode som i tror. Et hold fra Ukraine... Det siger næsten alt. At de så har Srna i defensiven er noget andet, men han er ikke et helt hold i sig selv.
Og det der med at Shakhtar har en frygtelig hjemmebane.. Bla bla bla. Ville frygte San Siro, Old Trafford, Stamford Bridge og Camp Nou mere end Shakhtars hjemmebane.
« Seneste Redigering: 17 Mar 2011, 19:49 af kanok » Logged

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #7927: 17 Mar 2011, 20:07 »

I mine øjne er der X "lag" med modstandere til kvartfinalen:

1. lag: Schalke
2. lag: Shakhtar og Tottenham
3. lag: Inter og Manchester United
4. lag: Chelsea og Barcelona

Trækker vi et hold fra 3. eller 4. lag er der ikke råd til fejl eller off-days. 1. og 2. lag er modstandere jeg vil være dybt skuffet over at ryge ud til.

Shakhtar er altså ikke så gode som i tror. Et hold fra Ukraine... Det siger næsten alt. At de så har Srna i defensiven er noget andet, men han er ikke et helt hold i sig selv.
Og det der med at Shakhtar har en frygtelig hjemmebane.. Bla bla bla. Ville frygte San Siro, Old Trafford, Stamford Bridge og Camp Nou mere end Shakhtars hjemmebane.

Shakhtar er et godt cuphold, Spanske hold har i det hele taget store problemer med hold fra Ukranie sådan som jeg husker det.

Heldigvis for jer, hvis i trækker Shakhtar er det dét hold som spiller mindst Ukrainsk.

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #7928: 18 Mar 2011, 13:05 »

Så træk vi Tottenham.
Interessant!

Hala Madrid!

Hamza_BIF
Manager

« Svar #7929: 18 Mar 2011, 13:11 »

Personligt min 4. prioritet efter Schalke, Shaktar og Inter... Vi skal fandme være på dupperne - især defensivt!

Også må vi se på Barcelona, når vi er nået dertil Wink

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

DeBuur
Manager

« Svar #7930: 18 Mar 2011, 15:52 »

Tottenham mener jeg er en overkommelig modstander som Real Madrid ville kunne slå over 2 kampe... men som flere skriver så skal der lukkes af for Spurs offensiv.... værre bliver det at møde Barcelona i en evt. semifinale... sikken en drama.... klarer vi den tror jeg vi vinder CL... og det vil være rart  Opstemt

YNWA

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #7931: 18 Mar 2011, 16:06 »

Tottenham mener jeg er en overkommelig modstander som Real Madrid ville kunne slå over 2 kampe... men som flere skriver så skal der lukkes af for Spurs offensiv.... værre bliver det at møde Barcelona i en evt. semifinale... sikken en drama.... klarer vi den tror jeg vi vinder CL... og det vil være rart  Opstemt

Huh

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #7932: 18 Mar 2011, 16:09 »

Den lille Clásico 4 gange, hvis i går videre.

Ganske vildt må man sige..

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #7933: 18 Mar 2011, 17:20 »

Fantastisk at trække Tottenham når man ser på de resterende modstander! Tottenham er jo ikke noget dårligt hold, men ville langt hellere have dem end Chelsea, United, Barcelona, Shaktar og Inter. Tottenham burde være overkommelige, og hvis vi står lige så gode i omstillingsspillet som mod Lyon, så bliver Tottenhams offensive spil straffet, det er jeg sikker på! Smiley
At vi højst sandsynligt møder Barcelona i semifinalen er jeg faktisk udmærket tilfreds med og hvis vi går videre fra denne runde er det jo nok højst sandsynligt at det er dem vi møder. Håber dog at Shaktar smider dem ud Wink
Hvis vi skal vinde turneringen skal vi kunne slå Barcelona, og vil langt hellere møde dem over to kampe end en kamp i finalen. Uanset hvad må Barcelona jo betegnes som favoritter og hvis vi skulle ske at ryge ud til dem ville det gøre meget mere ondt hvis det skete i finalen. Er derfor meget tilfreds med at det er i semifinalen vi riskerer at møde dem. Over to kampe er der i mine øjne en større mulighed for at slå dem ud Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #7934: 18 Mar 2011, 18:21 »

Fin lodtrækning til kvartfinalen, er noget mere ked af den eventuelle semifinale bliver mod Barcelona eller Shakhtar - der ville det pyntet noget mere end enten Inter eller Schalke. Men for at være den bedste, skal man slå den bedste, og jeg har fuld tiltro til holdet og ikke mindste Mourinho, og jeg er sikker på det nok skal ende godt for os.

Marcelo overfor Lennon er en duel, jeg frygter lidt på forhånd..

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 527 528 [529] 530 531 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010